- Google Pixel topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Egyedülálló akkumérettel futott be a OnePlus Nord CE5
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- A OnePlus Nord 5 sem sokkal marad le akkuméretben
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- MiLi MiTag, MiLi LiTag bluetooth trackerek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Aktív témák
-
aesir
veterán
válasz
wildrain #43962 üzenetére
Röhej, nem röhej, szerintem (nem vagyok egyedül ezzel a véleményemmel egyébként), többet megmutat egy pilóta sebességéből az időmérős eredmény. Sokkal kevesebb a külső befolyásoló tényező mint egy versenyen. Természetesen ennek megvan az a hátránya hogy valaki csak egy körön gyors de versenyben nem annyira mint pl Trulli, de sem Massa sem Raikkonen nem ilyen, ez tehát irreleváns. A versenyeredménybe már vastagon belejátszik a csapatsorrend is, míg az időmérőben ez nem annyira érdekes. Tehát a pilóta gyorsaságára nézve ez nem annyira mérvadó. Nem mellékesen az időközben jóbaráttá lett Uwe Alzen szerint ezt általában így mérik egymás között a pilóták is.
Teszem hozzá, tudom hogy ilyenkor a Raikkonen-fanokban felhorgad az ütő, de a tényen nem változtat hogy sokszor alábecsült "maszat" többször veri el a "világbajnokot" mint az őt.
Lehet még lovagolni Raikkonen VB-címén, de azt ne hagyjuk figyelmen kívül hogy az az év Alonsoról és Hamiltonról szólt. És azt se, hogy Raikkonen elég hathatós támogatást kapott Massatól a VB-címhez. Részemről befejeztem ezt az egészet, nekem Raikkonen még mindig nem annyira meggyőző, mint amennyire a fanok túldimenzionálják.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #43756 üzenetére
Van néhány téves nézete a csapatokról és a dolgokról, továbbá eléggé az az 'ezténjobbantudomnálatok és különbenisenyémahatalom' típus és van hozzá 'küldetéstudata' is.
Minden adott hozzá, hogy a Forma-1 történetének legnagyobb krízisét generálja ezen tulajdonságaival.
Engem megijeszt, hogy nincs jelenleg párbeszéd / tárgyalás a felek között, pedig Mosley június 12.-ei döntése kikövetkeztethető.
-
JJános
addikt
válasz
wildrain #43740 üzenetére
"Egyébként nincsenek szurkolói kezdeményezések Mosley jobb belátásra térítése érdekében?"
Ez motoszkált az én fejemben is már sok nap óta. Azonkívül, hogy itt leírjuk, hogy Nózli huje kocsog, tudunk valamit tenni? Polgári engedetlenség? Tüntetés?
Esetleg egy olyan netes szavazás, hogy akinek ez nem tetszik húzzon egy strigulát? Esetleg mél címmel, névvel? Talán akkor, ha lenne pár százezer szavazat, talán gondolkodnának?
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #43735 üzenetére
Nade, ha odateszi magát, azzal Mosley malmára hajtaná a vizet és az új ellenszéria ellen vétene, ahol a komoly érdekeltségei lennének a mostani pilótákkal.
Azt az eshetőséget arra vázoltam fel, hogy (horribilis kártérítés fizetése helyett) kényszerű szerződésteljesítést hogy kellene megoldani úgy, hogy a fapados F1 nézettsége is essen annak megbuktatás végett.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
wildrain #43666 üzenetére
Gondolom este a Híradóban lesz róla összefoglaló
...
Cikk még nincs, csak arról hogy a pole körében az egyenesben leállt a motorja és így is -3 tized a másodiknak
-
puttputt
őstag
válasz
wildrain #43582 üzenetére
Ne haragudj. Félreértettél. Hála az szöveges-társalgásnak...
Mindegy, próbálom rendesebben körülírni.
Nem az a probléma, hogy összehasonlítod/juk/tta őket (én is azt tettem), hanem amit Brawn mondott. Nem kell azért túlzásokba esni. Ő nem szimplán arra célzott, hogy össze lehet őket vetni, mint pilótákat, hanem egy kalap alá vehetők.
Azért, a kettejük közti vezetési -és egyéb szempont szerinti különbség eléggé mérhető, még most is... ezzel a te/ő álláspontod/ját igazoltam, egyébként.
A másik, hogy Schumacher feneke alá nem toltak semmilyen "világbajnoki" autót. Ő rakta rendbe a Benettont és a Ferrarit is ő rázta gatyába, elsősorban, mint teszter (jó visszajelzések) és pilótaként pláne kellett a közreműködése ahhoz, hogy az a két csapat akkor, olyan eredményeket tudjon produkálni.
Persze, elismerem, vannak hibái... - ld. Hillel való "balesete" utáni vb. győzelem -, de azt nem lehet mondani, hogy úgy kezdte, mint Hamilton vagy olyan "helyzeti előnyt" kapott, mint most Button. Hidd el, ha pl. Alonso beülne a Brawnba (ami nemigen fog megtörténni), meg lehetne a "triplázás".
-
D@ni88
addikt
válasz
wildrain #43481 üzenetére
Nagy orrú bácsi anno azt mondta választások előtt hogy nem lesz semmi megszorítás, aztán 1hónappal utánna egyből volt. Tudom hogy off. De ha valami széeps és jót mondanak, azt mindig negálni kell. Ha valamit cáfolnak, akkor az úgy van.
ON: Elég szomorú lesz hogy ha ez bekövetkezik. pedig komolyan gondolkoztam hogy elmegyek diákmelósnak oda dolgozni -
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #43389 üzenetére
Egyébként mi volt ez a baromságos dolog?
Nem értettem, de aztán megpróbáltam érteni.
Szal én nem szerkesztettem és nem javítottam ki magam..:
ezt írtam: sztem nem teljesen egyenlő feltételek között az első alkalommal, és után abban a polóban feszített a csapat a VB cím megnyerésekor..
Itt valszeg átsiklottál a "első alkalommal" felett (különben minek jött volna egy link amin a VB cím duplázása van felíratozva.
valmint valamelyik "a" betüt nem olvastad -polóban feszített a csapat a VB cím- részben, mert sztem egyértelmű hogy nem Alonso polójára gondoltam
...nekem egyébként nincs kifogásom a 'baromságom' ellen, de azt jobban ki szoktam érdemelni -
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #43387 üzenetére
Azért ez nem kis dolog, ...legalább is annak aki valóban becsüli az ellenfeleit.
Nekem példaértékű Daijiro Katoh (később verseny közben meghalt Suzuka-ban) egyik nyilatkozata a MotoGp-ből, ahol kijavította a riportert, amikor az Harada-zott Harada san-ra.
Nem mosolygott..megkövetelte a tiszteletet a versenytársának.ziher hogy valaki megkérdezte Alonso-tól hogy mit szólt a Schumacher Who polóhoz a szerelőjén..azért az nem egy egyszerű dolog.
...és ha számított neki, akkor igenis helyrerakta volna a dolgokat egyértelműen (számára lett volna fontos hogy teljesen egyértelmű legyen).
De sztem már túl van magyarázva..
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #43382 üzenetére
Sztem elhatárolódni sosem késő,..nekem az nagyon nem fért be, és a párhuzam vonható ..nem is akarok abba belemenni hogy ki a nagyobb hunyó, ez vége-hossza vitákat eredményezne.
Egyszerűen arról van szó hogy állást kell foglalni bizonyos helyzetekben még akkor is ha az a csapat ellen szól, vagy nem szolgálja a csapat érdekeit...mert számít hogy egy versenyző mi mellé sorakozik fel, mi mellé teszi a nevét.
...a csapat változhat/váltjat is, de neki együtt kelll élnie a múltjával. -
aesir
veterán
válasz
wildrain #43354 üzenetére
Mint írtam, én teljesen másképp látom. Vannak akik sokkal jobban meggyőztek a konzekvens sebességükről, ő nem.
Tudom hogy beletenyereltem sokak lelkivilágába, de a "sztárolás" főleg ha túlzott, szerintem nem tesz jót egy pilótának sem, nagyon jó példák vannak erre az egészen közelmúltból. Sosem voltam elvakult Raikkonen rajongó (ezzel persze nem állítom hogy Te az lennél), bevallom kicsit taszít is a szerintem túlzott képességekkel való felruházása, lehet azért alakult ez így. -
aesir
veterán
válasz
wildrain #43331 üzenetére
Raikkonen megítélése még a McLarennél az volt, hogy mindenkinél gyorsabb (csak az MSCH-fanok tagadták ezt hevesen), de nem tudnak rendes autót alátenni. Nyilván sokan ilyen elvárásokkal várták a Ferrarihoz, ezzel szemben 2007 piszkosul nem őróla szólt hanem Alonsoról és Hamiltonról, Massát gyorsan még a szezon egyharmada után kinevezték 2. pilótának hátha véletlenül leesik Raikkonennek a VB. Addig csesztette egymást a két McLarenes, hogy végül tényleg így lett, bár Raikkonennek nem sok köze volt hozzá. A 2008-as teljesítményéhez inkább nem fűznék kommentárt, az hogy néhány verseny végefelé megfutotta a leggyorsabb kört, az nem teljesítmény. Jól megfigyelhető volt az is, hogy 2007-el ellentétben, Raikkonent bőven a szezon fele után állították csak be Massa mögé, akiról valóban szólt a versenyévad, természetesen Hamilton mellett. Nekem ebből az jön le, hogy a Ferrarinál még szinte most is Raikkonen a favorit, bár a tények ismeretében nem értem hogy mire fel..., a fizetése is 2x-se Massaénak, ami annak fényében különösen érthetetlen, hogy a tavalyi már megnyert VB-t a Ferrari elvesztette Massanak, Hamilton meg egy ponttal leszedte a lepattanót.
Én így látom, jelzem nem kívánok vitatkozni senkivel Raikkonen képességeiről, most is fenntartom amit tavaly mondtam, hogy engem nem győzött meg. Kb. ennyi
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
wildrain #43339 üzenetére
Miért lenne neki nagy falat? Csak az autó számít. Tavaly Massa stílusa felé mentek el a fejlesztések, mikor Kiminek visszatették az éj eleji Aero-t egyből Massa előtt, vagy szorosan körülötte autózott. A Spa-ban használt éveleji aero-ja F1-es mértékkel igen csak ősréginek számított, még azzal is szépen ment.
Gondolj bele mit menne, ha kifejezetten rá építenék az autót.. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
wildrain #43331 üzenetére
Volt pár dolog, ami kedvezőtlenül érintette a versenyét. Kimi 3 vagy 4 kört ment az elkopott lágy gumikkal felszerelt Rubens féle BrownGP mögött aki elég lassú volt, ha jól emlékszem 1:19-eket mentek, majd 4-5 körrel hamarabb behívták, amikor könnyű autóval gyors köröket tudott volna menni, majd a másik kiállásnál 5sec-et bukott, mire felment a hátsó kerék.
És még így is 3. -
Oliverda
titán
válasz
wildrain #43308 üzenetére
Természetesen ezt sem lehet kizárni, de én úgy gondolom hogy a kutya nem itt van elásva. Korábban nyiltkozta valaki (vagy talán többen is) hogy Raikkonen mellé kell egy Ron Dennis jellegű ember aki nem nem hagyja hogy túlságosan elengedje magát. Ezt én amolyan tanár-diák viszonyhoz tudnám hasonlítani. A McLaren-nél bizony nem tehetett meg mindent, és a körmére néztek ha valami nem volt oké. Ezzel szemben a Ferrari-nál sokkal szabadabb, jóformán azt csinál amit akar. Szvsz ez az ami meglátszik rajta. Ahogy már párszor hangoztatta is, ő sokkal jobban érzi így magát, csak ezzel szerintem az a bökkenő hogy szépen visszaüt a teljesítményén.
Amúgy mióta a Ferrari-nál van jópár régi szurkolója elpártólt tőle. Az ismerőseim között is van néhány ilyen ember. Mondjuk nyilván a Ferrari miatt sok új rajongója is lett.
-
Xirtam
veterán
válasz
wildrain #43308 üzenetére
Nem értek veled egyett! Tegyük fel, hogy a ferrari nem fekszik neki! Ez akkor se indók egy VB győztes pilótától, hogy még a futamnak nincs vége ő kiesik, és egyből cola és jégkrém! Azért van egy hattár, ha valaki hivatásból/szívből csinálja amit szeret, bemegy a box-ba és végignézi az eseményeket vagy a versenymérnökével megbeszéli, hol mit rontott el! Szóval én úgy vélem, hogy ilyen hozzáállásal nincs helye az F1-ben!
-
Motion_Blur
félisten
-
zed1983
őstag
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #42484 üzenetére
Számomra egyértelműen rossz kommentátor, évek óta ez a véleményem...és évek óta így nézem. Nézhetném máshol is, de ez sztem nem megoldás hanem kivonom magam a problémából.
Nagyon is örülök hogy leírják többen, mert úgy is van..ha nem foglalkoznak a problémával akkor megmarad.
Lehet ettől még egy nagyszerű srác, akár még jó autóversenyző is, ...ott rá is van kényszerítve hogy fejlődjön.
De a közvetítése az nem fejlődött egy minimálisat sem...sőt sztem ezzel a 'vezéralakkal' csak nagyot csökkent. Egyáltalán nem informatív, egy nagy lófüty amit csinál...de ami a legjobban zavar hogy valszeg nem is érdekli, hisz akkor elkerülhetetlen lenne hogy ne fejlődjön.
..valszeg csak azért csinálja, hogy a neve köztudatba maradjon.
Sztem nagyon gáz amit csinál, ..de ezt sokáig be tudom nyelni ha valaki egyre jobb lesz,...de ő nem mert nem is akar, ezt utálom benne a legjobban. Megtestesít valamit amit túl sok helyen látok. -
Oliverda
titán
válasz
wildrain #42478 üzenetére
Egy szóvel sem mondtam hogy Palik a kommentátorok királya. Nekem csak arra kell hogy feldobja az unalmas versenyeket a marhaságaival meg hogy üvöltsön néha egy jót. Live timing itt van mindig előttem, általában a rádióbeszélgetéseket is megértem, a sisakokat és a szabályokat is ismerem. Néha jókat nevetek a marhaságaikon de engem nem zavar. Legalább nem unalmas.
Én ezzel értek egyet.
Motion_Blur: Én mondtam...
-
Pompi
nagyúr
válasz
wildrain #42209 üzenetére
Berakom a magyar verziót is az esetről, mégiscsak magyar fórumon vagyunk, és nekem pl. nem erősségem a német
-
JJános
addikt
válasz
wildrain #42114 üzenetére
Nem kötözködni akarok, de én nem úgy látom hogy Kova megvetette volna a lábát. Glock igen, és jó is!
gv: Azt gondolom, hogy ahogy most a Brawn szénája áll, bármelyik F1-es vezető szívesen menne hozzájuk, még kevesebb lóvéért is. Kivéve talán Vettel, és Webber. Az más kérdés ki kellene Brawn-nak.
-
gV
őstag
válasz
wildrain #42114 üzenetére
egyetértek, amennyiben létezni fog az f1 és tényleg annyi új csapat lesz simán bekerülhet, de akár a korábban kútba esett brawn szerződés is összejöhet, barika kikap még 1-2 versenyen úgy mint legútobb, elfog nála szakadni a cérna azt mehet haza helyére meg akár bruno
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #42089 üzenetére
De
De figyelj ide, mivel, bár élvezem a vitát, túl sokat makacskodom. Így most azt fogom írni hogy igazad van
azzal már nem fogok vitázni hogy van egy autónak maximális határa...csak az én fejemben ez az egész másképpen fordítódik, én nem tudok egy ismeretlennel foglalkozni. -
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #42037 üzenetére
Persze,...de nem tök mindegy?
természetes hogy van egy abszolut idő amit ki lehet autózni egy konstrukcióból.
De mivel ezt versenyzőkön keresztül ismered meg, így ennek nincs jelentősége, ..mert nem tudod hogy mennyi.
Amit ismersz az az amennyit egy (vagy több) versenyző ki tud hozni, és ennek alapján lövöd be az erősorrendet.Gondold el, bár nem tudom mennyire nézed a MotoGp-t, ha a Ducati-nak nincs Stoner-e, csak Melandri-ja, és most Hayden-e, akkor nem gondolnak a VB-re...talán sejtik hogy jó a technika amit összehoztak, de ha nem lehet kimotorozni akkor tök mindegy.
..és még csak azt sem lehet mondani, hogy rosszul gondolnák, hisz mindkettő remek versenyző.Azaz hiába tudod hogy van egy véges körideje minden technikának, ez nem számolható, ezért mindegy. A köridőt versenyzőkön tudod lemérni, ők határozzák meg egy technikából kiautózható maximumot.
A gép pedig rosszabbul teljesít mint az ember, esőben pl. fokozottan...mert a gép képtelen a tapadásvesztést kihasználni. Képtelen négy keréken csúszva felülkormányozva átesni egy rázókövön, mivel nincs adat amivel számoljon....ezt érezni kell, abban pedig a gépek egyenlőre nem túl jók. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
wildrain #42037 üzenetére
Én ugyanígy gondolom az autó határát. Ezért is mondtam, hogy ezt nem tudja a pilóta kitolni, csak olyan tényezők, mint pl. szélirány. A versenyző a saját határait tudja feszegetni, azzal, hogy egy kicsit gyorsabban megy be a kanyarba, vagy még 1-2cm-vel szélesebben fordul, esetleg jobban kihasználja a kerékvetőket, stb.
A egy etapban simán lehet, hogy a pilóta össze tudja tenni ugyanazt a kört tizedre, de különböző %-nyit hoz ki az autójából, mert az egyik körben megváltozott pl. a szélsebesség, de már kevesebb üzemanyag volt a gépben.
Ha kivesszük az emberi tényezőt, mintha egy robot egy jól beállított autóval körözne hosszú etapon, a köridőkkel olyan grafikont kellene kirajzolnia, ahol szinte leolvasható az üzemanyag-mennyiség csökkenése, és a környezeti tényezők változása. A jó pilóta ehhez minél közelebb autózik. -
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #42008 üzenetére
Nem,
kenj orrba de én úgy értettem ahogy írtam, mivel az autó 'határa' az annyira nem bebetonozott dolog mint ahogy egy ideális ív és kör sem az. Ezek autók különbözöségétől is függnek, amaz versenyzőtől is. (a föld csak lapos lehetett míg nem jött valaki aki bebízonyította hogy gömbölyű)
Teszem azt ha egy vesenyző túlkormányozottra állítja az adott autót, és tud vele bánni, akkor az autó határain túl teljesít vele (más kérdés hogy a gumi határai viszont szükülhetnek).
Kérdés hogy mit nevezünk az autó határának, állíthatja 10 kiváló versenyző hogy nem lehet vele egy pályán 1perc alatt menni, ha jön egy 11. aki 59-t autózik vele huzamosan.
Amíg ő nem jön addig annak az autónak 1 perc a határa.egyszer volt erről a motorosoknál egy műsor, hogy kiszámolták mi a tökéletes idő, és aztán megdőlt
...(mert sokszor a hiba hozza az eredményt)..teszem azt hiába van meg végig a tapadás, ha néha ellenőrzés alatt tartott tapadásvesztéssel szűkíteni lehet egy ívet. Hiába akkor tökéletes egy féktáv ha mindkét kerék a tökéletes fékteljesítményt hozza, amikor valaki keresztbetekeri a motort és már azon az íven fordul el...azaz ameddig lehet tökéletesen hozza a féket, majd 'elrontja' és ezzel javít az össztljesítményén.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #41985 üzenetére
más hibát nem találsz
Nana, ezen Martin (és még sokan mások) elríná magát, kínjában vagy a röhögéstől.
Melbourne
De amit mondasz talán versenytaktikailag még igaz lehet, bár legutóbb Lewist túltankolták a rajthoz és pont a leggagyibb szettet adták neki arra az etapra ami a legfontosabb lett volna.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
wildrain #41969 üzenetére
Számomra egyértelmű, hogy a szerelőre, a mérnökökre, stb... gondol. Egy ekkora csapat simán foglalkoztat vagy 700 embert. Egy pár vezető beosztású távozott a csapattól, de a többsége ma is ott van. Részt vettek már 1-2 VB-cím megszerzésében, így van fogalmuk róla, hogy mit kell tenni ilyenkor.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
wildrain #41098 üzenetére
"különösen 2003 óta, amikor rájött egy új ívre a Mag-Bec-Cha kanyarkombóban"
Így van, elég megnézni ezt a videot, az első legjobb szektor Birkáé, és majd fél mp-et bukik hozzá képest Kimi. Nyilván máshova volt belőve a két autó, de ez is alátámasztja, azt amit írtál.
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #41060 üzenetére
Másként gondolom,..adva van egy figura aki atomagyu, és megszerezte ezt az egész HondaCirkuszVilágszámot 1 fontért, és pont a névváltoztatás miatt bukjon el 20millát euro-ban...és mindezt azért mert az Ecclestone is akarta a Honda-t.....sszzz
Na de lényega lényeg, Juan már hívott, gyere ki a HunRing-re hétvégén és megbeszéljük szóban
.
Viszek sört is a Forgotten World Highway miatt -
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #41055 üzenetére
Pl. tudomásom szerint a Honda azért nem kaphatja meg a neki viszont járó tavalyi FoM pénzeket mert nem nevez jövőre is, azt tudom hogy a Brawn-nak nem kellett nevezési díjjat fizetnie, de lehet hogy ez is egy gesztus volt,...viszont ha a Honda nem jegyzi utódjául a Brawn-t akkor nem száll át a pénze.
..ez is egy olyan lehetőség amire nincs rálátás.
Amire van az az hogy jelképes összegért, illetve (mint megtudtam) kb. 99milló999ezer999 euróval (ha euró volt már nem emlékszem) rávették Brawn-t hogy fogadja el az összes sok pénzen létrehozott F1-s létesítményüket, illetve a detto sok pénzen tavaly kidolgozott autójukat.
(...tudom-tudom, felelőség..stb, de számszerűsítve mégis sirályabb)-..én viszont abból indulok ki, hogy ha a Ferrari teszem azt kivonulna, és Kimi megvenné az egész csapatot, de az erőforrást lecserélné mondjuk Mercedes-re akkor az nálam nem maradna Ferrari, hiába az egész csapat az maradt ami...
Ez direkt ilyen sarkos példa, hogy lásd nem azt akarom megmagyarázni miért történtek a dolgok, hiszen nincs belelátásom,...hanem hogy én miért nem tartom valójában Honda csapatnak a Brawn csapatot.
Mert nem tartom annak, így nálam nem jár a pénz..ezért értem meg Briattore-t. -
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #40986 üzenetére
-Nem Ecclestone nem fogadta el régi csapatként hanem az FIA.
..és nem azért lett Brawn...azért amit te mondasz azért csak nem lehetett Honda többé. De hogy miért lett Brawn azt nem tudom, és nem tudjuk továbbra sem.
..és sztem kell hogy érezd hogy a Force India motorváltása az más mint a Honda váltása.
A Honda egy nagy múltú motorgyártó...azaz egy dolog hogy mi mindent gyárt, de erőforrást is alapvetően. A Honda név népszerűsítésére, illetve a gyártott autóik eladását segítő befektetésből, ennek filózófiájából alkották meg a csapatot, és indultak évről évre.
Nem egy üzleti fogás az F1 versenyzés, nem adják veszik a motorokat, és a szponzorokat illetően is válogatósabbak mint egy tisztán üzleti alapokon müködő versenyistálló. Ahogy a Ferrari-ra sem tehet akárki matricát (továbbmegyek ahogy exklúzív Ferrari-t sem lehet 'csak' elegendő pénzzel megvenni).Szal számomra a Honda soha nem lesz ugyan az a csapat ha Mercedes motorokkal dolgozik. Nálam ez már a valamikori Honda csapat ami most Brawn-Mercedes.
Nálam az erőforrás alapvető, ha egy Mini-be Hayabusa motort teszek az már többet nem Mini a szememben, vagy ahogy egy Ford-ba beteszik a Chevy BigBlock-t az már nálam nem Ford -
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #40976 üzenetére
Ki tudja miért lett Brawn a csapat neve?..mindenesetre az lett, és új csapatként.
Az hogy miért így lett nem tudom, biztos hogy vannak olyan szállak mik nem lettek megszellőztetve, vagy csak simán nem tartozik ránk....és én nem is gondolom azt hogy ugyanaz a csapat lenne, mert ennek a csapatnak nem Honda motorral van szerelve az autója...és ez nálam elég alapvető.
-
-
!Overdose!
őstag
válasz
wildrain #39918 üzenetére
Utánanéztem és rosszul emlékeztem:
"Nem sokkal később kiestem, mivel felúsztam az állóvízre a Brigde kanyarban, és kicsúsztam a pályáról. Megpróbáltam megfordítani az autót, de szembe jött valaki, ezért félre kellett húzódnom, így nem tudtam irányba állni, és bennragadtam a kavicságyban."Durva az a 360!
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #39946 üzenetére
A Red Bull emlegette, hogy Kínában agresszív taktikán lettek volna. 3 kiállás, talán 3 etap option + 1 etap prime.
Lehet szidni a Bridgestonet, de most nem érdemelték ki és 'szegények' nem is nagyon keresnek pénzt az F1-gyel (mert tetemesek az előállítási és szállítási költségek), a reklámért lennének itt, de az FIA/Bernie (taktikai-, előzési-) showra való törekvései miatt (amit egyébként üdvözlök) még negatív reklámjuk is van.
A lágy keverék kvali és rövid etap gumi, és rá kihegyezett beállításokkal még agresszív versenytaktikára is jó lehet bizonyos pályákon, mert friss állapotában jelentősen gyorsabb a mindig két fokozattal keményebb primenál, ami meg szándékosan keményebb az adott pályára optimálisnál és nehezebb is felmelegíteni.
-
hunnylander
őstag
-
Oliverda
titán
válasz
wildrain #39876 üzenetére
Ezt már nem fogjuk megtudni... Mindenesetre az esőben is szükség van a jó autóra. Most hirtelen nem találtam meg de még valaki (talán Hamilton?) a téli tesztek alatt/után nyilatkozta hogy a Red Bull-ok nagyon jók esőben. Mivel ugye volt jópár esős teszt is a télen. Lehet hogy ez a speckó hátsó felfüggesztésnek köszönhető.
Aktív témák
Hirdetés
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Google Pixel topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Autós topik
- Linux felhasználók OFF topikja
- BestBuy topik
- LEGO klub
- Premier előzetesen az FBC: Firebreak
- Xbox tulajok OFF topicja
- Újabb európai vasúttársaság vált műholdas internetre
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad X1 Carbon G8, i7-10510U, 16GB, 1TB SSD, 4K kijelző + WWAN (ELKELT)
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Mire Vágyik a Gamer Szíved? Mi tudjuk! Kamatmentes rèszletre is!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- REFURBISHED - DELL Thunderbolt Dock WD19TBS docking station (210-AZBV)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest