- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Kedden érkezik a Galaxy S25 Edge
- iPhone topik
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Fotók, videók mobillal
- 45 wattos vezeték nélküli töltés jön az új iPhone-ba
- VoLTE/VoWiFi
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#33403648
törölt tag
válasz
Fandango #930 üzenetére
Igen ha a fizetos valtozatot valasztja valaki.
“ Curve Black customers will continue on your previous 90 day introductory offer with a selection of 6 retailers, before being moved to the new Curve Cash. At the end of the 90 day offer, your retailers will be reset and you can pick 3 new retailers which you will earn points from for an unlimited time.
Curve Metal customers will continue on your previous 90 day introductory offer with a selection of 6 retailers, before being moved to the new Curve Cash. At the conclusion of the 90 day offer, your retailers will be reset and you can pick 6 new retailers which you will earn points from for an unlimited time. -
zseko
veterán
válasz
Fandango #476 üzenetére
Hát na... sose volt ennyire gondom gyakorlatilag semmivel sem ilyen szinten, se telefonon, se pc-n, pedig pc-m '97 óta van, telefon pedig - ha a Spica-t nem számolom, mert az sajnos hulladék volt - csak az S széria (S2-S4- most meg S8+). Szóval eszközre sem foghatom, hogy alsókategóriás szutykon próbáltam volna, mostanában már szinte nem is lehet olyat venni, csak szándékosan
Azt hiszem leírtam, hogy nem ment az S4-en a 4.4.2-n, az S8-on a 8.0-n és a (Factory Resettel) lefrissített 9.0-n sem, valamint a Tab S10.5 ön lévő 6.0-ás androiddal sem. Mind ugyanazt és ugyanúgy csinálta, ugyanazzal a hibával.
Fő hibának azt tartom, hogy miért nem lehet először szimplán belépni az alkalmazásba, és azután hozzáadni a kártyá(ka)t? Miért kell ennyire (erőszakosan) a kártyaadatokat kierőszakolni a felhasználókból, a normál használati működés helyett? Hiszen akkor ha valami nem jó, akkor csak szimplán törlöm a kártyám és kész, hagyom annyiban vagy próbálom még egyszer. Ilyen esetben én is más szájízzel írtam volna. Ott a Revolut, ott a Transferwise, vagy akár a PayPal is, egyik sem a bankkártyámat kérte először.
De az ékezetekkel még baja van, kár volt úgy megadnom a nevemA kártyára jól írták, az appban viszont a Curve Rewards kártya alá, a Ref.-hez nem. Bárhol máshol az appban, jól van leírva
Ott van +500 jelezve, szóval gondolom meglesz majd, de még mindig Pending állapotban van. Február 13., szerdai dátummal.
A kártyáim is megvannak, Ott a TW, a Revolut virtual, és a rendes bankkártyám is. -
KTU
addikt
válasz
Fandango #108 üzenetére
Ami 2.-al kezdődik, szerintem újabb.
Lehet leállították a Play frissítést.
Most megint teljesen töröltem (SD Maid), Play-ből telepítettem, 2.1.4 (20104) verzió számú van még fent.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- BESZÁMÍTÁS!Gigabyte B650M R7 7800X3D 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080Ti 12GB Corsair 4000D Airflow TG 750W
- HP Rack szerverek és tartozékok egyben vagy külön-külön
- AKCIÓ! ASUS PRIME Z390-P i5 8600K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB GDDR6 DEEPCOOL Matrexx55 630W
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest