Új hozzászólás Aktív témák
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz
velizare #13459 üzenetére
Mennyi volt a nettó veszteségük?
[3.14]csán kellene rúgni náluk a vezetõsét. Néha az az érzésem hogy szánt szándékkal bénáznak és kenõpénzt fogadtak el az Intel és Nvidiátol hogy ne legyen komoly konkurencia a zsugorodó piacon. Lehetetlen ilyen mesteri fokon bénázni....lehetetlen...
-
Crytek
nagyúr
válasz
velizare #13329 üzenetére
Én nem értek hozzá ezért szeretném tudni mi kerül rajta pénzbe.
Mert gondolom csak annyi hogy van xy emberük azt megmondják nekik csináld meg hogy jó legyen azt kész. Ő meg melós azt megcsinálja.
(Jó mondjuk én magam viszonylatából indulok ki ha betegek körülöttem meg szabin vannak akkor 3-4 mber helyett kell meloznom és 2 ft-al se kapok ezért többet)
-
daveoff
veterán
válasz
velizare #13056 üzenetére
az egészben az a legfurább, amit leírtam. ezzel reklámozták a crimsont, hogy mekkora királyság az OC panel benne, mert játékonként testre szabható az órajel/powerlimit/ventivezérlés, utána meg beleírják az EULA-ba, hogy hülye gyerek be ne kapcsold, mert mi nem vállalunk érte felelősséget. és most kiderül, hogy még csak nem is tesztelték. de reklámnak qrva jó volt....
-
ffodi
veterán
válasz
velizare #13049 üzenetére
"ha eulával levédi magát a cég, akkor valóban elképzelhető, hogy azokat a részeket csak stabilitásra tesztelik, azaz ne crasheljen, ne törjön, ha rákattintasz, működnie nem kell."
Igen, és ez alapvetően egy borzasztó rossz hozzáállás. A mezei usert hidegen hagyják az ilyen magyarázatok, ő csak azt tapasztalja, hogy valami nem jó, esetleg tönkrement a vga, és ennek az lesz a következménye, hogy átmegy a konkurenciához.
Itt merül fel a kérdés, hogy ez jó taktika?
....persze a mennyiség és a minőség nem számít, csak sok legyen és jó.Másrészről a Radeon SW (Crimson) bizonyos szempontból új fejlesztés. Ha ez így van, akkor miért nem lehetett még egy kis időd rászánni és az ilyen hibákat javítani?
-
daveoff
veterán
válasz
velizare #13049 üzenetére
Akkor miért nem csinálják azt, mint az NV, ha tuningolni akarsz, telepíts 3rd party szoftvert, aztán csináld, ennyi. Nincs felelősség, nem kell semmit megmagyarázni. Ha egyszer a saját tuning szoftverük sincs tesztelve, akkor nem mindegy? De így, hogy berakják az OC progit, meg még ezzel reklámozzák a drivert is, hogy mekkora király cucc, mert játékonként testre lehet szabni az OC-t, utána meg kiderül, hogy nincs is tesztelve, meg csak saját felelősségre. Ez még viccnek is rossz...
-
-
Interceptor
addikt
válasz
velizare #12772 üzenetére
Viszont mikroszaggatást nem érzékeltem. Pedig elég zavaró tud lenni, volt szerencsém látni haver gépén TES5 alatt, amiben az én régi HD6850-esem ment. 280X-nél ilyet nem tapasztaltam ahogy a 970-nél sem. Talán a the crew alatt láttam ilyet mostanában, hasonló jelenség lehet mint a hd6850 tes5 esete. Ezek alig használnak vramot a log alapján.
-
-
rocket
nagyúr
válasz
velizare #12624 üzenetére
Regota sujtja oket a driveruk CPU Overhead problemaja, ha tudtak volna ezen javitani mar megtettek volna.
Azert vicc, hogy 4.4ghz-re tuningolt 4770k-val CPU limit van 1080p-ben a 390x-el.Nem eleg az elmeletileg jo hardver, ha ahoz ilyen pocsek a termektamogatas, mint az AMD-nel.
-
#85552128
törölt tag
-
#85552128
törölt tag
-
#85552128
törölt tag
válasz
velizare #12407 üzenetére
Harmadszor (vagy az is lehet, hogy már negyedszer) is beírom, hogy már akkor is csinálta amikor még OC-zva sem volt, nemhogy unlockolva. De a Nano, meg a Fury X userek ezzel sem lennének kisegítve mert náluk is éppúgy csinálja...
Sőt, eleve a Fury X-szekkel kezdődött mert azok jelentek meg előbb. -
válasz
velizare #12390 üzenetére
Nem. A probléma gyökere az, hogy az AMD hülyeségeket ígérget (vagy nem is ígérget, csak a fanok álmodnak valamit), és abból rögtön jönnek a "lealázzuk az nVidiát" okosságok. Ezek meg igencsak inspirálják a troll kategóriás kommenteket a másik oldalról. Azokat sem helyeslem (ezért is írtam a 12389-et), de a problémát elsősorban az oldaná meg, ha nem érkeznének a piros felhős álomvilágból a frankómondások.
És most, hogy ezt ilyen jól kitárgyaltuk, beszéljünk inkább arról, hogy a kiszivárgott Crimson kinek mit hozott a konyhára
-
-
#85552128
törölt tag
válasz
velizare #12347 üzenetére
Ugyanaz a TX user pár oldallal később:
"This issue came with 1.4 for me... i've tried a lot but nothing changed the situation."
AMD-seknek kb. 2 hónappal előtte...
Még néhánnyal később, mai hsz:
Here is my Feedback from the current Beta 1.5.3.
The frame drop in SC is gone for me! They did it, good job @ FD.
The fix could be a little bit faster released though..AMD-seknek továbbra sem jó, de külön topic is van nekik [link] 800 hszel...
Pár oldallal előbb egy AMD support válasz:
"Please be informed that the poor performance in the Elite: Dangerous game in SuperCruise mode is a known issue. AMD driver team is working on the same and the updates/patches will be released soon.
And i request you to report this issue to the AMD issue reporting form in the below link, http://www.amd.com/report" -
#85552128
törölt tag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
velizare #12226 üzenetére
Mindegyik natív kód továbbfejlesztette a Frostbite 3-ból. Bár a DX11-es kód már nem tartalmazza az összes effektet. Például élsimításra csak sima FXAA variáns van már csak. Az analitikai AA-t a konzolok mellett csak az explicit PC-s API-k kapják meg. De a PC sajnos később.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
velizare #12214 üzenetére
A WDDM 2.0-t akarja minimumnak. Az API mindegy. Az új Frostbite eleve ugy készült, hogy a PC-s natív kód a Mantle és a DX12, illetve a Vulkan ebből konvertálható, mivel a motor kapott erre egy réteget. Tehát effektíve valós DX12 és Vulkan kód nincs, csak konvertált. Ez teljesen jól megoldható, mert mindhárom API alapja ugyanaz, így a közös metszett igen nagy. Ami gond, hogy mindhárom API más shader nyelvet használ. A Frostbite-nak vannak HLSL 5.0-s és HLSL ext. shadedei a PC-re. A DX12-vel és a Vulkannal egyik sem kompatibilis. A DX12 innen több munka lenne, így a fő projekt a HLSL ext. kódok megőrzése és írni egy fordítót a SPIR-V-re. Ez a legegyszerűbb módja annak, hogy az EA játékok szabványos explicit elérést kapjanak. Ez jövőbiztosabb is, mert SPIR-V-re lehet majd OpenCL C++ kódokat is fordítani, ami mindegyik shader nyelvnél jobb alternatíva.
-
#85552128
törölt tag
válasz
velizare #12187 üzenetére
És ? Nem emlékszem, hogy a nagy hype mellett valahol lett volna szó arról, hogy a DX12-vel több egységed lehet, de "cserébe" rondább lesz minden...
Mert akkor ez nem fejlődés, hanemigénytelenségvisszalépés - egyik problémát lecseréltük egy másikra. Az SC2 gondja a DX9 itt meg ugye ez meg lett oldva... -
FLATRONW
őstag
-
oliba
őstag
válasz
velizare #11976 üzenetére
Szépen néz ki, csak azt nem tudom, hogy a nem látható dolgok mitől lettek ilyen brutálisan fényesek? Példának okáért az a nagy narancssárga biz-basz eléggé feltűnő. A többi persze meg korom fekete lett, pedig GW nélkül meg azok voltak fényesek
A linkelt tesztben a szabadtéri képem GW on eléggé fakó és kikapcsolt állapotban sokkal szebb, élénkebb az én szememnek. Játék közben persze lehet más lenne a véleményem.
GW alkalmazásával pedig annyit esik vissza kb AMD teljesítmény, mint az NV. Ha nem jön új driver, akkor ezt a szar AMD teljesítményt sajnos be kell nyelni
-
Laja333
őstag
válasz
velizare #11976 üzenetére
Volt fent egy tök jó kép, ahol a fák között átszűrődő fényeket szemléltette. Ott nem volt sok eltérés, God Ray-el erőteljesebb volt kicsivel.
Az általad linkelten tényleg elég szembetűnő.(#11977) rocket
Nekem nem került olyan sokba a játék, huszad annyiból megkaptam.
Jó helyen kell venni...
Azért fogják kikapcsolni, mert az optimalizálása egy hulladék. Hairworks miatt sem csak Radeon tulajok sírtak, most sem csak ők fognak. -
Laja333
őstag
válasz
velizare #11974 üzenetére
És ahogy a képeket néztem, pl. a God Ray kikapcsolása nem nagyon okoz látványbeli romlást.
Annyit főleg nem, amennyi teljesítményt elvesz. Ez megint ilyen W3 HairWorks-re sikerült ezek szerint: ha jobban megnézed tényleg ott van, de kikapcsolással is teljes lesz a játékélmény.
-
#85552128
törölt tag
-
-
válasz
velizare #11795 üzenetére
Nem a játék single thread, hanem a DX kommunikáció - azért az nagy különbség.
Az überultrahigh beállításon is megvan a 40%+ különbség a Fury X meg a 290X között, a legtöbb játékban még kevesebb is ez. Hidd el, a Radeonok nem CPU-limitáltak.(#11798) Abu85: ha jól látom, a fő különbség az, hogy a legmagasabb beállításon dinamikusabb a megvilágítás. Egy ilyen plán képen az nem sokat számít, de közelebbi képeken, meg napszakok változásakor igencsak jó is lehet akár. Muszáj lesz megnézni élőben
(screenshotok és youtube nem játszik)
-
#85552128
törölt tag
válasz
velizare #11767 üzenetére
Ez mondjuk csak azon változtat, hogy mihez társítjuk az eredményeket, az értékek ugyanúgy jók ha a CPU érdekel. Bár jó tudni...
Továbbra is 26% különbség van Annóban azonos körülmények között (3.5 GHz 2C/2T), BF-ban még látványosabb. Mondjuk így meg az FX eredménye fura, hogy azzal "csak" 15%-kal jobb MT-vel a 980 Ti mint AMD-vel max 2 magon még ha valószínűleg nincs is 4 szálnál több használva. -
#85552128
törölt tag
válasz
velizare #11750 üzenetére
4K-n azért nem olyan hihetetlen GPU limitbe futni még 2.5 GHz-en sem (annyira nem gépigényes az a Battlefront, Dragon Age: Inquisitionnek nagyobb a gépigénye...). Nyilván nem garantált, hogy a játék 99%-ban így lesz, de abban a tesztben így teljesített, az AMD gyorsulása/lassulása meg nem meglepő a tények ismeretében (Eurogamer csinált pár tesztet és gyenegébb CPU-val egy nV kártya simán hozta közel ugyanazt a szintet mint egy kategóriával feljebbi AMD).
Ezért megy a "sírás" emiatt a CPU overhead miatt több fórumon is, mert azért 4+ GHz-es Hashwellje nincs mindenkinek... De nem lennék meglepve ha erősebb procival még tovább gyorsulna -
#85552128
törölt tag
válasz
velizare #11746 üzenetére
A Battlefront tesztben a két GPU között 5% volt teljesen (?) GPU limites szituációban.
Az Annóban a Fury X meg 44%-kal lassabb mint a 980 Ti, van egy olyan "sejtésem" hogy nem ennek kéne kijönni normális driverekkel...
Az meg látszik, hogy ez a játék eléggé CPU limites (stratégia révén nem meglepő...) ha még az nV drivere is mutat gyorsulást, bár igaz 3.5 és 4.4 között már nincs ill. kevés különbség van. A Fury X FX-es meg a 2.5 GHz-es eredményei még talán helytállóak, de 3.5 és 4.4 GHz-en nem kicsit gyorsulnia kéne... -
#85552128
törölt tag
válasz
velizare #11743 üzenetére
"a star wars battlefrontos tesztjükben a 980ti-nél mértek ki hasonlót, kb. pont ugyanígy."
A kettő nagyon nem ugyanaz... [link] A Battlefrontnál a Ti-vel minimális különbségek voltak és egy kivétellel mindegyikkel gyorsabb volt mint a Fury X, aminek egy 4.4 GHz-es i7 kellett, hogy maxra jusson - ott egyértelműen a driver volt a limit. Amit a Battlefrontnál láttál az iskolapéldája az AMD CPU limites driverének
Akkor lenne ugyanaz a helyzet ha a Fury X az Annóban mindegyik CPU-val 95+ FPS-t hozna, de még a 980 Ti FX-es szintje sincs meg, sőt 15%-kal elmarad tőle. -
Yllgrim
őstag
válasz
velizare #11701 üzenetére
A jatekot varom, nekem tetszik az otlet is meg amit eddig lattam belole, ha nem szurjak el, akkor megjelenes utan par napal megveszem, semmi pre-order meg ilyen marhasagok. Egy jatekom van Pre-Orderben, a Star Citizen, semmi mas nem lesz, meg a Deus Ex-et sem, pedig Square Enix megbizhato ceg. (ez meg valtozhat, de minden ilyen egyedi elbiralas ala esik)
-
Loha
veterán
válasz
velizare #11177 üzenetére
Az összes GPU-n futó GW effektet teljesen ki lehet kapcsolni minden játékban, a PhysX nem kikapcsolható része 100%-ban procin fut, és elérhető a forráskódja is.
-
Televan74
nagyúr
válasz
velizare #10995 üzenetére
Néztem ezt is ,de nem tudom hogy viselném el a 2560x1080 felbontást.Megvárom mennyibe kerül a Samsung 1080p PLS Freesync monitorja, és majd akkor döntök.Gondolkodtam még egy 144hz TN 1080p is.
-
válasz
velizare #9988 üzenetére
A jelen téma szempontjából teljesen mindegy, milyen mértékben, az a lényeg, hogy gyorsult, nem pedig stagnált, és főleg nem ment át mocsári csigába, ahogy az AotS-es srácoknál. Az érdekes, hogy hogyan csinálta, de lehet pl., hogy vmi speciális experimental development drivert használtak, vagy ilyesmi.
(#9986) Ren Hoek: mindegy igazából, ez a bench csak egy katalizátor volt ahhoz, hogy egy probléma a felszínre kerüljön. Következtetéseket nem az eredményeiből kell levonni, hanem pl. abból, amint lejjebb linkelt Petykemano.
(#9990) HSM: azon sok meglepődnivaló nincsen, hogy a Radeonok többet gyorsultak - az ilyesmire jobban kihegyezett uarch mellett több is a kihasználatlan erőforrás bennük. Ugye a GCN tervezésekor az AMD már erre az irányra gyúrt, csak lassabban jött el, mint gondolták. Biztosan lesznek is fájdalmak emiatt a Maxwellel - a két fontos kérdés pedig ugyanaz, mint eddig:
- Mikor?
- Mennyi extra munkát fektetnek majd a fejlesztők abba, hogy ezeket enyhítsék? -
daveoff
veterán
válasz
velizare #9724 üzenetére
Nem értem ezt a 100% feletti skálázódás históriát. Honnét tudod, hogy egy kártyával nem bugolt be a játék, és a normálnál alacsonyabb lett a min fps. Ilyen következtetéseket nem szabad levonni ezekből a tesztekből. Amúgy szerintem nem rossz az oldal, az eredmények mindig közel vannak a saját méréseinkhez...
-
-
TTomax
félisten
válasz
velizare #9706 üzenetére
Ne legyenek kétségeid,ha a 690en nem fogy ki a VRAMból akkor bizony gyorsabb mint egy ref 980,persze csak ha 90-95%+ on megy az SLI,és amint látjuk itt közel így megy...
Én most vettem meg a játékot,lehet nem fogom sokat játszani,az is lehet nem a világ legjobb játéka,de az elvitathatatlan hogy itt nincs ilyen-olyan sumákolás kb minden vga ugy megy ahogy annak mennie kell,és van multiGPU support normálisan.Amugy Fury X-en néztem FHD-ban kimaxolva 150fps avg körül van,az ilyen játékokat kel támogatni meg az ilyen kiadót...
-
-
Ren Hoek
veterán
válasz
velizare #9694 üzenetére
Mondjuk ez a hajtéma engem sohasem izgatott. Sem a TressFX, sem a Hairworks egy cseppet sem érdekel, szóval ha emiatt lassulna be, akkor szívfájdalom nélkül kapcsolnám ki.
Részletesebb környezet, A.I., realisztikus sérülések, fizika és rombolhatóság, ez 1000x fontosabb és hasznosabb lenne ezeknél a tupíroknál. Ezeket várnám főleg a DX12-től...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pure RX 7700XT 12GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- ASUS GeForce GTX 1070 Ti 8GB GDDR5 256bit
- Asus Rog Strix RX 6800 XT LC 16 GB - GARIS (ritkaság)
- ASRock RX 5700 XT 8GB GDDR6 Phantom Gaming D OC Eladó!
- 3 hónapos Sapphire NITRO+ AMD Radeon RX 7900 XTX Vapor-X 24GB, még 33 hónap garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Samsung SyncMaster 205BW Monitor
- AKCIÓ! AMD Ryzen 9 7950X 16 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Robbanj a jövőbe egy új Ryzen 7 5800X-szel! Kamatmentes rèszletre is!!
- ÚJ Lenovo Legion Pro 5 16IRX9 - 16" WQXGA 165Hz - i5 14500HX - 32GB - 1TB - RTX 4060 - 3 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged