Hirdetés
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Az iPhone 17 gáncsolta el a Galaxy S26 Prót?
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
-
Mobilarena
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
válasz
ekkold
#22389
üzenetére
"Arra próbáltam célozni, hogy ha már MCU-t meg PWM-et kell használni, akkor az EVSE akár ki is hagyható, mert közvetlenül elláthatja ezt a funkciót is a cucc."
nem szeretnék komplett EVSE-et tervezni, és építeni, mert akkor kellene tervezni és engedélyeztetni, mint hálózatra csatlakoztatható kisfeszültségű berendezés, EC, EMC, és minden csatlakozó bevizsgálásokkal, 2-3mFt, meg kell rá tervezni a DC védelmet, mert anélkül egy fabatkát sem ér, és azt a lelkemre venném, ha valakit agyonvág egy zárlatos kábel.
Ha ti (te) terveztetek ilyet, akkor nyilván tudod, hogy nem annyi, hogy a 12V-ot lehúzom 5V 30% kitöltésre, és akkor elindul az autó 16A-el, ennél jóval több kell. Megfelelő vezérlő létezik, ennek van egy kéteres bemenete, 0V és IC láb, erre építek egy kis elektronikát, mert innentől okosítható a cucc, ez a másik posztban ki van fejtve.
nem kell foglalkozni DC RCM önteszttel, hibafigyeléssel, nem csatlakozunk hálózatra, nem kell autóról hibajelet fogadni, stb stb stb"Meg nem is szereti ha hirtelen változnak a beállítások, legalábbis mikor teszteltük, akkor volt amelyik autó letiltotta a töltést, ha túl gyorsan akartuk az áramot változtatni, tehát célszerű ha eleve lassan változik."
az autó hiba, a lágyindítás/lágymegállás eleve az autóban van, ha pl ajtót nyitsz, akkor is letekeri 0.5kW-ra a töltést, hátha kihúzod a kábelt, majd bezáráskor visszaemeli a beállított értékre. Ezt tudnia kell az autónak. a töltési szabványban benne van, hogy bármikor változhat a töltőáram, akár az oszlop küld más értéket, akár az autó kér más értéket, pl melegedés miatt, a kommunikációnak le kell tudnia követni. az autók akkor dobnak max hibát, ha túl gyakran megszakad a töltés, vagyis nem tartják be az A-B-C-B-A státuszokat, hanem A-C-A közt váltogatnak. van olyan modell pl zoe, ami a második ilyen után hibát dob, a töltés teljes szüneteltetése <6A esetén csak B állapotban lehetséges. A-C max induláskor lehet, de utána ha nem B-be kapcsolsz vissza hanem A-ba akkor nem indul újra a töltés. erre van olyan töltőnk, a Beny amiben van "kompatibilis mód" ahol erre figyel a töltő. meg arra hogy 6A-nél leáll, de 10A-en indul el, mert a Fiat 500 és a zoe nem indul 8A alatt soha, azonnal hibát dob.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Civilization VII
- BestBuy topik
- Őrületes specifikációkkal rendelkezik a Tachyum csodaprocesszora
- Billiós befektetéssel bővül a Samsung magyarországi akkugyára
- alza vélemények - tapasztalatok
- rx 9070 xt
- Milyen NAS-t vegyek?
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3293, 100% Akksi
- Lenovo T450s notebookok - 14", i5-i7, 4-12GB RAM, eu vil.bill, számla, gar
- Bomba ár! HP Revolve 810 G2 - i5-G4 I 8GB I 180GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W10 I Garancia
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro+ / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3766, 100% Akksi
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


