Hirdetés
- Yettel topik
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Apple Watch
- Fotók, videók mobillal
- Megvásárolható a Vivo X300 és X300 Pro Magyarországon, íme a hivatalos árak
- Poco F7 – bajnokesélyes
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fura kódnéven készül a HMD új készüléke
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Amazfit Bip 6 - jót olcsón
-
Mobilarena
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Agony
aktív tag
Én épp most futottam bele ugyanebbe. Garmin Pay-be van berakva a Curve kártya, mögötte Raiffeisen HUF kártya. Boltban fizettem 16.820 Ft-ot, majd hazajöttem és itthon látom a telefonon a visszaigazolást, hogy 17.556 Ft került levonásra. Gondolom itt is feldobta a kérdést, amit leokézott a boltos.
Nem nagy tétel, de úgy néz ki egyre gyakoribb, úgyhogy jó lesz rá figyelni.
-
emeritus
tag
Ez a hirhedt Dynamic Currency Conversion (DCC) "szolgáltatás" volt. Sajnos egyre gyakoribb. A külföldi kártyabirtokosokat szolgálja, amennyiben a POS terminál – kártya devizanemét felismerve - felajánlja a külföldi devizában való fizetést. Általában a helyi deviza választása előnyösebb. A választást a terminálon esetenként a pénztáros elvégzi helyettünk és kárunkra.
-
TrollBalint
addikt
-
madrac
senior tag
Ja. Nem esett le.
Akkor ha most rátöltök Revolut-ra forintot, ott váltom át ugyanannyi dollárra mint az eredeti Curve tranzakcióban van, és a Revolut-ot adom meg ehhez a tranzakcióhoz Curve-ben, akkor a Curve-ben mivel nemlesz deviza konverzió, ezért plusz díj nélkül fogja levonni Revolut-ról, az eredeti magyar bank kártya terhelést pedig visszatérítik?
Nem tudom jól értem-e.
Ezzel csak az a bibi, hogy az egyik tranzakció több mint 1000 font, ami elvileg a back in Time limite, de az opció aktív Curve-ben, a másik meg az, hogy a Revolut új deviza konverziós limite, amit még nem tudom mennyi.... Megnézem. -
hard74
senior tag
Hát nálam július 15-től van egy Declined tranzakció, és eddig nem kaptam vissza.
Írtam a supportnak, de csak egy sablon választ kaptam, hogy nagyon elfoglaltak, majd foglalkoznak az üggyel. Ez még nem történt meg.
Elvileg 30 nap után automatikusan feloldja a bankom(OTP)a le nem kért összeget. Kíváncsian várom. -
Crvsh3R
senior tag
Szia!
Nem véletlen K&H-s kártya volt a Curve mögött? Ma én is úgy jártam a Penny-ben, hogy Curve-el próbáltam fizetni, de elutasította. Curve appban szintén declined. de a K&H applikációban látszik, hogy bezárolták az összeget. Elég ciki volt, mivelhogy nem volt nálam más fizetőeszköz és nem tudtam újra kifizetni, mert a számlán sem volt még egyszer annyi.
Emiatt a válasz engem is érdekelne, hogy kb. mikor kapom vissza a pénzem, illetve szükséges-e valami plusz lépést tennem az ügyben. Slip-et elhoztam a tiltásról, hátha kelleni fog. -
<Adamsky>
nagyúr
Én most csak próbaképpen szerettem volna egy payment link-et generálni (közvetlen kapcsolatnak nem akartam csak úgy pénzt küldeni
), de nem jött össze. Pedig a kártyát használom, és most - igaz még csak pár perce - de vettem fel komolyabb összeget is ATM-ből. Talán holnap ... -
balinlin
senior tag
-
balinlin
senior tag
E-matrica "kényelmi" díj nélkül: link
Tudom nem ez volt a kérdés, de lehet többet jelent hosszú távon mint az egyszeri rossz váltás.
Emlékeim szerint valahol olvastam hogy ilyen változtatás esetén a hétvégi váltási díjat is visszadja a Curve. Ha használod a funkciót le is írhatnád mi lett az eredménye. -
-
Somatom
veterán
Ezzel most mit szeretnél? Veled is beszélgessünk róla?
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
edk-
őstag
Nekem pont most kedden volt ügyfélszolgálati ügyem egyszerre mindkettőnél. Tök simán ment.
Curve mögé tett BB kártyával akartam Revolutra tölteni 100 eurót. Revolut szerint declined, ám beterhelte a kártyát. Először Revoluttal chateltem, küldött egy képet a tranzakció adataival. Ezt elküldtem a Curve üfsz-nak, akik egy napon belül visszaírtak, hogy a Revolut nem küldött üzenetet a sikertelenségről, ezért terhelték. Egy héten belül amúgy is visszafordult volna, de ők most meggyorsították. És valóban, már jóvá is íródott.
-
Pont ugyanezt szenvedtem végig velük, szintén CIB kártyával. Anyunak akartam kártyát rendelni. Bugos volt program, végtelen ciklusba esett a kódkéréssel. Írtam nekik, hogy legyen lehetőségem egy újabb mikrotranzakcióra.
Először azt írták, hogy várjak, mert 5 nap is lehet, míg megérkezik a terhelés. Persze nem jött semmi.
Próbáltam kilőni, újratelepíteni, semmi nem segített.
Utána meg azt írták, hogy tudnak a hibáról, javítani fogják, de vegyem figyelembe, hogy nincs rá határidő megadva. Majd egyszer kész lesz.
Ezután rendeltem anyunak egy Transferwise kártyát, pillanatok alatt, hiba nélkül, ami azóta már meg is érkezett.
Nem rossz ötlet ez a Curve, nekem is van, de nagyon bugos még az app és a Transferwise-zal ellentétben nincs webes felületük, ahol szintén menedzselni lehetne a dolgokat. -
KTU
addikt
Most adtam hozzá nejem új CIB VISA kártyáját.
HUF-ra volt állítva a kártya alatt, addig 1db 1 GBP terhelés jött, de ezt azonnal jóvá is írták, és nem volt benne kód.
Átállítottam USD-re, és jött is a kód, 1,48 $ terheléssel.
Persze az alkalmazásban párszor rányomtam a "Verification" gombra, de talán 2 perc volt az egész.(#643) Oliverda:
A CIB-nél is a kártyáknál kell keresni, mert semmi értesítés nem jön.
De ez látszott a képen amit múltkor is linkeltem.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Philips LCD és LED TV-k
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Yettel topik
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3133, 95% Akkumulátor
- XBOX Series X 1TB // Számla+Garancia //
- Designer 4K Monitor - BenQ PD-3200-U
- JBL Xtreme 4 új, bontatlan akciós áron eladó!
- LG 27GS60QC-B - 27" Ívelt - 2560x1440 - 180Hz 1ms - AMD FreeSync - Bontatlan - 2 Év Gyári Garancia
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


), de
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)



pictigjis

