- Három Pixel 9 jött Magyarországra
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- Íme az új Android Auto!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- iPhone topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
Aktív témák
-
Ijk
nagyúr
válasz
Oliverda #42055 üzenetére
Hát azért akkoriban igencsak rossz volt az a McLaren megbízhatósága. Emlékszem amikor rendszeres volt, hogy szinte minden második futamon 10 helyes büntetés Kiminek, mert motort kellett cserélni. Érdekes módon a ferrarinal azért nem voltak ilyen problémái.
Szerintem minden versenyző nagyjából ugyanúgy nyomja neki a gázt, ill. hasonlóan váltanak, szóval nem gondolnám, hogy a motor a vezetési stílus miatt döglik meg. -
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #41992 üzenetére
Szerintem hozhat néhány tizedet a KERS Monacoban is. Sainte Devote és Portier kanyarokból való kigyorsításokon, amelyek után 270-290 km/h-t is elérik az autók.
A kérdés csak az, hogy beszerelése mellett ideális lehet e a súlyelosztás Monacora, a McLarennél valószínűleg igen.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Oliverda #41979 üzenetére
Nyilván, mert nem ezzel foglalkoztak, hanem az autó gyorsabbá tételével. Ha jó lesz az autó, nem lesz annyi taktikai hiba, és elkezdhetnek a megbízhatósággal foglalkozni.
Mellesleg lewis képességét nem emeli sehova a bahrain-i eredmény, ugyanis egy pilóta sem tudhat többet, mint az autója "határai". (Ezt az egyik csapat vezetője mondta)
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #41984 üzenetére
Van az Autosport forumon egy bennfentes McLaren alkalmazott, akivel lehet diskurálgatni pl. az MP4-24 topikban.
Ő felmentette Pat Fry-t, mert az aero részleg Simon Lacey reszortja (Head of Aerodynamics). De az egész projekten rengetegen dolgoznak, aerodinamikai szakemberek is garmadával. Lewis legutóbbi nyilatkozata szerint az autó nem reménytelen eset.
-
Oliverda
titán
válasz
Oliverda #41983 üzenetére
"A McLaren rotacios ciklusban tervezi az autoit es az idei volt a tradicionalisan gyengebb ciklusu, Tim Goss munka. Az MP4-22, amivel Alonso es Lewis kakaskodtak, az volt Pat Fry munkaja, es az MP4-24 is Pat Fry munka lesz, ugyhogy lehet bizakodni."
Hát mondjuk ez úgy látszik hogy nem jött be
, de legalább megbízható...Hamilton alatt. Kova meg úgyis bénázik ha megbízható ha nem.
-
-Mike-
addikt
válasz
Oliverda #41962 üzenetére
Így igaz, nehogy már az mondja meg kik dolgoznak a Ferrarinál, aki 2éve folyamatosan a csapat része, inkább higyjünk egy olyas valakinek aki több száz kilóméterről kiszúrja abból a 5-600főből két hetente azt a 10-15 embert.
Nem muszáj minden hírre ostobaságokat írni kedves fórumtárs. -
PazsitZ
addikt
válasz
Oliverda #41920 üzenetére
RBR-nek meg kétszer annyi, mint a Mekinek és Ferrarinak összesen. Na anno ezt sem gondoltam volna, talán én voltam az egyik leginkább szkeptikus itt
.
Meki, Brown dolgot nem tudom elhinni
Se azt, hogy a meki olyan 8. szinten lenne a mezőnyben, se azt, hogy a Brown az elsőn. -
sekli
addikt
-
Chip
aktív tag
válasz
Oliverda #41841 üzenetére
Az általad linkelt cikk forrásában ez áll:
"We didn't have a problem with the calculations. We had a problem with the machine. But I don't know if the problem was human or the machine. We need to analyse what was the problem.Én kb így fordítanám: A számítások rendben voltak. A töltőgéppel volt gond. De nem tudom megmondani, hogy meghibásodás vagy emberi mulasztá történt. Elemeznünk kell a történteket.
Oliverda bocs de nem néztem kinek és miért írsz, elnézést kérek, hogy meggyanusítottalak.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Oliverda #41625 üzenetére
Érdekességképpen talán érdemes említést tenni arról, hogy 1991 óta összesen négy alkalommal kellett a pályára küldeni a biztonsági autót a Circuit de Catalunya versenypályán...
Nem jellemző. Persze ettől még bármi lehet. A bal első gumik itt eléggé terheltek. A Mekinél erre már biztos figyelnek. -
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #41620 üzenetére
Volt esély esőre, tegnapról tekintve. Éjjel esett is. Jeleztek egy második hullámot az esőre, de az elhalni látszik és csak felhősödés maradhat belőle a futam idejére.
Szerintem ez a nagy megtankoltság az eső miatti dupla vagy semmi játék volt. Még egy SC-os esetet produkáló futamon jól jöhet, de ezen a pályán az nem olyan gyakori. Száraz sima futamon büntetni fog a nagy megtankoltság.
-
Motion_Blur
félisten
-
#70869248
törölt tag
-
PazsitZ
addikt
válasz
Oliverda #41558 üzenetére
A legtöbben gondolom a múltkori kipördüléseire gondolnak.
Tavaly jól vezethető kocsival ki tudta autózni esőben , idén ezzel a mekivel meg nem tudja kiautózni ennyi.
Sokszor amúgy szerintem azon túl, hogy van egy pilótának affinitása az esős körülmények alatt jól vezetni vagy sem, meghatározza az autó kezelhetősége, aktuális beállítása és a pilóta aktuális hangulata is, hogy ki tudja-e hozni magából épp akkor amit kell. Szóval szvsz többváltozós ez a z esőmenő dolog. -
venember83
nagyúr
válasz
Oliverda #41414 üzenetére
Így van. De legalább a viszonylagos gyorsaság már megvan. McLaren mikorra fogja felfejleszteni az autóját? Ideje lenne, égés ez a gyári csapatoknak.
Különben mi ez a nagy Williams-imádat? Olvastam valahol a fórumban, hogy most van autó meg pilóta. Csak nem tudom, hogy ezt honnan veszi az illető fórumozó.
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
Oliverda #41190 üzenetére
Ezt most muszáj volt
Csak azzal lehet kitapétázni a topikot aki nyert már pár VB címet.(jó csak vicc
)
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit tudnának azok a fiatalok akik ott vannak az F1 közelébe, mert pl Buemi nagyon szépen megállja a helyét. Van pár pilóta akik mehetnének nyugdíjba, hogy jöhessenek a fiatalok. Az öregek közül pont Schuminak kellett volna legutoljára távoznia, de még Coulthard is tovább maradt
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
Oliverda #41184 üzenetére
A gumikat nem figyeltem. Annyira nem mérvadó az edzések eredménye. Főleg nem az elsőé.
A BMW-k az edzés nagy részében a mezőny végén voltak, és a végén jöttek előre. Valószínű, hogy már (magukhoz képest)kevés bengával futották azokat a köröket. Ha Heidfeld autóján lágy volt ahogy mondod, akkor szerintem "Kubi-én" is.Lesz ez még szorosabb is, abból kiindulva, hogy Alonso, Hamilton és a két RB még előre jön az első 10-be. Na az már szoros
-
puttputt
őstag
válasz
Oliverda #40990 üzenetére
Pont azt írtam, arra utaltam, hogy akkor meg pláne, hogy volt kipörgésgátló... lehet, nem voltam egyértelmű. Így igaz, volt, bizony.
Írni? Tudod mikor!Miért, lehet nekik?
Annyira nem éri meg a fáradtságot, meg nyilván lehetne jönni a "csináld jobban, ha tudod" szöveggel..., meg ha tényleg van nekik "rajongói mailcímük", akkor kapnak szitokszót eleget. -
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Oliverda #40748 üzenetére
Ez is megérdemelt volt. Ha nem kapnak semmit érte, rá 1 hétre minden csapatnak bent lett volna a 2. üzemanyagtank.
Az ilyen lehetőségeket le kell zárni. Ezzel gyakorlatilag engedélyezték a hazudozást. Lehet, hogy eddig nem merték páran, mert azt gondolták, hogy súlyos büntetés járna érte, de ha csak ennyi jár, egy felfüggesztett, akkor simán meg lehet próbálni félrevezetni a felügyelőket. Ha nem jön be akkor 1 évig leállnak az ilyennel, és a legviccesebb hogy újra megpróbálhatják. -
Motion_Blur
félisten
válasz
Oliverda #40741 üzenetére
"2002-ben az Osztrák nagydíjon a Ferrari hülyét csinált az egész sportból..."
Ugyan már
amit Fizi is megcsinált 2006-ban Kínában azt megcsinálta Birka is, csak ő látványosra vette a figurát. Egyébként ezt milyen alapon hozod össze a Hamilton féle hazugság üggyel? Csak azé me Ferrari?
-
Zoli1222
addikt
-
Pá
addikt
válasz
Oliverda #40530 üzenetére
"A Délmagyarország információi szerint idén Szeged adhat otthont a hagyományos magyarországi Forma 1-es road shownak, amelyet a Red Bull istálló szervez. A csapat versenygépét a német Seabastian Vettel vezeti majd a rakpartot is érintő több, mint 3 km-es belvárosi pályán. A Forma 1-es parádé a tervek szerint egy hónap múlva, május 16 és 17-én lesz."
-
simonzé
addikt
válasz
Oliverda #40446 üzenetére
Ha nem lenne ennyire látványosan béna, akkor nem emlegetnénk ennyit. A német RTL-eseket sem fikázom, pedig az a közvetítés se egy adrenalinbomba. Ha nem lenne ott annyi reklám futam közben, a tököm se hallgatná ezeket a barmokat.
Egyszer Olaszo.-ban néztem F1-et. Bakker már a versenyzők rajt előtti bemutatása közben plafonon volt a két kommentátor. Szinte kiabálva kommentálták le ahogy akármelyik versenyző néz ki a fejéből. Olaszul sajna nem értek, de a fejemet teszem rá hogy nem mondtak mondtak marhaságot minden második mondatban.
Aktív témák
Hirdetés
- Hobby elektronika
- Három Pixel 9 jött Magyarországra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Autós topik
- Hass.io - Home Assistant telepítés, beállítás
- hoodoo86: Home Assistant telepítése és konfigurációs alapok
- Hardcore café
- DUNE médialejátszók topicja
- További aktív témák...
- Xiaomi 13T Pro 12/512GB Jótállás: 2026.10.24.-ig Állapot: 10/10 Független
- Gigabyte B550M K épített PC Ryzen 5 5600G 64GB RAM
- Eladó egy Ezüst Macbook Pro M3 8Gb/500Gb, Francia bill,20Ciklus, 1év Apple garival
- Eladó egy Ezüst Macbook Pro M3 8Gb/500Gb, Arab bill, 3Ciklus, 1év Apple garival
- Intel Core i7 6700K / GTX 1660TI / 16GB DDR4 RAM / 500 GB SSD konfig eladó
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- HPE Aruba PoE+ L3 switch raktárról azonnal elérhető!
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes konzol extra játékokkal garanciával hibátlan
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF-MT / i5 8-9-10 gen, Hp EliteDesk 800 G4 / Win11- Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest