- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Yettel topik
- iPhone topik
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- Betiltották a Pixel 7-et Japánban
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Fotók, videók mobillal
Aktív témák
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
Motion_Blur #41282 üzenetére
Akkor ez most jó vagy rossz?
Szerintem semmit nem számít, hogy ott van-e vagy nem. Csak unatkozik és hiányzik neki az F1 azért megy ki a versenyre.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #41282 üzenetére
Jön a szabotőr.
-
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #41278 üzenetére
van egy érzésem, h nem másként a kvalifikáción és a versenyen sem
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
Motion_Blur #41270 üzenetére
[link] ez jó BBC
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #41270 üzenetére
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #41268 üzenetére
Csakhogy sz@rt se ér. Az eddigi is szépen fel volt tuningolva, így nem nagy előrelépést ad ez a kezdetleges DDD verzió.
Az autó alapvető leszorítóerő-deficitét nem orvosolja, mivel már a mezőny nagyrésze szintén upgradelt.
Meglepődnék, ha eljutnánk vele a Q3-ig ezen a pályán.
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #41265 üzenetére
na ez már valahogy ki is néz. Rátennék még a Mclaren féle Mac3turbot
milyen ütősen nézne ki
de remélem olyan hatásos amilyen szép az új szárny -
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #41188 üzenetére
itt nem azzal a szárnyal mennek a Ferrarik..
[link] -
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #41251 üzenetére
jó nagyra kell nyitni a szánkat és tölti bele a pokoli italt
-
P00By
nagyúr
válasz
Motion_Blur #41246 üzenetére
Jó választás!
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #41218 üzenetére
Mert a DDD annyira odaszívja az autót az aszfalthoz.
De a kanyarsebességük az jó, ezen a pályán az a lényeges.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #41211 üzenetére
Valahogy el kell kezdeni.
Mindeki aki nem ezzel a koncepcióval tervezte az autóját, futhat a pénze után. Időbe és több verzóba fog telni mire kihozzák belőle azt, amit a Brawn vagy Toyota már rég élveznek. Sőt könnyen lehet, hogy az igyekezet ellenére is a 'kókányolt' diffúzorosok nem érik el ugyanazt a hatékonyságot.
De végülis hamarabb elkészültek vele, mint tervezték. A kérdés, hogy mennyit tudnak kihozni belőle.
A McLarennél csak a padlólemez ami biztosan új, leginkább az autó orra alatti részen látható a változás.
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #41202 üzenetére
Rájöttem! Ez az első női F1 pilóta!
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #41202 üzenetére
Ez DDD:
Ott a felső deck a fűrészfogas Gurney-flap felett.
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #41202 üzenetére
ette meg csak rászegecselték ezt a kipufogótakarást?
-
Integra
titán
válasz
Motion_Blur #41168 üzenetére
ez meg ki?
ez egy lány?! -
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #41168 üzenetére
Ha jól emlékszem láttam versenyezni Taupo-n az A1Gp újzélandi futamán, fel is vettem, igaz csak fényképezőgépes videófelvétel van róla, ott jól nyomta (azért is vettem fel, majd feltöltöm valahova)
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #41188 üzenetére
és lett pár század különbség
mármint Kimi és Massa között
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #41180 üzenetére
Nem köröztek sokat a Ferrarik, kihasználhatták volna a tesztlehetőséget. Kova, Hamilton meg Alonso helye azért elég érdekes.
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #41180 üzenetére
Massa verte Barikát?
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #41168 üzenetére
Ez így sok, (szőke+hosszú haj
), de a tinilányok zabálni fogják.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #41168 üzenetére
Szép gyerek...lányarcú srác
-
P00By
nagyúr
válasz
Motion_Blur #41136 üzenetére
Ismét köszönöm!
Most már tudom legközelebb hol keressem!
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
Motion_Blur #41159 üzenetére
Lassan jönnek már a srácok. Még csak az első edzés.
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #41147 üzenetére
Enélkül akarnak nyerni.
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #41141 üzenetére
Gyerekülésnek jó lesz, majd beleültethetik Maxet meg Bernie bácsit, vigyék el egy körre.
-
gV
őstag
válasz
Motion_Blur #41124 üzenetére
az F60 topikban linkelt video alapján nem értem milyen DDD-ről beszéltek Massáék
ez az előzőnek mondjuk az 1.1-es változata, v valami elkerülte a figyelmem?
-
P00By
nagyúr
válasz
Motion_Blur #41128 üzenetére
Ez most olyan lesz, mint a borotvapenge?
-
P00By
nagyúr
válasz
Motion_Blur #41124 üzenetére
Köszi!
-
P00By
nagyúr
válasz
Motion_Blur #41120 üzenetére
Jöhetnek a képek nyugodtan!
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Motion_Blur #41115 üzenetére
Ezt engedik a szabályok
Arra a területre nincs kiírva semmit a toldalékszárnyakról
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #41120 üzenetére
Brawn is most már megint új első szárnyal jön? hát de az eddiig is csúcsszuperül kidolgozott volt már a ferrariéhoz képest...
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #41115 üzenetére
Érdekes...
A duplafedeles az pedig a diffúzor és nem a szárny.
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #41115 üzenetére
ez meg mot duplafedeles hátsószárny?
-
puttputt
őstag
válasz
Motion_Blur #41115 üzenetére
Már csak egy olyan kéne, amin "Bill bácsikánk" mosolyog, kezében tartva pl. a Win Vista-t
(Motion Blur): Milyen kár, hogy az a Hungaroring-árlista nem forintban van
Valóban nem volt ingyenes... én '98-ban voltam kint a péntekin, édesapámmal.
Nem volt ingyenes, pedig a célegyenes mögötti "álló tribünre" szólt. Igaz, egésznapos program...Kubicáról úgy látszik csak tribünt neveznek el..., kanyart már nem
-
!Overdose!
őstag
válasz
Motion_Blur #41105 üzenetére
Én sokkal jobban ajánlom a Silver 3-at. Rálátni a 11,12,13-as kanyarokra és a 14-es meg előtted van. Ott durván ki szokták szélesíteni a pályát szabadedzéseken és sok megcsúszást/korrigálást lehet látni.
-
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #41108 üzenetére
Egyébként honnan kapta nevét a Kubica tribün?
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #41103 üzenetére
Konkrétan emlékszem rá, hogy 2003-ban a szabadedzéseken esett-kelt abban a kanyarkombóban, aztán mégis meglett a pole, majd az első hely is. Utólag elárulta, hogy azért bénázott ott annyit, mert akkor próbálgatta az új ívet, és még nem állt rá teljesen.
-
gyiku
nagyúr
válasz
Motion_Blur #41105 üzenetére
hm. egesz napos?
-
madstunt
addikt
válasz
Motion_Blur #41081 üzenetére
emmögmi?
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #41024 üzenetére
A cikk szerint olyan jól haladtak a fejlesztésekkel, hogy a Spanyol nagydíjra feltesznek még pár fejlesztést a Ferkára, amiket eredetileg csak Angliában, illetve a Törököknél terveztek bevetni.
Már csak azért kell imádkozni, hogy menjen is végig a kocsi.
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #41046 üzenetére
Én is azt néztem, az is lehet, hogy ez valami fake kép, elég megbízhatatlannak tűnik a linkem.
Még két nap és kiderül.
-
brownus
veterán
válasz
Motion_Blur #41067 üzenetére
a 3. linken már van külön péntekre, szombatra is jegy kb 6k-ért, az még so-so belefér...
-
-Mike-
addikt
válasz
Motion_Blur #41062 üzenetére
-
P00By
nagyúr
válasz
Motion_Blur #41046 üzenetére
Én se
Biztosan alul van a turpisság
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #41050 üzenetére
Remélem senki nem vette kioktatásnak. Gyakorlatilag ez az érték arra jó nekünk, hogy az időmérő után kiszámoljuk az üzemanyagkorrigált köridőket egy erősorrend felállítására, versenytaktikai számításokhoz már sok olyan változót is kellene ismernünk, amit csak a csapatok tudhatnak.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #41037 üzenetére
Az üzemanyaghatás érték az egy csapatok által kiszámolt és használt érték. És pályaspecifikus, legtöbbször 4 tizedmásodperc körüli érték 10 kg-ra.
Amit írsz az autó gyorsulásáról, ahogy fogy a benzin, nem cáfolata ennek, ugyanis az üzemanyaghatás érték csak önmagában helytálló, a többi változók megmaradása mellett. Vagyis pl. tökéletesen ugyanolyan gumikon. Gyakorlati példát időmérőről lehet felhozni, pl. 660 kg-osan 1:20-as időt megy a delikvens, 670 kg-osan ugyanolyan állapotú gumikon és a kört ugyanúgy odatéve 1:20.4 lesz az elérhető köridő.
Ugyszintén az ürestankos és telitankolt állapot összevetésére már értelmetlen belekeverni az üzemanyaghatást, vagy az alapján kalkulálni azt, mert a két szélsőséges megtankoltsági állapot már jelentősen befolyásolja az autó viselkedését a beállításaival kapcsolatban. És ez már beállítás és konstrukció specifikus is. Pl. a Renault arra panaszkodott az idei autójával, hogy az nagyon jól teljesít kevés üzemanyaggal, de megtankoltan 'drasztikusan' (más autókhoz képes 'exponenciálisan' nagyobb mértékben) romlik a köridő. De a fenti példával ők is pl. 4 tized körül lennének, és a Renaultnál is számolgatják az ő és a többiek üzemanyagkorrigált köridőit.
A Ferrarinál egészen másról van szó a könnyebb kasztnival. Az több ballaszt használatára ad lehetőséget és a köridők annyival csökkenhetnek, amennyit az autó jobb kiegyensúlyozottsága adhat, ami pl. ha Massa autója eddig is optimálisan kiegyensúlyozott volt, egy relatíve alacsony érték lehet. Kiminél viszont nagyobb a jelentősége lehet, mert ő nehezebb pilóta.
-
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #41037 üzenetére
Vagy 10 liter benzin jelent 4 tizedet? Lehet, hogy keverem...
-
Tomate
veterán
válasz
Motion_Blur #41029 üzenetére
Nem régiek. Sajnos nem megyek ki... Bár jó lenne
Guglival "ugrottam el"
Aki megy ezzel körbejárhatja és megtudhatja mire számítson.
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #41019 üzenetére
Fel nem foghatom hogy a picsába találtak volna 21kgmot még így idény közben? Kiszedik a KERS-t?
Ez szvsz vagy kacsa, vagy eddig valamit nagyon elszúrtak. Öntöttvasból volt az orrkúp vagy mittudomén.
proof88: de emiatt nem lesz a Ferrari 8 tizeddel gyorsabb, mert a versenysúlya nem változik semmit, csak jobban ki tudják majd egyensúlyozni. Max 1-2 tizedet jelenthet talán annyit sem. Ahol sokat érhet az az, hogy talán nem fog annyira belassulni ha megtankolják Q3-ban, mert eddig ebben elég gyenge volt a Ferka.
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #41009 üzenetére
Nem értem. Én az új B kocsiról olvastam, hogy 15kgmal könnyebb.
Most Kimié még ahhoz képest hattal?Vagy csak összevissza írkálnak minden fa****got?
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #41012 üzenetére
Mert hírt csinálnak belőle. Kösz az infót. Azért még a végén kiderül, hogy tényleg volt húsz kilónyi flexelnivaló azon a kasztnin.
-
-XadAnuX+
őstag
válasz
Motion_Blur #41009 üzenetére
Ettől a 6 kilótól nem fog szárnyakra kapni a Ferrari, bár úgy lenne...
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #41009 üzenetére
Ez megegyezik a legutóbbi versenyen használt kasztnival, vagy azon könnyítettek még 6 kg-ot?
-
Dízeles
aktív tag
válasz
Motion_Blur #40979 üzenetére
-
puttputt
őstag
válasz
Motion_Blur #40979 üzenetére
Kösz a videt!
Méghogy Hamilton csúsztatja a kocsi hátulját... mert "olyan" stílusú, hogy "húha"!...
Azért Schumi ezt valljuk be őszintén, százszor szebben és jobban, hatásosabban csinálta/ja.
A határokon autózott... 1 másodperc Montoyára élesben! Nem mondom!
Montoya... milyen "rég" volt már. Hát, ő is rendesen "lejáratódott"..., pedig nem indult rosszul. -
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #40979 üzenetére
Mi volt a versenyen, hogy csak negyedik lett? Nem emlékszem rá...
-
puttputt
őstag
válasz
Motion_Blur #40931 üzenetére
Szerintem ezek a nagyokosok azért ülnek össze naponta (és kapják a milliós fizetésüket), hogy hogy tegyék (teszik!) tönkre a F1-et!
-
P00By
nagyúr
válasz
Motion_Blur #40923 üzenetére
Nagyon jók!
-
-XadAnuX+
őstag
válasz
Motion_Blur #40923 üzenetére
-
norbiphu
őstag
válasz
Motion_Blur #40923 üzenetére
ez kegyetlen, rohadt jó képek vannak.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #40923 üzenetére
Én is most nézegettem. Már majdnem röhögőgörcsöt kaptam, főleg a Schumis képek...
-
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #40912 üzenetére
Szerintem az első szárny is simán máshogy néz ki.
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #40912 üzenetére
És ha ez se válik be?
-
SzalaiG
addikt
válasz
Motion_Blur #40912 üzenetére
Valami jobb képek?
-
gV
őstag
válasz
Motion_Blur #40912 üzenetére
+ nekem az az érzésem a brawn-féle "eke" nem került a padlólemez elejére
nem kell az a DDD-nek h hatékony legyen? -
SzalaiG
addikt
válasz
Motion_Blur #40900 üzenetére
Hány éves? Ideje nyugdíjazni. Elavult.
-
puttputt
őstag
válasz
Motion_Blur #40900 üzenetére
Szerintem nem csak nekik vannak "fenntartásaik"... mi lenne, ha pl. "nyugdíjaznának" a F1-ből pár "Fejet", rajtuk a "költségsapkával"...
(Amúgy, nézzük csak Vettelt... nincsenek botrányai, saját menedzsere, szponzoráradat, pénzsóvárság..., egyszerűen csak szeret versenyezni és jól csinálja. Ez a mentalitás azért a legtöbb pilótában benne van..., ha már a pénzről beszélünk.) -
Nowhereman
őstag
válasz
Motion_Blur #40900 üzenetére
Szerintem ideje lenne sarkukra állni a csapatoknak, és hagyni ezt a két vén pénzsóvár idiótát magukra! Inditsanak egy független sorozatot! Szerintem a nézők 99%-a mostani szereplőket - mint Kimi és a Ferrari - nézné, mégha GP1-nek is hívnák a sorozatot. Az a F1 sorozat amelyben duplaKERSes Lolával fekete zsidó nők köröznek a legfőbb atrakció, nem élne meg egy évadot.
-
hossszú
őstag
válasz
Motion_Blur #40900 üzenetére
Ez a faszi teljesen idióta
-
P00By
nagyúr
válasz
Motion_Blur #40900 üzenetére
Fél hatot mutat a cerka, vagy mi van ezzel?
-
-XadAnuX+
őstag
válasz
Motion_Blur #40900 üzenetére
Kezd furán viselkedni Mázli nagyon
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #40900 üzenetére
Kivagyok ettől a majomtól.
-
P00By
nagyúr
válasz
Motion_Blur #40897 üzenetére
Köszönjük!
-
sh4d0w
félisten
válasz
Motion_Blur #40889 üzenetére
Hé, a Gyulus kimaradt a csapatból...
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #40877 üzenetére
Vagy lehetett néha azért, mert rosszul volt beállítva.
Pl. itt egy idei bahreini bírságolás dokumentuma, 79,5 km/h. Ez az érték olyan, mintha a limiter 80-ra lenne beállítva. A bibi csak az, hogy 60-ra kellett volna állítani aznap.
-
-XadAnuX+
őstag
válasz
Motion_Blur #40864 üzenetére
Személy szerint én örülök neki.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #40864 üzenetére
Tök jó lesz, már az időmérőn beállnak erősorrend alapján, és ha a rajtnál nem lesz nagy keveredés, akkor bevonatoznak a célig.
Annak idején részben emiatt jött be az a szabály, hogy játszani lehetett már az időmérőn az üzemanyagszinttel. -
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #40864 üzenetére
Ez miért jó?
Így még kevesebb lesz az előzés. -
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #40845 üzenetére
Könnyen lehet, hogy az egész évben kezdetlegesek maradunk a Brawnhoz és éltársaihoz képest. A Toyotának már Malajzia óta tripla-deckes diffúzora van. Ugyan lesz e quadro?
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #40840 üzenetére
Barcelonában előtte lesz a Ferrari.
A Ferrari minimum 6 tizedes javulást vár a "B" csomagtól. A McLaren csak néhány tizedet tud fejlődni, mert már beledézsmált a Barca upgrade-jébe. Barcelonára visszaesést várnak, és ott amúgy is ki fog ütközni az autó gyengesége, amit Bahrein szépen elrejtett.
-
Bermi
aktív tag
válasz
Motion_Blur #40834 üzenetére
ha jól sikerül a ferka aero csomagja, akkor van esély rá, hogy átlépi a mekit Barcelonában?
érdekes, hogy idén már nem annak szurkolok elsősorban, hogy így vagy úgy de le kell nyomni a mekit, hanem csak egyszerűen annak, hogy legyen már egy kicsivel jobb a ferka
-
stangli
senior tag
válasz
Motion_Blur #40789 üzenetére
Már azt sem tudják mit találjanak ki. Az F1 már nem arról szól aminek szólnia kell. Sajnos.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #40804 üzenetére
Nyalánkság, egyenesen a legfrissebb 2010-es technikai szabályzatból:
ARTICLE 9 : TRANSMISSION SYSTEM
9.1 Transmission types :
No transmission system may permit more than two wheels to be driven.
This Article will not apply to Cost-Regulated Teams.4WD a csóróknak! Plusz no rev limit, dupla erős KERS, nagyobb mértékben mozgatható/és hajlékony(?) első és hátsó szárnyak. No tesztlimit, no speed és modellarány szélcsatorna limit, stb... Észbontó!
Egyértelmű, Mosley ki akarja nyírni a nagyköltségvetésű/gyári csapatokat. Aki nem hódol be az mehet a rajtrács végére szerencsétlenkedni.
A szomorú csak az, hogy egy BMW-nek, Toyotának, McLarennek, Ferrarinak többszáz szakembert kell kirúgnia, hogy beférjen a költségvetési sapka alá.
-
eXodus
őstag
válasz
Motion_Blur #40804 üzenetére
Megnövelt minimum súly+ 1versenyre teli tank.... hááát
(Megint találhatnak ki új felfüggesztést)
-
Bermi
aktív tag
válasz
Motion_Blur #40804 üzenetére
a súlyhatárt felemelhették volna már erre az évre is.
többen használnák a kers, ami sztem jó dolog. -
Nowhereman
őstag
válasz
Motion_Blur #40789 üzenetére
És akor most a Q3-ban két mázsa benyával fognak körözni?
-
Alex91
félisten
válasz
Motion_Blur #40789 üzenetére
Volt mar ilyen. Szep volt latni, ahogy az utolso korokben lealltak az autok, mert kifogyott a benya beloluk
.
-
-XadAnuX+
őstag
válasz
Motion_Blur #40782 üzenetére
Pitizős egy fajta
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Motion_Blur #40789 üzenetére
A KERS-el és a nagyobb tankkal már olyan sz*r lesz az egyensúly, hogy az nyer, aki a pályán tud maradni. Rajtnál hideg gumikkal, pocsék egyensúllyal olyan balesetek lesznek...
Már látom Börni következő 5letét:
Pilótánként összesen 4db gumi. Tartalék nincs. Ha defekt, akkor már utazhat is a következő helyszínre. -
puttputt
őstag
válasz
Motion_Blur #40789 üzenetére
Éljenek az "izgalmak"...
/Lassan már autó sem lesz..., meg aláássák a hangulatot
/
-
-XadAnuX+
őstag
válasz
Motion_Blur #40758 üzenetére
Csípik egymást, úgy ahogyan én őket -
gV
őstag
válasz
Motion_Blur #40742 üzenetére
khm, az 1 milliós büntit nem az elngedés miatt kapta a Ferrari hanem azért mert Schumi feltessékelte barit a dobogó tetejére
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #40742 üzenetére
Én nem hoztam össze a kettőt csak az is egy példa volt arra hogy az FIA hogyan gyakorlot "kegyelmet". Többet érdemelt volna akkor a Ferrari és 2007 végén a Renault is (meg persze most a McLaren is) de ezen esetek alapján most senki sem szólhat semmit a jelenlegi ítéletre. Különösen akkor ha az a valaki egy Ferrari vagy egy Renault fan.
[CS]Blade2: Ja, gondolom amikor anno 4 éve Button és csapata a Honda csalt egy szépet akkor is hasonló véleményen voltál.
Ráadásul ők (is) sokkal enyhébb büntetést kaptak Börni közbenjárásának köszönhetően. Valszeg most nem lenne semmiféle disznósajt ha akkor eltiltják őket a szezon teljes hátralévő részétől. Tehát szvsz jobb ha csendben maradsz.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #40735 üzenetére
Nos ha abból indulok ki hogy anno 2002-ben az Osztrák nagydíjon a Ferrari hülyét csinált az egész sportból.... nem csak az FIA-ból hanem a szorkolókból is, és ott bizony komoly csorbát szenvedett az egész F1 imázsa. Ugyebár erre kaptak akkor kemény egy millás pénzbüntetést. A másik példa a Renault féle kémbotrány amit elég egyszerűen sikerült a szőnyeg alá söpörni bármiféle bünti nélkül. Valszeg ha ez nem ment volna akkor már nem lenne itt a Renault. Ezek fényében azt kell mondjam hogy teljesen reális büntetést kaptak.
Pá: 2007-ben és 2008-ban sem felejtették el, tehát így max. minden harmadikra igaz.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #40735 üzenetére
12 hónap hosszú idő, addig még sok minden kiderülhet. A 2007-es ügy 'lezárása' is így kezdődött.
Tekintettel arra, hogy már kaptak büntetést: DSQ, ami -5-6 pontot jelent, a mai járulékos büntetés a körülmények figyelembevételével (pl. az ügy elhúzása miatti médiakavarás milyen károkat okozott nem egy cégnek és a csapat szponzorainak) logikusan igazságos. Az elmúlt években 1 pont döntött a címről, a (McLaren fő tulajdonos) Daimler meg több, mint egy milliárd angol fontos veszteséget könyvelt el az első negyedévre (pont tegnap közölték), úgy hogy tavaly ilyenkor egymillió angol fontos nyeresége volt. Nem vicc, de ha súlyos megaláztatás és bírság éri őket, bevágják a durcit és kivonulnak az F1-ből. Zetsche nem kis nyomást gyakorolt az FIA felé kinyilvánítva, hogy nem kérnek büntetési túlkapásokból. Már az is bőven sok büntetés volt, hogy Sepangban nem tettek pontot az ügy végére és húzták, mint a rétestésztát a WMSC mizériával.
Még egy pénzbirság is hülyén adta volna ki magát, ugyanis ma akarják elfogadni a költségvetési sapkát. Hogy adta volna ki magát, hogy a McLarentől lenyúlnak mondjuk 20-30 millát, amikor azt akarják hogy annyiból egy csapat 1 évig működjön?
(#40737) frame>24: 3 versenyről felfüggesztés/eltiltás/távolmaradás 12 hónapos próbaidőre felfüggesztve. Olyan, mint pl. 3 hónap szabadságvesztés 12 hónapra felfüggesztve. Vagyis, ha 12 hónapig nem csinálsz galibát, nem mész a dutyiba letölteni azt a 3 hónapot.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #40691 üzenetére
Mondom én, hogy nem lehet kispályázni, toldozással-foldozással, ha a nagyok labdába akarnak rúgni idén, nincs mese, keményen neki kell veselkedni és csinálni kell egy B autót.
Ezekután kiváncsi leszek a McLarenre, mert náluk is elejtettek néhány szót, hogy párhuzamosan fejlesztenek valami komolyabbat, de nem szükségszerűen lesz 24B-nek nevezve, de hogy minimum dupla- (vagy Haug szavai szerint akár tripla-) diffúzoros lesz az biztosra vehető.
Jó lenne ha fordulna a kocka, mert Buttonnal már kezd elszaladni a ló, pontelőny tekintetében és ezzel a tendenciával már a szezon felénél bajnokot avatnának.
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #40653 üzenetére
hatalmas kép, még mindig röhögök AMD Powqr kommentjén
-
-XadAnuX+
őstag
válasz
Motion_Blur #40653 üzenetére
Ez jó
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #40653 üzenetére
Kimi... lehelj rám...
Aktív témák
Hirdetés
- Xbox Series X|S
- Medence topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- 3D nyomtatás
- Milyen TV-t vegyek?
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Horgász topik
- VoidXs: Tényleg minden játék optimalizálatlan?
- További aktív témák...
- SZÉP Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Laptop -75% 15,6" i9-11950H 64/2TB RTX A4000 8GB UHD OLED
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- Eladó Apple MacBook Pro 13" A1706 (Late 2017, Silver - EMC 3163)
- Amazfit GTR 2 Classic okosóra dobozában töltőkábellel
- Mac mini M1 chip 8 magos CPU-val, 8 magos GPU-val
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
- 121 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Eladó szép állapotban levő Huawei P30 Pro kék 6/128GB 12 hónap jótállással!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B660M i7 13700 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB Thermaltake Core X5 GB 850W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest