Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ffodi

    veterán

    válasz lolal #6156 üzenetére

    Első gond, ha mondjuk induláskor egyesben vagy hátramenetben egy kicsit rángat/"rázkódik". Ez tipikusan mondjuk meredekebb úton történő elinduláskor veheted észre. Aztán ha benne vannak rendesen a lovak (de a gyári 126/300-zal is lehetséges), akkor 3-ban/4-ben ~2000 rpm körüli fordulatról padlógáz esetén elkezd néha fel-fel pörögni a fordulat, ez a jele, hogy megcsúszik a kuplung... Amikor már kezdi a végét járni akkor előfordulhat, hogy az egyest vagy a hátramenetet nehezen akarja bevenni.

    Tipikus jel, a s@r a kettőstömegűnek, hogy pl. alapjáraton kegyetlenül rázkódik az egész autó...

    Valamelyik cseréje esetén illik cserélni mindent (értsd kuplungszerkezet + lendkerék), az ára márkaszervizben szerintem kb 400-500k.

    "A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája

Új hozzászólás Aktív témák