- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mobil flották
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- iPhone topik
- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
N0rthF4c3
tag
válasz
r.levente75 #11439 üzenetére
Ne szívass, ragasztani akarnak valami a féltengelyben?
-
aero.
veterán
válasz
r.levente75 #11363 üzenetére
Tűzfalon az ablaktörlők előtt a motortérben.
-
rongyi
aktív tag
válasz
r.levente75 #10716 üzenetére
Neked is köszönöm. Úgy hallottam a benzines modellekben is van már kettőstömegű, de nem annyira érzékeny, mint a dízelekben. Nálad mik a tapasztalatok ilyen téren?
-
válasz
r.levente75 #10596 üzenetére
Na ezért állok mindig ott olajcserénél az autó mellett. Amelyik szerviz szerint az 5W-40 is jó bele, oda többet nem vinném a kocsit.
-
válasz
r.levente75 #10593 üzenetére
-
válasz
r.levente75 #10591 üzenetére
5W-30 (Ford WSS-M2C-913B) kell bele, ahogy a kézikönyv és a motortérben lévő matrica is írja. 913 C vagy D is jó, visszafelé kompatibilis.
Pl.:
- Castrol Magnatec Stop-Start A5 5W-30
- Motul Specific 913D 5W-30
- Mobil Super 3000 X1 Formula FE 5W-30
- Liqui Moly Special Tec F 5W-30
- Total Quartz 9000 Future NFC 5W-30
- Ford Formula F 5W-30Ki az az istenbarma, aki 5W-40-et öntött eddig bele?
-
Veriakilis
senior tag
válasz
r.levente75 #10506 üzenetére
Köszönöm.
-
rbalint88
addikt
válasz
r.levente75 #9872 üzenetére
Mindharom jo. Ha bevalt a goodyear, akkor vedd azt. Meg a dunlop wintersport5-ot is erdemes megnezni. Hankook picit alatta van tudasban a tobbinek, de joval olcsobb. Gondod nem lesz vele alapvetoen.
-
válasz
r.levente75 #9872 üzenetére
Én Michelin Alpin 6-ot vettem most a C30-ra ilyen méretben, a másik kiszemelt a Continental TS860 volt.
Ezekkel nem lőhetsz mellé, ahogy mondjuk egy Goodyear UltraGrip 9-cel sem. -
BigBlackDog
veterán
válasz
r.levente75 #9608 üzenetére
Mindenesetre érdekes ez szerintem is. Vagy lehet, hogy ennyire régi már a hirdetés is?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
r.levente75 #9469 üzenetére
Naja, de milyen motor?
-
Acheron
őstag
válasz
r.levente75 #9349 üzenetére
Szerintem csak mindenki lélegzet visszafojtva várja visszajelzést - sérült -e a dukkó?
Gratula az új szerzeményekhez, jó túrázást vele -
válasz
r.levente75 #9337 üzenetére
Tegyük hozzá, hogy az 1.6-os benzines motornál, az 1.8 és 2.0 benzin az láncos.
A 2.4 benzin és T5 meg 10 év / 120.000 mérföld (~193.000 km), de lehet, hogy itt Európában ez számít 180.000 kilométernek.Dízelekről nem tudok nyilatkozni.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
r.levente75 #9227 üzenetére
Annak meg pont az az oka, hogy semmiben sem jobb
Johnny_vT
Nincs mit
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
r.levente75 #9227 üzenetére
Köszi FeRRaR1! Mikor visszaolvastam, valahogy elsiklottam a komment felett, pedig elég nagy lett
Most amúgy ismét nagy dilemmában vagyok. Tegnap az áruház mélygarázsában beállt mellém egy IS250, mire végeztem a bevásárlással. Mondhatom, elég vicces látvány volt egy '97-es, koszos, szakadt F Astra, mellette egy gyöngyház fehér, napfénytetős-navis-mindenes Lexus akkora fékekkel, mint az Astra majdnem egész felnije. Egy szó mint száz, lehet akármilyen rideg és hátul szűkös, plusz az erősebb Volvo-khoz képest lomha, újra fellángolt a szerelem.
Végeredmény: tolom a vásárlást pár hónappal és több pénzért választok. Vagy IS250-et, vagy minimum S60 T5-öt, jobb esetben S60 R-t.
Hogy miért? A Lexus egyszerűen megregulázott. De ha találok egy másfélszer olyan erős, fejedelmi kényelemmel bíró Volvo-t, akkor lemondok a "kompakt" hátsókerekes szedánról és inkább a megfontolt sleeper mellett döntök. Hálás vagyok nektek, amiért megmutattátok a Volvo-k valódi énjét és nem hülyegyerekhondába kell ülnöm, ami egészen addig a szempontrendszerem miatt a toplista második helyén állt.
-
N0rthF4c3
tag
válasz
r.levente75 #9158 üzenetére
Tudtommal nincs...
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
r.levente75 #9137 üzenetére
Igen, csak tudod mikor az ember találkozni a "Hősével" akkor az néha nem tud felérni a várakozásokhoz és csalódást okoz. Egy dolog látni, kipróbálni és egy másik együtt élni vele hosszú távon. Szerk.: Hiszen mégsem egy E60-as M5-ös BMW-ről, Honda NSX-ről vagy Mustang Boss-ról van szó, amik megállás nélkül az arcodba tolják, hogy mekkora nagy érték/ritkaság van a kezeid között, hanem egy visszafogottabb, relatíve tömeggyártott felső-középkategóriás szedánról, aminek nincs akkora rózsaszín köde, hogy minden hibájáról rögvest megfeledkezz.
A Volvo lenne az ésszerű, de nagyon is király kompromisszum. Hiszen megy, megbízható, jelentősen olcsóbb (évjárat függő) és van egyfajta férfias stílusa. Röviden: bejön
Lehet csak félek még meglépni a vásárlást, ezért keresem a folytonos önigazolást, vagy a kedvezőbb árú alternatívákat. De majd kinövöm
(#9136) xEon1337: Köszi, akkor ezt benéztem. Így viszont érthető pár másik dolog is, amire felfigyeltem a típussal kapcsolatban
-
FeRRaR1
őstag
válasz
r.levente75 #8578 üzenetére
Boldog új évet, és sok problémamentes kilométert mindenkinek
-
Rivaul
addikt
válasz
r.levente75 #8543 üzenetére
Nem. Gömbfejek koppannak. Ha a külső csuklód kotlott meg akkor kormányt valamelyik irányba kitekerve gázadásra ropogó hangot hallasz, ha a belsőd akkor nagyrészt hangtalan de ráz erőltetésre az egész autó és suhoghat is. A kerékcsapágy búgással figyelmeztet. Féltengely legtöbbször harang szakadás miatt hibásodik meg mert elmegy a kenés és a bekerülő retek megeszi, ez szemmel jól látható mert minden tiszta grafitzsír a környékén. Ezek közül semmit nem lehet ragasztani, legalább is én el nem tudom képzelni.
-
Rivaul
addikt
válasz
r.levente75 #8541 üzenetére
Azért megkérdezném egy féltengelyen mi az anyámat akarnak ragasztani és mivel? Ha féltengely kell írj és mutatom hol találsz "emberi" áron.
-
ffodi
veterán
válasz
r.levente75 #7919 üzenetére
Ha lehetne se lenne értelme ezen spórolni szerinte.....csak megérdemel egy 10k-s normális ablaktörlőszettet így 10 év után.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
r.levente75 #7901 üzenetére
Első körben én ecettel vagy ecetes tisztítóval próbálnám meg alaposan megpucolni, utána tisztára takarítani az üveget és új lapáttal elvileg olyannak kell lennie mint új korában, de ezt látatlanba nehéz biztosra mondani. Lényeg hogy alaposan pucold meg az üveget, utána 90% hogy jó lesz új lapáttal, ha nem gyere vissza aztán tovább agyalunk
-
FeRRaR1
őstag
válasz
r.levente75 #7899 üzenetére
Mr Muscle ecetes ablak mosó első körben, de lehet fokozni. IPS alkohol vagy töményebb ecet, amennyiben vízkő akkor leszedi. Viszont utána le kell öblíteni minden honnét. Ez is ajánlott annyira finom hogy az üveget nem bántja, viszont leszed minden mást. AG glass polish a nevével ellentétben nem políroz csak tisztít, de azt erősen.
slaci
Kihagytam hogy fater évi 60e körül tesz bele. A másik srác keveset, csak rövid városira használja. Egyenlőre nyűg a full elektromos, persze múltkör ültem a Model X-ben, nem mondom hogy ott hagynám ha utánam vágják
-
válasz
r.levente75 #7337 üzenetére
EZ az ajánlat gondolom Ivanics, vagy egyéb Volvo márkakereskedés. Felejtsd el. Tripla árakon dolgoznak. 10 éves autóba meg egyébként minek "gyári" alkatrész
-
Rivaul
addikt
válasz
r.levente75 #7337 üzenetére
Edes istenem ezek az arak... Ezert nem hordom szerelohoz. Az xc90-be mlst vettem aktiv szenes gyari muanyag keretes pollent 4300ert. Nehogy mar 4,5x legyen egy ajanlatba... A tobbi ar szinten ilyen volumenu. A munkadij annyi amennyi de olyan osszegeket tesznek el igy rajtad hogy a pofatlansag :@
-
FeRRaR1
őstag
válasz
r.levente75 #7345 üzenetére
ment privát
-
FeRRaR1
őstag
válasz
r.levente75 #7342 üzenetére
Hova valósi vagy? Somogyban ismerek 2 szerelőt is akik a néhai Volvo márkakereskedésben dolgoztak.
Egyébként most is egy vezető technikushoz hordom, aki szintén a Volvonál dolgozik, ugyan az az ember, mint ha hozzájuk vinném, csak fele annyiért, a éves szervizen kívül mindent vele csináltatok, sőt ráadásul ugyan ott, mert meg van engedve hogy hétvégén maszekoljanak.
Atomgeszi
-
aero.
veterán
válasz
r.levente75 #7342 üzenetére
Ez esetben független szakszervizt keresnék. Egy 1.6-os ford motor nem az ördögtől való, sok mindent nem lehet elrontani rajta.
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
r.levente75 #7337 üzenetére
Az komoly.
És még azt hittem, hogy engem akarnak lehúzni a 80-90 ezres (cakpakk) vezérlés(plusz biszembaszomokkal)cserével.
(#7336) FeRRaR1
Gyönyörű!
-
aero.
veterán
válasz
r.levente75 #7337 üzenetére
Motorolaj 4L Castrol Magnatec 17680-
5w40 4 liter [link] 7690ft
10w40 4 liter [link] 6990ft
Aktívszenes pollenszűrő [link] 2443ft, és márkás!
Ugyan így tovább, minden alkatrészt nevetséges áron küldtek. A vízpumpát a vezérléssel együtt kötelező cserélni, ami amúgy nincs 7 ezer forint. [link]Ez az év lehúzása lenne, ha ide vinnéd. 22800 forintos munkadíj, apám .... Nincs egy óra az egész olajcsere szűrőstől.
-
válasz
r.levente75 #7325 üzenetére
Majd megírhatnád, hogy Neked milyen ajánlatot adtak!
Illetve a többiektől kérdezném: az ékszíjtárcsát szokás cserélni vezérléscsere alkalmával?
-
válasz
r.levente75 #7323 üzenetére
Ha nem szakszervizbe mész és magad veszed a cuccokat, akkor így néz ki a dolog kb. (magamnak ezeket írtam össze excelben):
30.000 - INA vezérműszíj + vízpumpa készlet
7.400 - Contitech (6PK1059ELASTT2-CT/SZ) hosszbordásszíj készlet
25.000 - FEBI FEB 32215/BE + FEBI 40756 FEB/IK éjszíjtárcsa + csavar
14.000 - Motul Inugel Expert hűtőfolyadékSzumma 76.400 HUF + munkadíj. Aztán lehet variálni, hogy vezérműszíjból is Contit raksz, mellé meg mondjuk SKF vízpumpát, meg hűtőfolyadékból is van olcsóbb mint a Motul. De nagyságrendileg ezek az árak vannak.
Ugyan ez szakszervizben gyári alkatrészekkel:
47.652 - Vezérlés szett (szíj+görgők)
14.400 - Ékszíj 1
14.400 - Ékszíj 2
7.545 - Fagyálló
Szumma 84.000 HUF, ami még azt mondom, hogy rendben is lenne, viszont itt tudok munkadíjat is, ami ezek cseréjére 55.100 HUF. Ez egy tavaly szeptemberi árajánlat, azóta nem hinném, hogy olcsóbb lenne..
Bár ebben a hivatalos árajánlatban az ékszíjtárcsa szerintem nincs benne, ami önmagában nem egy olcsó dolog. -
válasz
r.levente75 #7321 üzenetére
Nekem is ugyan ilyen motorral van 2009-es évjáratú C30-asom (44.000 kilométerrel), de idén év végén lecseréltetem inkább, annyira nem nagy tétel és akkor legalább nyugodtan alszik az ember.
-
válasz
r.levente75 #7319 üzenetére
Gyári előírás: 10 év / 160.000 kilométer.
-
válasz
r.levente75 #7317 üzenetére
Évjárat, motor?
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kuponkunyeráló
- Milyen processzort vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- VPN topic
- Autós topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Milyen SSD-t vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B450M R5 3500X 16GB DDR4 500GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman N5 Zalmann 600W
- BESZÁMÍTÁS! Asus B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
- Akció! Windows 10 pro OEM licenc kulcs 64/32 bit activation key licensz, liszensz,kulcs
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD+ 2TB HDD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest