- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Aktív témák
-
bdav
őstag
válasz
Peat;) #26377 üzenetére
hát idén a 3 vb esélyes pilóta közül szvsz Hamilton hibázik a legkevesebbet (Kanada az betett valóban, ráadásul két futamját is elrontotta vele), és az elmúlt időkben ha mindkettőt nem is, de az egyik Ferrarit elverte. Ráadásul a meki is megbízhatóbbnak tűnik (kíváncsi vagyok lesz e Ferrari-füstölés Monzaban. Mondjuk Kimi elvileg kaphat új motort nem?)
Massát pedig nagyon nem bírom. Egyszerűen ha mutatják sisak nélkül már azis irritál... ne legyen ő a vb semmiképpen, 1000x inkább Kimi, ha már muszáj a pirosaknak nyerni
-
Oliverda
titán
-
-
Oliverda
titán
válasz
Peat;) #26304 üzenetére
Soha nem láttam még egy darab boxmeccset sem, nem tudom hogy hogy működnek ott a dolgok.
Jobb lenne. Mellesleg elég sok ferraris is azon a véleményen volt hogy ez a büntetés nem volt fair. Odáig oké hogy nem volt tiszta a manőver én nem is ezt vitatom hanem inkább magát a büntetést.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #26102 üzenetére
kérdésedben a válasz.
"Akkor kockázatos előzéseket bemutatva kellene felkapaszkodnia, kiesés is lehetséges.."Hát nem jól hangzik egy F1 rajongónak? Nem kell félteni...csinálja meg. Jobb egy javítható helyzet mint egy javíthatatlan..az egyikkel mint versenyző tud mit kezdeni, a másikkal mint fellebbező izé ami speciel engem max a végeredményt tekintve érdekel.
A kiesés lehetősége Spa-ban sem riasztotta el,...és csak remélem hogy az FIA döntésére, és a csapat ráhatására ez nem fog elmúlni.
Mi nézők...kedvencektől eltekintve is csak nyerhetünk az ügyön. Kivéve persze a Massa drukkereket, és a Hamilton ellendrukkereket. -
AMD Power
titán
válasz
Peat;) #25855 üzenetére
Nem volt szerintem se teljesen szabályos a "visszaengedés". Jóval többet kellett volna visszavenni-e illetve engednie. Lehet ,hogy ö onnan a volán mögül úgy érezte ,hogy ennyi elég volt. Biztos nem akart szándékosan hülyeséget csinálni. Főleg nem egy ilyen szituációban.
De szerintem ez előny visszaadás kevés volt.
-
Oliverda
titán
válasz
Peat;) #25489 üzenetére
"Simán megelőzte volna előbb utóbb"
Ebben én azért nem vagyok olyan biztos, persze így utólag már könnyű megítélni. Ki akarta használni az első adandó alkalmat és meg is tette. Ugyannyi ponttal vezetné a VB-t ha hagyja a francba az első helyet és amolyan Massa-s stílusba csak bekocogott volna Raikkonen mögött. Nem baj, ez kell a mai F1-nek, zérő előzés mert az az izgalmas.
javítottam
-
tuskooo
addikt
válasz
Peat;) #25492 üzenetére
Elég furán festett a dolog, de sokszor látni, hogy úgy mennek be a boxba, hogy átvágnak a sávon közte. Itt mintha nem lett vna ott kerékvető, sok helyen meg azon mennek át, talán ez a különbség, de sztem ezért nem büntetnek (legalábbis az eddigiek alapján).
hunnylander: a pofátlan nyilatkozatáról miért nem szólsz semmit?
-
-
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #24936 üzenetére
Hamilton dicséri Massa-t=terhet rak Kimi-re, Massa hízik.
Hamilton (is) szidja Kimi-t=terhet rak Kimi-re mint a többiek, Massa hízik.
Hamilton Kimi mellé áll=álszent.
iskolapélda
szerk:
A szidja Massa-t kimarad, mivel nem igen lehet. A dicséri Kimi-t szintén kimaradt mivel nem igen lehet. -
wildrain
addikt
válasz
Peat;) #23998 üzenetére
Azért kell a Ferrarinak a jelzőlámpa, mert így kimarad egy ember reakcióideje. A boxkiállás hosszát 99%-ban a tankolás ideje határozza meg. Ha nyalókás embert használnak, akkor az figyeli a tankolószemélyzetet, és amikor ők kihúzták a csövet, elindítja a pilótát. De a kihúzás és az indítás között eltelik egy kis idő. Ha érzékelőkkel van megcsinálva, akkor a kihúzás pillanatában már zöldet kap a pilóta, és az ő reakcióideje alatt a személyzetnek van ideje hátralépni.
Ez az egész nem a rendszeren múlt, hanem azon, hogy Kimi tudta, hogy csak a boxban van lehetősége megelőzni Kovalainent, és mindent egy lapra tett fel.Érdekes a dolog egyébként, mert a kapkodásának oka a versenyösztön volt, a mindenáron győzni (Kovalainen ellen) akarás. Nem tudom, hogy akik motivációhiányról beszélnek vele kapcsolatban, azok hova teszik ezt a hibát... Ha beleszarna, akkor nem kapkodott volna annyira.
-
Male
nagyúr
válasz
Peat;) #23998 üzenetére
A nyalókás embert is ütötték már el... vagy épp próbálta lekardozni a versenyző fejét
...rajtnál is elég ritkán ugranak ki, pedig ott is csak lámpa van.
Kimi elcseszte, ennyi... könnyen lehet, hogy most a nyalókást is elkapta volna, ha lenne.
(Újra kéne nézni, de úgy rémlik, hogy a belső kamerás felvételen oldalra van döntve a feje, mintha a tükröt nézte volna.) -
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #23579 üzenetére
linkelek én is cikket..uezt A5-ről...és komolyan nem a cikk miatt, hanem a hozszólások miatt.
Számomra egyszerűen riasztó, és döbbenet micsoda furkóság tud megnyílvánulni egy ilyen cikk után...a 'túlreagálás' az még hagyján, de az a sötét agresszió ami felé árad.
néha csak nézek ki a fejemből.. -
hunnylander
őstag
válasz
Peat;) #23579 üzenetére
Uganigy mas pilotak is szoktak panaszkodni.
Pl. legutobb Massa az hungaroringi idomero utan hasonlokat mondott. De Lewis nem szidott senki konkret szemelyt, csak tett egy valos tenymegallapitas. Nekem meg nem remlik, hogy hunyo lett volna pl. tavaly Interlagosban vagy iden Sepangban.
Heidfeld pedig majdnem beleszallt egy autoba hasonlo okokbol, valoszinuleg o is panaszkodott masokra, csak abbol nem lett hir. Ezen a belathatatlan palyan az ilyen lelassitos dolog veszelyesebb, nem kell belekotni, ha valaki megjegyezte.
Egyebkent Lewis magaval a legkritikusabb, mert maximalista.
Ezt tegnap talaltam, future classic
-
-
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #23294 üzenetére
Ezt sosem vágtam, Fernando ment a beállítatlan Mergával? ..vagy direkten rosszul beállított Mergával?...vagy most mi van?! Ezt honnan támasztod alá?
Onnan hogy Hamilton Alonso beállításait használta? ...mert hogy tavaly ez is vesszőparipa volt el ne felejtsd...
ehh mindegy, nem is a vita kedvéért, csak annyira cső már néha ez az egséz.. -
hunnylander
őstag
válasz
Peat;) #23096 üzenetére
En a beskatulyazas fogalmat hasznaltam, az meg azt jelenti, hogy valamit valamilyen altalanositas alapjan beraknak oda, ahova nem is biztos, hogy valo. En ezt hasznaltam a Ferrarira froclibol. Az idei evben az F1-ben a Ferrari motor hozza az altalanos olasz szinvonalat. A Ferrari motor romlott el a legtobbet, ugyhogy sajat maguk ertek el, hogy az ember akaratlanul is asszocial az olasz minosegre es beskatulyazza oket. De ti majd megveditek oket, es elmondjatok, hogy megis az F1-es Ferrari motor a legjobb minosegu es legmegbizhatobb, merthogy a Ferrari szervizek elott nincsenek kigyozo sorok.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #23014 üzenetére
Nem reagáltam túl..maradok a reagálásnál.
Szal számomra a támadási pozíció azt jelenti, hogy támadhatom a másikat a pozíciójáért..van esélyem mellémenni féktávon, vagy idegesíthetem legalább azzal, hogy kénytelen védekezni, mert én támadási pozícióban vagyok.
Számomra azért támadási pozícióban lenni, hogy ne előzzek az nem nyerő. Én kifejezetten előzést várok attól ha valaki támadási pozícióba ért a másik versenyzőhöz képest.
Igen Kimi ott volt valóban támadási pozícióban, hátha hibázik Alonso..hát nem hibázott, és mégsem Alonso esett le a pályáról hanem Kimi.
(Egyébként Kimi nem nagyon engedhette meg magának hogy lazuljon, mert Webber ott volt 1-2-3 mp-re lemaradva mögötte).Egyébként Hamilton nem az utolsó körökben volt a leggyorsabb, ez csúsztatás..ha a leggyorsabb kört nem is nézzük, akkor is jellemzően az első etapban volt a leggyorsabb 7 21-s kör, a lágygumisban 2 db 21-s kör.
Az hogy Kimi miért volt ennyire jó a lágygumin, azt nem tudom megválaszolni, többször elhangzott, hogy a lágy gumi elmelegszik, és a qual-ra is keménnyel jöttek ki a csapatok, ezért gondolom hogy a McLaren is a szükséges legkevesebb kört számította a lágyra, egyértelmű kényszer volt a verseny 70 köréből 29-t a lággyal megtenni.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #22985 üzenetére
?
Eleve nem tervezett beállása volt Hamiltonnak, ami azt jelentette, hogy 29-30 körre kellett rátankolni, és feltenni a szuperlágyat..emlékszel, azt a szuperlágyt ami nem müködött a hétvégén mert elmelegedett. Na azt kell használnod 10 körrel többet mint a versenytársaidnak és jóval több üzanyaggal, de úgy hogy kitartson a végéig.
Támadási pozíció? 19-20. körben, Alonso a kiállásáról visszajőve érkezett meg Lewis elé. Szuperlágyon 20 körre....akkor már Lewis 10 kör óta használta azt az ő szuperlágyát 10 körrel több üzanyaggal.
Azt az Alonso-t akit Kimi 50 körön keresztül nem tudott leelőzni.Szal még egy defekt, vagy egy (akkor még) 6. hely.
-
Peat;)
veterán
válasz
Peat;) #22990 üzenetére
[link] Így átláthatóbb aki számítgatni akar, szerintem Mclarenek lassabbak voltak a lágyabb gumin mint a keményebbiken, de ami fontosabb, hogy Kimi már első körtől gyors volt a lágyabbik gumin. Tehát 4-5 kör alatt 6 mp-t elég melós lett volna Hamiltonnak hozni, főleg ha a Ferrarik olyan gyorsan tankolnak
Ferrarinak lehet jobb lett volna a 2x lágyabbik 1x a keményebb verzió Kimit elnézve.
-
hunnylander
őstag
-
attisx
addikt
válasz
Peat;) #22800 üzenetére
Pedig úgy tűnik a Honda támogatja leginkább a tervszerinti, 2009-es bevezetést:
Trotz Skepsis: KERS kommt 2009
A cikk lényege, hogy a csapatvezetők vasárnap reggeli értekezletén, a KERS volt az egyik fő téma. Egyelőre három csapat ragaszkodik a 2009-es bevezetéshez: a Honda (a pletykák szerint ők járnak legelőrébb a fejlesztésekkel), a BMW és a Williams. A McLaren és a Ferrari tartózkodtak, a többiek pedig inkább a későbbi bevezetést támogatnák, közülük is a Renault ellenzi a legjobban...
-
hunnylander
őstag
válasz
Peat;) #22707 üzenetére
Szerintem ezek a legujabb fejlemenyek.
A Hondanak is kell Alonso, es Alonsonak is szimpatikus a Honda, addig amig nem lesz uresedes a Ferrarinal. Es egyebkent is, jovore szokatlanul nagyot kavarodhatnak az eroviszonyok a teljesen uj szabalyok miatt. Meg egy nagy csapat is a vert mezonybe eshet vissza es forditva. Lehet, hogy pl. 2010-ben a Ferrari nem is lesz vonzo hely egy cimrehajto pilotanak.
-
hunnylander
őstag
válasz
Peat;) #22702 üzenetére
Dennisnek nehez termeszete volt/van. (De iden abban a kerdeses dologban igaza van, megha korabban nem is.) Rideg es maximalista. Nem tudja lazan kezelni a dolgokat. Montoya mondta rola, hogy hiaba 'baratkozott' vele ossze golfozas kozben, fonokkent azutan is ugyanolyan huvos es kimert maradt.
De az utobbi idoben mar kezd megenyhulni. (Megviselte a kemugy, tonkrement a hazassaga, meghalt a batyja, egy nagyon komoly tokeju tehetseggondozo alapitvanyt alapitott...) Ha megnezi valaki a gyozelmi felveteleket, fotokat, most mar el tudja engedni magat es ugy orul a sikereknek, mint egy gyerek. Mar sejti, hogy ez lesz az utolso ev, vissza fog vonulni, eppezert most mar mashogy eli meg a dolgokat, es most tenyleg jo a hangulat a csapatnal.
-
ronaldo
őstag
válasz
Peat;) #22044 üzenetére
1st Friday practice session underway. Air temperature at 25 degrees and track temperature at 29 degrees.
The 2nd Friday practice session is underway. Air temperature is at 28 degrees while track temperature is at 31 degrees.
Tehát konkrétan "hideg" az aszfalt. Pedig a második tréning 14.00kor kezdődött, tehát annál melegebb nem nagyon van.
-
válasz
Peat;) #21907 üzenetére
Hát a csapat VB cím az már tuti bukó a MClarennek.
Kovalainen nem tudta hozni a beharangozott "hú de tehetséges pilóta" formát és az autó képességeivel, szégyen a teljesítménye. Nagyon kíváncsi lennék, hogy egy Vettel, vagy Kubica (mondjuk ő már bizonyított) mit facsarna ki a merciből. -
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #21937 üzenetére
Alapvetően azért gondolom így, mert:
Hamilton ugye belelült a McLaren-be...ez sokaknak bökte a szemét (és bár tavaly Monaco óta neki drukkolok, én sem szerettem volna ha egyből világbajnok lesz...ez olyan -franc tudja miért- dolog), na de szal beleült a McLaren-be, és kapott egy világbajnok csapattársat...aki egyébként gyors is mint gép, amikor mégis kezdett jól alakulni a kép meglepő módon, akkor meg jött a kémbotrány, és végül a katasztrófális...már-már büntetésszerű végkifejlet.
Szal azt mondják magasról lehet nagyot esni....és nem esett le, vitte-görgette csinálta ami a dolga.
Sutil Monaco-i sanszos 4. helye, Piquet Hockenheim-i 2. helye, Kubica Montreal-i győzelme még ma is emlékezetes.
Hamilton ilyen eredményei már tavaly év felétől nem bírtak szenzációértékkel...mert az év elejétől jobb eredményeket hozott, és kőkemény VB cím sanszos volt...ott már azért nehéz szimpi belevaló versenyzőnek lenni.
..és ezt is vinni kell...hülye kérdéseket tesznek fel, provokatív kérdéseket tesznek fel,..és alig várják hogy kétértelműsíthető kijelentést tegyél...hisz az F1 rajongók legnagyobb táborát mozgatod...vagy azért mert utálja, vagy azért mert kedveli...vagy csak azért mert központi alakja a világbajnokságnak.
Szal sztem ha már meg kellett rogynia, akkor már kirogyta magát az eltelt időszakban...és teszi ezt ugy hogy vb első. -
hunnylander
őstag
válasz
Peat;) #21937 üzenetére
Marpedig egy palyafutasnak van zenitje, ami utan hanyatlanak a kepessegek vagy akar a motivacio.
Ketsegtelen, hogy peldaul Alonso most nagy adag motivaciot gyujt a Renaultnal, mert ott egyszeruen kiehezik a sikerre. Nagy ra az esely, hogy nehany ev mulva ujra az Alonso-Hamilton parharc lesz a Forma-1 fo temaja (Ferrari vs McLaren kontosben). Mar dorzsolom a tenyerem.
Foci: Duna TV, ma 19:30
-
hunnylander
őstag
válasz
Peat;) #21907 üzenetére
Kova pont most kapott extra felkeszitest a Technology Centre-ben, erzik, hogy gatyaba kell razni a sracot, mert most mar jo a technika a konstruktorire is. Ha Lewis moge sorakozott volna fel, amikor az verte a Ferrarikat, mar fel is jottek volna, de erzesem szerint fel fog jonni a McLaren, es a kovetkezo futamok valamelyiken meg fog szuletni az elso 18 pontos produkcio is.
-
-
hunnylander
őstag
válasz
Peat;) #21613 üzenetére
A nagykepuseg temat nem en vetettem fel, es azok akik felvetettek nem offban kezdtek, ugyhogy azert felejtettem el offba tenni. Elnezest. De azert nem haltal bele, hogy elolvastad. Ahelyett, hogy csak beskatulyazzuk az embereket lesarkitottan egy-ket jelzovel, nem art ha neha figyelembe vesszuk a dolgok hatteret.
-
Obi-1
őstag
válasz
Peat;) #21522 üzenetére
Nekem az a benyomásom, hogy a vörösök a bizonyított embereket szeretik megvenni. Massa csak egy szükségmegoldás volt, beugrott Barichello helyére, és egész jól bevált. Az aktuális Schumi nyilatkozatból is az derült ki, hogy Schumi-Kimi párost terveztek 2007-re, Massa nem volt betervezve.
-
válasz
Peat;) #21466 üzenetére
Piquet miféle kellemetlen perceket tudott volna szerezni Haminak? Semmifélét! Hamilton sokkal gyorsabb volt, ha Nelson kekeckedik akkor max mindketten kiesnek és elszúrja élete versenyét. Inkább Massán csodálkozok, szerintem Hamilton mindenképpen lenyomta volna 2-3 kör alatt de így?
ez eléggé érdekes volt a braziltól.....
Kimit meg szerintem bőven nem kell még leírni, csak gyorsan felejtse el ezt a hétvégét.
Véleményem szerint Kimi és Hami fog csatázni a VB címért. Massából valahogy nem nézem ki a címet. Különben is ha valamikor, akkor tavaly kellett volna megragadnia a lehetőséget.
Amúgy Piquet szereplését sem kell az egekbe magasztalni, ölébe hullott egy lehetőség és élt vele. Az uccsó 10 körben nem hibázott és ennyi....... Szerintem több dobogója talán életében nem lesz F1-es versenyen. -
-
attisx
addikt
válasz
Peat;) #21315 üzenetére
A becenevekkel, amennyiben többé-kevésbé szellemesek, nincs semmi baj. Pl. Hamilton-t többen "Sonka"-nak nevezik és soha egy szót nem szoktunk miatta. A fekázás viszont igen is sértő, legalábbis én még pozitív értelemben használva nem találkoztam vele (el sem tudom képzelni ilyen formában) .
-
Peat;)
veterán
válasz
Peat;) #21314 üzenetére
Visszaolvastam, szerintem nem rám gondoltál. Ennek örülök ha így van...
. Ha újra elolvasod te is a hsz-aimat remélem látod hogy miért írtam, eszem ágában nincs bármilyen mértékben felmenteni a gúnynevezőket, ha ők így gondolják csinálják. Én is csinálom néha(pl Briós nálam Briós és kész), nem is mondom hogy a kistündér vagyok. De egy merőben magasabb kategóriájú kérdést csinálni egy gúnynévből nem kell. Szerintem. Ezzel vége, ígérem, csak olvasgatom a topikot és néha írok, ma kivétel volt, tényleg megbántam hogy belemásztam, egy fórumon nehéz elmondani azt amit gondol az ember, úgy hogy a másik is megértse mire gondolok.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #21302 üzenetére
én speciel egyiket sem használtam...és úgy gondolom, hogy ha bármelyik fórumozó sérelmezné ezeket a ragasztott neveket, akkor az a normális, hogy már csak az egymás iránti odafigyelésből elhagyja az aki élt vele.
Nem még meg magyarázza miért van joga ezt használni akkor is ha zavar vele.
De ez ugye nem müködik. -
hunnylander
őstag
válasz
Peat;) #19454 üzenetére
Az eletvitelt es a PR rendezvenyeken valo reszvetelt en ket kulonallo dologkent emlitettem, azert volt ott a tovabba szo. DC-nek pedig igenis keves ralatasa lehet a valos eletvitelere, ertsd Lewis maganeletere, akkor is ha nekem megkevesebb. Lewis elmondasa szerint sok idot tolt korabbi otthonaban is, a csaladja koreben.
Hany baratnoje volt? Ha elvonatkoztatsz a bulvarpletyiktol, akkor csak ketto. Jodia Ma, akivel az F1-es karrierje miatt szakitott, es most Nicole Scherzinger.
A szponzoroknak pedig nem sokszor lehet nemet mondani, ezert szoktam latni Kimit is sok PR rendezvenyen, es sok marka arca o is. Egy pilota nem vezeti az autojat ejjel-nappal, ugyhogy van idejuk a szponzorok fele is, es nem minden PR program unalmas egy versenyzo szamara.
Es DC-nek az szur szemet, hogy Lewis sokat porog (tul sok rendezvenyre megy el; szerintem is), nem az, hogy tul sok baratnoje van. Szerintem is tobbszor kellene nemet mondania a szponzorok fele, de fogalmam sincs, hogy o mennyire sokallja a felkereseket. Ahhoz, hogy Montrealban nem szamitott piros lampara (mert az egy ritka dolog altalaban), ahogy Rosberg sem, es hogy Magny-Cours-ban meghurcoltak a McLarent, ahhoz nem sok koze van annak, hogy hany rendezvenyen volt elotte. A versenyre es versenyek nyeresere megvan a fittsege, viszont 'shit happens', nem lehet elkerulni sem az emberi ugyetlenseget sem a kulso korulmenyek befolyasolo hatasat.
-
Mezcal
addikt
válasz
Peat;) #19318 üzenetére
Vicce vagy. Gondolokozz el azon, hogy tavaly Monza előtt melyikük volt előrébb úgy, hogy több peches futama volt + azona futamon Massa kimi elöl esett ki műszaki hiba miatt, így az megörökölte a dobogós helyet, ami tudjuk, hogy mennyit számíotott a végén, hiszen 1 pontos vb-t nyert.
-
Zolee11
senior tag
válasz
Peat;) #18502 üzenetére
Persze, hogy ennyi történt (elbambult és későn reagált), csak itt néhányan olyan fanatikus szurkolók, hogy képtelek tisztán látni, mert nem is akarnak. Megmagyarázzák, hogy nem látta a lámpát, mert kitakarták, meg a villogása miatt azt hitte, hogy zöldre vált... hápersze
Pl. tavaly Hamilton azért nem lett világbajnok, mert a mercisek eltolták nem, kicsit nagyon. Milyen benézni egy olyat, hogy 0-ra futja a gumit, és kicsúszik a boxutca bejáratánál. Úgy vágtam volna ki a felelősőket, hogy csakúgy porzott volna a hátsójuk. Ilyet nem lehet megcsinálni egy ilyen sportban, amatőrök.
Mindketten kiesetek, pont ugyanott állnak mint egy futammal ezelőtt, csak mások beérték sőt megelőzték őket, csak jobb lett ettől. Ezen nem kell itt pörögni. Csak sokan hülyeséget terjesztenek, mert nem képesek tisztán látni az elvakult fanatizmusuk miatt... -
[CS]Blade2
addikt
válasz
Peat;) #17632 üzenetére
az utolsó sektorban a ferrari is lassabb 0,400s-el mig az első 2-ben gyorsabbak 0.100s-el, igy jó 0.300 kapnának 1 körön, még akkor is legalább 5-6 körel kevesebbnek kell lennie Alonso hamilton, kubica autojában..
Webber sztem tele van tankolva, igy ugyis 10. lett volna, inkább nem koptatak el több gumit, meg féket...és oda is csapta a q2-ben
Kockázatos enyire tele tankolni, mert SC-vel lehet visszahuzza elé a mezőnyt, és nem bukik semmit, de lehet pont akkor lesz SC mikor már a könyü autóval már mindenki tankolt, és bukik jó 1 kiállást.Tavaly 20.-ról került kova 4.-re aszem, Alex meg 17.-ről 3.-ra.
-
[CS]Blade2
addikt
-
Gyusz
őstag
válasz
Peat;) #16864 üzenetére
OK, Kimi elnézte a féktávot is, és? Hogy jön ide, hogy VB-t nyert?
Év elején még Massa volt az inkompetens hülye, aki nem tud kiprögésgátló nélkül vezetni, aztán tessék megnézni mit ment ma esőben. Mindenkinek vannak rossz napjai és szerintem is hülyeséget csinált Raikkonnen, de egyesek túlreagálják a dolgot.
-
hunnylander
őstag
válasz
Peat;) #15944 üzenetére
A hivatalos Renault blogbol van copy-pastelve. Tegnap is elirtak Hamilton idejet, figyelmetlen az illetekes Renault-os kollega.
Aktív témák
Hirdetés
- Eszpresszóképes kávéfőző 15 bar nyomással
- AMD GAMER PC! Ryzen 5900X / RX 6800 XT / B550 / 32GB 3200MHz / 1TB Gen4 / 700w Gold! BeszámítOK
- Latitude 5420 27% 14" FHD IPS érintő i5-1145G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Lenovo ThinkVision P27u 4k-s kifogástalan állapotú monitor féláron!!!
- Dell Latitude 5480 (i5 7300u, 8 GB, 256 SSD, FHD) kiárusítás!! AKCIÓÓ!
- Több Lenovo Thinkpad x1 carbon gen 4 / 5 / 6 / 7 X1 Yoga gen3 6-9. gen i7, i5 procik
- Apple iPad (9th Generáció) Wi-fi + Cellular, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPad Air 4 64GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 5578 2in1: i7-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest