Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Petykemano #9979 üzenetére

    Én ha jól értem ebből a lényeget, ezt hámoztam ki.

    AMD: beadhatsz 1 graphics (legyen itt draw call most) + x compute szálat (64 van kezelve egyszerre full hw-ben, az előtte és közben is a gpu osztja be a feladatot -scheduler- stb). Tehát van async. Amikor ez elkezd futni (végrehajtódni) bármikor hozzáadhatsz új feladatokat azok elkezdenek azonnal végrehajtódni párhuzamosan, ha van rá szabad erőforrás. Tehát nem kell megváni sem a draw, sem a compute végét, máris megy utána azonnal az új feladat is, vagy vele párhuzamosan is. Tehát amolyan "full szabadon etethető" async.

    nVidia: beadhatsz 1 graphics (draw) + x compute szálat (32 van kezelve egyszerre hardverben, de csak részben - munkabeosztás (shedule, stb stb) az cpu/szoftver feladat). Tehát van async. Amikor ez elkezd futni (végrehajtódni), akkor viszont nem adhatsz hozzá bármikor új feladatot már, meg kell várni amíg az 1 grafikus (draw) feladat legalább végrehajtódik (+ a már eleve elindult compute is nyilván). Szóval a minimális idő a draw call futása. Utána megint hozzá lehet csapni a következő plussz feladatokat (vagy a már meglévő mögé, vagy mellé). Tehát itt a megkötés csak annyi, hogy nem kezd ez azonnal végrehajtódni az új végrehajtandó feladat párhuzamásan akármikor.

    Ez számomra nem zárja ki hogy működőképes legyen a dolog, mire kell figyelni csak?
    Hát arra hogy lehetőleg amíg a draw fut, addig ne akarj végrehajtani új párhuzamos feladatot. És lehetőleg a compute feladataid ne legyenek hosszabbak a draw call végrehajtásánál.

    Jól értem, hogy jól értem? :DDD :B :K

    [ Szerkesztve ]

    Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

Új hozzászólás Aktív témák