Aktív témák
-
Ricardo
titán
válasz
Motion_Blur #15282 üzenetére
Az is jobb a semminél.
Holnapi futamot azért látod?
Remélem izgalmas lesz. -
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #15268 üzenetére
Hát erősebb motorral nem nehéz...
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Motion_Blur #15268 üzenetére
Hála Istennek.
Régeben nem így volt ez. Sajnos.... -
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #15268 üzenetére
Én is olvastam nemrég, hiszen regisztrált tag vagyok, Alonso nem téved szerintem sem.
-
30z.Samu
titán
válasz
Motion_Blur #15268 üzenetére
Van benne valami.
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #15261 üzenetére
Ferrarit nem nagyon tartom megközelíthetőnek. Massa-t igen.
A Ferrarinak nagyon nagy az előnye! Persze nem akkora, mint Sumi idejében, amikor sorra nyerte a futamokat, de nagy.
Mindennek ellenére jó verseny lesz. Ha Massa nem hibázik nagyot, Lehet kettős Ferrari győzelem. Hamit dobogóra várom. Lonzit is várom már egy ideje, hogy feljöjjön. Remélem már nem akkora a szakadék mint volt. Talán zárkóznak. BMW-k remélem jók lesznek, és sokaknak drukkolok még.A Franciák Sumit választották kedvenc európai hirességüknek. [link]
Én eddíg azt hittem, hogy Sumi német.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #15257 üzenetére
Nade 1:28.3-mal kezdte el, ez itt a nagy bibi. Szerintem altatott, konkretabban uriasan ismerkedett a palyaval es megelegedetten konstatalta, hogy 'ezzel az autoval gyerekjatek lesz nyerni, de ezt el ne aruljuk a Mekinek, hadd bizzak el magukat'.
Massa villanasaibol is latszik, hogy a Ferrarinak sokkal jobb lesz a versenytempoja a Mekienel. De Massa koreibol az is eszreveheto, hogy az igazan jo koridoket nem tudja konstansan hozni.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #15253 üzenetére
Mit fog látni? [link]
A második szektorban eldobott 2 tizedet.
-
Zoza24
senior tag
válasz
Motion_Blur #15227 üzenetére
jaja,minden mérőpontnál mikor mutatják a sebességet is,látszik hogy alacsony leszorítóerővel megy...bmw-k 10km/h-val,Mercik meg 7-8 km/h-val lassabbak a mérőpontoknál
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #15143 üzenetére
Látom nagyon bele akarod képzelni Kimi-be a mestert.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #15193 üzenetére
A valtonak negy versenyhetveget kell kibirnia, de nem a pentekinek, az kukazhato. Szombatra ugyis kicsereltek volna a versenyre valo motor+valto komboval.
-
pH érték
aktív tag
válasz
Motion_Blur #15191 üzenetére
Ezt úgy kell érteni, hogy az 2008-as idényben egyszer lehet, vagy egy hétvége alatt?
-
pityeszka
őstag
válasz
Motion_Blur #15185 üzenetére
Óóó...Fuck
Milyen bünti jár érte?
-
Kraptor
őstag
válasz
Motion_Blur #15172 üzenetére
MAszat 28 alatt van és még milyen jól drfitingel is a Ferkával
-
ktg3
őstag
válasz
Motion_Blur #15167 üzenetére
nézem is h kimi 2.5 mp vel lassabb
szégyen h massa is vőven több mint 1mp-t kapott
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #15119 üzenetére
Megneztem a futamot, figyeltem az onboardokat is, amennyi a kozvetitesben volt. A 3. szektort felejtsuk el ugy ahogy van, mert botranyos volt. Annyira az elso ket szektorra, a gyors reszre es kanyarokra volt beallitva a Meki, hogy a 3. technikas lassu szektorban nagyon szenvedett, oda nagyon keves volt a leszorito ero, es a mechanikai tapadasa sem fenyes a jelenlegi Mekinek (ez volt a jobb gumikezeles ara). Amit a Ferrarikhoz kepest osszeszedett az elso ket szektorban, azt a 3.-ban el is szorta es meg tobbet. Plusz mig Hamiltonnak hataron kell autoznia, hogy nehany tizedre legyen a Ferrariktol, addig azok csak kenyelmesen setakocsikaznak. A Ferrari kezelhetosege sokkal jobb (a legjobb a mezonyben, az aerojuk szinten a legjobb, a gumikezelesuk szinten a legjobb), illetve nem kell vele hataron autozni a jo eredmenyert.
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #15088 üzenetére
Hát, én azért azt gondolom, hogy ha a Ferrari tényleg érdeklődik iránta, akkor a Ferrarihoz fog jönni.
Ez minden versenyző álma. Egyszer a Ferrari színeiben, és autójában versenyezni, hát ez valami.Mondjuk én miattam maradhat a Bömbinél.
Módosul az időmérő! Az első, és második etapban 5 - 5 versenyző esik ki. A Super Aguri kiesése miatt.
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #15088 üzenetére
Én is azt tenném a helyében.
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #15093 üzenetére
jah és működik ez a fogadós dolog?
valaki próbálta már és nyert is?
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #15093 üzenetére
oda már 0,7 kellett volna
egyszerűen olyan jó volt a ferrari hogy nem nyerhetett más...
mostmeg
de így a jó amikor izgalmasés végül Kimi nyer
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #15082 üzenetére
A ferrari tényleg egy lépéssel mindenki előtt jár, és ha a McLaren, meg a BMW egymásra talál, annak is a Ferrari lenne a nyertese.
És tegyük hozzá, ez a pálya a nyers erő pályája volt.
És tegyük hozzá, hogy az én véleményem szerint.
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #15059 üzenetére
Hát ez szerintem, a tipikus kell egy hír kategória.
Persze Lauda csak azt mondja, amit mindenki tud. Fontoskodik egy kicsit.
"Kimire kell építeni, de Massa is jól jöhet."- sok ilyen hírt ki lehet találni. Reggelig sorolhatnám.
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #15056 üzenetére
Valóban. Igazad van. Bár sok helyen rosszúl írják. De google earth-on megnéztem, Istanbul.
[link] -itt rosszúl írják!
-
Thrawn
félisten
válasz
Motion_Blur #15052 üzenetére
De, érdemes. A jövőbeli ifjú tehetségekre nem is gondolsz, akik egy kiscsapatnál kezdhetnék el pályafutásukat?
A Force India nem is volt rossz legutóbbAMD Power: Sato san-t akarok!
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #15052 üzenetére
Nekem csak Davidson.
-
Fooler89
őstag
válasz
Motion_Blur #15037 üzenetére
Az első zene a film alatt -- Armin van Buuren - ZoCalo (feat. Gabriel & Dresden) --
Hatalmas
Köszi a vidit. -
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #15034 üzenetére
Én az F1 Challenge-ben szenvedek ezen a pályán, nem találok jó beállításokat. Mindenki teljesít 1:30 alatt, én meg állandóan 1:31 - 1:32-ket szedek össze. Azt vettem észre, hogy jobban gyorsulnak mint én, pedig állítgattam a szárnyakat is és a váltást is gyorsulásra meg inkább sebességre, mint tapadásra, de valahogy nem akar összejönni. Még a guminyomást is csökkentettem, hogy jobb legyen a tapadása, ha már a légterelőket sebességre állítottam, így könnyebb volt irányítani az autót, de 1:36-ot szedtem össze.
-
30z.Samu
titán
válasz
Motion_Blur #15034 üzenetére
Jól láttam? Néha szikrázott?
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #15034 üzenetére
Azért a végén egy kicsit megijjedtem, amikor keresztbe állt az autó, de a kacsintás helyretette a dolgot, hogy direkt volt.
Szép volt!
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #15029 üzenetére
Igen.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #15013 üzenetére
Szerintem tavaly is igy volt csak azota kozeledett egymashoz a ket konstrukcio. De meg mindig ervenyes, hogy a Meki a mechanikai tapadasban eros (ami kedvez a lassabb/elesebb kanyarok gyors vetelehez; Monacoban emiatt dominalhatnak), mig a Ferrari aerodinamikaban kiemelkedo, ami a gyorsabb nagyobb ivu kanyarokban elonyos.
Ron Dennis (aprilis 28.) "There's some things the car does very well, and generally it's really well balanced and handles well. But we need a bit more speed. We're pushing hard on aerodynamics and those things that can give you a tenth or two."
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #15013 üzenetére
Talán azóta már változtak az autók...
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #15007 üzenetére
és lassan 3.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #15005 üzenetére
Senna-ról volt szó, azt hittem őt hiányolod abból a listából.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #14993 üzenetére
Ez most nagyon idevágott.
Bár lehet hogy ezt akartad inkább:
Formula1 Pole positions Statistics:
1 Michael Schumacher 68 (27.2%)
2 Ayrton Senna 65 (40.1%)
3 Jim Clark 33 (45.2%)
4 Alain Prost 33 (16.3%)
5 Nigel Mansell 32 (16.8%)
.
.
. -
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #14998 üzenetére
Nem.
Monacot meg ne kiabaljuk el, az idei Ferrarinak mar az is fekudhet, a rovidebb tengelytav miatt. Meg talan az atvagott orrkup is hozhat elonyt ott is, de ez kerdeses.
-
30z.Samu
titán
válasz
Motion_Blur #14990 üzenetére
Tuti lehet ilyet szerválni valahol.
-
30z.Samu
titán
válasz
Motion_Blur #14973 üzenetére
Miért? Te kinézted volna belőle első futamon hogy akár bajnok is lehetett volna belőle szezon végére? Bár Kimi az első futamán 6. lett a Sauber-el.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Motion_Blur #14957 üzenetére
Egy kis pezsgős öröm-vigyor. Még a végén kiderül, hogy nem is egy morc egér.
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #14957 üzenetére
Ezt a kielégült fejet.
-
gV
őstag
válasz
Motion_Blur #14960 üzenetére
lelked rajta, én nem ilyen vok én nem tudom elfeljteni azokat a pitiáner huzásait amelyeket a Ferrari és Schumi (v akár Felipe) ellen elkövetett emelett számomra bizonyitott tény h nem egy kiemelkedő versenyző valamint életben egy egoista pénzéhes ...
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #14949 üzenetére
Paranoiás vagy de még nincs okod aggódalomra mert korai stádiumban gyógyítható.
-
manutdzoli
senior tag
válasz
Motion_Blur #14879 üzenetére
A második kép nagyon durva.Ott már kilóg az ember lába
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #14913 üzenetére
Az SC-t követő újrarajtolás utáni, illetve a leintés utáni különbségek között nincs túl sok eltérés, illetve miután felrakták a keményet az első körökben kb. 1mp-vel volt gyorsabb a 2 Ferrari-nál.
-
bajuszati
tag
válasz
Motion_Blur #14896 üzenetére
nem kell alonso a ferrarihoz....fújjj...rossz még rágondolni is
-
Peat;)
veterán
válasz
Motion_Blur #14879 üzenetére
érdekes az oszlop a kép jobb oldalán, sajnos nem tudom elolvasni mit is adminisztráltak oda, a cucc meg feje körül is sérülgetett, jól jött az a magasító dolog amit pont idénvezettek be
-
30z.Samu
titán
válasz
Motion_Blur #14896 üzenetére
Még nem biztos hogy Kimi bajnok lesz.
Amúgy szerintem Kimi nem fog visszavonulni egy hamar, mert rákapott a siker ízére.
-
Rick4
félisten
válasz
Motion_Blur #14879 üzenetére
a 2. képen a verda elején a kis fekete négyzetek nem a pedálok?
-
gV
őstag
válasz
Motion_Blur #14896 üzenetére
nem
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Motion_Blur #14874 üzenetére
Én inkább azt mondanám hogy a Ferrarik nem tudják olyan gyorsan elérni vele az üzemi hőfokot. Talán...
De ez se biztos mert lehet hogy csak széné spórolták magukat. Valszeg rájuk szóltak a boxból.
Az alábbi táblázat szerint kemény gumin is a Ferrarik futották a leggyorsabb kört. (legalább is az első 4 autóból, a többiek gumijait nem figyeltem)
[a táblázat]
Manapság már nem engedhetik meg hogy túl sok időt verjenek a mögöttük haladó autóra, mert ki kell bírnia az autónak a következő versenyt is. -
gV
őstag
válasz
Motion_Blur #14884 üzenetére
ha barcelonára nem tudják beállitani akkor hol fog sikerülni? vicc ha igazad van
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #14884 üzenetére
Hmm, Hamilton többször állóra fékezte a bal első gumiját s ez is adta meg magát Kovalainen autóján, fura egybeesés.
-
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #14879 üzenetére
Elég durva lehet a sisak is ...
Egyébként a 2. képen a fém oszlopon mik azok a strigulák? -
Thrawn
félisten
válasz
Motion_Blur #14879 üzenetére
A hideg kirázott ezen képek láttán...
-
gV
őstag
válasz
Motion_Blur #14874 üzenetére
a Ferrari malajziában még kemény keveréken verte (azt használták 2x) a mezönyt, azóta nem lettek rosszabbak azokkal, most is annyi történt h mivel a futam végén tették fel őket megint ezzekkel láthatuk a sporolos köröket
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Motion_Blur #14871 üzenetére
És még azt mondja a Gyula hogy mindjárt utoléri a Mclaren a Ferrarit. Ki volt az számolva. Egy kicsit odébb lesz az még.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Motion_Blur #14853 üzenetére
Ezt hivják "finn vigyornak".
De az is lehet hogy az esti kiscsajra gondol már... meg a csoki fagyira. -
joi29
őstag
válasz
Motion_Blur #14853 üzenetére
-Azért én szivesen elmennék KIMI~
verseny utáni bulijába
-
gV
őstag
válasz
Motion_Blur #14826 üzenetére
végre volt időm átnézni a köridőket, amit Kimi a 2. sc után művelt az nagyon komoly, az h a box kiállás elött futotta a leggyorsabb kört azt (is) jelenti h a gumikopást a nyitott orrkup sem befolyásolja tulzottan, remek
greenmukk: de akkor sem lesz baj ha már elöbb vb
-
bajuszati
tag
válasz
Motion_Blur #14826 üzenetére
Gyulára nem kell figyelni...most nem volt Palik hogy visszanyomja ..
--(gyulám)A ferrarik nagy bajban lesznek
--(palik)ugyan gyulám ez cak optikai csalódás -
gV
őstag
válasz
Motion_Blur #14826 üzenetére
szerencsére én az itv-n néztem ott csak egy kis Hami 'drukkot' kell elviselni
am az interjúk alatti Kimi-Felipe párbeszédet jó volt látni
ott az majd fél sec elöny versenytempóban
Kimi 1s gyorsabb időtt ment mint tavaly Felipe, nem rossz TC nélkül -
Gyusz
őstag
válasz
Motion_Blur #14826 üzenetére
Gyulám akármilyen meszólalása elég idegesítő már a számomra, a mostani kedvencem az időmérőn a Q1/Q2/Q3 állandó emlegetése. Kimi egyébként többször is összeszedte a kis előnyét, SC-ok után is képes volt mindig kicsit ellógni.
-
laci666
senior tag
válasz
Motion_Blur #14684 üzenetére
1.Kimi
2.Alonso
3.Massa
4.Kubica
5.Hamilton -
Thrawn
félisten
válasz
Motion_Blur #14669 üzenetére
Hibátlan
-
Peat;)
veterán
válasz
Motion_Blur #14668 üzenetére
Úgy érződik mintha Alonsot és a fénykorát élő Satot egy kalap alá vennétek. Lehet hogy agresszív a spanyol, de nekem nem rémlik hogy sokakba beleszállt volna az elmúlt 2 évben pl. Különbözünk, én szeretem a harcot a pályán. Tőle meg azt látunk nem eszetlen törés zúzást. Legalábbis idáig, aztán lehet olvassa a fórumot
és ha már a Ferrari olyan csúnyát nyilatkozott róla nemrég....
-
lúzer
veterán
válasz
Motion_Blur #14611 üzenetére
Esküszöm drukkolok Alonsonak
na ne már
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #14655 üzenetére
Nem hiszem.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #14622 üzenetére
Jól mondod, tippeltem.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Motion_Blur #14611 üzenetére
Lelőtték a Mclaren kém-műholdat.
Ha továbbra sem javulnak, akkor jövőre le fogják cserélni Kovát egy öregebbre.
Más: Kubicával nem tudja a lépést tartani Heidfeld. Jó versenyző-világbajnok lesz idővel. Ez pedig nem jellemző a kelet európai versenyzőkre. -
Vigneau
félisten
válasz
Motion_Blur #14611 üzenetére
Drukkolsz Alonso-nak, Tőled ez nem semmi...
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Motion_Blur #14604 üzenetére
1. Kimi A trófeát bevágja a többi közé és megiszik estére néhány üveggel
2.Kubica Ő meg beül a szimulátorba és megnyeri a spanyol nagy díjat.
3.Alonso Széles vigyorral és nagy örömmel. -
laci666
senior tag
válasz
Motion_Blur #14482 üzenetére
Massa túl agreszívan vezet,nem érzi még ezt a kipörgésgátló nélküli vezetést szerintem.
-
Jofi81
őstag
válasz
Motion_Blur #14473 üzenetére
Eddig jó...
-
Rick4
félisten
válasz
Motion_Blur #14452 üzenetére
valamire biztos, de a véleményére voltam kíváncsi, miért is menőbb a srác, mint a többi jó pilóta, erre a másokkal példálózás nem válasz...
hagyjuk is, olyannal beszélgetni nem lehet, akinek az állításai nem igazolhatók tényekkel. az ilyenekről megvan a véleményem..
-
30z.Samu
titán
válasz
Motion_Blur #14419 üzenetére
Nem lett rossz a kör, de maga a játék sem.
-
30z.Samu
titán
válasz
Motion_Blur #14417 üzenetére
Itt épp viccet mesél vagy mi?
-
Jadro
veterán
válasz
Motion_Blur #14408 üzenetére
Szép volt! Túl függőlegesre és magasra építették azt a rázókövet.
-
Zé_Mester
őstag
válasz
Motion_Blur #14408 üzenetére
hát ezt eléggé elbutáskodta.
mondjuk a letölt szárnyért sztem olyan sebességgel rohantam volna be és utána el onnan mint a gondolat
-
Rick4
félisten
válasz
Motion_Blur #14408 üzenetére
így én is össze tudom törni..
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #14399 üzenetére
Próbálják felvenni a McLaren tempóját. Csak így megy nekik.
-
Zé_Mester
őstag
válasz
Motion_Blur #14399 üzenetére
hova tűnt a légterelő az orrkúpról ?
így elég idétlenül néz ki, kb mint egy négykerekes pinokkió -
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #14377 üzenetére
Nemvitatkozom.
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #14377 üzenetére
Ebben az évben eddig nagyon gyenge amit művelt.
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #14365 üzenetére
Ugyan, ki fog erre emlékezni az idény végén? Max Oliverda.
-
soulcube
aktív tag
válasz
Motion_Blur #14365 üzenetére
Abszolút logikus Montezemolo gondolkodása. Gondolom ő is követte azért valamennyire a 2007-es eseményeket. Na azt a Ferrari nagyon el akarja kerülni...
Alonso-nak akkor lesz esélye a Ferrarinál ha Massa marad 2010-ig, Kimi viszont 2009 után elmegy WRC-zni.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #14315 üzenetére
Végül is konkrétan nem tudjuk mennyi időt és energiát fektettek bele. Szerintem, mivel már januárban beszámolt egy újság az ötletről, régóta kész lehet, csak az első futamokon illetve a szezon előtti teszteken nem akarták még bemutatni, főleg, mert e nélkül is Ferrari dominanciára lehetett számolni a tesztek alapján, és ez be is igazolódott. Valószínüleg ezt az európai nagy updatere tartogatták. Szerintem Massa és a szóvivő nem hazudott, hogy annyit jelent mint egy új kis szárny, és hogy "az orr-rész valamint más új elemek együtt jelentenek előnyt".
Úgy gondolom, hogy koppintva is lesz az ötlet, Toyota, Renault. A McLarennek ott eléggé keskeny az orra (vagyis kevesebb levegő marad alul a szárnyról távozva, vagyis az ő konstrukciójuk nem annyira könyörög egy ilyen megoldásért), meg csak lejáratnák magukat vele. De, ahogy a Renault e heti updatejét elnézem, nekik ez nem lesz probléma.
-
gV
őstag
válasz
Motion_Blur #14315 üzenetére
törés teszt azért még hátra van, de az már csak formalitás
-
Markgx10
őstag
válasz
Motion_Blur #14315 üzenetére
Ámen
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #14307 üzenetére
Nem, az kötelező elvárás! Irgum-burgum.
-
30z.Samu
titán
válasz
Motion_Blur #14307 üzenetére
Hát most a BMW-nek lenne nagy villanás, ha elverné a McLaren-t szerintem.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #14307 üzenetére
Amúgy ettől a 2 lyuktól elől nő a gumifogyasztás is. Majd meglássuk mi lesz. Kíváncsi leszek, hogy bevetik -e.
-
Fortissimus
őstag
válasz
Motion_Blur #14302 üzenetére
Massa szerint: [Csekély előrelépés a Ferrari "cápaorra"]
majd meglassuk...
-
hossszú
őstag
válasz
Motion_Blur #14275 üzenetére
Ki bantotta a gumifalat?
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #14273 üzenetére
Tévedni emberi dolog.
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #14263 üzenetére
nem úgy volt hogy Kimi is megy?
ez meg már majdnem az az idő amit Massa ment... fejlődik a rönyó -
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #14263 üzenetére
..és jobbat ment Michael PR körénél.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #14249 üzenetére
Megértem hogy nehéz elfogadni hogy a kedvenc csapatodnál hemzsegnek az árulók.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #14257 üzenetére
Szó mi szó a Red Bullnak és a Toro-nak jobban áll, már pusztán a sötét (kicsinyítő optikai hatás) festés miatt, nade a Reanault-n ott pont a lehető legrosszabb fehér szín van, ami terjeszkedő-növekedő hatású.
Ha a rondaság gyorsítana, most egész jól állnának.
-
Zé_Mester
őstag
válasz
Motion_Blur #14253 üzenetére
Schumi úgy látszik vezetni nem nagyon felejtett el
Hamilton - Alonso ->>> +0,3s
lehet hogy végre magáratalál a Renault is? jó lenne már -
gV
őstag
válasz
Motion_Blur #14233 üzenetére
telen meg csak 1:20.5-ot tudott
2 tized az uj orr miatt van nagyjabol
PazsitZ: teszteken van mar csak nyalokas ember a Ferrarinal
Aktív témák
Hirdetés
- Ár-érték bajnokot avatott a Poco?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NTFS, exFAT, FAT32 – Melyiket válaszd és miért?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen program, ami...?
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Lexus, Toyota topik
- Garmin topik
- További aktív témák...
- Intel Core i7 6700K / GTX 1660TI / 16GB DDR4 RAM / 500 GB SSD konfig eladó
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Megkímélt állapotú Xbox Series X 1TB eladó. Kitisztítva és újrapasztázva!
- Gamer PC - i5 13400F, GTX 1080ti és 16gb DDR5
- Realme 8i 64GB / Normál állapotban / 12 hónap jótállással
- BESZÁMÍTÁS! HP Elitebook 840 G11 üzleti notebook - Intel Core Ultra 5 135U 16GB DDR5 RAM 256GB W11
- Apple iPhone 7 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- MikroTik CCR1009-7G-1C-1S+ Cloud Router
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest