- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem állítottam hogy te rontottál el valamit, de az a szállítási mód nem Csehországból indul, sajnos eddig mindig az volt, hogy a cseh raktáras 3-6 business days ennél a módnál nem igaz, hosszabb az idő, ha onnan küldenék még most is maximum 10 napon belül megérkezne. Persze te majd EU-s csomagként kapod mindenképp, az idő a problémás.
-
x64
aktív tag
Szeptember 1-én rendletem CZ raktárból (2-5 napos szállítás), 2 hét után dispute-ot nyitottam, kérték várjak még egy hetet, vártam, ezután eszkaláltam.
Először okt.1-re ígérték a döntést, ebből végül (talán a levelek, PP community bejegyzés és telefonhívás hatására is) mai döntés lett - full refund.
Pár napja a BG-nak is írtam, kérték, hogy zárjam a dispute-ot, majd akkor refundolnak...Hát persze. Nyilván nem zártam le.
Ma reggel három levelet kaptam:
- egyet a Paypaltól, hogy full refund
- egyet Banggoodtól, hogy full refund paypalon keresztül
- mégegyet Banggoodtól, hogy a csomag úton van (ua. a tracking szám, amit még szept. elején adtak), várjak türelemmel... -
bloggiold
tag
Nyugyi, nálami is ez a szitu. 7-8 nap elteltével Feucht Germany és onnan 3-6 múlva nálad lesz. Egyébként tök mindegy honnan és melyik külföldi webárúházból vásárolsz. A vírus miatt minden szállítás csúszik. Előtte 3-5 nap EU raktár, 21-28 nap Kínából csomagérkezési metódust el lehet felejteni, felesleges ilyet kérdezni, hogy mikor kapom meg. Vírus+ Karácsony = a csomagküldés akokalipszisa
A megoldás: be kell ballagni a boltba és másfél-kétszeres áron megvenni a nagy és szent Magyar garanciával (amit a hajadra kenhetsz)
-
Addig lehet amíg nincs megkezdve a szállítás. Milyen szállítási határidő van a vásárlásnál és a hirdetésnél írva? A 2 hét az szerintem a maximum lenne és csak akkor ha Feucht-ban nem tűnik el a csomagod.
De itt PociAti kevesebb időt írt, bár akkor egy kicsit más volt még a vírus helyzet -
A megfogalmazás a felszólító mód használata ellenére kulturált, nem használtam sértő kifejezéseket, trágár szavakat. Sajnálom ha ez sértő volt.
Értem, de hiába megy a business, én azt érzékelem hogy az angol, cseh, német, holland irányokból jövő futár szállításoknál is késedelmek vannak és a COVID-ra hivatkoznak a szállítóink, a postai vonal is lényegesen lassabb még EMS esetén is. Arról is írtunk már itt hogy hiába van terméknél írva pl. 24 órás feladás ritkán van betartva, vandor01 is erre utalt az előbb. És kaptunk már a cseh raktárral kapcsolatban vírushelyzetre hivatkozó magyarázatot néhányan. -
Nem egészen értem a felháborodásod. Hogy írjam másképp azt hogy lezárások vannak és ez a médiában olvasható.
A cseh raktárból át kell vinni Németországba hogy a DHL át tudja venni, az hogy mindkét országban a járvány súlyos helyzete miatt korlátozások vannak az okozza azt, hogy nem történik meg az azonnali továbbítás.Mit kell ezen megsértődni? Mi az ami neked stílus probléma? Bár értem, a kérlek szót kihagytam, elnézést.
-
Így gondoltam én is, csak az hogy neked miért nem fogadták el elsőre az számomra talány.
Valószínűleg többen így fognak járni, mert lehet hogy csak változtatnak a szállítási szolgáltatón, mert eddig ez a tariff insurance még fizetős opcióként sem volt az EU Priority line szállítási módhoz.
Inkább ez mint a Feuchtban eltűnő csomagok és annál a pénzvisszaszerzése, ahhoz viszonyítva a te eljárásod az easy peasy volt. -
Ne keverd
ez nem lehet refund, nem a termék árát kéred vissza, hanem igénybe vetted a tariff insurance-t és annak a költségtérítését kéred.
Most aztán törhetik a fejüket hogy mi is van.
De miért sos? 24 óra amit írnak, a 48 is jó még.Shipping Insurance az azért jó mert ha elveszik akkor akadékoskodás nélkül újraküldik vagy full refund, de ez utóbbinál szükséges a szállító igazolása hogy tényleg elvesztették.
-
Avicularia
veterán
Ezért aggódtam, mert nálunk mindent megvágnak, ha nem unión belülről jön értékhatártól függetlenül. És ugyanaz a feladó mindkettőnknek.
Pár napja rendeltem pár usb kábelt banggood express szállítással, ott nincs is tariff insurance opció, elvileg rövidebb szállítási idővel mint az EU vagy a direct mail. Ez most a legolcsóbb szállítási mód ide, de magyar címre nem ajánlja fel ahogy elnéztem. -
Nem tudod azt leírni hogy ez a holland posta hibája? Mennyivel jobb érzés rájuk kenni a felelősséget amikor nem ők hibáztak.
Itt írták többen is hogy miként jöttek ezek, csak nálad hibázott BG.
Schiedamban ezt a címkét a csomagra nem kellett volna rárakni, ott nem a BG dolgozik ezzel hanem a logisztikai cég. No mindegy. Majd írd meg a folytatást. -
Erről beszéltem. Elsőre a Magyar Posta öntevékeny módon és jogtalanul gondolnánk, de ott a hollandok által rárakott MRN címke, hogy náluk vámolásilag nem történt semmi, így itt foglalkozni kell vele. Ez a címke nem kerülhetett volna rá, mert ugye EU-n belüli feladás.
Ez nem Banggood hiba. De nem tudod igazolni semmivel a beszerzés holland helyét, így nincs esélyed a sikeres reklamációra. -
Egy apró bökkenő van, eddig is jött így és nem akadt fent a rostán. De tényleg nem világos hogy Schiedam-ban nincs ott a Banggood a holland postán? akkor hogy szúrták volna el? És nem sporoltak semmit, nem olcsó a holland regisztrált küldemény sem. Eddig nem sikerült a BG-nek ezt elszúrni? Már leírtam, hogy mi történhetett, nem igazán ragoznám tovább.
Majd külön kiemelem az Összefoglalóban hogy tessék kifizetni, igényelni a tariff insurance-t és annyi.
-
Az hogy tudni fogod ezt amit írtam: hol csúszott hiba a folyamatba.
Ha piros címkéd van akkor a Holland Posta EU-n kívülről érkezőnek jelölte az erre szolgáló sárga címkével, vagy ilyen EU-n kívülről jött meghatározással adta át a Magyar Postának és ezért a rendeltetési országban törTénik az EU-területére történő vámjogi szabadforgalomba helyezés.
Ha kék címkéd van akkor a Magyar Posta önkényesen vámeljárás alá vont egy EU-n belül feladott küldeményt és bejött neki az hogy hogy nem tudod igazolni az EU-n belüli beszerzést.Így kizárható a Banggood felelőssége.
Azért nem illik felelősségre vonni, szidni őket hogy a csempész útvonal, csempészési módszer nem működik, mert a vámhatóság a sarkára állt.
Pont neked írták hogy kifizetik, azóta volt újabb információ tőlük? -
Várjuk már meg hogy piros vagy kék címke, aztán kitaláljuk hogy hogy hol csúszott hiba a folyamatba. Az említett helyen írogatóknak is elmondhatod hogy
1. a tariff insurance automatikusan jár és vele az is hogy kifizetik.
2. Sehol nem írják hogy nincs áfa és vámfizetés garantálva, nem is utalnak ilyenre, mi találtuk ki. Azt viszont tényként kezeljük hogy Hollandiában van amikor átcímkézik és úgy tűnik hogy ott lett feladva és ez esetben nem kell fizetnünk áfá-t és vámot, de ezt nem a Banggood írja.Lehet hogy ez a "könnyített fizetős útvonaluk" bizonyos okok miatt bezárult és ezért van a tariff insurance automatikussá téve.
-
JoinR
őstag
Szerintem nagyon túltolod a felháborodást...senki nem garantált semmit, csak annyit, ha megfogják a vámon, a BG kifizeti, és így is tesznek. Az a sok utánajárás kb. 15 perc, 10 perc e-mailben elküldeni a postának az adatokat, 5 perc megírni ezt a BG-nek és kész.
A sima posta sincs már ingyen szinte semminél, szóval fizettél kb. egy kemény ezrest, hogy a BG állja az összes költséged...szerintem rendben van. -
vegyszer
addikt
Nézd a másik oldalát. Neked legalább elküldték.
Nekem június 15 óta nem adták fel a csomagomat CZ raktárról. Ajánlják helyette a CN raktárat, mert itt van készleten. Csak épp drágább a szállítás, és 96$, és nem is pontozható/kuponozható, míg CZ-ből pontozva 61$ lett. Most a lassú, türelmes gyilkos hozzáállást választom. Bár kellene nagyon a lámpa a nappaliba, mert festés volt, és a régit kidobtam, hogy ez úgy is itt van egy hét alatt...
A Zasszonypajtás meg eszi az életem, hogy miért nincs ott lámpa már, menjünk a Lurdyba inkább egy másikért. (mert egy már van onnan) -
Értem én, de a magyar vámszervek jogosultak minden postai forgalomban érkező küldeményt ellenőrizni, függetlenül attól hogy honnan érkezik. Ez meg a másik oldal, mindegy hogy mit fizettél. Nekem meg nem kellett BG-s viszonylatban ilyenekkel foglalkoznom, így nem is minősítem őket, hiszen nem rajtuk múlik.
-
Nem vagyunk hülyék. Nincs jóhiszeműség, mert szándékosan ezzel lett rendelve, mert ezek többségében elkerülik a vámeljárást. A Banggood termék oldalt ennél megnézve látnak spanyol, cseh, német indulási adatot ennél a terméknél? Ugye nem, de azok meg eleve nem EU Priority-vel jönnek. Szóval lehet agyalni.
De nem értelek, azt írta a Banggood hogy kifizetik a vállalásuk szerint, akkor most mi probléma? Beleviszed magad egy értelmetlen dologba. De ahogy gondolod.
Nem engem kell meggyőzni. -
Hát nem is tudom hogy jó ötlet. Reménykedj hogy nem kezdő vámos lesz, akinek még nem volt szabálysértési ügye és épp most akar gyakorolni. Az eljárási cselekmény bírság és elkobzás is lehet.
De teljesen mindegy, mint írtam ha tranzitként kezelik, te akármit beküldhetsz, a holland postai meghatározás lesz amit igaznak vesznek. -
Várjuk már meg hogy kiderül pontosan miért is került vámeljárás alá.
Nem a Banggood okozza szerintem, kár rájuk verni a balhét. Ők elküldik azután a szállítási folyamatot nem tudják befolyásolni. Ezután a logisztikai cég aki Hollandiában feldolgozza, a holland posta és a magyar posta lesz az aki ezt befolyásolja.
Egy tény, hogy eddig amit ezzel a szállítással rendeltem sosem került vámeljárás alá, de nem azért mert ők ezt garantálták.
Továbbra is élő amit írtam, hogy ők nem vállalják azt mely szerint garantált hogy nem kell fizetni a EU-n kívülről induló termék után az áfá-t, vámot. Így nincs mit számonkérni, felhánytorgatni.
1. Látni kell hogy miért került a postások látókörébe.
2. Ingyenesen szolgáltatásként biztosítva a áfa, vám visszatérítés, itt majd látnunk kell hogy ez miként is gondolják. Ez működik amikor pénzt is adok érte, gondolom azzal hogy ingyenesként biztosítja ez ugyanúgy élő dolog.Egy elmélet, mi van ha az átvilágítón látszik hogy drágább dolog van és hiába EU-n belüli feladásnak tűnik, bekérik a vételről az igazolásokat, mert a vámnak erre egyébként van jogosultsága.
Aztán ha a címzett tudja igazolni hogy tényleg EU-n belüli vásárlás, akkor nem foglalkoznak vele mert nincs rá jogalap, egyébként meg ha kiderül hogy EU-n kívüli beszerzés, felróják a fizetnivalókat. Ez megint nem a webshop-on múlik, persze azért ez nem korrekt eljárás (eleve szándékos csalást feltételeznek pedig EU-n belülről jön a küldemény) és indokolatlanul lassítja a küldemény feldolgozást. -
Ha kék, mivel nem tudod igazolni hogy Hollandiában vetted, a reklamáció az felejtős.
Nálam egyszerű volt, csak a hülyeség miatt voltam mérges.
A BG úgy ahogy írják a tariff insurance esetén kifizette a teljes igazolt költséget eddig, bár az PDM volt és ott külön kellett ezt választani jelölni és fizetni. Eu Priority-re nem emlékszem.
2019 december 12 előttieknél volt néha kavar vagy 60°-ot fizettek vagy az összest, vagy nem fizették a futárcég eljárási díját -
Az gond hogy a postásokkal csak akkor tudnál egyezkedni ha nem a reptéri postán adták volna fel. Itt az is lehet hogy elmaradt az átcímkézés.
Nekem volt vitám velük, aztán beküldtem az üzlet Google street-es képét, a hivatalos holland számláját az üzletnek, hogy holland cég, meg leírtam hogy a felvételi posta az melyik utcában volt és az hogy kínai neve (vagy koreai, nem is tudom már) van az eladónak az nem jelenti azt hogy nem élhet Leidenben és nem lehet ott üzlettulajdonos. Ugyanis a név miatt gondolta egy tudálékos vakegér postás hogy Kínából jött. Kék címkével. -
Az a 08.18 az egy másik ugye?
Ha átvetted akkor kipróbálod amit Beni2360 írt. nálad is azt írták hogy ez a Tariff Insurance free service.
Beküldöd az igazolásokat, számlát, nyugtát hogy annyival fizettél többet és kéred hogy térítsék vissza. Számold át $-ra,és a kapcsolat felvételnél van erre külön rész.
Order&Tax, Insurances, Tariff insurance és alul a Email Us,
ott értelemszerűen leírva és megadva az adatok, 3 képet tudsz feltölteni, úgy állítsd össze a kapott dolgokat hogy jól olvasható legyen. Az a free-s is mellékelendő
az árfolyamot meg a bankod devizaeladásival számold szerintem, bár lehet hogy forintot is tudnak küldeni. Azt hangsúlyozd hogy PayPal-ra kéred, nehogy a BGPay-re tegyékNem tudsz mit csinálni ha Hollandiában piros címkével jelölik. Ha kék van rajta akkor viszont a magyarok pofátlankodnak. Majd nézd már meg hogy a csomagoláson ugye nem volt a Banggood címke, mert azért hasznos a Remove BG... jelölése.
-
-
Beni2360
félisten
A fizetés előtt is átnézted a szállítást? Mert nem elég a termék oldalon bejelölni az EU Priority Line-t mert ott vissza ugrik az alap beállításra. Nézd meg a tényleges rendelési oldalon.
betettem a pénztárba de előtte kijelőltem a PIO-t és ott már az eredetit mutatta. Ott lesz a gubanc.
Az én telóm is simán megjött. -
Nem, nem vámmentes (áfamentes) szállítást fizettél, mivel olyan nincs, olyat nem vállalnak. Olyan van hogy EU-n belüli raktárból valószínüleg a vételár tartalmazza a fizetendő dolgokat.
Ami EU-n kívülről jön arra nincs vám és áfamentes garancia adva.Hol nézed? De megbeszéltük már hogy némelyik nyomkövető írja automatikusan ezt, mert minden vámosokon keresztül jön be az országba, még az EU-n belül feladottak is , mert valahol ellenőrizni kell, hogy mondjuk Hollandiából a nálunk egyébként tiltott anyag ne érkezzen az országba.
De akkor is ha a holland posta piros címkét tett rá, nem kéket, ami azt jelenti hogy nem EU-ban lett feladva.
Ezt Amszterdamban vettem és onnan küldik: -
cof
veterán
Semmi oltás nem volt részemről, csak látom, hogy új hsz. hátha valami érdekes, és megnéztem, de csak annyit láttam, hogy ide blogolsz. Külföldi küldeménynél teljesen rendben van a 30 napon belüli szállítási idő, ha ezt nem tudod elfogadni akkor ne rendelj külföldről, vagy DHL ugye ahogy írtam, viszont a gyorsaságnak ára van.
-
-
Eddig nálam mindig így volt, az EU Priority bement és kijött 2 napon belül. Ami más de szintén holland számos az nekem is szokott ott pihenni.
De hozzáteszem én bizony mindig jelölöm a logo leszedést. Volt akinek ellenőrzés alá vonták a csomagját mert ott virított és azt tudják hogy a Banggoodnak nincs holland lerakata. -
Vertigo18
addikt
Nem akarlak bántani, de láthatólag 20-30 fő aktívan részt vesz a topikban a snatch-ek miatt... Inkább veszítsen el pár napra a topik egyetlen tagot (téged), minthogy ki legyenek tiltva a topikból a snatchek és legyen heti egy akció linkelve, meg 30 "hol jár a csomagom?" kérdés...
-
Miről is? Hogy a Royal shipment csomag hol van, mi van vele, a BG ügyfélszolgálat nem tud semmit (ami egy szállítás alatt lévő dolognál, mivel nem ők logisztikázzák talán természetes is) 1426 db hozzászólás volt azzal a témával, azzal nem volt gond, pedig mind egy dologról szólt.
Lehet kérni általános moderációt és ha az a döntés születik hogy ez már itt nem megengedett, akkor törölni fogom ezeket a hozzászólásokat. Ha zavar akkor kérd, van lehetőséged arra hogy így teljesülhet ez: régen ez a topik másról szólt. -
Ha megnézed egy ilyen Kínából holland postai nyomkövetést a holland posta csak akkor kezdi mutatni ha megérkezik Hollandiába és elkezdik idefelé mozgatni. Ez több hét is lehet.
Ez pl LX596492427NL 17-én került hozzájuk és 9-étől addig semmi bejegyzés nem volt.Ez persze most gyorsan ideért. -
Azért még mindig 60 nappal kell számolni a meg nem érkezési időt.
All items sold at Banggood are guaranteed to be delivered in 60 days (120 days for Brazil, 90 days for Ecuador, Venezuela,Argentina, Bolivia, Peru, South Africa and all orders shipped with European Railway Direct Mail.)
And all orders shipped from the US, EU, FR, ES, RU and AU warehouse are guaranteed to be delivered within 30 days (45 days for orders shipped to Brazil and Mexico).
If you have not received your item(s) beyond this time, you are eligible for a full refund after we have conducted a postal investigation.
Akkor egyértelműen jogos a pénz visszakérés, erre vállaltak garanciát. Október közepéig van idő még.
Hol nézed egyébként a nyomkövetést? -
Akkor legyél egy kicsit türelmes.
Nem itteni vásárlásom volt, de az be sem ért a reptérre, a bejegyzések szerint aznap volt a blokád és ismerve bizonyos fajta tüntetőket, egy logisztikás csomagszállító esetén a gépjárművezetőnek nincs olyan kötelezettsége hogy az élete árán is megvédje a szállítmányt, szerintem ott akkor voltak némi "csomag elvesztések". -
w.miki
veterán
Fórumban ajánlották, nagyon részletes a posta ninja
-
Benhill
senior tag
Itt se mutat semmit? Nekem van a gearbesten a rendelésem (szintén PostNL) ahol semmi mozgást nem ír, azonban ha tracking oldalra beírom a csomagkövetési számot, ott viszont van.
-
Ez nem vámeljárás. Amit látsz szöveg a Vámkezelés vége az minden egyszerűsített vámjogi beléptetés esetén írva van, jellemzően a 22 € alattiak esetén.
A két dolog nem azonos.Ha olyan szöveget látsz a nyomkövetésnél hogy vámon (hold customs, Into customs), az azért van, mert minden, akár 0,5 $-os tétel EU-n kívülről vámeljárás után kerül be a vámjogi szabadforgalomba az országba, az értékhatár alattiak egyszerűsített eljárással, míg a feletti értékűekhez be kell nyújtani a vásárlási igazolásokat.
A címke is úgy nézett ki? A From az holland cég és cím volt?
UI: Ezt a szöveget: Vámkezelés vége beírják minden küldeménynél, most megnéztem és a múlt héten kapott a német és máltai küldeményeimnél (egyik sem EU-n kívüli feladás) is szerepel, ezért úgy mondanám hogy köze nincs a vámoláshoz ha ilyet látunk. MP furmány.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- BESZÁMÍTÁS! MSI MAG 325CQRXF QHD VA 240Hz 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 docking station (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- DELL Precision 7730 i5-8400H Quadro P3200 16GB 512GB FHD 17 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF A620M R7 7700 64GB DDR5 500GB SSD RX 6800 XT 16GB ZALMAN I3 NEO Seasonic 750W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest