- Légies iPhone halvány színei
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Egyesíti a Google az Android és a ChromeOS rendszereket
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Itt az igazság a Samsung állítólagos Android Auto alternatívájáról
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
Aktív témák
-
JJános
addikt
válasz
JColee #34358 üzenetére
Én is sajnálom. Például. a Japán nagydíjhoz hozzátartozott a korai kelés.
Családom elmondott persze mindenfélének, de így nagyobb értéke volt a futamnak azt hiszem. Most meg reggel nyolcra szépen a konyhába lesétálok, persze amíg nem veszek másik tévékártyát, mert az Asus bemondta az unalmast.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
JColee #31351 üzenetére
És mi van akkor, ha a végén mondjuk Alonso küzd Hami-val a 4-ik helyért?
Szerintem Kova-t Alonso megint lefogja rajtolni. Én szerintem kicsit elszúrta az időmérőt a Merci. Azt értem hogy a versenyre lentebb veszik a fordulatot az autón, de az időmérőn egy körre nem érdemes felhúzni a motort!????
Néhány hete már szinte mindenki arról beszél hogy Alonso ha tud segít Massa-nak.
És erre mit csinál a Merci.
Esélyt ad Alonsonak.
Kezd a szitu egyre jobban hasonlitani a tavalyi VB címre.
Nem értem a Mercit......... -
Andrew_31
Modder
válasz
JColee #30698 üzenetére
"Na ez megint jó vicc. Idén végre tudott menni is."
Ebböl mit nem értettél?
Ja csak a 2007-es évben Massa azért elég sok pontot elvett az elenfelektöl.
Ez Kimi idei teljesítményéröl nem mondható el.
1-2 versenyt leszámítva ez 1 emberes küzdelem volt.
Persze ez igaz Hamira is ,mert az ö csapattársának a munkája is csak egy kalap sz@rt ért.
A két csoda Fint össze kéne rakni egy csapatba úgy is jó haverok. -
hunnylander
őstag
válasz
JColee #30278 üzenetére
A tanulo eveivel nem a multra utaltam. Iden is tanulo eve van. A legtobb pilota gyenge autoban kezd duma meg mar nagyon uncsi. Mindenki ott kezd ahol sikerul es amit kijart maganak. Kubica is egy gyenge autoban kezdett.
Meg MS is egy olyan gyenge sereghajto autoban kezdett amivel vilagbajnok lett. Ja es amikor Lewis alairta a szerzodeset meg nem is lehetett tudni, hogy a 07-es auto topauto lesz e mert a 06-os nem volt az.
-
hunnylander
őstag
válasz
JColee #30269 üzenetére
Dehogy nem volt tanulo eve, sot tanulo evei vannak, mint barki masnak.
Mi koze az arca meretenek, hogy veletlenul elrontott egy fektavot?
A logikad szerint Massanak Fuji utan 3x akkora az arca, mint Lewisnak, mert haromszor ugyetlenkedett/szabalytalankodott (rivalis kiutese, Webber szabalytalan elozese, Bordaisval utkozes).
-
hunnylander
őstag
válasz
JColee #30083 üzenetére
Hamiltont mindenert rendesen megbuntettek, meg azert is amiert mast nem szoktak. Ezzel le is tudta a (gyakorta felnagyitott) 'buneit'. [A legnagyobb bune, hogy utjaban van az iden ugyetlenkedo Ferrarinak, es az hogy mer versenyezni, mint hajdanan volt szokas. Rosszkor van rossz helyen.] Tovabba o nem kapott ajandekpontokat sem, vagyis tobbszorosen is hatrany erte pusztan mert ora neznek a legszigorubb szemekkel es ora utaznak a leginkabb.
Vagyis, ha ilyen ellenszelben is gyozni fog, meg szep hogy nagyon is meg fogja erdemelni. Ugyanannyira, mit a szelcsendben es surranopalyan lavirozo Kubica. A hatszeles sracrol nem nyilatkozom...
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz
JColee #30083 üzenetére
"mennyire szép lenne ha úgy mint tavaly nevető harmadikként kubica nyerné a vb-t (ő legalább egész évben tiszta volt, nem úgy mint massa v hamilton)"
Nekem végül is majdnem mindegy már, hogy ki nyeri. Ferrarinak drukk, hogy legyen meg a csapat VB, meg persze Massa-nak is, de ő annyira nem érdekel..
-
#70869248
törölt tag
válasz
JColee #30083 üzenetére
Tavaly legalább Kimi megnyerte az utolsó két futamot. Egyenlőre a Bmw, és így Kubica, sem nyert erőből futamot...nem tudják megverni erőből a Ferrari-t és a McLaren-t.
Akkor miért is lenne jó?
Egy VB-t meg kell nyerni, nem jó válasz a klaszikus kérdésre:
-Robert, hogy nyerted meg a VB -t?
-mert ott voltam.Ez nem megnyerés....nem is harcolt érte, ki állítja az ellenkezőjét? Ennyi erővel Trulli-nak is leeshet, ha egy napvilágra került botrány kapcsán kizárják az összes előtte végzett versenyzőt.
Akkor leesik neki a VB,...de nem harcolt érte egy percig sem,..ahogy Kubica sem, egy az egybe nem tudja megverni az ellenfeleket.A motorosoknál Alzamora bírt így VB-t nyerni..nem volt futamgyőzelme (szerencsés sem), viszont egész évben dobogón állt.
-
wildrain
addikt
-
#70869248
törölt tag
válasz
JColee #21554 üzenetére
de látod...na pont ezért nem linkelek ilyen oldalakról cikkeket,..sokaknak ez már elég ahoz hogy képet alakítsanak ki...amihez aztán hozzágörbítik az embert is.
De mint az ország komolyan mondom,...csak egy picit kell hibázni 'véletlenül' és lám már megy is a kattintás, a táborok linkelik egymásnak, hogy látod ezért útálom Hamilton-t, vagy látod ezért útálom a mittoménkit.
Annyira kézenfekvő,..és nem történik ám semmi, ha valaki szeretné tudni, hogy a leközölt hivatalos nyilatkozatban miért nem szerepel ez vagy az a mondat?..mit számít.
...pár emberen kivül pedig senkit nem is érdekel.
Az oldal mindenképpen nyer,...a klikkelő meg azt hiszi hogy tudja. -
proof88
addikt
válasz
JColee #21554 üzenetére
Számomra Hamiltonban egyetlen egy dolog nem tetszik: hogy szerintem általában túlságosan nagyképű. Egyébként nagyszerűen vezet, régebben szkeptikus voltam vele kapcsolatban, de már rájöttem, hogy nagyon ügyes. Kíváncsi leszek rá, hová fejlődik az elkövetkezendő években.
Egyébként F1 Challenge-ben észrevettem, hogy ha jó időket érek el BMW-vel, akkor a BMW is jó, egyébként nem jó... most viszont szerintem esélyesebb lesz a BMW a Hungaroringen, mint az elmúlt futamokon.
-
hunnylander
őstag
válasz
JColee #19768 üzenetére
Hany eves vagy, hogy meg nem vagy tisztaban az emberi figyelmetlenseg es hibazas jellegzetessegeivel?
Szandekos volt? Szandekosan nulazta le a versenyet? Nem, ugyhogy le lehet zizzenni a temarol, mert faraszto. Te csak menj es szurkol annak aki soha sem hibazik! (Akkor legalabb nem latnank itt tobbet.)
-
hunnylander
őstag
válasz
JColee #19765 üzenetére
A bokszlezaras a szokatlan, ennyi. Rosberggel egyutt egyszeruen kiment a fejukbol es figyelmetlenek voltak, mert a boxbol gyorsan lelepni szoktak verseny kozben, nem megallni a vegen. Pont ezert dolgoznak azon, hogy megszuntessek ezt a hulye boxutcalezaros szabalyt, ami nem is letezett korabban. Ha pedig lenne szemed es nem lennel lusta visszaolvasni, akkor tudhatnad miert kezdett McLarenben, amirol egyebkent a szerzodes alairasakor meg nem is sejthette, hogy elcsapat lesz elso eveben.
-
MPowerPH
félisten
-
joey04
titán
válasz
JColee #15977 üzenetére
Tudom én a mobilos topikokban szoktam vitázni csak az a "szívügyem" ott nem viselem el ha valaki istenít egy gyártót!(nem az hogy kitartó és csak olyat vesz, hanem amikor a nyílvánvaló hibákat sem fogadják el.Élen van ebben az SE Nokia és iPhone fanatikus társadalom)
Itt is írnak olyanokat(most főleg Mekis oldalról) hogy sírni lehet a röhögéstől de olvastam elvakult Ferraris írást is persze amire ugyanúgy azt mondtam hogy "hülye vagy gyerek?" pedig én is nekik drukkolok!
-
eXodus
őstag
válasz
JColee #12920 üzenetére
"azt csak azért irtam mert alonsonak szorosabb a kapcsolata a mérnökökkel és a szerelőkkel stb
ha nem tudtad volna kimit mindig azért kritizálták mert sokkal lazábban kezeli az ilyen dolgokat""nem azt mondom h kimi nem beszél soha senkivel, csak azt h kevesebbet beszél a mérnökeivel"
Eldönthetnéd h mire gondolsz! Vita? Nem tudod SEMMIvel sem igazolni a mondandód.
Meggyőzni engem??? Ferrari mérnököket kellene, és csdak tőlük idézek és nem magamtól lálom ki a dolgokat. -
eXodus
őstag
válasz
JColee #12916 üzenetére
2007 év eleje:
Chris Dyer:„Kimi nagyon pontos jellemzést ad az autó kezelhetőségéről és nagyon érzékeny minden változásra az autón. Ennél nem lehet többet kérni.”Andrea Stella: „Nagyon okos srác, jó versenyző és nagyon tehetséges. Kimi hihetetlenül jól kontrollálja az autót. Az együttműködésünk nagyon gyümölcsöző lehet.”
„Kimiben vannak olaszos tulajdonságok, talán csak nyilvánosan nem mutatja meg ezeket. De nagyon jól tudunk együtt dolgozni, sokat mókázunk és viccelődünk. Minden remekül megy.”Persze ők nem tudják jól, majd te megmondod nekik. Alonso annyira jól kijön a szerelőivel, h azzal vádolta őket tavaj h direkt rosszul állították be az autóját.
-
eXodus
őstag
válasz
JColee #12910 üzenetére
Én nem palik és társaitól szerzem az infókat.
Attól h nem beszél sokat legalább olyan jól kommunikál a mérnökökkel, mint mások, ha nem jobban. Lsd: VB!"ha nem tudtad volna kimit mindig azért kritizálták mert sokkal lazábban kezeli az ilyen dolgokat"
Ismét téves infód. Mi köze van ahhoz, h verseny előtt ne midegeskedik és szabadidejében bulizik ahhoz h hogyan végzi a munkáját. Érdekes a szerelők nagyon elégedettek vele.
-
hunnylander
őstag
válasz
JColee #12631 üzenetére
Török GP: Anyaghiba, a Bridgestone sara, elismerték.
Europa GP: Rögzítési hiba (csavarkulcs hibája miatt). A McLaren sara.
Maláj GP: Csavaranya, a McLaren sara.Kínai GP: Hamilton ÉS a McLaren csapat sara.
1. Hamilton nem jól ismerte a pályát, főként a boxbehajtót.
2. Nagyon elkoptak a gumik.
3. A pálya versenyíve már fel volt száradva, a boxbehajtó még nem.
4. A boxbehajtó kanyarja túl éles, és pont egy huplin van.
5. Tilke feleslegesen és rossz helyre tervezett egy kavicságyat.
6. A kavicságy vizes volt, a kínai pálymunkások meg gyengék. -
hunnylander
őstag
válasz
JColee #12627 üzenetére
Igen, a problémát relative gyorsan megoldották, de az egész kerékfedő és kerékanyabiztosíték technikájukat felül kell vizsgálniuk és javítaniuk kell rajta, hogy ne legyen a jövőben hasonló problémájuk.
Még a tesztek alatt elemezték, hogy hol a legjobb elhelyezni a kerékfedő nyílást, és annak fixen ott is kell maradnia minden kerékcsere után. (Teszteken kipróbálták a jobbfelső pozíciót, de a jobbalsó az ideális hely, szóval nem jó, ha átkeveredik a baloldalra, mégha abbahagyja is a forgást.)
-
Gyusz
őstag
válasz
JColee #12586 üzenetére
Így elsőre csak az Amerikai Nagydíj ugrik be. De előfordult többször is, hogy Massa úgy rajtolt, hogy nem igazán hagyott helyet Kiminek, míg pl.: a két McLaren nem igazán akadályozta egymást. Nem mondom, hogy mindig árgus szemekkel lesse a csapattársát, csak figyelhetne jobban is.
-
gV
őstag
válasz
JColee #12528 üzenetére
pedig egyszerü
ha feladod a versenyt akkor cserélhetsz büntetlenül motort, váltot ha nem a 4. hétvégéje volt nem
ha mindkét hétvégét kibirta uaz a motor cserélik
ha mind a 4 hétvégét kibirta uaz a váltó cserélik
a válton az FIA jelenlétében a fogaskerekeket (meg még mást is
) kilehet cserélni illetve egy versenhétvégén 1x lehet az áttételezésen változtatni
a pénteki edzéseken nem azt a motort használják amivel szombat-vasárnap mennek azokat a szombati szabadedzés előtt rakják az autóba
-
hunnylander
őstag
válasz
JColee #12528 üzenetére
A két hétvégés szabály továbbra is érvényben van, de az idén egy motorcserét minden versenyző végrehajthat anélkül, hogy 10 rajthelyes büntetést kapna. Ehhez azonban feltétel, hogy az erőforrás valóban elromoljon, ha tehát valaki hibátlanul teljesítette a szezont, az évadzárónak nem vághat neki új motorral.
-
hunnylander
őstag
válasz
JColee #12522 üzenetére
1. Magadnak kerested a bajt a tiszteletleségeddel. Ez egy kultúrált fórum, többek között ezért szeretem a PH!-t. Ne sértődj be, csak mert kiigazítanak.
2. Én is megválaszoltam a kérdésedet, ráadásul elsőként. (#12493)
3. Téged is zavar, ha gúnyt űznek a nevedből, ez látszik, hiába mondod az ellenkezőjét.
4. Megmondtam már, hogy hogyan vívhatsz ki tiszteletet magadnak.
-
hunnylander
őstag
válasz
JColee #12506 üzenetére
Akkor Alonso úgy járt, lehet hogy a motorja nem járt már és/vagy a pálymunkásoknak sem volt kedvük segíteni.
Látom nem tetszik, ha elírják a nevedet, de az nem esett még le, hogy én miért írtam el a tiedet. Ráadásul türelmi időt is hagytam neked, de egyszer el kell kezdeni a nevelést.
-
hunnylander
őstag
válasz
JColee #12495 üzenetére
Ezt mondtam, Kóla. Az akkor még szabályos volt, de most már csak az emberi erővel és csak a veszély gyors elhárításáért elvégzett visszahelyezést engedik a szabályok.
Nem tudom, mit képzelsz, hogy Hamiltonra akkor nem vonatkoztak a szabályok.
A szabályok évről-évre és évközben is módosulnak.
-
hunnylander
őstag
válasz
JColee #12492 üzenetére
Ide figyelj Kóla, azt már betiltották azóta. Továbbá van egy szabály, hogy a pályamunkásoknak úgy kell cselekedniük, amivel a leggyorsabban elháríthatják a veszélyt. Ha ez egy gyorsan kivitelezhető lökés vissza a pályára akkor az még alkalmazható (járművel már nem), de megjegyzem Massa autója úgy elásta magát, hogy nem lehetett volna kitolni, és föleg nem pillanatok alatt.
-
Motion_Blur
félisten
Aktív témák
Hirdetés
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen házat vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Viccrovat
- Alakul a SpaceX Starlink európai ellenfele
- Fizetős szoftverek ingyen vagy kedvezményesen
- Házimozi belépő szinten
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest