- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fejlődő országokban jobban bíznak az emberek az AI-ban
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- Mobil flották
- One mobilszolgáltatások
- A kameraszenzor és az aksi is nőtt a Nubia Z70S Ultrában
- iPhone topik
-
Mobilarena
Samsung Galaxy S4 - negyedik, bővített kiadás, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
szerzol
senior tag
válasz
b.regius #51232 üzenetére
Szia!
Szerintem is igaza van migabi24 kollégának, ne dobd el a garanciát, ha már eddig nem tetted!
Hívd ki a házhozjövős szervizest, legalább nem kell küldözgetned és költeni rá, azért van a prémium gari!
Másnál is volt már hogy pusztán csak megunták és felajánlottak neki másik készüléket, vagy kicserélték, de nyüstölni kell őket, mert ez nem természetes és ne kelljen már fagyasztani gyári appokat azért hogy ne kapcsoljon ki.
A gyors merülés az más téma, de a kikapcsolás az rendellenes működés és lehet szoftveres gond, vagy hardveres, de mivel prémium garis 190 ezres készülék, oldják meg ők!Szerintem!
Egy nagy kalappal!
-
bjergerking
tag
válasz
b.regius #51232 üzenetére
Esetleg megpróbálhatod felrakni a lollipopot rá, lehet, hogy megoldódna a probléma.
Más: ez a lollipop tényleg sokkal jobb, mint a kk, ezt minden egyes napi használatnál realizálom. 74%-on van a teló, fényerő 3/4-en kb., wifi be van kapcsolva és ma eddig 1 óra 32 perc kijelzőhasználatom van. Kk-n ilyen nem volt, ez még mindig nagyon durva
-
chubby2o6
senior tag
válasz
b.regius #51230 üzenetére
Szerintem meg tudod csinálni magadnak is, nem olyan bonyolult. Nem tudom, melyik modelled van, ha 9506, akkor tényleg fel kell áldoznod a garanciát. Ha 9505, akkor a root után megmarad a garid.
Szerintem próbáld meg nyugodtan, segítünk. Írd meg, melyik modelled van, aztán folytatjuk. -
válasz
b.regius #51011 üzenetére
Elhiheted, hogy nem azért írják rá, hogy hibátlan, hogy téged bosszantsanak, vagy hogy neked keresztbe tegyenek.
Van a boltunkban egy Samsung szerviz is, a kisebb dolgokat helyben javítják a srácok, de itt is olyan követelményeket támaszt a Samsung, hogy csak nézek. Mindent le kell teszteljenek, csak úgy adhatják vissza a készüléket, ha minden teszten átment.Tedd azt, amit Aggregátor is javasolt, írj a Samsungnak! Biztos, lesz megoldás a problémára, szükségtelen a hatóságokat belevonni.
-
barnam_
nagyúr
válasz
b.regius #51004 üzenetére
Csak segítségképpen: az NFH nem fog tudni semmit sem csinálni, ha a készülék minőségével van gond. Amíg minden, az ügyfélkezelésre vonatkozó szabályt betart a gyártó/szerviz, fogyasztóvédelmi szempontból nincs semmi kifogásolni való.
Írj a Samsungnak, hogy kifogásod van a többszöri javítással kapcsolatban, és adjanak csere engedélyt.
-
-
válasz
b.regius #47786 üzenetére
nincs mit, a sim kártya a jobbik eset, legalábbis egyszerűbb orvosolni azt egy díjmentes cserével, mint a telefont javíttatni, ha annak a hardveres hibája okozza.
hitchins; az alap(vető) esetén elvileg nem piszkál bele, legalábbis én úgy egyik telefonnál sem tapasztaltam.
-
válasz
b.regius #47722 üzenetére
ami esetleg hibalehetőség lehet;
- sim kártya, érdemes kipróbálni másikkal
- memóriakártya, amennyiben van a telefonban, úgy próba anélkül islehet, hogy hardveres hiba, például zárlatos/meghibásodott bekapcsoló, annak a gombnak a mozgatására/nem kapcsoló szintű érintésére nem reagál rendellenesen?
-
wiERHcSc
tag
válasz
b.regius #37387 üzenetére
Ha már letöltődött a frissítés és folyton telepíteni szeretné, akkor ki kell venni a pipákat az auto frissítésnél. Majd a status báron lévő értesítésnél hosszan nyomva tartod az ujjad majd alkalmazasok kezelés választod, ott meg kényszerített leállítást. És nem fog többet zaklatni.
-
KisBundi
őstag
válasz
b.regius #37387 üzenetére
Olvass vissza kicsit! kareszkaresz kolléga is pont ilyen problémával küzd!
Új hozzászólás Aktív témák
ma Az iPhone után a legismertebb okostelefon, a koreai cég mindenkori csúcsmodelljének negyedik generációja megérkezett és tudja azt, amit vártunk tőle.
A topicot a közelmúlt eseményei miatt (flame, OFF, személyeskedés, stb.) gyakrabban ellenőrizzük, nem érdemes itt (s persze máshol sem) a szabályokat megszegni, különösen a visszaesőknek!
- Vadonatúj iPhone 14 PRO MAX 256GB space black! 6 hónap garancia! Fulldoboz!
- iPhone 16 PRO MAX 512GB black titanium KÁRTYAFÜGGETLEN! Akkumlátor 100%! Apple garancia 2025.11.14
- iPhone 16 PRO 128GB black titanium KÁRTYAFÜGGETLEN! Akku 100%! 2025 október 14-ig Apple garancia!
- Vadonatúj iPhone 13 PRO 128GB alpine green KÁRTYAFÜGGETLEN! 6 hó garancia!
- iPhone 16 128GB ultramarin 1 hónapos! MEDIAMARKT számla, 3 év Apple garancia! Makulátlan! + tok!
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- LG 38GL950G-B - Ívelt Nano IPS / 3840x1600 / 175hz 1ms / G-Sync Modul / FreeSync / HDR 400
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- HP, Lenovo dokkoló 12.300Ft-ért? VÉGKIÁRUSÍTÁS
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest