- Keretmentesít a Galaxy S25 FE
- Yettel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Magyarországon is kapható a Moto G85 5G
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- Heteken belül ár/érték bajnokot avat a Poco
- VoLTE/VoWiFi
Új hozzászólás Aktív témák
-
Crytek
nagyúr
válasz
FollowTheORI #13889 üzenetére
Ugyanez a véleményem csontra nekem is. 30 perc után untam már. Respect az ubinak hogy adtak demót
Így már tudom hogy ezt nem hogy teljes áron de egy 20 ft-osért se.
-
mlinus
őstag
válasz
FollowTheORI #13884 üzenetére
nálam 980ti-vel 60 fps fölött van nagyrsézt maxon. A különböző napszakok nagyon durván tudnak kinézni
-
daveoff
veterán
válasz
FollowTheORI #13884 üzenetére
Nekem 980Ti-vel auto maxra pakolt mindent a játék. FPS-t mondjuk még nem néztem, de folyamatos volt a játék, semmi akadás.
-
válasz
FollowTheORI #13873 üzenetére
ez azt mutatja, hogy a titannak egyáltalán nem kell menet közben tölteni a vramba, a fijinek meg állandóan, mégis pont a 4kra éri utol a titant és a 980ti-t a fiji.
-
mcwolf79
veterán
válasz
FollowTheORI #13761 üzenetére
Biztos a csodaHBM bugzik megint
-
daveoff
veterán
válasz
FollowTheORI #13686 üzenetére
Hát éppen megvan a 60+ fps FXAA-val, 4xSSA-val még a 980Ti is letérdel, szóval nem olyan fényes a helyzet. Nem értem ezt az irdatlan gépigényt megint, a látvány szerintem nem indokolja. De holnap meglátjuk mit mutat....
-
#85552128
törölt tag
válasz
FollowTheORI #13452 üzenetére
Úgy értem a lemaradást, hogy még máig sem sikerült olyan/annyi gépe(ke)t felmérni amelyekben ilyen kártyák lennének, de nem azért mert ennyire keveset adnának el.
Az, hogy a szupercsapat (Fury, Fury X, Nano) nincs ott még hihető, a 980 Ti-t is belehet valahogy magyarázni, de hogy az R300-ból (az R9 380 és 390 azért elég jók) semmi nincs miközben a Titan X meg "mérhető" az kicsit abszurd.
-
válasz
FollowTheORI #13431 üzenetére
A teljes R200-as sorozat összesen 1,5%-on van, az R300 és a Fury a lista alját sem látja. Ez katasztrófa. Ebből is látszik hogy az AMD utolsó normálisan beárazni sikerült terméke a 79x0 volt. Nem értem mit művelnek ezek az idióták. Mert olyan nincs, hogy rossz termék, csak olyan, hogy rossz ár.
-
wjbhbdux
veterán
válasz
FollowTheORI #13412 üzenetére
ne hidd hogy érdekli őket hogy mi lesz azzal aki már korábban vett valamit náluk, lásd a games for windows vásárlások elérhetetlenné tételét 2 hónapja..
-
füles_
őstag
válasz
FollowTheORI #13258 üzenetére
Én is kívancsi vagyok hogy az a vízhűtés mit jelent ott.Szerintem a HBM miatt,bár láttuk hogy hűthető az léggel
(#13259) tailor74
Talán az a leglényegesebb hogy az AMD talpra álljon.Reméljük hogy a Zen és a Polaris is sikeres lesz.A Polaris eddig egyáltalán nem néz ki rossznak,a Zenről meg nem sokat tudunk,bár az még kb fél évvel odébb van mint a Polaris.
Vásárlásban nálam az AMD elsőbbséget érez VGAk terén. -
válasz
FollowTheORI #13258 üzenetére
Igen, egyenlőre a spórolás a biztos.
Az, hogy melyik gyártó kártyájára költi el a pénzt az ember, még mindig kérdéses. De legalább beindulni látszanak a dolgok.
-
jacint78
addikt
válasz
FollowTheORI #13173 üzenetére
Pacal.
-
nonsen5e
veterán
válasz
FollowTheORI #12860 üzenetére
Legyen igazad
Én is arra gondoltam, hogy hiteltelenné válna a benchmark egy ilyen húzás után, de az elmúlt év játékai, és játékos botrányai után PTSD-m van az Nvidia logós szoftverektől, és félve nézek rá minden játékra, hogy vajon fog-e normálisan futni.daveoff: Milyen sok mindent? Egy dolgot állítottam / vetettem fel: azt, hogy az Nvidia logó ott van, és ha ott van az általában nem jelent jót az AMD tulajoknak. Minden további dolog automatikusan erre a feltevésre épül(ne).
-
he7edik.
addikt
válasz
FollowTheORI #12838 üzenetére
Szegény. Elhitte a PH-s tesztet
-
Locutus
veterán
válasz
FollowTheORI #12445 üzenetére
A mindössze ezer aláírás azt tükrözi, hogy ez bőven lehet egy-egy alaplap, vagy egy gyártó egy specifikus kártyájának a gyártási hibája... nem pedig széles körű, általánosítható gond. Szóval ennek nyilván semmi köze a kiinduláshoz, ami amd lappal és vga-val jelentkezik.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FollowTheORI #12447 üzenetére
Jó, de azokat nem vigasztalja a probléma ritkasága, akiket pont érint.
Persze kiállhatnának a gyártók, hogy eladtunk már x-százezer példányt és csak x-száz report van a gondról, de ez azt hiszem, hogy minden esetben csak olaj lenne a tűzre.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FollowTheORI #12445 üzenetére
Itt nem a probléma mértéke a lényeg, hanem, hogy jelen van. Nyilván az efféle specifikus problémák zöme nem érinti az eladott termékek 99,9%-át, de az 0,1% is probléma, főleg, ha abból ered, hogy nincs betartva a szabvány. Ez megkérdőjelezi, hogy miért is dolgozzuk ki ezeket.
-
#85552128
törölt tag
válasz
FollowTheORI #12381 üzenetére
Nyilván a videóban már nem olyan egyszerű javítani...
-
FLATRONW
őstag
válasz
FollowTheORI #12356 üzenetére
Az alap PCSS sebessége még rendben is van és az épületeken is megmaradnak az árnyékok egy része.
[link] -
Malibutomi
nagyúr
válasz
FollowTheORI #12335 üzenetére
Ez is kb ugyanaz mint mait feljebb linkeltem ,a Fury X a ref TX/Ti szintjet hozza, a 390X meg a 980-al parizik.
Kivancsi vagyok jonnek-e meg tesztek, ezek alapjan inkabb a pclab-os tesztnel log ki a lolab. Ott nagyon eltere eredmenyek jottek ki. -
imi123
őstag
válasz
FollowTheORI #12210 üzenetére
Jó év lesz 2016.
Dx12-vel vagy a nélkül.Ha hozzák a Witcher 3 szintet a játékok akkor én már elégedett vagyok.
Tudom.Bilibe lóg a kezem. -
daveoff
veterán
válasz
FollowTheORI #11873 üzenetére
Majdnem 2 órát játszottam vele eddig, singleplayert, és multit is kipróbáltam, eddig hibátlan, semmi probléma a játékkal....
Az, hogy a steamen mit sírnak össze, arra én nem adnék. -
huskydog17
addikt
válasz
FollowTheORI #11854 üzenetére
Nem.
Erre:
"with little touches such as water puddles drying when the sun comes out."Nem sok olyan játékot láttam eddig, ahol dinamikusan változik meg a textúra az időjárástól függően. Bár igaz, hogy ez már az ETS2-ben is van, de AAA shooter-ben még nem igazán volt. A tócsák felszáradnak ha kisüt a nap.
-
válasz
FollowTheORI #11851 üzenetére
az nvidiánál kijön a matek, mert a 4x vs 2x msaa teljesítményszint között 17-20% ot mért ki mindkét kártyánál a cb is, viszont radeonnál nem. 50*1,2=60, ez korrelál a cb tesztjével, 33*1,2=40, itt viszont hiányzik még 10 fps a cb teszthez képest. pedig itt még jobb hardver is volt alattuk. win10 mindkét esetben.
@daveoff: updatelték azt a cikket, mert az még a bétával készült, és nekik természetesen teljesen más számaik jöttek ki a végleges verzióval. viszont más a test scenario is.
fhd ultra preset 4xmsaa ultra shader
palit 980ti 35,3/27
fury x 24/19
msi 970 21/16
pcs+ 390 15,3/13amit a tpu kimért, az náluk fhdvel very high shaderrel msaa nélkül jött ki.
[link] -
gtamate2
veterán
válasz
FollowTheORI #11851 üzenetére
Új desingja van a tpunak? Nagyon bejövős a régi után.
-
daveoff
veterán
válasz
FollowTheORI #11851 üzenetére
Ez kb ugyanaz, mint amit a pcgameshardware mért, ha jól emlékszek....
-
daveoff
veterán
válasz
FollowTheORI #11847 üzenetére
Ez nálam már lassan beteges...
Tavaly AW után én is azt mondtam, hogy "na jóvan felejtsetek el, többet soha CoD-t", aztán megint ott tartok, hogy megjelenés napján hozza a futár.
Nem tudom...megvan az összes rész, régen nagy CoD fan voltam, meg a béta is tetszett. Ja, és a Singleplayer is érdekel, az mindig jó szokott lenni...
-
mlinus
őstag
válasz
FollowTheORI #11847 üzenetére
A multiplayer jóval kevesebb erőforrást használ mint a kampány.
-
#85552128
törölt tag
válasz
FollowTheORI #11847 üzenetére
Utoljára talán a Ghostsban volt GW, tavaly az AW-ben nem és ott is az átlagnál magasabb volt a memóriahasználat. Szerintem ebben sincs, csak szokásosan sz*r lett...
-
nonsen5e
veterán
válasz
FollowTheORI #11819 üzenetére
Nem kell Gameworks ahhoz, hogy egy játék megegye a konzolokat.
De egy pillanatra megijedtem, hogy PC-n lesz az fps lock. Nagy reeményeket fűzök a DE:MD + az új TR portjához.
-
#85552128
törölt tag
válasz
FollowTheORI #11785 üzenetére
Gondolom szorított az idő, de PC exkluzív cím révén mindenre akartak egy "kicsit" optimalizálni, a végén meg lett egy olyan játék ami gyakorlatilag semmin sem fut tökéletesen. Ezen mondjuk utólag driver/játék frissítés még javíthat...
(#11786) Malibutomi: Van olyan effekt ami GCN-nek kedvez, van olyan ami meg Maxwellnek szóval ugyanaz mint amit feljebb írtam, nem fogják a piac 80%-át figyelmen kívül hagyni, de nem szarták le a 20%-ot sem... Nyilván nem ez a normális megoldás, egy olyan még több idő/pénz kérdése lett volna, de elnézve az értékeléseket nem fognak sok supportot adni neki...
-
válasz
FollowTheORI #11766 üzenetére
Sőt nem jól írtam... a 2K lassabb mint a 4K.
Érdekes egy játék ez.
(#11767) cain69
Jah... wáwbzzz... így már értem.
Akkor nem szóltam.
-
válasz
FollowTheORI #11766 üzenetére
na, leesett, mi zavarta meg a népet. a K itt nem a felbontásra utal, hanem a bekapcsolt magok számát jelzi. germánék minden főnevet nagybetűvel írnak, és a Kern jelentése mag.
-
#85552128
törölt tag
válasz
FollowTheORI #11729 üzenetére
Valami driveres bug lesz AMD-nél mert kétlem, hogy ennyire nem profitálna a jobb procikból: [link]
-
válasz
FollowTheORI #11719 üzenetére
Ha a kártyák közötti különbségek így alakulnak, akkor nincs CPU-limit, tehát nem lenne gyorsabb erősebb CPU-val egyik sem. Gyengébbel lehet, hogy a Fury X már lassulna - ha épp a limit határán van.
-
válasz
FollowTheORI #11713 üzenetére
Ha a Fury X a 390X-et 34%-kal előzi meg, a 380-ra pedig rádupláz, akkor ott nem nagyon beszélünk CPU-limitről.
-
válasz
FollowTheORI #11713 üzenetére
Persze hozzáteszem az sem mindegy mit és hogyan mérnek... lehet nincs annyi egység, vagy olyan bonyolult AI, ami CPU limitet okozna... de azis lehet van, csak a bench nem hozza ki azt ami a valós játékban előfordulhat worst case.
-
nonsen5e
veterán
válasz
FollowTheORI #11711 üzenetére
Az első két rész tényleg jól fut ( a siralmas CPU használattól eltekintve), de béta nagyon sokaknál a végén is (tegnap lett vége asszem) összeszarta magát 32/64 bit esetén is. Belépek a menübe és 100%-ra lefogja az i5-öt, ezzel együtt beáll a kép 5mp-t. Mint a régi szép időkben amikor a WoL kijött.
Az gyilkolta a gépeket már a főmenüben is.
-
válasz
FollowTheORI #11711 üzenetére
Nem CPU-limites a teszt, adott architektúrán belül teljesen az ismert erőviszonyok szerint állnak fel a kártyák.
-
#85552128
törölt tag
válasz
FollowTheORI #11690 üzenetére
Ilyen dropok konzolon is vannak (nem csak ennél a játéknál) + ez még a szeptemberi verzióval készült és ha azt vesszük a 750 Ti kb. pont a minimum gépigénynek felel meg akkor nem rossz ez. Kompromisszumot nyilván kell kötni, de ez kb. mindennel így van... Amúgy lehet jobban futna ha kikapcsolná a HT-t, egy i3-mal nem sokat ér főleg, hogy a játék minimum 4 magos CPU-t kér...
Ahogy mondod egy középkat. kártyával élvezhetően játszható. -
daveoff
veterán
válasz
FollowTheORI #11555 üzenetére
Majd a DX12 megoldja a fejlesztőknek, hogy mégkevesebbett keljen dolgozniuk a xaros konzolportokkal. Hogy ez kinek lesz jó.....
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FollowTheORI #11330 üzenetére
Igazából az MS ezt leszarja, csak azért javasolják, hogy ne költsenek el a fejlesztők egy rakás pénzt és fél évet az optimalizálásból, egy nem működő irányra.
A probléma a processzoridő felhasználása. A konzolokon a fejlesztők elérik a processzoridő ~90%-át is. PC-n az agresszív DX11-es meghajtók miatt az elméleti processzoridő 10-20%-a áll rendelkezésre. A maradék 80% erőforrás hiába áll tök üresen, a driver szinkronizációs munkája miatt nem tudsz rádobni feladatot. Az eredetileg konzolra tervezett játékoknál ez gáz, mert így az előző generációs konzolok processzorteljesítménye is nagyobb a legtöbb PC-nél, ami ellehetetleníti a portolást.. Idővel aztán vagy kukázták ezt a lehetőséget, vagy kivárták, amíg nő annyira a teljesítmény, hogy bevállalható legyen a port.
-
#85552128
törölt tag
válasz
FollowTheORI #11123 üzenetére
BF4-ben meg a korábbi FB játékokban is az Ultra preset beállít 2x/4xMSAA-t itt meg csak FXAA van. Hardline-t is 4xMSAA-val tesztelték annó + az ultra preset eddig sem rakott mindent maxra.
Az a "zsugorított" beállítások menü nem tudom minek kellett, sokkal áttekinthetőbb volt a régi... -
imi123
őstag
válasz
FollowTheORI #11115 üzenetére
Szerintem teljesen korrekt.
Minden játéknál kb ez lenne a normális.Minimális különbségek. -
Laja333
őstag
válasz
FollowTheORI #11115 üzenetére
Miért kéne? FHD-ra 60 fpshez elég egy 380, 1440p-re meg egy 290. Egy ilyen grafikájú játéknál ez zseniális.
-
Szeszkazán
senior tag
válasz
FollowTheORI #11111 üzenetére
És a GCN-nek fekszik a Metal, így érthető miért vette fel az alma a piros szemüveget.
-
dannyl
addikt
válasz
FollowTheORI #11076 üzenetére
Oké, és 390 vs 970? A 4 (3,5?)GB is elég erre a felbontásra?
-
válasz
FollowTheORI #11051 üzenetére
*márcus = tavasszal inkább
-
schwartz
addikt
válasz
FollowTheORI #10946 üzenetére
Ha a motion sicknesst sikerul kiiktatni ugy oriasi buli lesz.
-
-Solt-
veterán
válasz
FollowTheORI #10954 üzenetére
Félre értesz! Én nem azt mondtam kiváltja, hanem azt, hogy sikeresebb lesz!
Én biztos nem használnám családi filmezésre, sőt gyereket a közelébe sem engednék egyelőre.
Az élmény elnyomja a kényelmetlenséget, én is órákat képes vagyok fülessel, TrackIr-l a fejemen repkedni. Egyszerűen nem lehet máshoz hasonlítani, annyira más érzés benne lenni a történésekben úgy, hogy a külvilág kivan zárva. Repülésnél például azt mondja aki próbálta, hogy a sebesség érzet durván megnő. Technikailag még van mit csiszolni rajta ez tény, de egyértelműen ez a jövő, szerintem fix, hogy nem fog elhallni. A helyén kell kezelni, és dinamikusan kell fejleszteni. A 3D tv-hez pedig szerintem nem szabad hasonlítani. Én azt kipróbáltam, de egyáltalán nem éreztem, hogy kell nekem olyan. A DK2-s OR kb 10 percet volt a fejemen, de miután levettem az volt az első kérdésem, hol lehet megvenni!
-
cl.aci
aktív tag
válasz
FollowTheORI #10957 üzenetére
Pár hét után már észre sem veszed, tíz év után meg elöfordul, hogy keresed hol a szemüveg holott rajtad van
-
Ren Hoek
veterán
válasz
FollowTheORI #10954 üzenetére
Hány ilyen "beteg" és "elképzelhetetlen" dolog része már durván az életünknek
Meg amúgy mióta is lett kötelezően társasági élmény a filmezés? Szerintem manapság sokkal többen nézünk egyedül sorozatokat/filmeket. (Sőt én kifejezetten utálok másokkal nézni valamit is elsőre. Egyedül sokkal jobban bele lehet mélyedni) Másrészt az ár. Méretben nem nagyon lehet összevetni, de tegyük fel hasonlítsuk össze egy 60 colos OLED TV árához... komolyan ebből kijön 6-8 OR szemüveg kb, ami már egy népes családnak is elég
Lehet inkább vennék 3 szemüveget a családnak és máris társas élmény van fél áron.Szerintem a távvetítése egy újabb dimenziót nyit meg a társas mozizásban inkább. Amikor másik városban van a csajod, akkor be tudsz vele ülni egy virtual moziba. Aztán a végén megdumálhatjátok a filmet. (Jó most kötelezően jön a VR szex rész, de direkt nem akarok ide kilyukadni
)
Jelen pillanatban a fanyalgók bármire tudnak ellenérvet mondani, "hogy miért nem jó"... holott tartósan senki nem használta még - és használta ki a benne rejlő dimenziókat.
Ha nekünk nem is, de a felnövekvő generációnak ez pontosan olyan életszerű és hétköznapi lesz, mint számunkra az állandó netkapcsolat egy okostelefonon. Nekem ez pár éve teljesen abszurd volt pedig. Most meg már kakálni sem tudok 4G lefedettség nélkül
mert egyszerűen zavarta az embereket... namost egy sisak? Hát... 1-1órára oké... de nem ebbe fogod végigtolni a witchert azis tuti.
Jelentkezzen akit zavar egy nagy és kényelmes fejhallgató amit Gamer társadalom elnyomó többsége használ... Vagy bringás sisak szemüveggel. Pár km után észre se veszed, hogy a fejeden van. Kreált és alaptalan félelmek ezek.
-
daveoff
veterán
válasz
FollowTheORI #10946 üzenetére
Simán benne van a pakliban, amit mondasz, engem pl annyira hidegen hagy, mint a 3D tévézés/mozizás, aztán kipróbálnám lehet változna a véleményem. Mai napig akárhányszor moziba megyek, asima adásra megyek, mert a 3D egy nagy szar, TV ugyanaz, szóval szkeptikus vagyok. Egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy az emberek ilyen idióta monitort a fejükre csatolva üljenek otthon. Eleve tök rossz irányba halad a társadalom ilyen téren, na ez aztán végképp kizökkentene mindenkit a valóságból. Tudom, hogy ez a lényege, virtuális valóság, meg minden, de nem biztos, hogy jó irány ez....
-
-Solt-
veterán
válasz
FollowTheORI #10946 üzenetére
Kizárt, hogy bukni fog!
Egyrészt iszonyat pénzt toltak bele, másrészt a sikeressége nem korlátozódik a játék, szórakoztató ipara. Onnantól kezdve, hogy orvosi és katonai szemszögből is "érdekes", a sikere gyakorlatilag garantált. Persze ezt nem úgy kell érteni, hogy a következő év közepén mindenkinél ott lesz, nyilván kell neki egy felfutási idő. Abban viszont 1000%-ig biztos vagyok, hogy köröket ver a 3D Tv-re már a megjelenés utáni első félévében.
-
válasz
FollowTheORI #10842 üzenetére
(#10843) daveoff
Neked is99%-os is van? Az jobban mutatja a grafikonról leolvasható problémát.
-
válasz
FollowTheORI #10830 üzenetére
Mindenki a nyomorult átlag fps-re van ráizgulva, amikor a játékélményt elsősorban a minimum fps és a max frametime határozza meg. Azt is megnézném egy i3-on.
-
#85552128
törölt tag
válasz
FollowTheORI #10828 üzenetére
Techreportos tesztben a 64 ropos kártyák szépen felsorakoztak egymás mellé/után (kinek hogy tetszik
), a 970 az 56 ropjával lassabb picivel, a 980 Ti meg szépen elhúz a mezőnytől.
Nekem legalábbis úgy tűnik, hogy ez "limitál", a Fury X 40%-kal több SP-vel gyorsul 4%-ot (!) a 390X-hez képest 1080p-n... -
imi123
őstag
válasz
FollowTheORI #10834 üzenetére
Kivárjuk.
-
daveoff
veterán
válasz
FollowTheORI #10828 üzenetére
Én kb erre számítottam, nem is lepődtem meg.
És ez végre egy konkrét játék(vagy nem?), nem gyenge grafikával, srác is azt mondja, hogy beszarás jól néz ki a benchmark....
-
Yllgrim
őstag
válasz
FollowTheORI #10766 üzenetére
Legalabb oldanak fel a fesz szabalyozast hogy lassuk mit lehet kihozni belole meg, szerintem kesobbi Fury-kon engedelyezni fogjak majd, az elso sorozattal lehet valami furasag. Nem a homerseklettel lenne gondom most rendesen vizezve.
A kovetkezo generaciosok mindket oldalrol tele lesznek pakolva minden josaggal, uh fogyasztas is lesz, hotermeles is, na meg teljesitmeny is. Erdekes lesz ujra ki mit pakol le az asztalra.
Azert telen mar jonnie kell pletykaknak, komolyabb specifikacioknak... Ki hogy halad a sajat cuccaval.
-
Yllgrim
őstag
válasz
FollowTheORI #10764 üzenetére
Most egy darabig csak max VGA cserevel szeretnek torodni meg SSD-kel, a tobbi szerintem rendben van, remelem ha mar emgkerik az arat jovore a termekeknek akkor olyat tegyenek le ami azert ott van a szeren. Azert az seninek sem tui fel hogy ugy nagyjabol hasonlo teljesitmenyekkel jonnek ki mindig a kartyak?
miert van az hogy 5-10%-os elteresek vannak azonos generacio kozott a ket gyartotol, elvileg egymastol fuggetlenul fejlesztenek, a gyakorlatban meg egeszen biztos hogy le vannak ezek dumalva, mi meg perkalunk... Az osszes hokuszpokusz meg duma ami az eloadasokon van az arrol szol lenyegeben hogy huznak le minket ujra
-
Yllgrim
őstag
válasz
FollowTheORI #10760 üzenetére
Jovore kiderul, remelhetoleg csak jo termekek lesznek a piacon, kezdjetek el gyujtogetni, olcso biztos nem lesz.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
FollowTheORI #10739 üzenetére
Ha nem is tavasszal de biztos ez lesz, aztan hozzak majd a nagyobbakat. Mrgint megszedik magukat azokon akik a maxwellbel is vegigugraltak a 970-980-980ti vonalat.
-
Yllgrim
őstag
válasz
FollowTheORI #10638 üzenetére
Nem baj, most mar ne torjek agyon magukat, meg a celegyenes elott fulladnak ki a fiuk
Semmi mast nem tettem, mint youtube-on beirtam a keresobe: "fury x 980 ti 4k" leszurtem egy hetre es kiszedtem az elso talalatot, nem kezdtem el keresgelni. Az hogy droppolgat ocsem latja, en nem, ez ilyen, mondjuk nekem nagyobb is a tureshatarom
Meg mindig azt mondom, tok mindegy milyen kartya van a gepedben, amig megkapod amit szeretnel es oromet okoz, addig nincs gond. Engem az sem zavarna ha minden jatekban 5-10% lenne lemaradas, attol en meg jol szorakozom
-
#45185024
törölt tag
válasz
FollowTheORI #10294 üzenetére
Ez megjelent valahol hogy a Samsung jövőre gyárt HBM et? Bár jövőre már HBM 2 t kellene gyártania.
Csak mert mondták hogy 7 éve kisérleteznek az AMD vel karöltve Hynixék , nem olyan történetnek hallatszik amibe csak úgy jövőre belép a Samsung is. -
#45185024
törölt tag
válasz
FollowTheORI #10277 üzenetére
Msnek azért lenne jó a szétválasztott csak GPU cégbe szerezni vagy 20%-ot mert akkor belülről tud beleszólni az Xbox Új generációinak GPUjába, Furyt már pattanthatja is bele egyből szinte saját tulajdonként.
Sőt MS helyébe Hynix be is bevásárolnám magam hogy egyből a konkurenciából is hasznot húzzak. -
imi123
őstag
válasz
FollowTheORI #10190 üzenetére
Nem mindegy mennyiért adják ha nem lehet kapni?
-
válasz
FollowTheORI #10182 üzenetére
A DX12 win10-hez kötött, emiatt egyelőre muszáj DX11-re is megcsinálni mindent.
-
UnSkilleD
senior tag
válasz
FollowTheORI #10178 üzenetére
az a baj hogy ha nem only dx12 a követlemény akkor szart se fog érni, mert az egészet úgy írják meg hogy dx11en is mennyen, dx12 mód meg hoz talán pár fpst azt kész
dx12 only meg nem mostanában lesz
-
UnSkilleD
senior tag
válasz
FollowTheORI #10175 üzenetére
mirrors edge februárban jön, sztem kizárt a dx12
valószínűleg a 2016 karácsonyi szezonra időzített új bf már azzal jön
-
Laja333
őstag
válasz
FollowTheORI #10143 üzenetére
Én valahogy pont nem a szórakoztató iparban látom a jövőjét, hanem az oktatásban. PL repülőgép tanfolyamok, katonai VR gyakorlatok... Nem lennék meglepve, ha a jövőben az autó jogsihoz is kötelezővé tennének 5 óra VR driving tanfolyamot.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FollowTheORI #10139 üzenetére
Nem teljesen. A VR a kulcs, mert az a piac felfutóban van, és az AMD egyedül kínál csomagot hozzá, egészen addig, amíg nem lesz szabvány. Ez érdekli őket, nem a Zen.
A Silver Lake amúgy is nagyon érdeklődik manapság a VR célpontok iránt.
-
válasz
FollowTheORI #10002 üzenetére
+ a preempció/context switch:
AMD: nyilván hardver ezis, és bármikor megtörténhet, ha kell, futás közben, fine grain is van tehát (bármelyik pillanatban futás közben).
nVidia: csakúgy mint a compute/graphics feladatok, ezt is hasonlóan "be kell ütemezni", szoftver ütemezi, nem történehet meg akármikor (ugyanúgy meg kell várni míg lefut minden, tehát ideális esetben a draw végét).
-
válasz
FollowTheORI #9973 üzenetére
gcn stateless, cserébe nem "emlékezhet" az előzőleg végrehajtott feladatokra, csak azzal dolgozhat a gpu, amit megkapott.
amíg nvidiánál sávszél spórolás van, addig a stateful működés nekik a megfelelő, és a soros feldolgozás.
de majd a profik megmondják. -
imi123
őstag
válasz
FollowTheORI #9795 üzenetére
Az újakkal nekem is voltak összeomlások REF 980-nál.
A hardveres gyorsítás levétele Chrome-ban megoldotta a gondot.Sokan jönnek AMD oldalon hogy sosem volt probléma a driverrel.
Nálam az ugyan olyan probléma hogy a bitang erős kártáyát nem tud kihajtani DX11-ben.
Sokat írták hogy a micro laggolás az új driverekkel megszűnt.Ez egy + pont az AMD-nek. -
válasz
FollowTheORI #9734 üzenetére
Ez szinte mindig így van. A HT csak a kétmagosokon segít, négy magtól árt. Nagyon kevés az a játék, ahol a i7 HT nem rontja le a valódi minimum fps-t (max frametime-ot). Ezt szajkózom a cpu topikban jó ideje. Saját méréseim is ezt mutatták.
Az a baj, hogy a szakmai lapok szinte mindig csak a mezei minimum fpst mérik,ami azt jelenti, hogy mennyi az a legkevesebb képkocka, ami egy teljes másodpercen belül megjelenítésre kerül. De ez nem mond semmit a valódi szakadozásról. mert ha a szakadást utána behozza még a másodpercen belül sok gyors képkockával, akkor a mzei min, fps szép értéket fog mutatni a darabos, szaggató érzés ellenére.
-
Komplikato
veterán
válasz
FollowTheORI #9734 üzenetére
Mióta van HT a programok jelentős részénél LASSULÁST okozott, nem?
Aminél direkt jó volt, azzal volt szokás tesztelni, grafikus és videó programok például. -
MiklosSaS
nagyúr
válasz
FollowTheORI #9734 üzenetére
Azert az eleg duva volna ha egy 290X 1440p-ben majdnem olyan eros mint egy 980Ti. 4K-ban meg joval erosebb.
-
Laja333
őstag
válasz
FollowTheORI #9722 üzenetére
Ha jól tudom a GCN is sorosan futott. Ez a program hibája, hiányossága. Fórumban már rávilágítottak erre.
-
válasz
FollowTheORI #9688 üzenetére
A queue-kat nem kell csomagokra bontani, ott jönnek be a feladatok, és onnan "viszi el" őket a scheduler. Azt mondjuk nem tudom pontosan, mit jelent fizikailag a 31-es limitáció átlépése (talán csak annyit, hogy vmi contex switch kell, ha több van, talán többet).
Könnyen lehet, hogy az AOTS 1 grafikai és 1-2 compute queue-t használ - többnek csak akkor van értelme, ha valamiért foghíjas mind a gfx, mind az összes compute queue. -
válasz
FollowTheORI #9659 üzenetére
Egy időben több ezer feladat fut egy GPU-n. Abban szinte biztos vagyok, hogy nem a 31+1 a probléma a Maxwellnél, mert az Oxide "mérsékeltként" aposztrofálta a saját a-c használatát. De amúgy csak az a biztos, hogy az AOTS csinált valamit, amire a Maxwell + driver kombó nincs felkészülve. A jelenségből én olyan problémára gyanakszom, ami vagy driver oldali hiba, vagy driver oldalon kezelhető - ha az előbbi, akkor vihar a biliben, ha az utóbbi, akkor az lehet komolyabb gondok előfutára is.
Nem volna rossz, ha sayinpety kolléga erre járna, mert ő már programozott ilyesmit, és ha jól rémlik, volt valami szívás náluk is...
-
rocket
nagyúr
válasz
FollowTheORI #9536 üzenetére
Clickbait
Azert csak sikerult az AOTS-al felkavarni az allovizet.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
FollowTheORI #9532 üzenetére
Nem tudom hogy igy van-e, majd az okosok kivesezik, engem is erdekel a tema.
-
daveoff
veterán
válasz
FollowTheORI #9500 üzenetére
Most volt PCGuru live stream, a PS4-es verzióval játszott a srác, és azt mondta, hogy nagyobb robbanásoknál, akciójeleneteknél be-be akad a játék. Szóval......
-
daveoff
veterán
-
->Raizen<-
veterán
válasz
FollowTheORI #9483 üzenetére
Ja, értem.
-
->Raizen<-
veterán
válasz
FollowTheORI #9481 üzenetére
Már megjött a patch, szemre jobban fut és kevesebb volt az akadás, iszonyú nagy gépigénye van, komoly függőséget tud okozni a játék, már csináltam baltát, csákányt stb.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FollowTheORI #9468 üzenetére
Az UE4 más játékban is ilyen, szóval a teljesítményprobléma forrása a motor. Ennek a motornak nem az API-val van gondja, hanem azzal, hogy két leképzőt támogat. Egy forward opciót a mobilba és egy temporal deferred alternatívát a DX11-hez. Mivel az UE4-et AAA projektekhez a nagy kiadók már nem licencelik, így a mobil leképző kapja a fókuszt, míg az alternatív leképző optimalizálása egyelőre nagyon rossz. Természetesen az Epicnek is korlátozottak az anyagi erőforrásai, így olyan helyre invesztálnak, amely eladást hoz számukra. A DX12 annyiban jelent könnyítést, hogy az UE4 DX11 kódja meglehetősen limitált, mert a PC kapja a legkisebb fókuszt és ezen belül a legnagyobb probléma, hogy az erőforrásokat hogyan hozzák létre úgy, hogy ne legyen nagyon korlátozott a teljesítmény. Nyilván DX11-ben nem lehetséges a futtatási időben létrehozni azokat, de DX12-ben már igen, és itt pont szereznek annyi előnyt, amennyivel a DX11-es leképző rendkívül gyenge sebességét előremozdíthatják. Ennek persze az lesz a hátránya, hogy a DX11-es kódot már sosem rakják normálisan össze, mert nincs értelme hónapokat eltölteni ennek az optimalizálásával, amikor van DX12, és ott az erőforrás-kreálás sokkal kedvezőbb formában megoldható. Innen egyébként nekik nagyon egyszerű lesz a DX12-vel sebességet hozniuk, mert a DX11 kód hibáit ki tudják ütni. Ezért is lesz érdekes ez a patch, mert ez lesz az első projekt, ahol a low-level váltást nem tökéletesre csiszolt DX11 leképzőkhöz hasonlítjuk, hanem egy olyanhoz, amely meglehetősen rossz optimalizálással rendelkezik.
De az is látszik, hogy még a DX12-ben sem fókusz a PC. Az UE4 csak a kötelezően támogatandó dolgokat kezeli, mint a többszálú parancskreálás és az aszinkron DMA/compute, illetve lesz multiadapter mód, hogy az IGP teljesítménye hozzáadódjon a dGPU-hoz, de sajnos a hagyományos több GPU-s rendszerekre (2-3-4 ugyanolyan VGA) már nem lesz támogatás. Valószínűleg ezt már túl költségesnek érzik, hogy specifikus multiadapter implementációt írjanak rá. -
do3om
addikt
válasz
FollowTheORI #9468 üzenetére
Gyanús hogyha dx11-et pach-elik meg az is hoz sebesség növekedést nem kel hozzá dx12, de ezt ilyenkor ugy sem tudjuk meg. A lényeg gy is az hogy remélhetőleg gyorsul.
-
válasz
FollowTheORI #9404 üzenetére
az applet azért hoztam fel példának, mert a piaci részesedésük kb. ugyanannyi, és csak felsőkategóriás készülékeket gyártanak a mobil piacra. megfelelően megválasztották a termékpalettájukat, és sz@rrá keresik magukat.
a linkelt cikk meg elég jól alátámasztja, amit írtam. repkednek a -10%ok, és nem csak az amd kapcsán. hogy egy évente negyedével kisebbedő ("Total discrete GPU (desktop and notebook) shipments from the last quarter decreased -17.07% and decreased -26.27% from last year.") tortából most 22% vagy 18% a részem, az egyformán siralmas, de az ötszöröse is az lenne.
-
gtamate2
veterán
válasz
FollowTheORI #9141 üzenetére
Ez egy játék nem csak egy teszt, ezzel promózzák a dx12-t is /az amd-nél/. Ennek ellenére nem igazán látok nagy különbséget dx 11 és 12 között, de még akár 10 is lehetne, mert grafikailag a játék ne kicsit le van maradva.
Értem hogy jóval nagyobbak a dx12 adta lehetőségek, de ebből lássunk már is valamit, ne pedig egy 7-8 éves grafikát idéző játék akarja ezt megmutatni.
-
#85552128
törölt tag
válasz
FollowTheORI #9141 üzenetére
Ez nem csak egy tesztprogram, hanem egy játék is. Igaz alfa állapotban van még, úgyhogy mire megjelenik szépülhet, de jelenleg tény, hogy nem valami szép...
-
Yllgrim
őstag
válasz
FollowTheORI #9141 üzenetére
Az emberek tobbsegenek nem jott at, jo esellyel fingjuk sincs mi a kulonbseg a ket API kozott, csak azt mantrazzak magukban: "DX12 a megvaltas! (hanyok) A kartyamon menjen jol es akkor ujra megmondhatom a magamet! Meg fikazhatok minden mas kartyat hasznalot!,Meg amugy is szar *************...
"
Szerintem probaltak pol korrektek lenni, bar azert az egyik videon szepen lehetett latni hogy DX11 alatt mar szaggatot mig DX12 folyekonyan viitte tovabb, foleg a zoomolaskor.
Vegre a hardverek jobban ki lesznek hasznalva ezaltal jobb jatekelmenyt kapunk majd, itt mar nem lesz majd mire fogni mi miert nem megy ugy ahogy, driver, meg support, meg lusta programozo...
Lesznek meg meglepetesek
-
rocket
nagyúr
válasz
FollowTheORI #8746 üzenetére
Szimpla reklamokkal semmire nem mennek.
Az a 25 inkabb 20, es nem Project Cars kulonbsegre gondoltam, igy elvezheto lenne a konkurencian is, de megis csak a csoda Radeonok lennenek a topon. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FollowTheORI #8739 üzenetére
Nehéz megmondani, hogy lesz-e benne DX12, mert a motor amit használnak alapjaiban 12 éves, tehát strukturálisan biztosan nem felel meg low-level API-khoz. Még a konzolokon is a magasabb szintű elérést használják.
Az Activision és az NV partnersége egyébként fontos mindkét cég számára, mert az EA meg összeborult az AMD-vel. Ők már nem csak olyan szerződéseket kötnek, hogy az AMD reklámozza a Star Wars-ot, hanem kizárólagosságra vonatkozó pontok is vannak, például a Star Warst csak az AMD-hez lehet kötni a reklámanyagokban. Az NV-nek erre reagálnia kellett, mert nekik is szükségük van egy brandre, amit ki tudnak rakni a kereskedők a reklámanyagokban.
-
rocket
nagyúr
válasz
FollowTheORI #8739 üzenetére
Az megrosszabb lesz az AMD-nek, ha mar driverbol se lesz meg a lehetoseg a Radeonok gyorsulasara, mert az boritekolhato, hogy az NV DX12 jatekokban is fog sajat kodot irni.
-
válasz
FollowTheORI #8694 üzenetére
VR?
-
letepem
aktív tag
válasz
FollowTheORI #8694 üzenetére
Ebben tényleg van valami
Bár ezt szimpatikusabban teszik ... igaz kicsit bénán, de mindig feltalálnak valamit, amit a piac átvesz és persze ők ebből nem profitálnak szinte semmi
-
imi123
őstag
válasz
FollowTheORI #8694 üzenetére
Zseniális a linkben szereplő írás.
-
Televan74
nagyúr
válasz
FollowTheORI #8680 üzenetére
Ateista vagyok!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pure RX 7700XT 12GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- ASRock RX 5700 XT 8GB GDDR6 Phantom Gaming D OC Eladó!
- ASRock Radeon Challenger Pro RX 6700 XT 12GB OC Videokártya
- Eladó ASUS Phoenix GTX 1660 OC 6GB (PH-GTX1660-O6G)
- 3 hónapos Sapphire NITRO+ AMD Radeon RX 7900 XTX Vapor-X 24GB, még 33 hónap garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Több Lenovo Thinkpad x1 carbon gen 4 / 5 / 6 / 7 X1 Yoga gen3 6-9. gen i7, i5 procik
- BESZÁMÍTÁS! Apple iMac Pro (2017) 5K - Xeon W-2140B 64GB DDR4 RAM 1TB SSD Radeon PRO Vega 56 8GB
- Már csak 12 db 5G ROUTER! - Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő (bolti áruk 100.000Ft)
- AKCIÓ! Gigabyte H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB Rampage SHIVA Zalman 600W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest