- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Apple Watch
- Hetekig bírják töltő nélkül a Huawei sportórái
- Megérkezett Magyarországra a legkülönlegesebb kameratelefon
- A hagyományos (nem okos-) telefonok jelene és jövője
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Megérkeztek a Xiaomi 15T sorozatának telefonjai Magyarországra
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #38953 üzenetére
A release szám csak akkor ér velemit, ha a Frostbite Teamhez kapcsolódik, de mivel a Frostbite-ot az EA-n belül több stúdió is megkapja, így némely leányvállalat külön fejleszti a Frostbite Teamtől. Ezért nincs benne DX12, hiszen maga a motorverzió még az MEA közvetlen továbbfejlesztése, de nem emelték át bele a Frostbite Team újabb leképezőit, amelyek azért sokkal gyorsabbak, mint amit anno kapott a Mass Effect.
A Bioware elkérheti a legújabb leképezőt is a Frostbite Teamtől, de ez csak a 2016-os parancsgenerálással kompatibilis, vagyis a Frostbite Team 2015-ös alapjaira építő motorba nem építhető bele, így nem kompatibilis az Anthem által használt rendszerrel. Hiába írod a release mögé a 2017-et, az már a te mellékágad, és nem a Frostbite Teamé. Át kell állni legalább a 2016-ös főverzióra!, hogy működjön. Onnantól kezdve viszont nagyon könnyen beépíthető akár a Battlefield V DX12-es leképezője is, hiszen a kompatibilis alapok megvannak hozzá. Viszont az Anthemhez ez nem jó, így oda egy különálló DX12 leképező készült, csak nem igazán működik. Még...A motorverzió a DX12 szempontjából mindegy. Az alapvető követelmény a 2016-os Frostbite főverziójának parancsgenerálása, és ahhoz használható a 2016-ös, 2017-es, vagy 2018-as DX12 leképező is. Ezek között nincs olyan hatalmas különbség egyébként. Majd a 2019-es változik inkább, ott jön a régóta ígért Tiled Light Trees: [link]
(#38954) Puma K: Semmi baja nincs magának a DX12 API-nak, de akkor működik igazán, ha a parancsgenerálás is ehhez van szabva. Ez a váltópont a Frostbite-nál a 2016-os verzió volt. Abban egy csomó dolgot bevezettek még, shader intrinsics, compute culling, egy rakás GPGPU-s trükk. Ez mind hiányzik a Bioware motorverziójából, tehát az ezek által nyerhető +70-80% teljesítmény sincs ott. Persze a Bioware eléggé különc az EA-n belül, nekik fontosabb a fejlesztőeszközeikkel való kompatibilitás megőrzése, míg a DICE azért sokkal gyorsabban lépked előre. Az is igaz persze, hogy sokkal több erőforrásból.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Eredeti játékok OFF topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Le Mans Ultimate
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haditechnika, harcászat
- Gyúrósok ide!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- iPhone topik
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- További aktív témák...
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad E14 G2 AMD - Ryzen 5 I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I W11 I Gari
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i5 10600KF 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Enermax 700W
- Samsung Galaxy Z Fold 6 Silver Shadow Hajlítható csúcstechnológia, AI extrákkal 2028. 01.24 Gari
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3623, 94% Akkumulátor
- LG 77C4 - 77" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest