Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor 400 - és mégis mozog a kép
- Nemzetközi vizekre evezett a Realme GT 7 és GT 7T
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Magisk
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ixion77
addikt
válasz
JohnnyWeiss #1707 üzenetére
Épp most történt meg ismét. 1140Ft, curve kétszer visszautasította, alatta lévő Revolut kártyája elfogadva.
A Rev alkalmazásban háromszor jelent meg a terhelés, egyelőre pending státuszban.
A Curve alkalmazásban egyszer sem.
Így tűnik, valami zavar van valahol. -
Ixion77
addikt
válasz
JohnnyWeiss #1705 üzenetére
Most jut eszembe hogy nekem is volt olyan a napokban hogy a Curve declined-et mondott egy 1000 Ft alatti vásárlásra a zöldségesnél. Próbáltam újra, ismét declined. Elővettem az alá beállított kártyát, azzal rendben volt. Szóval Curve hibának tűnt. Másnap használtam máshol, akkor már rendben volt.
-
Ixion77
addikt
válasz
JohnnyWeiss #1703 üzenetére
Milyen kártya van alatta?
Én Revoluttal jártam úgy, hogy a benzinkút 130€ próbaterhelést küldött rá fedezetvizsgálat gyanánt, amit a Rev gyanúsnak ítélt, és letiltotta a kártyát. A Curve meg csak annyit írt hogy declined. Mivel a Rev kicsit később jelzett csak, ezért elég zavartan nézem az eladóra, majd elővettem a normál kártyámat... -
Ixion77
addikt
Kipróbáltam: akkor is működik a kártya és jóváírja a pontokat, ha nincs telepítve az alkalmazás.
Nekem egyébként úgy tűnt, hogy az akkutszívás megszűnt miután eltávolítottam a Curve alkalmazást és újraindítottam. Hozzáteszem, hogy a fogyasztási adatok közt soha nem látszott a Curve jelentősnek, viszont az Android system (vagy az OS) nagyon megugrott (>20%).
Most újratelepítettem, majd figyelem hogy ismét megindul-e az akkuszívás. -
Ixion77
addikt
A mobilalkalmazásban a verify card műveletnél elvileg be kellene terhelnie a kártyát egy kis összeggel, és kérnie a megjegyzésben szereplő kódot. Gyakorlatilag viszont nem terhel semmit (K&H Visa kártya), és kódot sem kér, csak egyből kiírja hogy "Code entered was incorrect". Holott nem is volt hova beírni a kódot. Találkozott már valaki ilyen problémával?
-
Ixion77
addikt
Most regisztrálok. Aki először küld egy kedvezménykódot PM-ben, azét beírom.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xbox One
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
- HP Victus 16 - 16,1"FHD IPS 144Hz - Ryzen 5 7640HS - 16GB - 512GB - RTX 3050 - Win11 - 1,5 év gari
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer laptopokat beszámítunk vagy felvásárolunk magas áron! bolti ár 80%-ig
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 - i5-6300U I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest