- Légies iPhone halvány színei
- Sony WF-C710N - átlátok rajta
- Milyen okostelefont vegyek?
- iOS alkalmazások
- Három új órát hozott a Samsung, a csúcson az Ultra
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- Itt az igazság a Samsung állítólagos Android Auto alternatívájáról
- Huawei Watch D2 - nyomás utána!
- Sony Xperia 5 V - kell-e nekünk zoom?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Aktív témák
-
Csabee.
nagyúr
válasz
Motion_Blur #42570 üzenetére
gyönyörű hely.. volt szerencsém ott járni! főleg ha egy Jactod van és onnan nézed.. tiszta luxus, és életre való élményt ad!
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #42558 üzenetére
Kimi.
48 min: Kimi Raikkonen is attacking the circuit on the harder tyre. The Finn edges ahead of Hamilton by seven thousandths of a second.
Autosport.com Live-on (Saturday Morning Practice) át lehet futni a dolgokat és meg vannak említve a keverékek.
(#42561) D@ni88: Ezt csak viccnek szántad. A pálya folyamatosan gyorsult, Lewis a végén nem is tette oda magát, hanem csak bekoptatta a szettet.
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #42552 üzenetére
Kétlem, hogy félrefordítás. [link]
-
madstunt
addikt
válasz
Motion_Blur #42501 üzenetére
-
Bermi
aktív tag
válasz
Motion_Blur #42471 üzenetére
miért nem spanyol/olasz/francia zászló van rajta? egyébként milyen zászló ez? angolhoz hasonlít.
egy kicsit furcsa, én a csapatom vagy a saját országom zászlaját tenném ki, na mindegy.
vagy ez csak bérelt a hajó a nagydíjra vagy ténylegesen a saját ladikja?a másik, hogy Hamiltonon kívűl volt ott más pilóta?
egyébként meg izgalmas futamot kívánok mindenkinek
-
-Mike-
addikt
válasz
Motion_Blur #42471 üzenetére
És Hamiltonnal szolgálják fel az ebédet. : -)
Ezt meg AMD Powernek.
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #42471 üzenetére
Kicsi egy csónak ez.
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #42468 üzenetére
Mit vársz attól a majomtó*.
-
Vazallus
tag
válasz
Motion_Blur #42412 üzenetére
Ez most komoly?
-
Markgx10
őstag
válasz
Motion_Blur #42412 üzenetére
Szánalom, remélem kilép a Ferrari.
-
P00By
nagyúr
válasz
Motion_Blur #42412 üzenetére
Hurrá!
-
P00By
nagyúr
válasz
Motion_Blur #42387 üzenetére
Pontosan!
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
Motion_Blur #42380 üzenetére
Igen az volt.
Nem igaz, hogy mindenki feltart mindenkit. Ennyi hülyét
-
Nowhereman
őstag
válasz
Motion_Blur #42347 üzenetére
Azért nem kell túllihegni az első gyúrást. Vagy van valaki, aki szerint Jarno lesz az utolsó?
Kérdés még, hogy mit hoz a meteurológia: a Red Bull az esőben... -
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #42321 üzenetére
kevesebbet nagyon úgy néz ki...Massa hosszabb futásokon kemény gumival hozta az 1:18-t.
szal ezen a pályán a slick domborít rendesen.
Kiváncsi leszek mi lesz belöle, de én kinézem a '15-s időt. -
Markgx10
őstag
válasz
Motion_Blur #42306 üzenetére
Helyükben lennék, azonnal kilépnék, persze gondolom erre az évre a szponzori szerződések stb. miatt sem lehetséges, de én nagyon reménykedem, hogy elhagyják ezt a szánalmas szart, aztán Mosley is rájön két év múlva, hogy szart sem ér a Lolás-fosszériája.
Kicsiben ugyanez, hogy a Fradit kizárták 3 éve az nb1-ből, az RTL Klub azonnal otthagyta őket és a sporttv 130misit fizet egy évre a közvetítési jogokért. Most, hogy feljutottunk már 3 társaság szállt be a közvetítési jogokért, az RTL 500millát, a DigiTV 700m felett kínált. És ez csak a tízezred része a Forma-1-es dolognak. Egy klasszikus alapcsapat nélkül egyszerűen nem ér annyit az a szar, még ha fel is töltik noname, szar csapatokkal, akkor sem
-
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #42307 üzenetére
PFFF!!!!! Szóval 2 helyen is megforgatta!!!!
No nem baj, majd legközelebb... -
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #42306 üzenetére
"Monaco után lépjenek ki, és kezdjék el szervezni a 2010-es új sorozatot. Én ezt tenném."
Én is. És a Ferrari persze Ferrari motorokkal, de azért a többin még gondolkodom.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #42301 üzenetére
Amikor a marketing találkozik az innovációval: érdekes dolgok születnek.
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #42286 üzenetére
Ez a lényeg, elmennek a nagy csapatok, piloták, tradició, hangulat.
Helyettük majd Lolák meg Epsilonok fognak körözgetni noname pilotákkal, 8 hétvégés egyenmotorral, szabvány elekronikával, KERSszel... És még tankolni sem lehet.
Hurrá, megmentettük a forma1et. -
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #42271 üzenetére
Undorító.
-
PazsitZ
addikt
válasz
Motion_Blur #42269 üzenetére
Nincs semmi gond mert akkor innentől nem lesz a Max Mosley által megálmodott kétszintes bajnokságban.
Csak egyszintes lesz ezen csapatokkal.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #42262 üzenetére
Egyelőre ott tart a dolog hogy jövőre már nem is lesz Ferrari az F1-ben. Bár szerintem megoldják. Az olasz maffia igazán kezelésbe vehetné már Mózlit.
-
PazsitZ
addikt
válasz
Motion_Blur #42200 üzenetére
Mekkora szerencse, hogy Webberrel sosem volt még ilyen.
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #42244 üzenetére
Ez mondjuk szerintem eddig is nyilvánvaló volt, Renault-nál nem maradna, mert látható, hova jutnak, McLaren kilőve, nem nagyon maradt más, esetleg eredményre is képes gyári csapat. Bár most a Toyota nem rossz, csak hát nem túl patinás csapat.
-
-XadAnuX+
őstag
válasz
Motion_Blur #42244 üzenetére
Bizony, ez nekem is feltűnt, ezért is bátorkodtam linkelni.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #42222 üzenetére
Nem csak vb címért folyó harcban volt távol a sportszerűségtől. Montoyával pl. Imolában, 2004-ben barátkozott egyet.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #42227 üzenetére
Hamilton azt nyilatkozta, hogy a többiek rendszeresen 100 métert 'hoztak rajta vagy annyival húztak el' a kettes és a hármas kanyarban hozzá képest, ő annyival lassabb tudott csak lenni.
Eszméletlen jó ez az idei McLaren.
The McLaren was 0.85s away in Barcelona on a track that the team reckons is its most difficult of the season. Lewis was getting slaughtered in Turn 3. "They were leaving me through T2 and T3 by as much as 100 metres every lap," he admitted after the race. (mai autosport.com Features cikk)
-
Nowhereman
őstag
válasz
Motion_Blur #42227 üzenetére
Az tuti, hogy Hamilton még védekezéskor is átok harapós tud lenni.
Viszont hamár Vettelnél vagyunk, az is fájó, hogy gyakorlatilag meg sem próbálta megelőzni Maszatkát.
Nem tudom, hogy láttátok-e a grand prix masters első és a magyar tévén egyetlen közvetítettlen futamát. Ott Fittipaldi sem tudta megelőzni Mansellt, de minden második kanyarban megpróbálta behajintani az orrát! És ezt 59 éves fejjel! Szimplán mert hibára akarta késztetni, és kihasználhassa a legkissebb hibát is. -
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #42223 üzenetére
Kovalainen kocsijában is van KERS, a különbség ott volt ahol Webber megelőzte Kovalainen-t..nem kigyorson, vagy egyenesben.
Csodálkoztam is anno hogy nem volt többet dicsérve, pedig nekem nagyon tetszett, okos volt és meglepte vele Kovalainen-t.
Ezt írtam akkor, az alján van
Még most is emlékszem rá, szép előzés volt. -
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #42200 üzenetére
Így van. Én remélem hogy szerencsések lesznek. Egy jobb taktika sem lenne rossz. Vettelre lehet építeni.
Majd az überdiffuzor!Azért hozzáteszem Webber is jó, de ha okosak akarunk lenni, akkor egy csapatban egy sztár kell, akire lehet építeni.
nem bánnám, ha egy olyan életpályát látnák Vetteltől, mint anno Sumitól. -
aesir
veterán
válasz
Motion_Blur #42204 üzenetére
Ez, így, ebben a formában durva csúsztatás. Magny-Cours a semmi közepén van, Nevers egy olyan kisváros ahol semmi nincs, viszont a város keménykezű vezetése azt is elérte, hogy a pálya környékén se legyen semmi. Értsd, se lokálok, se kurvák, se éjszakai élet, se nagyobb tivornyázás. Mindemellett elég távol van mindentől, ahol ezt meg lehetne tenni a "tisztelt" közönségnek a versenyhétvége alatt. Ezért nem ment Magny-Cours, pedig az még igazi versenypálya.
Megfelelő infrastruktúráju versenyhelyszíneken pedig van közönség, ld: Silverstone, Hockenheim, Nürburgring, Hungaroring, stb, tulajdonképpen az összes európai pályán így van/volt, kivéve éppen Magny-Courst. -
Jadro
veterán
válasz
Motion_Blur #42197 üzenetére
Nem irigylem Webbert. Ebben a tudatban elég szar lehet versenyezni. Bár lehet hogy van benne egy "csakazértismegmutatom" elhatározás.
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #42195 üzenetére
De miért kéne Romába menni? Olaszországban van éppen elég rendes pálya is...
Szingapúrban még megértem a városi pályát, mert tényleg nincs sok lehetőségük.De Olaszoban? Valenciát ugyanúgy nem értem, Spanyolország is tele van F1 képes pályákkal, minek kell nyomorogni a város közepén?
1 városi pálya (Monaco) kell az érdekesség miatt, de többre semmi szükség. szvsz
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #42200 üzenetére
mert mi lett volna? Ha a lassabb Massa-t nem tudja megelőzni, akkor majd pont Buttont megelőzi
Tudom Massa-nak ott volt a KERS, de akkor sem került támadási pozícióba -
Nowhereman
őstag
válasz
Motion_Blur #42197 üzenetére
Hát lehet, hogy Newey jobb autót hoz össze, de hogy ez a Horner nem egy Brawn az tény! Brawn mindent megtesz, hogy elnyomja a harag magvait, és a két pilótája baráti versengésben húzza egymást, Horner meg fordítva.
"de sosem agresszív, mindig barátságos."
- no szerintem itt van a probléma: Hamilton és Lonzi a pályán egy pillanatig sem barátságos, hanem überagreszív! Őket kényszeríteni se lehetne, hogy előzési kisérlet nélkül valaki mögött körözzenek egy versenyen keresztül...
És inkább emiatt nem fértek meg egy csapatban, nem azért mert "sztárok" voltak... -
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #42197 üzenetére
Pedig legutóbb is ki előzött parádésat és ment jó tempót?
Monaco is igazságot tehet majd a két pilóta között.
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #42192 üzenetére
de azt nézd hogy szűk pálya. Kb mint Monaco. ott hol fogsz tudni előzni, mikor 1,5 autó széles a pálya?
jó-jó, szép pálya Monaco, De van már ez mellé Singapure, Valnecia, és még Róma is?
na nehogy már. Az F1 az versenypályára van kitalálva, nem helyi busz idejének megdöntésére. Sztem. Szal lehetne vissza menni a régi jó pályákra inkább. mint Pl: Imola, vagy A1 Ring.. -
Vazallus
tag
válasz
Motion_Blur #42180 üzenetére
Na akkor asszem vethetik a keresztet a többiek..jön a Red Bull
Amúgy szerintem ez az új római pálya valami iszonyú rossz. előzni szinte lehetetlen,egyszóval a jelenlegi projekt szerint szar.
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #42180 üzenetére
Reménykedek én is, hogy ezáltal közelebb kerülünk Buttonhoz!
-
lacos001
senior tag
válasz
Motion_Blur #42157 üzenetére
Tartalmas !
Persze ez nem neked szól !
bár most megint elolvasva,ez 1 szar
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #42140 üzenetére
Természetesen.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #42136 üzenetére
Nem csak Palik lesz hanem Buemi és Vettel is. Ezen felül ha jól tudom lesz egy Nascar gép is kint illetve Besenyei is fog repkedni kicsit. Ingyé szerintem nem olyan rossz azért.
A rakparton nem hiszem hogy 6000RPM mellett fognak végigmenni, legalábbis Buemi és Vettel nem valószínű.
-
lenox
veterán
válasz
Motion_Blur #42136 üzenetére
6000 az meg nem alapjarat?
-
-XadAnuX+
őstag
válasz
Motion_Blur #42063 üzenetére
FIA gondolom engedni fog nem?
nem hiszem , hogy jót tenne ha egy csomó csapat nem lenne jelen jövőre.
Végül Mázli fog egyedül körözni a biciklin. -
puttputt
őstag
válasz
Motion_Blur #42031 üzenetére
Simán elképzelhető - sajnos nem tudom pontosan megmondani.
- Előbb rosszat linkeltem...-
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #42013 üzenetére
Valóban beteg és még a kezeltetés is igaz
[link]
Markgx10: Nem fogsz ne aggódj.
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #42019 üzenetére
hát ő legalább jó irányba választotta meg a stratégiát, nem úgy mint mostanában a Ferrari sajnos
ui: de mért pont Bad Neuheim-ra jár, nem tud jó klínikát se választani...
-
-Mike-
addikt
válasz
Motion_Blur #42010 üzenetére
Ezt most kivételesen jó volt megnézni újra. Leggyorsabb körök zsinórban, nem rossz. : -)
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #42013 üzenetére
ez is határfeszegetés, megpróbálta a pálya határát kicsit odébb tenni
aztán stratégiát váltott -
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #42010 üzenetére
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #41993 üzenetére
Erre csak azt tudom mondani elsősorban, hogy RESPECT!
Másodsorban meg: ezt.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #41988 üzenetére
Mert amit írtál, abból az jött le nekem, hogy szerinted a vezetőváltás nem számít, és a McLaren ugyanolyan helyzetben van, mint a Ferrari, pedig egyáltalán nem, mert ugye az egyik csapatnál minden hibádzik, a másik meg "csak" a fejlesztéseket tolta el, de a versenyeik amúgy rendben vannak.
De ezek szerint félreértettelek. -
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #41993 üzenetére
nagyon remélem h megfelelő lesz a nyomás és az utóbbi évek tradicionális csapatai mind csatlakoznak
szvsz nem kéne a jelenlegi rendszert elcseszni
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #41993 üzenetére
akkor a toyota, a red bull, a ferrari tuti kiszáll, ha bevezetik az új rendszert (én ezekre emlékszem így hirtelen)
még ki szállna ki
kiváncsi vagyok börni és mózli mit szól a dologhoz -
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #41987 üzenetére
Ezt fenn is tartom, hogy Barcelonában (ami a legaeroigényesebb pálya), max csak a Force Indiát vertük aeró téren, vagy még azt se. Lewis eredményei nem mutatják meg az autó deficitjeit objektíven (mert az autó képességein felül teljesít vele versenyen, mert van konstans versenytempója és racekraftja), de a nyilatkozataiban elmondta, hogy csúszkált, mintha jégen ment volna.
Most őszintén a Toro rosszabb aeroban? Nem, hiszen az Newey cucc. Tehát részemről nem volt túlzás, hogy max. az FI-nál lehetünk jobbak aeroban, de lehet hogy őket is a KERS+Lewis kombóval verjük csak.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #41982 üzenetére
Ez az "egyik leglassabb" nem túl konkrét behatárolás szerintem.
Másrészt ha szerinted így van akkor ez ismét csak Hamilton képességeit emeli még magasabbra, mert így a mezőny "egyik leglassabb" autójával sikerült neki Bahrain-ban megszerezni az 5. rajthelyet majd a versenyen még egyet ugrott is előre.
"A McLarennél is ugyanazok a mérnökök tervezték az idei autót"
Én úgy tudom hogy ez nem így van mivel a McLaren-nél van valami rotáció évről évre. Hunnylander említette is hogy az idei autót más tervezte mint a tavalyit.
"Sőt, aeroban valszeg a leggyengébb a mezőnyben."
Ejjj...de nagy aero guru vagy. Esetleg nem akarsz elmenni a Ferrari-hoz mérnöknek?
Amúgy meg:
-
-XadAnuX+
őstag
válasz
Motion_Blur #41976 üzenetére
Az, de nagyon ám.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #41917 üzenetére
Melyik cikkekre gondoltál?
-
PazsitZ
addikt
válasz
Motion_Blur #41937 üzenetére
Alonso-t is sokan a sikertelen évei alatt változott stílusa után kedvelte meg jó pár ember.
Ki tudja lehet pár év múlva Hami se lesz annyira megosztó személyiség.Rinyagép szerintem túlzás. A helyében én is panaszkodnék. Ez van, egyébként meg lehet jót is tesz neki.
(#41955) D@ni88: Force india már megszokta a helyzetet, Ferrarinál meg néha szerintem azzal sincsenek tisztában melyik futamon szerepelnek épp.
-
!Overdose!
őstag
válasz
Motion_Blur #41936 üzenetére
Igen, 2006-ban reális esélye volt a győzelemre, bár meg kellett volna előznie Alonso-t és Kimit. Mondjuk miután elfüstölt Kimi csak Alonso maradt volna. Jó verseny volt.
leviske: Még csak javaslat, de én örülnék, ha jövőre bevezetnék, hogy a pilótákat az üléssel együtt mérlegeljék. Gondolj bele, hogy pl. Massa 59kg, Button 70.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #41907 üzenetére
Oda biztos valami különlegességgel készülnek.
Viszont azt remélem hogy McLaren ott hozza majd az elmúlt években mutatott formáját, vagy legalább valami Bahrain-hoz hasonlót tud(nak) produkálni.
-
ronaldo
őstag
válasz
Motion_Blur #41757 üzenetére
Jaja, a Shell mérnökei rengeteget dolgoztak rajt.
-
Peat;)
veterán
válasz
Motion_Blur #41757 üzenetére
Massa kente már el nem egyszer ennyire Kimit. Még fogja is. Mégsem láttam ilyen nyilatkozatokat tőled, majd emlékeztetlek.
Schumit küldjétek már el focizni bakker, nem jó ha ott van a pályánál. Már Kimi automatische kiesése mellett a taktikai Probleme is általánossá válik személyével
-
Overlocker
veterán
válasz
Motion_Blur #41621 üzenetére
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #41626 üzenetére
Jó rajt + SC vagy eső = lehet pont, ez Borecelona, nem számítok sok előzésre, esetleg ha egyes egy szinten lévő csapatok épp eltérő gumikeveréken lesznek, akkor lehet esély szép csatákra.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #41626 üzenetére
Szerencsére egyikben sincs KERS így van rá esély hogy lenyomja őket az első kanyar előtt.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Motion_Blur #41621 üzenetére
Ezek a fránya spanyolok.
Ha most nem megy a kedvencnek, akkor nézik az ismétléseket. Kár hogy nekünk nincs mit nézni. És még csak jelölt sincs. -
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #41587 üzenetére
Kapcsolj a Spektrumra és készítsd a zsepiket...
-
IreN!CuS
addikt
válasz
Motion_Blur #41587 üzenetére
azta nem sokkal lassabbak azf1-nél ~7-8mp,régen több volt a különbség nem?
shteer,Yahhher:köszke -
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #41582 üzenetére
De ahogy láttam, megpöckölték hátulról.
De az a Filippi-vonat szép volt. Volt, hogy egyszerre hárman is szerették volna előzni.
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #41573 üzenetére
Kib@szott több perces reklámmal.
Nem tudom, mi ez a riddex plus, de csak azért se nézem meg.
-
ktg3
őstag
válasz
Motion_Blur #41568 üzenetére
nem szoktm nézni GP2-t , de ezek az autók egészen jónak tűnnek..
mintha vmi 2004es F1-es autók lennének
a hangjuk is egész jó -
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #41568 üzenetére
Grosjean-nak nem gyenge rajtja volt.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #41568 üzenetére
Köszi
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #41522 üzenetére
Én is kb erre számítok.
-
Qorthral
őstag
válasz
Motion_Blur #41539 üzenetére
Persze, ebben is van valami, de érted mire akartam kilyukadni. Akit kedvelünk annak sem nézzük el minden hibáját, minha semmi sem történt volna, akit meg ki nem állhatunk, arról sem állítunk valótlanságokat. Nyílván az érzelmek befolyásolnak mindenkit, ez így van jól.
Mért kardoskodok Birka mellett? Azért mert meguntam azt, hogy ez a fórum ennyire átment Barikaszapulásba, mintha muszáj lenne, holott nem igazán jogos (ennyi). Ha csak a PH!-t nézem, RB legalább 2x annyi lesajnáló, durva, rosszmájú kritikát kapott idén, mint Kovalainen és Piquet együttvéve, pedig velük nem említhető egy lapon az idei teljesítménye. Mind csapattársához mind az autó képességeihez mérve sokkal jobban muzsikál RB mint a két másik úriember.
Nem állítom, hogy Button ne lehetne jobb pilóta. Sőt! Lehet, hogy az. De sokatokkal ellentétben nem is jelenteném ezt simán ki, nem vagyok meggyőződve róla. Button nagy tehetségként robbant be de aztán beszürkült és ennek oka van. Ha Vettel vagy Alonso kaliber lenne, talált volna magának VB esélyes autót az évek során nem csak ilyen mázlival végül, mint most. Persze ha most él a lehetőséggel és nyer, az növeli az ázsióját.
Bari hasonló pálya, nagy teheségként robbant anno be, Senna utódaként emlegették, ami persze mint kiderült igen rendes túlzás volt. Ugyanakkor nagyon régóta bent van, ami nem véletlen, még ha kétségtelen is, hogy Sennához vagy Schumihoz messze nem mérhető, Alonsohoz se hiszem. Buttont viszont nem tartom annyira sokra és az idei évnek is messze még a vége, szal várjuk ki.Holnap kiderül, hogy mennyire tud profitálni a sebességéből Barrichello (övé a hétvége legjobb ideje), bár jó eséllyel a 6. hely környékén fordul majd az első kanyarban, mert a rajt nem erőssége, ráadásul Massa KERSel indul. Onnan meg nehéz lesz. Ezért kár azért a 2 tizedért neki.
Remélem izgalmas futam lesz, aztán győzzön a legjobb
Remélem Massa felállhat a dobogóra, nagyon kéne a Ferrarinak és anBlokk F1nek sem jönne rosszul...Tipp:
1. Vettel
2. Massa
3. Button
4. Barrichello
5. Trulli
6. Glock -
30z.Samu
titán
válasz
Motion_Blur #41539 üzenetére
Azaz már ma.
-
Qorthral
őstag
válasz
Motion_Blur #41532 üzenetére
Jólvan, szőrözz azzal az egy alkalmas 2 tizeddel
Nézd, nekem azzal semmi gondom, ha vki emberileg nem szimpatikus/visszatetsző. Hogy Barrichello milyen és a Ferrarival kapcsolatos sérelmei mennyire jogosak vagy sem abba én nem folynék bele, ugyanakkor azt gondolom, hogy marhára egyáltalán nem tudjuk, sem Te, sem én. Ezek belsős dolgok, nem olyasmik amit egy kívülálló okosan ki tud találni. Persze ha Bari könyvet írna, megintcsak nem tudnánk, hogy hihetünk-e neki vagy sem/mennyire nem.
A lényeg, amire rá akarok világítani az az, hogy az F1 egy sport, és a versenyeken/edzéseken nyújtott teljesítmény méri a pilóták tudását nem pedig a nyilatkozatok meg a szimpátia. Szóval ha a teljesítményéről nyilatkozol akkor ne keverd bele az ellenérzéseidet a személy iránt. Ha meg a személyiségéről, akkor az eredményeit...
Ha Barit páros lábbal kéne kirúgni az idei teljesítménye miatt szerinted, akkor jelzem, Buttont is minimum másféllel... Az meg mégiscsak furcsa lenne az év eddigi alakulása után, nemde?
-
Ijk
nagyúr
válasz
Motion_Blur #41522 üzenetére
Massa, Button, Vettel
Kimi behozza 7.-nek -
SzalaiG
addikt
válasz
Motion_Blur #41522 üzenetére
Massa nem lesz dobogós.
Vettel, Button, Webber
-
ronaldo
őstag
válasz
Motion_Blur #41501 üzenetére
4 kör Button és Massa között szerintem sok... Biccentek egyet, ha lesz belőle 2.
Szóval ez ilyen nagyon egyforma taktika, jelenleg azt se lehet tudni, hogy jelent-e előnyt majd a +1-2 kör, vagy pedig addigra teljesen elfogynak a lágy gumik és csak kínlódás lesz belőle. Illetve ha Massa a versenyben nem tud velük menni, akkor aztán tök mindegy az a plusz pár kör...
Az esőről nem is beszélve... amúgy hamilton miért is készül(het) arra? Előrejelzések szerint lehet?
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #41498 üzenetére
Barika úgy néz ki, mint valami gonosz törpe.
#41498: Az A5 szerint jobban fogyasztanak a kocsik
Bár elég fura, hogy szerintük üzemanyag korrigáltan 1.19 alatti idők is voltak bőven, ehhez képest ezt a Q2-ben meg sem közelítették. -
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #41496 üzenetére
Viszont ezt nyers erőből sikerült elérni és nem a sok (vodkás)kóla meg jégkrém miatt.
Amúgy nincs ezen semmi meglepő szerintem, már múlt héten lenyilatkozták hogy ennél jobbat nem várnak.
-
Zé_Mester
őstag
válasz
Motion_Blur #41448 üzenetére
A Ferrari sajtósa a BBC-nek elmondta, hogy sajnálják a történteket, ezt hitték, hogy .....
hinni bazze a templomba kell jónapotkívánok.
a Ferrari "felső vezetői" sztem már nem sokáig fogják elviselni az ilyen amatőr hibákat
-
Ijk
nagyúr
válasz
Motion_Blur #41448 üzenetére
Lehetett látni az utolsó 5 percben, hogy nagyon csúszkál lefelé a táblán. Simán ki tudták volna küldeni egy gyors körre, ami elég is lett volna. Ehelyett valószínűleg megint imádkoztak, ami eddig, mint látjuk nem nagyon jött be.
Pedig most jól összerakták a kocsit, szvsz dobogóesélyes az autó.
De már most lehet tenni fogadásokat, hogy holnap milyen hibán fog elmenni Massa versenye -
raczger
őstag
válasz
Motion_Blur #41448 üzenetére
Hátulról szép a győzelem!
Egyébként gondolom a csapatfőnök hibázott, aki eldönti, hogyan menjenek ki a pilóták. Amúgy meg látszott, hogy a ferrari már ott tud lenni a brawn gp és redbullal szerintem.
-
Peat;)
veterán
válasz
Motion_Blur #41446 üzenetére
Webbert most először verik pályafutása után, amiben minardival és jaguárral éppúgy mutatott csodát mint williamsel. Úgy hogy oxigénkamrába meg hova a rákba cipelték év elején, hogy összeforrjon a darabossá vált lába...elég tahóság Barikával egy zsákba rakni. Szvsz. Barikát sem tudom miért utálja a fórum, 3. helyen van a pontversenyben, magasan jobb teljesítményt nyújt Buttonhoz képest mint Kovalainen vagy Pique a csapattársához képest. Ha nem megy a kedvenc csapatnak jöhet a divatfika mint levezetés? Elég szomorú.
-
válasz
Motion_Blur #41448 üzenetére
Nem utólag kéne elnézést kérni, hanem előre figyelni/gondolkodni..
Massa is sokra ment a multkori után egy bocsánatkéréssel..
-
puttputt
őstag
válasz
Motion_Blur #41448 üzenetére
-
válasz
Motion_Blur #41446 üzenetére
Webber a Q2-ben adott két tizedet Vettelnek, szerintem nem akart extrakönyű autóval menni és jobban megtankolták.
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #41282 üzenetére
hát b+ ajaj
komolyan sumi ahányszor ott van a helyszínen, elkúrnak valamitKraptor massa sunyin elkapta a 4. helyet, ez már előrelépés
laci666 nem tudom melyik jobb, mekinél van taktika ferka meg mindig elb@ssza, kiesnek stb
-
Peat;)
veterán
válasz
Motion_Blur #41298 üzenetére
Tökmindegy honnan indul a két Ferrari, mindkét pilóta hajlamos gyenge futamra és maga a csapat is minden futamon hibát követ el. Tavaly óta nem az autóval van a gond, csak idén ráfoghatták az első pár futamon. Addig pl a Torro pontokat szerzett, az év elején még gyengébb autójukkal. Legutóbbi futamon látszódott egy kevéske (Kimit ott is beszívatták) összeszedettség és rögtön szereztek pontokat (ott volt a nagyfőnök asszem? ennyi elég volt, ez elég szánalmas). VB-be a legjobb autóval sem fognak beleszólni ezzel a személyzettel és most már leírom, ezzel a pilótapárossal. Massa maradt az aki, gyors de kiegyensúlyozatlan, Kimi meg totál beleszürkült a mezőnybe és már kockafej szerű nyilatkozatok is jönnek tőle...hogy majd idén megmutatja..látom. Persze csak személyes vélemény.
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
Motion_Blur #41301 üzenetére
Oké az 5.- 6. hely. Onnan még bármi lehet. Kis szerencsével dobogó is. Én úgy érzem a Toyotások lehetnek meg. Remélem most hogy van egy kis tempó nem tankolják meg a Q3 ban a Ferkákat.
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
Motion_Blur #41298 üzenetére
És a 2 RBR-val mi van. Nem indulnak az időmérőn vagy mi?
-
SzalaiG
addikt
válasz
Motion_Blur #41298 üzenetére
Úgy legyen!
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #41291 üzenetére
Azért nekem egyelőre egy kicsit gyors ez a feltámadás... még várnék a hurrázással.
Viszont ha tényleg ekkorát javultak, akkor visszatérhetnek a vb esélyesek közé (legalábbis a sebesség terén, mert stratégiában meg megbízhatóságban maradnak ugyanolyan szarok), mert a Ferrariban van az egyik legnagyobb potenciál a gyors év közbeni fejlesztésre (a másik a McLaren). Rajtuk kívül szerintem mindenki más lassabban fejleszt, habár a Brawn ilyen irányú képességeiben egyelőre nem lehetek biztos.
-
gV
őstag
válasz
Motion_Blur #41291 üzenetére
És a kemény keverékes tempó is elég meggyőző volt
remélem h elég lesz Q1-re a kemény és nem megint azt olvashatjuk Kimitől h elfogytak az opciós gumijai a Q3-ra
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #41286 üzenetére
Ferrari is back!
-
LOTR
addikt
válasz
Motion_Blur #41286 üzenetére
egy felessel elverték a mezőnyt
Aktív témák
Hirdetés
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Víztisztító berendezések - kancsók - szűrőbetétek
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: OAK Mozart Wavetable
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Diablo IV
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Légies iPhone halvány színei
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- Samsung Galaxy S21 Ultra /Kártyafüggetlen / 12/256 GB / 1Év garanciával
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
- Bomba ár! HP Elitebook 8570W - i7-QM I 16GB I 750GB I 15,6" HD+/FHD I Nvidia I W10 I Garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H87I-PLUS H87 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest