Hirdetés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petykemano
veterán
"Bestseller lesz"
Ezen gondolkodtam...
biztosan az lesz, ez nem kétséges, hogy a steamben fel fog jönni, mint a gejzír.
Ugyanakkor az előző "relative performance" ábrán az látszik, hogy pont ugyanúgy 30% difi van az 1060-hoz képest is. Tehát ez kiváló jóáras "1070", de ez a teljesítmény olyan kevéskének tűnik ahhoz, hogy valaki egy akár ennél valamivel olcsóbban vett 1060-at hanyatt-homlok rohanvást lecseréljen. Előrélépés, de nem visszautasíthatatlanul jó deal egy ~1060 tulajnak.
1050Ti lenne a következő (nem számolva most a cross-brand vásárlókkal). Itt az előrelépés már látványos, ugyanakkor ez egy más árkategória, mint az 1050ti volt. Persze van ilyen, zsébernárdó is úgy vált elégedetté az előrelépéssel, hogy többet áldozva magasabb kategóriába lépett.
Es valószínűleg ugyanez a helyzet a 1650 és 1050ti viszonylatában, hogy az árkategória stimmel, de azbelőrelépés nem jelentős.Nyilván persze egész máshogy fogják érzékelni ezt azok, akik a bányászláz közepén vásároltak, mondjuk 1060-at 125eFt körül.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Televan74
nagyúr
válasz zovifapp111 #38998 üzenetére
Hát igen.Össze lehet válogatni Nvidiának jobban fekvő címeket is és olyan válogatást is ahol az AMD a jobb(bár ebből kevesebb van).
Mindenbe beleugatok!!!
-
őstag
“ A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt!”
-
Televan74
nagyúr
válasz Yutani #38994 üzenetére
Már most lehet kapni 50-60e között GTX1060 6G -t.Ugyan itt vannak a RX570/580 kártyák is.Most bárki vehet low cost 1080p gaming kártyát,amivel kényelmesen játszhat magas játékbeállításokkal.Most isszák a levét a bányászszezonnak.
A Sapphire 570 16GB az überbrutál minning kártya. Csak minek,hiszen késett vagy egy évet!
(#38995) b. Navinál valami van.Vagy találtak valami hibát,vagy a gyártással nem stimmel valami.
[ Szerkesztve ]
Mindenbe beleugatok!!!
-
félisten
válasz Yutani #38994 üzenetére
Szerintem csak választék lesz mindkét oldalnak, nem kaszáltak a polarisnak ettől, főleg nem a 8 GB verziónak.Egyik oldalon lesz kisebb fogyasztás másikon meg 8 GB ram. Nem rossz az semelyik részről. Az tény, hogy jobb lett volna AMD nek, ha kijött volna mosta Navival, pont megint elkésnek vele.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz Petykemano #38991 üzenetére
nem igazán szerintem sem. sőt inkább elvárás lesz a következő gentől. jelenleg 340 $ alatt is van 2060 ami 1080 kb.
Úgy gondolom 30 % árcsökkenés elvárható lesz a következő lépcsőtől mindkét oldalon.
1650 jön jövő hónapban és 179 $ áron lesz 1060 / Rx 580 teljesítményűha minden igaz, bár csak 4 GB rammal.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
#04430080
törölt tag
válasz Petykemano #38991 üzenetére
Ez a kártya biztosan bestseller lesz. Majd még jön valami alá és innentől a Navi-n a sor.
-
Petykemano
veterán
válasz #04430080 #38983 üzenetére
282mm2
Drágább ugyan sztem, mint a 1060 széria volt, de egész biztosan ez lesz a következő bestseller20-30%-kal vezet az 580-590 előtt.
Azt rebesgetik, az 580 $199, az 590 $229 MsRP-t kap. Abu szerint Ezekre már nincs msrp, mindenki annyiért adja l, amennyiért akarja, objektívnek látszani akaró zöldek szerint úgy igyekeznek tőle (polaris, vega10) szabadulni, mint az izzó nemtommitől.1070> szint $279-ért 140W
Így már nem is tűnik olyan képtelenségnek egy $250-os navi 1080 szinttel
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
válasz TTomax #38986 üzenetére
"ugyanannyiért"
Max. az 590-nel lesz egy árban, az 570 még mindig életképes lesz a mostani árán(-10%).
A már szivárgó 1650-nel egészen biztosan bevégeztetett a Polaris-oknak, de szerintem az 1660 csak a kategória felső részét tarolja le.
A VRAM mennyisége meg sok embernek továbbra is zavaró lehet az 1660 6GB alatti kategóriában: ide megint 3-4GB-os NV kártyák fognak érkezni, ami ilyen teljesítménybeli előrelépés mellett már nevetséges lesz.
[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin
-
GodGamer5
addikt
Hát ez jól lett. Mondjuk megfelelő árban egy Vega 56 szerintem jobb, főleg dx12-re.
[link]"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
TTomax
félisten
válasz Devid_81 #38985 üzenetére
Háát ez úgy kb ki is nyírja az 570/580/590et...ugyananyiért egy kategóriával jobb vga fele fogyasztással..
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
félisten
válasz #04430080 #38983 üzenetére
Huha,meglepően erős....alig gyengébb a 2060tól,ott van végig a 1070Ti/vega56 nyakában 140Wból...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
#04430080
törölt tag
-
syberia
veterán
-
GodGamer5
addikt
válasz szmörlock007 #38976 üzenetére
EZZZAAAZZZZ!
Szerintem biztos nem időszakos, máskülönben nem lenne versenyképes az AMD.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
félisten
válasz szmörlock007 #38976 üzenetére
Most akkor fordítva történt, kivételesen az AMD csökkent árat az Nvidia miatt
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Raymond
félisten
válasz szmörlock007 #38976 üzenetére
Egy modell, az MSI blower-es, EU-ban mar tobb mint egy hete van akcioban (a MIndfactory-nal meg most is van), azert ez a hir/cikk most mert az USA-ban is megjelent a Newegg-en es felebredtek a hiroldalak.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
szmörlock007
aktív tag
Kíváncsi vagyok, hogy ez csak időszakos-e, tippre igen.
[ Szerkesztve ]
-
TTomax
félisten
válasz syberia #38972 üzenetére
Végre valaki aki nem támadásnak vesz egy ilyet a fórumon hanem annak aminek szántam,viccnek... respect!
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #38970 üzenetére
De ez miért érdekes a Windows szempontjából? Ezer éve benne van a driverben. A Linuxon azért történnek ilyenek, mert a Windows erőforrások huszadából készül a támogatás. Nem mellesleg a GPGPU culling a motorba építve sokkal hatékonyabb, nem véletlen, hogy oda rakják be.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #38968 üzenetére
Milyen culling sztorinak?
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
syberia
veterán
https://howbad.info/
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #38960 üzenetére
A compute culling compute shadert követel, nem muszáj hozzá DX12.
(#38961) Szaby59: A PBR bármibe bele lehet rakni. A forráskódot ismerik szóval nem nagy kunszt. Ennek a nehézsége nem igazán a programkód megírása.
Nem tudom igazából, hogy milyen stabilitási dologról van szó. A compute culling kikapcsolhatatlan. Nincs szállítva mellette a legacy culling path. Túl körülményes lenne megoldani ezt egy végtermék szintjén.
Senki sem beszélt a DX12-ről. Ez egy API, de az eljárások alatta API-tól függetlenek. A leképező az egyetlen különbség, de az kb. kétezer kódsor, ami a teljes motorhoz képest igazán elhanyagolható. Funkcionális szempontból viszont a DX11 és a DX12 ugyanarra képes, csak utóbbival van explicit párhuzamos parancsgenerálás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
Biztos, hogy azóta váltottak, mert a Battlefront volt az első ami PBR-t használt és azóta is mind támogatja, vagyis attól csak újabb lehet.
A 70-80% meg ne haragudj, de egyszerűen nevetséges, főleg hogy most sem igazán az átlag FPS számokkal van a probléma, hanem azzal, hogy nem stabil, többek között azért, mert a háttérben nem győz töltögetni, elvileg a streamingen már az első patch javítani fog valamit...
Amúgy ha a 2016-os motorverzióban már a "jó" DX12 van akkor a Battlefront 2 DX12-je miért olyan hulladék még mindig ?
[ Szerkesztve ]
-
TTomax
félisten
Én még nem láttam olyan játékot ahol a DX12nek 70-80% előnye lett volna a DX11el szemben...culling,mapping,vagy akármilyen csillámpor ide vagy oda...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #38956 üzenetére
A Bioware a Mass Effecthez igényelt motort még 2013-ban. Azt fejlesztik azóta is. Eléggé külön haladnak a Frostbite Teamtől, hiszen teljesen más fejlesztőeszközöket használnak.
A Frostbite Team esetében az a probléma, hogy nagyon gyorsan fejlesztenek, mert nekik lényegében csak ez a koncepció. Emiatt annyira töredezett a Frostbite használata az EA-n belül, mert amíg a Frostbite Team lényegében a kompatibilitást is megvágja a sebességért, ez azért egy játékon éppen dolgozó stúdiónál nem realitás. A legtöbben egyszerűen csinálnak maguknak mellékágakat abból a verzióból, amelyet még régen elkaptak, de újakra csak ritkán állnak át. A Bioware pedig ennek a legextrémebb példája, ők egyszerűen minimálisan sem hajlandók megvágni a kompatibilitást, így ők azok, akik a legtöbb limitációt szenvedik el ettől.
Lényegtelen, hogy valami open world vagy nem. Előbbi inkább a tesztelést bonyolítja, de a mai motorok már alapvetően streaming rendszerek, tehát a működés szintjén édesmindegy, hogy a játéktér mekkora, mert ugyanúgy nem tölti be a teljes pályát, hanem csak a játékos közelében lévő részeket, és ugyanez igaz a nem open world játékokra is. Nem ez számít igazán, hanem az, hogy a leképező hogyan vágja ki a fényeket, a nem látható háromszögeket, stb. Ebben több a 2016-os Frostbite verzió, amit a Frostbite Team tervezett meg, és nyilván a GPGPU culling nagyon sokat segít, hiszen ennek a hatékonysága egésze extrém szintet üt meg. A fények jobb kivágása még várat magára, mert maradt még a deferred+, illetve a 2018-as verzióban a clustered deferred, de 2019-ben jön a Tiled Light Trees. [link] - ezen a videón látható, hogy látványosan hatékonyabb. Ebből is simán nyernek +20-30%-ot.
(#38957) TTomax: Bezony. A GPGPU culling célja az volt, hogy hatékonyabb legyen a nem látható háromszögek kivágása. Mivel a Frostbite rendszere az eredeti cullinghoz képest sokkal több nem látható háromszöget is képes eltávolítani még a leképezés megkezdése előtt, így sokkal kevesebb munka hárul a GPU-ra. Nyilán az eredeti megoldással is ugyanaz lesz a képkocka, csak ott akkor dobod el a nem szükséges adatokat, amikor már a hardver mindent kiszámolt rájuk. Ezért vezették be ezt az újdonságot, hogy még a számítások előtt váljanak meg a nem szükséges adatoktól.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
Ez a verziószám pont hogy direkt frostbite verziót ír, de ha tényleg ennyire eltérnek/összevissza vannak egymástól akkor meg nem sok értelme van őket összehasonlítani, mert gyakorlatilag külön vált a fejlesztés évek óta.
De azt remélem te sem gondolod komolyan, hogy a 2015-ös Battlefronttól régebbi motort használnak ami még egy 2014-es motorverzió.
"tehát az ezek által nyerhető +70-80%"
Azt meg hogy, az Anthem - egy openworld játék, akkor jobban futna mint a BFV és a Battlefront 2 ami gyakorlatilag csak egy statikus pályákat használó lövölde ?
A Dice-t meg inkább hagyjuk, se a BF1 se a Battlefront 2 nem kapott frissített DX12 rendert, pedig nekik azért könnyebb lenne átrakni... A DX12-vel is szarakodtak és 3 játék kellett mire használható verziót tudtak összetákolni - és van egy olyan sejtésem ha az NV nem $erőlteti$ az RT-t még most se lenne használható DX12 a BFV-ben...
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #38953 üzenetére
A release szám csak akkor ér velemit, ha a Frostbite Teamhez kapcsolódik, de mivel a Frostbite-ot az EA-n belül több stúdió is megkapja, így némely leányvállalat külön fejleszti a Frostbite Teamtől. Ezért nincs benne DX12, hiszen maga a motorverzió még az MEA közvetlen továbbfejlesztése, de nem emelték át bele a Frostbite Team újabb leképezőit, amelyek azért sokkal gyorsabbak, mint amit anno kapott a Mass Effect.
A Bioware elkérheti a legújabb leképezőt is a Frostbite Teamtől, de ez csak a 2016-os parancsgenerálással kompatibilis, vagyis a Frostbite Team 2015-ös alapjaira építő motorba nem építhető bele, így nem kompatibilis az Anthem által használt rendszerrel. Hiába írod a release mögé a 2017-et, az már a te mellékágad, és nem a Frostbite Teamé. Át kell állni legalább a 2016-ös főverzióra!, hogy működjön. Onnantól kezdve viszont nagyon könnyen beépíthető akár a Battlefield V DX12-es leképezője is, hiszen a kompatibilis alapok megvannak hozzá. Viszont az Anthemhez ez nem jó, így oda egy különálló DX12 leképező készült, csak nem igazán működik. Még...A motorverzió a DX12 szempontjából mindegy. Az alapvető követelmény a 2016-os Frostbite főverziójának parancsgenerálása, és ahhoz használható a 2016-ös, 2017-es, vagy 2018-as DX12 leképező is. Ezek között nincs olyan hatalmas különbség egyébként. Majd a 2019-es változik inkább, ott jön a régóta ígért Tiled Light Trees: [link]
(#38954) Puma K: Semmi baja nincs magának a DX12 API-nak, de akkor működik igazán, ha a parancsgenerálás is ehhez van szabva. Ez a váltópont a Frostbite-nál a 2016-os verzió volt. Abban egy csomó dolgot bevezettek még, shader intrinsics, compute culling, egy rakás GPGPU-s trükk. Ez mind hiányzik a Bioware motorverziójából, tehát az ezek által nyerhető +70-80% teljesítmény sincs ott. Persze a Bioware eléggé különc az EA-n belül, nekik fontosabb a fejlesztőeszközeikkel való kompatibilitás megőrzése, míg a DICE azért sokkal gyorsabban lépked előre. Az is igaz persze, hogy sokkal több erőforrásból.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Puma K
nagyúr
válasz #85552128 #38953 üzenetére
MEA:
g_frostbiteRelease="2015.4.6";
g_frostbiteChangelist=2770924;Anthem:
g_frostbiteRelease="2017.7";
g_frostbiteChangelist=4235284;Forrás [link]
Ennél a DX12-nél hasonló érzésem van, mint a DX9.c vs DX10/10.1-nél...
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
#85552128
törölt tag
2017-es frostbite verziót használ, szóval nemhogy az első, de még a 2. Battlefronttól is újabb.
A DX12-t meg tök felesleges volt a BF1 és Battlefront 2-be is belerakni, mert egyszerűen hulladék. Valószínűleg a BW is ezért nem engedélyezte, vagy nem is bajlódott vele, mert egyedül a BF:V amivel már használható, de az meg valószínűleg a legújabb motort használja.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz GodGamer5 #38946 üzenetére
Az Anthem az DX11. Mint írtam egy nagyon régi, nagyjából három+ éves Frostbite verziót használ. Még az első Star Wars Battlefront is újabb Frostbite-tal ment. Ebbe amúgy bele lehet műteni a DX12-t, de az nem lesz igazán jó, mert nagyon-nagyon régi a parancsgenerálásra vonatkozó kód. Legalább a Battlefield 1 Frostbite verziójára át kellene állni a normális DX12-höz, de az meg eléggé nehézkes, mert pont olyan területeken történt változás, ami nem teszi kompatibilissé a régi motorverziókkal a megfelelő működést.
Ezért sem fut igazán jól a hardvereken, mert hiába kevésbé komplex a grafikai szint, mint például a Battlefield V esetében, akkor is évekkel régebbi a motor, és ez a sebességén látszik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
félisten
válasz GodGamer5 #38946 üzenetére
meg úgy általában ahol egyre jobban használják a dx12-t.
Semmivel nem jobban mint a turingok...
Anthemben sem mondanám,azért a 2060tól kikapni a Vega64nek durva...[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
GodGamer5
addikt
válasz TTomax #38942 üzenetére
Forza Horizon 4-ben meg Anthem-ben eléggé hasítanak a Vegák, meg úgy általában ahol egyre jobban használják a dx12-t. A régi játékok hidegen hagynak, mint pl a Witcher 3.
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
-
TTomax
félisten
válasz GodGamer5 #38939 üzenetére
Hát nem is tudom...ha a vega56 jól teljesít akkor a 2060 valami fenomenálisan. [link]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
gV
őstag
válasz huskydog17 #38935 üzenetére
elég ronda a lap alján lévő talaj
-
GodGamer5
addikt
válasz huskydog17 #38935 üzenetére
Egyre szimpibb ez a Vega 56. Jól teljesít nagyon az újabb játékokban.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
huskydog17
addikt
Ha mindenképp 8 GB-osat szeretnél, akkor szerintem inkább RX580-at nézz, csak pár ezer forinttal több, de gyorsabb.
Ha elegendő a 4 GB, akkor szerintem az RX570-os bőven jó, mert az 570 és 580 között csak pár százaléknyi sebességkülönbség van, nagyon pici.#38937 syberia: Ugyanaz a motor, mint az 5. részben, így semmi meglepő nincs itt. Amúgy nem nehéz úgy jól optimalizálni, hogy a játékban teljesen kiherélik a fizikát és a teljes dinamikus időjárás rendszert.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
syberia
veterán
-
Edorn
senior tag
Néztem pár rx 570 8gb vs rx 580 4gb teszt videót, ahol ezt a két kártyát versenyeztették egymással. És egész szép eredménnyel az rx 580 4gb került ki győztesen. Kérdés, megéri-e az árkülönbséget...
AMD Ryzen 5 5600 3.50GHz AM4, SAPPHIRE PULSE RX 6650 XT 8GB, EX2220 (1920x1080), crucial MX500 SSD, CRUCIAL 16GB Ballistix DDR4 3200MHz, MSI B450 GAMING PLUS | Tárhely, domain: https://nokturn.hu
-
huskydog17
addikt
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
syberia
veterán
válasz huskydog17 #38932 üzenetére
Bizony bizony, nekem 580 Nitro+ 4GB van, alulfeszelve az étvágya a 1060 szintjére korlátozható, a fogyasztásmérő szerint a gépem nem haladja meg a 200 wattot Witcher 3 közben.
Ami vicces, hogy az NVIDIA HairWorks bekapcsolva hagyva is elég szépen fut a játék 45-75 fps tartományban, a városban viszont néha jó kis proci limit befigyel, öregszik az Ivy Bridge.(#38931) b. : 1050 Ti szerintem igen jó kártya, kis tápegység vagy gyengén szellőző / kicsi gépházba ideális választás, de ár/teljesítményben nem jeleskedik. Használtan vásárolva már jobb a helyzet.
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
huskydog17
addikt
Ahogy a kollégák is nagyon jól mondták, jelenleg a Polaris-nak torony magasan a legjobb ár/érték aránya van, piszok jó áron lehet kapni az ilyen kártyákat.
Például most a 4 GB-os RX570-es Nitro+ változatot bruttó 55k-ért lehet vinni, szerintem ez brutál jó deal (pcx).
A játékok kb. 99%-a bőven megelégszik 4 GB VRAM-mal, maradék 1%-nál pedig vissza kell venni kicsit a grafikát és kész.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
félisten
IPonban az Rx 570 4 GB és az 1050 TI egy árban van, szóval nem került több pénzbe, ha az 580 árát sokallod van 50 alatt is náluk már 570, az is erősebb mint az 1050 TI szinte 580 szintű.és szinte olcsóbb is.Ha az ár is fontos akkor a helyedben 570 /4GB karit vennék.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
nagyúr
Ha valóban nem fogsz új játékokkal játszani, akkor jó a 4GB is... de arra számíts, hogy ha bármi újabbal akarsz majd esetleg játszani hosszabb távon, akkor cserélned kell majd megint.
Már ha high-ultra szinten akarod őket tolni.
Régebbi játékokra high-ultra szinten teljesen jó az 580.
Nyilván a Ti felejtős... 1060 lenne az igazi alternatíva, többért.Itt talán csak annyi megfontolandó, hogy az AMD kevésbé kompatibilis szokott lenni, régebbi játékokkal is. Általában nincs gond, de azért számíts anomáliákra. Persze fogalmam sincs milyen és mikori régi játékokkal akarsz játszani még, szóval régen is NV-re optimalizáltak sokmindent, lehetnek bugok mással.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Edorn
senior tag
Hát igencsak van mit bepótolni, meg újrajátszani normális grafikai beállításokkal...
Legújabb játékok általában nem érintenek 2-3 évig, mert sosem szoktam full áron venni semmit, csak ha már nagyon leárazták... (kivétel a TotalWar sorozat, amit megjelenés napján mindig hozza a postás... :-) )AMD Ryzen 5 5600 3.50GHz AM4, SAPPHIRE PULSE RX 6650 XT 8GB, EX2220 (1920x1080), crucial MX500 SSD, CRUCIAL 16GB Ballistix DDR4 3200MHz, MSI B450 GAMING PLUS | Tárhely, domain: https://nokturn.hu
-
Shing
őstag
Ezek amúgy 2-3 éves kártyák. Év végén fogják frissíteni ezt a kategóriát, 10 év után elég rossz időbe kaptál bele. GTX1050Ti jelenleg túlárazott, drágább mint 2016-ban. Duplán el fog avulni, mert alsó kategória és régi is.
RX580 sokkal erősebb, ha látsz olcsón 4GB-ost akkor ok. Attól is függ, hogy mikkel akarsz játszani. Gondolom van mit bepótolni, így elég lehet ez is. A legújabb játékok használnak sok VRAM-ot, azok is csak Ultrán. Egy 1080P monitoron sokszor észre sem venni a medium-ultra különbséget.
-
Edorn
senior tag
válasz zovifapp111 #38924 üzenetére
Már így is túllőttem a keretet... a 8GB-os meg (teszteket nézve) pár százalékos különbségért cserébe kb 20 ezerrel drágább...
AMD Ryzen 5 5600 3.50GHz AM4, SAPPHIRE PULSE RX 6650 XT 8GB, EX2220 (1920x1080), crucial MX500 SSD, CRUCIAL 16GB Ballistix DDR4 3200MHz, MSI B450 GAMING PLUS | Tárhely, domain: https://nokturn.hu
-
Raymond
félisten
Egy 1050Ti-t a mai piaci helyzetben badarsag venni. Az RX570 es RX580 arak olyan szinten vannak hogy annak semmi ertelme nem lenne. Ket kartyanak van igazan ertelme csak - RX570 4GB es RX580 8GB. A Nitro+ az egyik legjobb RX580-as, de ahogy a kollega irta a 8GB-osnak van tobb ertelme. Aztan egy darabig azzal elleszel.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
félisten
Nem sajnos.Esetleg várd meg az 1660TI-t még ha gondolod,az elméletileg erősebb lesz,de valószínűleg drágább is. Ha a tápod bírja akkor az 580 messze jobb vétel jelenleg mint az 1050 TI
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Edorn
senior tag
Majdnem 10 év után cserélném a gépem...
Eddig mindig nVidia/GeForce párti voltam.
Most viszont nagyon próbál mindenki lebeszélni róla...
SAPPHIRE 11265-07-20G RX 580 4GB GDDR5 NITRO+ PCIE
vs
ASUS PH-GTX1050TI-4G GEFORCE GTX 1050 TI 4GB GDDR5 PCIENéztem most video (gameplay) teszteket is, amikben ezt a két típust hasonlították össze és ha kicsi lett volna a különbség, akkor egyértelműen nVidia-nál maradtam volna...
De meginogtam...
Vissza tudtok esetleg még téríteni valamivel, mielőtt berendelem, vagy ti is a váltást javasolnátok?
AMD Ryzen 5 5600 3.50GHz AM4, SAPPHIRE PULSE RX 6650 XT 8GB, EX2220 (1920x1080), crucial MX500 SSD, CRUCIAL 16GB Ballistix DDR4 3200MHz, MSI B450 GAMING PLUS | Tárhely, domain: https://nokturn.hu
-
GodGamer5
addikt
Gigabyte 1660ti Benchmark
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Venyera7
senior tag
válasz huskydog17 #38810 üzenetére
Szép és jó a Ray Tracing, de az a véleményem róla, hogy jelen pillanatban semmit nem ér ilyen teljesítmény csökkenés mellett, kár is fényezni.
Az Nvidia-nak most ez azért kellett , hogy az AMD-t kiszorítsa a piacról és vásárlókat csábítson a Pascal-ról... Az Nv-nek ez csak üzlet, az AMD-vel meg az a baj, hogy nem ért hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz szmörlock007 #38914 üzenetére
Ah,köszi. neve megvolt ,az arca nem.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz szmörlock007 #38908 üzenetére
Raja megvan és a másik ki?Szmokin és piros tornacipő-- khm..
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
proci985
MODERÁTOR
Megkérnék mindenkit, hogy a személyeskedést kerülje. Nem egyetérteni oké, beszólni nem.
Ha meg valaki egy nyilvánvalóan megbízható forrásra alapozva erős véleményt mond, azt ignoráljátok. Tényleg fontos egy névtelen reddit felhasználó hibákat tartalmazó listáján személyeskedésig fajuló vitát folytatni?
imi123: Személyeskedni nem lehet, a kiindulópont miatt meg állóflame volt.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
imi123
őstag
Úgy látom takarított valaki rendesen.
Hát ezért koptattam a billentyűzetem?
Egy Vs topic ahol nem lehet vitázni....Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
szmörlock007
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Politika
- Elektromos cigaretta 🔞
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- 3D nyomtatás
- CPU léghűtés kibeszélő
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Építő/felújító topik
- Delta Force (2024)
- További aktív témák...
- BONTATLAN! ASUS ProArt GeForce RTX 4070 OC 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- GIGABYTE Nvidia Geforce GTX 1080 TI Aorus
- EVGA Nvidia GTX 1080 Ti FTW3 ICX 11Gb
- AKCIÓ! Sapphire NITRO+ RX 5700 XT 8GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Garanciális EVGA GeForce FTW3 ULTRA GAMING RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X 256bit Videokártya
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest