- Yettel topik
- One mobilszolgáltatások
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Már a héten bejelentheti az Apple az új iPhone SE-t, állítja a Bloomberg
- Samsung Galaxy Ring - gyűrű-kúra
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz
Bandit21 #15686 üzenetére
Ne kavarjad mar a sz*rt! Szo sem volt kenyszeru 3 kiallasrol?
Bridgestone nyomatekosan figyelmeztetett, hogy a gumi konstrukcios hibaja miatt eldurranhat Lewis tempojatol. Tavaly is eldurrant, jo hogy nem vallaltak be a ket kiallast (sem a hosszu elso etapos javaslat hulyeseget), eszkombajn.
A Bridgestone spokeswoman said the concerns were raised before Saturday's qualifying.
"We had the issue with Lewis last year at this race, brought about by turn eight specifically being anti-clockwise triple-apex with very high G-forces," she said.
"He had a specific problem last year, most noticeably, but several other drivers we noticed had internal tyre problems. Based on that, we changed the construction and strengthened it over the winter period and then brought those tyres to all the races this year.
"In actual fact, nobody else has had a repetition of any of those problems this year, with the exception of Lewis," she added.
"He is the one driver who perhaps with his style of driving has put higher forces onto his front right tyre."
She said the problem was one of tyre construction, not the compound used.
Bridgestone advised McLaren on how long they felt the tyre was safe for the Briton to drive on and the team then decided he should make an extra stop as a precaution.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Pá
addikt
-
Oliverda
félisten
válasz
D@ni88 #15694 üzenetére
Fejlődött, sokkal stabilabb tempót tudnak diktálni a versenyen.
Ha pedig Kova nem kap defektet akkor még akár harmadik is lehetett volna...
Gomezz:
"Dennis pedig a verseny után elmondta, abroncsaik szerkezeti egységében tapasztaltak rendelleneset, ezért mentek inkább biztosra, és teljesítették három kiállással a futamot, ám valószínűleg az is közrejátszhatotta döntésben, hogy a Ferrarik elé kerüljenek."
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Gomezz
senior tag
válasz
hunnylander #15610 üzenetére
Ez hülyeség, méghogy biztonsági okokból
, volt olyan csapat amelyik ugyanazzal a gumival egy kiállással ment!
És azért nem választja mindegyik csapat a három kiállást, mert minden autó más, és nem mindegyik alkalmas rá.Van olyan autó amelyik akkor sem tudna nagyobb tempót menni mert kisebb a kanyarstabilitása és a végsebessége is, ezek inkább megpróbálják megspórolni a kiállási időt. -
30z.Samu
félisten
válasz
Motion_Blur #15689 üzenetére
Mondjuk ha úgy nézed, akkor elég jó hely az a 4-5 hely, és amíg csatáznak, van idejük okoskodni a következő autón, amivel jövőre zúznak.
Sic Parvis Magna
-
JJános
addikt
válasz
D@ni88 #15694 üzenetére
Mi McLaren rajongók persze csak azt láttuk, hogy Hami nagyon jól ment. De most, hogy számolgatok gondolatod nyomán, elgondolkodok ezeken. Szerintem a török pálya Massa pályája volt, de a következő pályákon Kimi nem lesz fogható. Massa viszont fogható lesz, ha Haminak sikerül ezt a formát hozni, szvsz.
Még mindíg sok a Ferrari előnye, én elismerem. Sajnos.
2007-05-06 óta itt!
-
D@ni88
addikt
Amúgy meg ha láttátok a közvetítést... akkor az utolsó kerékcserénél eldobtak Kimiék 1,2 tized másodpercet... csak úgy lazán.
Kimi 7,2 vagy 7,4 másodpercig volt a boxban, Hami a köv körben pedig 6,2ig állt a boxban.
Amikor Hami visszajött akkor mennyivel jött elé? 1s?
itt volt rajt is, meg sorozatban elbaszott kerékcserék. mert az elsőnél is szenvedtek a bal hátsóval
ennyi.Jah és hogy fejlődött a meki? ha azt nézzük hogy a rajt után Kimi 6. volt, Hami 2, és Kiminek így is sikerült majdnem 2-nak lennie, a szar kerékcserékkel együtt, akkor még meg merem kockáztatni hogy rendes körülmények között Massa is fogható lett volna...
amúgy meg Elismerem hogy szép volt amit Hami csinált, de ez máskor nem lesz elég!!!
[ Szerkesztve ]
-
Enjoy
addikt
Gratulálok Massának, amit a tegnapi futamon elért...
Valóban hihetetlen, hogy mit csinált mindig a 3. mérőpontnál.Kár, hogy csak egy-két pályán tudja hozni ezt a formáját
► més que un club ◄
-
Bandit21
addikt
válasz
Motion_Blur #15687 üzenetére
Szerintem is, egyszerűen elegük lett abból, h hasonló taktikával semmi esélyük, megnézték mire jó ez, hát erre. Legalább volt benne 1 ferrari-előzés a rajongóknak...
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
copin
őstag
válasz
Motion_Blur #15689 üzenetére
Ő a lassú pálya miatt mondta, szóval Ő nem kizárólag a gép erejével akar győzni. Persze ettől még lehet igazad (de jobb ha nem).
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Nem tudom elképzelni, hogy a BMW tartani tudja majd a fejlesztési verseny ütemét a Ferrarival és a McLarennel. Szerintem Silverstone környékén fognak egyértelműen leszakadni a két favorit csapatról, jönnek majd a stabil 4-5-6. helyek (ahogy pl. ma is), aztán ennyi.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
copin
őstag
válasz
Motion_Blur #15687 üzenetére
Ezt a következő versenyen nem lőheti el hami. Amúgy KubiKa győzelmet remél. Már érik egy ideje.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Bandit21 #15686 üzenetére
Kicsit túl van már lihegve ez a téma. A 3 kiállással szerintem jobb esélyei voltak Haminak, mint 2-vel.
off: nézzetek inkább Superbike-ot, első 3 versenyző 51 ezreden belül
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Bandit21
addikt
[link]
Ez azért elég érdekes. Úgy tűnik a mekinél szó se volt kényszerű 3 kiállásról. A Bridgestone 20-18-20-as etapokkal 2 kiállást javasolt. De mivel a meki nagyon eszi a gumit, és a mekis pilóták közül Hami különösen eszi a gumit ezért kellett átállniuk. Hami nem ezt mondta. Érdekes kiváncsi lennék Ő szépíti ezt a gumikezelési tulajdonságát, v a Bridgestone-os muki hárította át a dolgot...regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #15674 üzenetére
Akkor nem hős
viszont a Ferrari a jobb autó még mindig
, remélem a KERS-ig már igy marad. Az aztán olyan cucc amit elötte sose probált csinálni a 61 év során és figyelembe véve milyen kicsi cég a nagyok között (BMW, Merci, Toyota, Honda és Renault akik közül sokán már az utcai kocsijaikban használnak hasonlót) nem is várom majd el h ezen a számukra idegen területen egyből a legjobb legyen.
Mégh az FIA Ferrari párti, sokkal inkább Honda v Toyota!
Lefogadnám h azért ilyen lassu a Toyota, de leginkább a Honda mert a KERS által tárolt energiával akarják majd pótolni az erőt ez hosszutávon igencsak kifizetödő lesz kombinálva mondjuk azzal h az ö V8asaik sokkal kevesebbett fogyaszthatnak
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #15673 üzenetére
Kova maganak kaparja a gesztenyet. Es o huzta a rovidebbet, szandekossag kizarva, nem aldozna be a versenyet Lewis sikereert.
www.HunnyF1.com
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #15680 üzenetére
Mondjuk jobban belegondolva Barcelonában tényleg nagyobb volt a különbség, mert ott meg a Safety Car miatt tűnt szorosnak a vége.
Sztem itt a reális különbség az a Hami Massa közötti kb 4-5 mp, ami versenytávon tényleg szinte elhanyagolható.Kíváncsi vagyok Monacora.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
hunnylander
őstag
Nade nem teljesen, mert a versenytaktika igencsak mas volt. En ugy gondolom, talan Kimi pont annyi idot dobott el a gyenge/peches rajttal es utohatasaival, mint amennyit Lewis a Bridgestone ijesztese miatti kenyszeru three-stop-pal. Az utolso etapon latott azonos tempojuk is azert arra utal, hogy a Meki fejlodott valamicsket Barcelona ota.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz
7Heads Drago #15673 üzenetére
Nem tudom, amúgy is totál felesleges "Ha"-val kezdődő mondatokról beszélgetni.
A mondandód második része pedig szerintem továbbra is ostobaság, de élj ebben a tudatban ha ez boldogít.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #15674 üzenetére
Egyértelmű, hogy pályaspecifikusak is a különbségek, de kétség nélkül a ferrarinak kisebb lett az előnye.
Arra gondolok, hogy ennél már csak jobb lehet! És akkor még jobban közelítünk! Yeah!
2007-05-06 óta itt!
-
Pá
addikt
Egyébként kicsit csalóka volt a futam. Tényleg szép volt, amit Hami csinált, de ha Kimi nem ragad be Kubica mögé, megint egy Ferrari 1-2 lett volna Hamilton pár mp-cel lemaradva, utána meg Kubicáék. Pont mint Barcelonában.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #15674 üzenetére
A Monacoi pálya rajz és kanyar sebbeségek alapján az 1-es szektor a Merciké, a 2-es a Ferrari, 3-as az közel egyforma lesz. Szerintem.
Vélemény erről?
Pá: Ez tény. És ezt a Mercinek le kell beszélni a következő futamra is Kubicával, ha elől akarnak végezni.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #15655 üzenetére
Én a parit az időmérőre értettem. Csak így lett meg a 2.-3. hely könnyű autóval.
Azt néztem hogy a boxból kivezető körön csak Hami, Kova, Kimi és Trulli tudott 1:50 alatti kivezető kört csinálni. Haminak már a boxban 6-7 mp-t összehoztak. Szépen-gyorsan cserélték a kerekeket a Merciknél.
A hülyék persze arról nem beszéltek hogy Vettel miért volt kinn kétszer egymás után.
Oliverda: Én az időmérőről beszélek. Ha többet tankolnak a Mercikbe szerinted még előrébb végeztek volna? Valószinű hogy Kimi akkor 2-ikként rajtolt volna.
Javaslom nézd vissza a videót. Ő csak Hamit akarta maga elé engedni csak elbénázta. Kizárólag Kimi feltartása végett boklászolt össze-vissza.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
JJános
addikt
válasz
Oliverda #15664 üzenetére
Ez meg kimaradt:
Mindahogy, azt jeleztem volt, a futam előtt, Massa hazai pályán lesz. Most nagyon örül, hogy a Török nagydíjat újfent elnyerte. Gratula, a háromszoros Istanbuli győzőnek! Kiminek is!
Ezt a Palikot ki kéne billenteni már. Mit össze szuszogott, röhigcsélt.
Én szavazatomat adom! Ha egy mód van! Please![ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #15653 üzenetére
plusz Barcelona utan olvastam, hogy rajottek valamire a futomu finomhangolasaval kapcsolatban is, amivel eddig tizedeket buktak.
tizedeket? Akkor átkell értékelned Hamilton teljesitményét, mert ezekszerint ha most már nem vesztenek időt akkor a Meki a jobb autó, ennek ellenére kikapott
Felipe Massa egy hős a leggyorsabb pilotát (Lewist) megverte aki Lauda szerint egy Ferrari képeségü autóban magasan P1 lenne és ez most (mármint az autó) megvan ennek ellenére a P1 távolról sem volt meg
[ Szerkesztve ]
-
JJános
addikt
válasz
Oliverda #15656 üzenetére
Jó lenne, ha már leszoknál a személyeskedésekről. Én sohasem mondtam, hogy értek a Forma 1-hez. "Csak" szeretem.
Nem vagyok szakértő, mind ahogy te sem, mert elfogult vagy.
Hamival én is elfogult vagyok. Ma nagyon jó volt, gratulálok Haminak, és örülök, hogy versenyben van, annak meg pláne, hogy akár egyetlen versenyen is be tudja hozni a lemaradását. Matematikailag!
Mondjuk, én mint amatőr nem mondanám, hogy utolértük a Ferrarit. Hami mondhatja, és ha megveri őket, el fogom hinni.
A két legkeményebb keveréket még én is tudtam. Fogod?
Egyébként Wéber Gábort sem tartom olyan nagyra. itt a fórumon vannak többen olyanok, akik bármikor leszakértik!
Javulj meg édes fiam Bendegúz!
A BMW átvette a konstruktőri második helyet! Ajj.
[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #15655 üzenetére
"a gyengebb lagyon."
Kimi viszont a neki gyengébb keményen volt.
#15660: minden szempontból az volt
, vagyis nem mert Kiminek nem volt elsőszárnya
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #15657 üzenetére
Na jó de Kimi elsőszárny nélkül futotta azt a kört, nem?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
Lewis 23 ezreddel maradt el Kimi leggyorsabb koretol.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz
7Heads Drago #15640 üzenetére
Ennyire te sem tettetheted a hülyét. Tényleg azt gondolod hogy Kovalainen szándékosan rajtolt úgy ahogy?
Mellesleg ha nem esett volna még le ez a pálya eléggé zabálja a gumit, talán pont azért hozták ide a két legkeményebb keveréket. Monaco-ba és Montreal-ba majd a leglágyabbakat viszik (ha jól emlékszek). Tehát ezt a 3 kiállásos taktikát most elég rendhagyó okokból alkalmazták.
"Még egy dolog amit mindenki elfelejtett vagy nem írt: Hami evvel a szuper könnyű autóval tudott csak pariban lenni a Ferrarikkal. Esélyük se lett volna jó helyen végezni, ha rendesen megtankolják őket. 5 körre való üzemanyag többlet volt Kimi autójában, ami elég sok."
Te csak tudod.... Komolyan mondom, hozzád képest JJanika egy Wéber Gábor.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #15649 üzenetére
Nem pariban volt, hanem gyorsabb, mert ki tudta autozni az extra kiallast is.
Kimivel volt pariban a gyengebb lagyon.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #15647 üzenetére
Azota talaltak valamit. Legalabbis remelem. Lewis emlitette, hogy kemenyen dolgoztak a fejleszteseken is az elmult ket hetben, plusz Barcelona utan olvastam, hogy rajottek valamire a futomu finomhangolasaval kapcsolatban is, amivel eddig tizedeket buktak.
De en szoros csatat sejtek, Massa mai nyilatkozata is okot ad erre; a Ferrari nagyon rakeszult Monacora. Az idei konstrukcionak mar nem lesz mumusa ez a palya sem.
www.HunnyF1.com
-
hossszú
őstag
válasz
hunnylander #15646 üzenetére
Miert? Nem indulnak a Ferrarik
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
szállitó
senior tag
Én arra lennék kíváncsi hogy a palik hány pontot kapott a smart kártyájára ezért a bujtatott rekláért amit elöadott.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
proof88 #15642 üzenetére
Akkor is ettől jobban is feltarthatta volna. Máshol szinte nem is előzőt senki se csak itt. És ezt az egyet se tudta megvédeni egyszer se.
Még egy dolog amit mindenki elfelejtett vagy nem írt: Hami evvel a szuper könnyű autóval tudott csak pariban lenni a Ferrarikkal.
Esélyük se lett volna jó helyen végezni, ha rendesen megtankolják őket. 5 körre való üzemanyag többlet volt Kimi autójában, ami elég sok.
Szóval a lényeg :jók a Mercik, de csak másodiknak a Ferrari után.
Fisichella eddig is hülye volt néha, de mostmár azt hiszi, hogy neki kell Szato helyét átvenni. Nakadzsimat majdnem elgombázta... [link][ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
pH érték
aktív tag
Szerintetek mi lesz Monacoban?
-
iguana
őstag
válasz
AMD Power #15632 üzenetére
nyilván.
én sajnálom szegény állatot, és a pilótát is.
a büntetést meg fogják kapni.ellenben olyan pálya, rendezés nincs a világon, ami minden külső negatív, vagy veszélyeztető behatást ki tudna szűrni. ha így lenne, egy kupolában lenne megrendezve az összes verseny.
ilyen nincs, és ma nem létezik.14 pár márkás bokazokni. (fícsör:antistatic, 100% pamut, jól szellőző, húzva térdig ér)
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #15639 üzenetére
Na jol van, Kimi elozese is nagyon szep volt.
Csak hianyoltam Alonso eroszakossagat. De a kozepmezonyben remek parharcok voltak, oda-vissza elozesekkel.
Meg szep, hogy elfogult vagyok. Melyikunk nem az?
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
proof88
addikt
válasz
7Heads Drago #15640 üzenetére
Massa nem marha, csak előrelátó volt.
-
Jhonny06
veterán
Azért illett volna megverni Hamilton-t, na.
Ha jól láttam 3 kiállása volt.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #15607 üzenetére
Na ez az amit nem írok alá. Hamilton akkor fog piros autóban ülni, ha leöntik festékkel a Mercit. Sőt szerintem jó darabig Merciben fogjuk látni.
És csatlakoznék az egyik ellőtem szólóhoz: Ettől butában a Mclaren nem oldhata volna meg a hely cserét a két pilóta között. Sőt még lehet hogy Hami se tudta hogy helyett csinál neki Kova.
Én nem vagyok Mclaren ellen drukker, de ekkkora bakikat egy élmezőnyben lévő csapattól. Tartok tőle jövőre a másodpilótát le fogják cserélni a Mercinél. Kova szinte fél Hamitól.
Pont azért ment jól Hami mert így az autónak nem volt ideje megenni a gumit. Két kiálláson és egy kicsit hosszabb box utcával már nem fogják tudni eljátszani ezt.
Ettől függetlenül szépen ment és más lehetősége nem volt. Massa meg egy marha, hogy elsőre hagyta hogy megelőze.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #15620 üzenetére
Ohh micsoda elfogulatlan post
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #15636 üzenetére
hát igen
idegbajt kapok amikor ott mondják h hosszú etapja lesz Hamiltonnak
naná 25 kört fog menni lágy gumin
aztán Kovát is mondták h végéig kbirja már annyi benzinnel de a gumit bezzeg nem nézték h nem lágyat kapott -
proof88
addikt
Szerintem ebben az évben idáig ez volt a legizgalmasabb futam, de lehetne jobb is. Sajnos tavaly volt izgalmasabb is... eső tudtam, hogy nem fog esni, olyan szerencse nincs ...
A mekik szerintem jól mentek ma, még akkor is, ha Kova elrontotta a rajtot... utána jól ment.Ez a kutyás dolog elég durva.
Az is durva volt, mikor egyszer reggel a körúton ütöttek el egy kutyát hétköznap reggel. Álltam egy haverral a villamos megállóban, suliba mentünk ugye, és egyszer éreztem h valami hozzáér a lábamhoz... egy kutya volt, meg volt zavarodva, össze-vissza futkosott, eleinte azt hittem, hogy a közelben lévő páré a kutya, de amikor a villamos sínekre is kifutott és nem csináltak semmit, rájöttem h nem övéké a kutya. Szerencsére nem ment villamos alá, hanem kifutott egy autó elé a nagy körúti forgalomba... a sofőrnek jó reflexei lehetnek, mert ki számít arra, hogy a korláttal védett villamos megállóból hirtelen a kocsi elé kerül egy kutya?! Sajnos elütötte a kutyát, de azt tudom, hogy nem ment át rajta, a kutya hangosan sírva elfutott... tiszta mák az is, hogy mindenki időben fékezett. Ezt nem tudom, miért meséltem el, mindenesetre elég megviselt az eset, pedig már gyereket is gázoltak el előttem... -
Motion_Blur
félisten
Soha rosszabbat a 3. helynél
Hamilton első pitstopjánál amikor felraták a keményet és 6.2-ig tankolták, a csodálatos kommentátorainkon kívül szerintem mindenkinek leesett, hogy 3 cserén van (mod: látom, azért akadt kivétel
). Komolyan mondom ezek ökrök, barmok, szívlapáttal kéne pofánverni őket, amikor együtt vihognak, lihegnek...
Massa, Hami szépet mentek, Kimi stabilan vezeti a VB-t, ez most belefért. Viszont a Ferrari nagyon ellépett a konstruktőröknél. Ja és vége a Massa-pályáknak, innentől lehet majd szépen hátvédkedni
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
Lewis Hamilton: "Nagyon boldog vagyok a mai eredmény miatt, és azt hiszem, hogy ez volt az eddigi legjobb versenyem. Ez nem a győzelemről szólt, hanem arról, hogy a 100%-ot hozod ki magadból és az autóból, és ez sikerült ma. A verseny előtt arra számítottunk, hogy ha minden jól alakul, akkor ötödik leszek, szóval a második hely ráadás. Nem voltam elégedett a tegnapi teljesítményemmel, és ha sikerült volna tegnap a pole, akkor ma talán nyerhettem volna. De tudtuk, hogy három kiállásos taktikát kell majd alkalmaznunk a biztonság kedvéért, mert gondjaink voltak a gumikkal. A csapat fantasztikus munkát végzett, a kiállásaim remekül sikerültek, és az autó egyensúlya is szuper volt, és mindannyian nagyon lelkesek voltunk. A verseny során nem voltak gumi gondjaink. Sikerült egy ponton Felipét megelőznöm, és tényleg úgy gondolom, hogy utolértük a Ferrarit. Nagyon izgatott vagyok a következő, monacói verseny miatt, egyszerűen alig várom."
Heikki Kovalainen: "Nem volt szerencsés egy verseny a számomra, hiszen rosszul rajtoltam a pálya koszosabb oldaláról. A rajt után Kimi és én összeértünk, ami miatt defektet kaptam és szép lassan leeresztett a bal hátsó kerekem. Először nem voltam biztos abban, hogy sérült-e a gumi vagy sem, de a biztonsági autós szakasz alatt rájöttem, hogy be kellett mennem a boxba új gumiért. Majdnem ennyi is volt a verseny a számomra, mert rengeteg üzemanyaggal a mezőny végéről nagyon nehéz előrébb jutni a verseny során. De minden tőlem telhetőt megtettem, és így sincs pont. Az ilyen dolgok megesnek, ettől eltekintve jó hétvégém volt, és nagyon élveztem, hogy ismét versenyezhetek. Kár, hogy nem sikerült ma a pontszerzés, mert folyamatosan gyors voltam, de nagyon optimista vagyok Monacóval kapcsolatban."
www.HunnyF1.com
-
Atlantis
veterán
válasz
AMD Power #15632 üzenetére
Persze, igazad van. Akkor is sajnálom a kutyát, szegény nem tehetett semmiről, azt se tudhatta, hol van. A rendezőket minősíti mindez.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Bandit21
addikt
válasz
hunnylander #15620 üzenetére
Nem értünk egyet, de ez nem baj. Hami már körök óta gyorsabb volt amikor elment Massának. Massa akkor már rég tudta azt, hogy Hami nem veszélyezteti az első helyét, mert még1x kijön, és sokkal könnyebb. Massa se hülye nyilván nem gondolta, hogy 5-10 km/h-s hátránnyal majd feltartja a hátsó egyenesben Hamiltont. Inkább az lephette meg, hogy míg szinte mindenki aki ott előzött úgy használta ki a sebességfölényét, hogy a belső íven kényszerítette védekezésre a gyengébbet, addig Hami ahelyett, h körbeautózta vna Felipét, beszúrt neki. Neked ez brutális, nekem meg fölösleges. Ha mondjuk Kimi a végén így előzte vna meg Hamit, az brutális lett vna. (v bárki bárkit a végén pozícióért) De egy egyértelműen és mindenki által tudottan lassabb pilótát így előzni fölösleges volt. Ha mindketten 2 kiálláson vannak, akkor Massa behúzódott vna védekezni mégjobban. Téma lezárva, mondom, nem baj ha nem így gondolod, csak én már többx erről nem írok mert unom.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
IRON STORM
őstag
válasz
hunnylander #15626 üzenetére
Kimi esetében is sajnos. Azonban ez összefüggésbe hozható a rajt utáni balesettel is, de tisztába vagyok azzal, hogy ez benne van a versenyzésben.
Csak a TDi!
-
AMD Power
titán
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #15587 üzenetére
Nem bántani akarlak. Én biztos nem.
Csak kiváncsi lennék egy közvetitésedre. Szerintem jó lenne. Te legalább utána néznél egy-két dolognak bla-bla helyet.
PazsitZ: Attól hogy valaki elfogult valakivel szemben, még nem azt jelenti, hogy hülyeségeket beszél!Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
hunnylander
őstag
válasz
AMD!4ever #15622 üzenetére
(#15622)
(#15623)Amennyi elonyt a konnyebb auto adott Lewisnak, annyival technikailag jobb is a Ferrari.
Kimit tartani is Lewisnak kellett tulteljesiteni magat a Meki gyengesegeit kompenzalva, sot a lagy gumit is kompenzalva. Egy Ferkaval nem nagy szam egy Mekire tapadni. Az is Lewis kepessegeit dicseri, hogy Kimi nem tudott elozni: Azt történt aminek kellett. Kimi eseteben is? Ugye IRON?
Latom kezdodik az antihamiltonoid erdemkisebbites ezerrel.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
IRON STORM
őstag
válasz
hunnylander #15620 üzenetére
mivel tudtuk hogy mennyi üzemanyagot kapott, éppen ezért nem éreztem brutálisnak az előzést. Azt történt aminek kellett.
[ Szerkesztve ]
Csak a TDi!
-
AMD!4ever
őstag
válasz
hunnylander #15607 üzenetére
Azért ne szálljunk már el annyira Hamiltontól,Jo hogy gyors volt,oké de azért mert kevesebb üzemanyaggal ment. Kibirta autózni az ebből származó előnyt ez tény,Kimit Csunyán elverte,Lényegében amikor Massát előzte meg az valójába Kimi volt
Kár hogy egy darabig nem lesz világbajnok Kis Hami
Hiszek egy Istenben,Hiszek egy Hazában,Hiszek Magyarország feltámadásában!
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #15620 üzenetére
De annyira latszott, hogy Alo nem akar galibat okozni a Ferrarinak, pedig kepes lett volna ra.
azon a futamon amit én néztem esélye sem volt rá + Kiminek h a rajt utántól végig sérült szárnyal ment külön elismerés ez, a leggyorsabb kör és hamika megkergetése
______________________________________________________________________
Felipe is jól ment egész hétvégén föleg az időmérőn nehezebb kocsival verte lewist
a Ferrari is jól a áll konstruktöröknél és még Kiminek is maradt 7pont elöny, nem is rossz[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz
Bandit21 #15618 üzenetére
nem volt nagyobb mint Kimi - Alonso előzése
Arra sokkal jobban illett volna a lekorozes jelzo, megha nem is az volt. De annyira latszott, hogy Alo nem akar galibat okozni a Ferrarinak, pedig kepes lett volna ra.
Ellenben Lewis valami brutalis volt, Massa egy ideig azt se tudta, fiu e vagy lany, olyan megszeppent koroket ment az elozes utan.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Peat;) #15613 üzenetére
Nem vettem tamadasnak, felreertes ne essek.
Taktika kozott is van jo es megjobb. A harom kiallas a pilotatol is nagyobb koncentraciot kivan, es a technikat is kevesbe kimeli, mert a konstans gyors tempoval kompenzalni kell valamennyire a 3. kiallas miatti idoveszteseget. Pl. Lewis ezen a versenyen nem sokat tudott sporolni a motorral, pedig Monacora is ez marad.
www.HunnyF1.com
-
Bandit21
addikt
Sajnálom de nekem az a Hami-Massa előzés nem volt akkora szám, leglábbis nem volt nagyobb mint Kimi - Alonso előzése, vagy ahogy Kova átjött a mezőnyön. 8-10 környi benzinhátrány egy kvahosszú egyenes végén... gyorsabb volt elment kész.
Lehet h ledolgozta a 3. kiállás időveszteségét, de épp azért tudta ledolgozni, mert a 4 etapjában mindig könnyebb volt és mindig kevesebbet futott a gumijain. Hami mindig könnyebb volt mint az aktuális ellenfele. Biztosra veszem, h ha 2 kiálláson vannak, akkor ugyanúgy mint ahogy Barcelonában lett vna, szép lassan összeszedett volna 10-15 mp hátrányt a végére. (Ha Kova nem csukja Kimit a falra, akkor a 3. helyen, ha Kova nem ilyen előzékeny akkor meg a 4.-en, mégtöbb hátránnyal.)regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #15599 üzenetére
Ezt most nem értem.
Másnak nem javasolt ilyet a bridgestone csak nekik?
Ha pedig tényleg így van akkor annak az oka a kocsiban keresendő. szóval köszönd a Meki tervezőknek.Hami amúgy jól ment az kétségtelen, aztr hittem csúszkálni fog, de nem.
- http://pazsitz.hu -
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #15610 üzenetére
Szerintem nem támadásnak írta
csak annyit, hogy aki 3 kiállás taktikán van akkor a pályán a veseny legnagyobb szakaszában gyorsabb mint aki hasonló gyorsaságú autóval kettőn. Amit a boxban bebuknak abból visszajön egy kicsi a pályán, amit meg a többiek nyernek abból veszítenek egy kicsit a pályán. Nem mérnököket kioktató hozzászólás volt az. (gyanítom máshol is fórumozol és ott kekeckedtek veled, de itt peace van és palik utálat jelenleg
)
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #15610 üzenetére
Lehet, hogy a 3 kiállás nem volt az optimális stratégia, de azért azt neked is be kell látnod, hogy ma Haminak a 2. hely volt a maximum, taktikától függetlenül.
Gratula neki, hogy ezt hozta, kellett hozzá az előzés is.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
iguana
őstag
én merem vállalni, hogy volt olyan időszak, amikor szórakoztató volt a közvetítése számomra.
komolyan.
(jó sok évvel ezelőtt kb. a hová tűnt "démonhil" érában.)
azt is értem, hogy a telefonos amőbázástól hihetetlen sokra vitte, (az nem is érdekel, hogy hogyan, vagy miért, mivel semmi rálatásom sincs)és megnőtt az arca.
rendben.
de könyörgöm! miért kell ilyen infantilis, végtelenül fárasztó, végtelenül irritálónak lennie? bármilyen szereplése, ami nézőknek szól, egyszerűen ciki. még azt sem tudom mondani, hogy csak ripacs.
magánemberként nem ismerem, szakmailag nem ismerem.
kíváncsi lennék, milyen lehet pl. vele dolgozni? amikor nincsenek kamerák, nincsenek mikrofonok.
...és ha már valaki ilyen pozícióban van, nincs egy "sztájlisztja", egy személyes tanácsadója, vagy bárki, aki esetleg visszacsatolhatna neki, hogy lacika, ez sok, ez gáz?14 pár márkás bokazokni. (fícsör:antistatic, 100% pamut, jól szellőző, húzva térdig ér)
-
hunnylander
őstag
válasz
Gomezz #15609 üzenetére
Unfortunately that put us in not such a strong position to win the race.
Ha a harom kiallas lett volna a hatekonyabb, a csapatok zome azzal ment volna. Egy valamirol megfeledkeztel, a csapatok mernokei jobban tudnak strategiakat kimatekozni es osszevetni, mint te. Biztonsagi okokbol, kenyszerbol kellett 3 kiallassal versenyezniuk, ezt mar a Bridgestone is lenyilatkozta.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Gomezz
senior tag
válasz
hunnylander #15607 üzenetére
Azért ez nem Így van!
A három kiállás, kisebb gumikopással, és kevesebb súllyal jár, ami által gyorsabb az átlag körideje. -
AMD Power
titán
GP2-ben kemény volt ez a kutyás balhé.
-
hunnylander
őstag
válasz
Bandit21 #15602 üzenetére
Hami nem ugyanolyan gyors volt atlagosan, mint a Ferrarik, hanem joval gyorsabb. Szamolj mar utana, harom boxkiallas idovesztesegeit kiautozni a technikailag jobb Ferrarik ellen. A harom kiallas hatrany volt!
Laudat ideznem; szerencse az F1-nek, hogy Lewis alatt nem egy Ferrari vagy egy jelenlegi-Ferrari-kepessegu auto van. Kiberelne vele a P1-et, toronymagasan.
www.HunnyF1.com
-
Gomezz
senior tag
Én márt valahogy unom az egész F1-et, pedig nagy rajongója voltam.
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #15600 üzenetére
Lewist nem lehet feltartani, amikor kepes es szandekaban all elozni.
Foleg nem Isztambulban. Itt mar GP2-ben is atgazolt egy teljes mezonyon. A mai futam elott igerte is az elozest [Ferrari elozesre utalt vele es meg is csinalta].
Remelem az antihamiltonoidok egy idore befogjak a szajukat Hamilton-fikazas es ellendrukkerkedes tekinteteben.
www.HunnyF1.com
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #15597 üzenetére
Jó volt látni ez tény.
-
Bandit21
addikt
válasz
hunnylander #15599 üzenetére
Szerintem ennek a taktikának semmit se köszönhettek, vagy semmit sem vesztettek miatta. Ha Hami nem ilyen könnyű, akkor nem tudja a lépést tartani Massával, aztán nem tudja megelőzni. Az meg 1 másik dolog, hogy mivel a Ferrari és a Bmw 2 kiállással oldotta meg, így gondolom Őket nem veszélyeztette ez a dolog. Senki se kötötte a Meki kezét, h léccilécci tervezzünk már gumigyilkos autót...
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
iguana
őstag
válasz
Vistaboy #15578 üzenetére
majd becsináltam, amikor hallottam a rádiózást
egyrészt a vicces, ám mégis gyémántkemény válaszon, másrészt, hogy milyen lelkesítést adtak a boxból. esélytelenül.lacikának meg lehetett volna annyi esze, hogy azoknak a magyar nézőknek, akik nem tudnak angolul, megpróbálta volna visszaadni, hogy mit is jelentett.
pl "nyomom, mint az állat", "kinyomom a szemét".
értem én, hogy szó szerint ezt jelenti, de így elveszett a poén, a katarzis.
mindegy is. bár csak ez lenne a legnagyobb probléma. most is többször elkezdett rötyögni-lihegni, mint vmi idóta.14 pár márkás bokazokni. (fícsör:antistatic, 100% pamut, jól szellőző, húzva térdig ér)
Aktív témák
- Lenovo Thinkpad T420 (i5 2nd, 8 GB, 120 SSD+ 320 HDD)
- Latitude 7420 2-in-1 14" FHD IPS érintő i7-1185G7 32GB 1TB NVMe ujjolv IR kam gar
- Xiaomi 12 Pro 8/128GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G 6/128GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Használt LAPTOP BAZÁR - HP - DELL - LENOVO (2 ÉV GARANCIA + SZÁMLA) Folyamatosan bővülő lista
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest