- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
-
Mobilarena
Samsung Galaxy Note10 és Note10+ témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
nagyúr
Nem ertem, miert adnad el? Minden telefonnak van hibaja, ez ilyen. En ugy erzem eddig, hogy ez egy optimalis kompromisszum. (Ertsd: ez egy kivalo keszulek.) Az meg, hogy neked a + meretbeni +a () mennyire gazos, azt csak Te tudhatod.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
nagyúr
Affordable mobiles, egy angol oldal, zsenialis csomagjaik vannak.
A note 10 ugy nezett ki, hogy:
EE a szolgaltato, 24 ho rablanc (egyik legdragabb angliaban, de megeri, sokkal jobb a halozatuk mint barki masnak kb)
£49 (~19kHUF) a telefon
£43 (~16.5kHUF) a havi telszamla, amiben van 100gb net, korlatlan beszelgetes, korlatlan sms, meg egy raklap egyeb baromsag (pl 6 ho apple music ingyen meg ilyesmik), amik engem abszolut nem erdekelnek, de vegulis lehet van, akinek szamit."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
őstag