Új hozzászólás Aktív témák
-
Everman
addikt
"Én is tapasztalatból írtam. Most (két perce) kipróbáltam, egyáltalán nem akad az Asphalt5."
Nálam többször is előfordult, de ha nagyon akarnék találnék a youtubon is videót erről, de a legviccesebb az volt, mikor játék közben jött egy bejövő hívás és mire kirakta a kezelőszerveket, addigra a túloldalon letették (és ezt nem egyszer eljátszotta az SGS nálam).
"Az sgx 540 kétszer erősebb mint az sgx 535 "pont". "
Papíron. Valóságban meg ennek semmi látszatja, sőt (SGS vs iPhone viszonyban).
"Nem láttam még olyan játékot ami akad az android + sgx 540 kombón, és nem akad például az iphone 3gs-en, de ha esetleg tudsz linkelhetsz ilyet."
Az Asphalt5 nálam akadozott gyakran, de a Need for speed szintén. Nagyobb játékokról nem tudok véleményt mondani, mert a legtöbbnek nincsen Android portja.
"Előttem itt van, és azért ég és föld. Attól, hogy pentile, még messze nem esik le 320*480-nak a közelébe sem."
A 3GS képernyője 0.31 millió szubpixelt tartalmaz, a Galaxy S-é 0,38 milliót. Szóval igencsak a közelében van.
-
majom2
senior tag
Bog, én ezt nem egészen értem. tudomásom szerint a rootolással ugyanúgy lehet függetleníteni, mint a jailbreakkel. vagy akkor prejudikáljuk, h az iphone-os tutira függetleníteni akar, az androidos meg nem?
amennyire tudom a droid gyártók ugyanúgy tiltják a rootolást mit az apple a breaket. ugyanúgy garanciavesztéssel jár. akkor mégis mitől lenne ez megtűrtebb mint a jailbreak (ami ugye amerikában hivatalosan is legális)? javítsatok ki ha tévedek, de ugyanúgy ott is rendszerbug-okat használnak fel a behatolásra, mint az almatelefonnál. mégis mitől lenne ez akkor megtűrt? nekem nagyon úgy tűnik, h a két eljárás csak a nevében különbözik.
mindenesetre nekem baromira antigyógyszerész lesz, ha engedélyezitek a rootolást a fórumokon, miközben a jailbreaket tiltjátok... -
Karma
félisten
válasz
Skynet258 #95 üzenetére
Bootloader csere egy régi, gyári ROM + Odin (vagy ami ehhez való cucc) segítségével? Ez most csak egy abszolút naív ötlet...
Bog: Az biztos, hogy ettől még nem lesz illegálisabb a jailbreak, mint a rootolás. Konyhakéssel is lehet répát és embert is szeletelni. Déjavu, érdekes lesz, hogy fél (egy?) év után mennyit változott a jogi helyzet, a múltkori cikknek is elég vegyes volt a reakciója...
-
Skynet258
veterán
Belevehetitek a cikkbe az Samsung legújabb lépését ami a Galaxy Tab-ot érinti, nevezetesen, hogy ők most úgy kezdenek el védekezni a főzött ROM-ok ellen, hogy x ROM-ot felteszi az ember (hivatalost), amiben van egy cheksum ellenőrző boot réteg - ezután már csak olyan ROM-ot lehet feltenni, amit ismer ez a download réteg, és tartalmazza az adott checksum-ot (ami értelemszerűen a főzelékekből hiányzik). Ez még elég új dolog, és egyelőre megoldás sincs rá...
-
Bog
HÁZIGAZDA
A főzött ROM és a rootolás nem illegális, nem is támogatott, csak megtűrt opció. Míg a Jailbreak segítségével függetlenítés érhető el, s a legtöbben ezért választják, addig a rootolásnak nem ez a célja. Nincs gyártói oldalról sem szankcionálva, viszont mindenki a saját felelősségére piszkíthatja össze a rendszerét.
Mellesleg pont most kezdtünk utánanézni, hogy mi a jogi helyzet, lesz belőle egy egyértelmű cikk, amivel egy időre lezárhatjuk az ilyen jellegű témát. A warez programok linkeléséért viszont ban jár, aki ilyet talál, szóljon, intézkedünk, ahogyan ezt már korábban is megtettük mondjuk az LG Optimus témájában.
-
Karma
félisten
válasz
Rickazoid #90 üzenetére
"Mért nem lehet az Android Marketben vásárolni?"
Az ugye megvan, hogy a fizetős Marketet csak ezekben az országokban lehet elérni (32 ország ha jól számolom), ezzel szemben az App Store-t (legutolsó talált számadat szerint) 95 országból? Arról nem is beszélve, hogy ennél kevesebb azon országok száma, ahonnan el lehet adni fizetős appokat. Tessék felfogni.
"A rootolás csak egy program telepítése, semmi más."
A jailbreak meg egy program futtatása és semmi más.
A nyílt forráskód érv is bullshit, mert a telefonokon nem AOSP fut, hanem egy gyártók és az OHA által kiegészített verzió. De ha még az is lenne, akkor sincs jelentősége. A Linux szervereket is szabadon fel lehet törögetni szerinted, mert nyílt forráskódúak?
A rendszer aktív védelmét kerülöd meg azzal, hogy rendszergazda jogokat szerzel egy olyan rendszerben, ahol nem lenne se jogod, se lehetőséged rá.
Szóval nyugodj meg, ugyanaz a folyamat. Főleg, ha mondjuk HTC hardveren vagy, ahol a rádió ROM-ot is csesztetni kell, és társai
Tessék felfogni.
-
Inarus
addikt
válasz
Rickazoid #90 üzenetére
"Mért nem lehet az Android Marketben vásárolni? Valaki magyarázza már el! Marhára nem értem, honnan jön ez a baromság. A magyar viszonylatokat pedig hanyagoljuk már, mindössze egy elhanyagolhatóan kis csoport használ errefelé iPhone-t meg Androidot, bár utóbbit nálunk konkrétan sokkal többen. De még így is elhanyagolható piac vagyunk! Tessék felfogni."
- És ez mocskosul vigasztaló tudat a népnek...
Ügye nem baj, ha van aki néha a hazai háttérszolgáltatást is figyelembe veszi? -
Rickazoid
addikt
"Egyszerű. Beregisztrálsz az App Store-ba és már vásárolhatsz is, az Android Marketen ezt valahogy nem teheted meg, ergo alapból többet vásárolnak az iPhone tulajok, mert TUDNAK vásárolni."
Mért nem lehet az Android Marketben vásárolni? Valaki magyarázza már el! Marhára nem értem, honnan jön ez a baromság. A magyar viszonylatokat pedig hanyagoljuk már, mindössze egy elhanyagolhatóan kis csoport használ errefelé iPhone-t meg Androidot, bár utóbbit nálunk konkrétan sokkal többen. De még így is elhanyagolható piac vagyunk! Tessék felfogni.
"Android topicokban már az első hozzászólásokban részletesen tárgyalják a rootolást és a főzött romok használatát, mikor az ugyanúgy illegális itthoni viszonylatban"
Mert nem illegálisak, csak garanciavesztést okoznak. A rootolás csak egy program telepítése, semmi más. A főzött ROM pedig egy nyílt forráskódú rendszer módosítása, amíg nincs benne warez vagy zárt forrású program feltörése, addig szabad, csak szintén garanciavesztést okoz.
A jailbreak ezzel szemben egy az utolsó bitig zárt rendszer feltörése. -
cqr
aktív tag
Tapasztalatból írtam, sajna sokszor akadozik az SGS olyan játékoknál is, amit még az első generációs iPhone is zökkenőmentesen futtat (pl. Asphalt5).
Én is tapasztalatból írtam. Most (két perce) kipróbáltam, egyáltalán nem akad az Asphalt5. El tudod képzelni, hogy kellene megírni egy programot hogy mbx light-on jobban fusson, mint sgx 540-en? Ha igen, neked remek a képzelőerőd, mert az ilyen kód írását már valószínűleg nagyon akarni kell.Egyébként Androidon kicsit több rétegen kell keresztülverekednie magát a programnak (Dalvik, JIT fordítás stb.), mint a natív iOS-es kódnak, lehet ez is sokat számít.
Ahh, nem megyek bele.. de ha mást nem, megírhatják ndk-ban a mission critical részeket, de ha nem akkor sem jelent ez nagy problémát.Az sgx 540 kétszer erősebb mint az sgx 535 "pont". A driver jó androidon is. Nem láttam még olyan játékot ami akad az android + sgx 540 kombón, és nem akad például az iphone 3gs-en, de ha esetleg tudsz linkelhetsz ilyet.
Elméletben, gyakorlatban meg azért az SGS fizikai felbontása nem sokkal magasabb
Sokat írod ezt, jó is hogy szóbakerült. Igen, a pentile miatt természetesen csökken a valós felbontás (a gpu egyébként szinte biztos hogy 800-at számol), DE ott van előtted a két kijelző, hogy azt mondod "nem sokkal magasabb"? Előttem itt van, és azért ég és föld. Attól, hogy pentile, még messze nem esik le 320*480-nak a közelébe sem.Most mondjam, hogy mennyivel nagyobb az iPad felbontása?
Természetesen ne mond, mert épp az volt a lényeg, hogy hoztam egy példát ahol bizony kiütközik, hogy az sgx 535 az csak sgx535.. és már 960-ban (vagy épp 1024-ben..) is akad játék ami problémát okoz neki.Nem rég azt mondtad, hogy noha növelték a felbontást az i4-el, az nem baj mert így is minden játszható, na erre is példa, hogy azért ez nem igaz. Ha nem csak trükkel négyszerezik a játék felbontását, akkor bizony (akármilyen meglepő : P ) az lassabb lesz i4-en, és "szerencsétlen" esetben ez már érezhető is lehet.. (pl.: linkelt teszt.) Hmm, bár ezt lehet Karma mondta, ha igen akkor hagyd ezt a bekezdést figyelmen kívül : PP
-
Gusztáv
addikt
Persze, én is baromira örülnék ha lenne fizetős Market és Marketplace Magyarországon. Nem igazán látom, hogy mi ebben akkora befektetés, hogy Google, MS nem lépi meg, így csak rászoktatják az embereket a torrentre
. Okosabb fejlesztő megoldja, vettem már androidra progit, mert lehetett paypal-al fizetni.
Mondjuk régebben olvastam cikket arról, hogy Iphone-ra még úgy sem veszik a programokat, hogy pár dollárba kerülnek. De lehet hogy ez azóta változott.
Engem tényleg érdekelnének a valós adatok, ha valaki tud ilyet az ossza már meg.
-
lassan egy mobilteló hardvere beéri egy notebook-ét,mert szerintem a netbookot már lekörözték
-
Everman
addikt
"felteszel egy custom romot az sgsre és meg se tudsz majd szólalni, az iphoneoda meg kihajítod legyen 3gs vagy 4"
Én az SGS-t adtam inkább el, mert custom rom ide vagy oda, meg sem közelíti az iPhone 4 sebességét és az iOS-re fellelhető alkalmazások minőségét.
----
Azt meg egyenesen vérlázítónak tartom, hogy az iPhone topicokban a jailbreak illegálisnak van kikiáltva és tűzzel vassal tiltják még az említését is, míg az Android topicokban már az első hozzászólásokban részletesen tárgyalják a rootolást és a főzött romok használatát, mikor az ugyanúgy illegális itthoni viszonylatban (az, hogy jópárszor szerepel ezekben a fórumokban nyíltan warez szoftverek linkelése is, az már csak plusz apróság).
-
Everman
addikt
"Az, hogy az Iphone tulajok inkább hajlandóak fizetni a programokért, ez jól hangzik, csak van erre bármilyen bizonyíték?"
Egyszerű. Beregisztrálsz az App Store-ba és már vásárolhatsz is, az Android Marketen ezt valahogy nem teheted meg, ergo alapból többet vásárolnak az iPhone tulajok, mert TUDNAK vásárolni.
"Mert eddig ahány Iphone-t láttam az ismeretségi körömben, az mind jailbrake-elt volt."
A felmérések szerint az eladott készülékek 5-6%-a jailbreakelt (speciel a 4.2.1-el én is felhagytam vele).
"Meg gondolom a sok tini, aki Iphonnal rohangál a zsebpénzét legális programokra költi"
Még itthoni mércével is nevetséges 2-300 Ft-okba kerülnek zömmel az alkalmazások, szerinted tőlünk nyugatabbra ez bárkinek is megterhelő összeg?
-
Everman
addikt
"Ez elég érdekes, mert a 3d-s tartalom kirajzolásakor (hacsak nincsenek akkora textúrák, hogy egy egy frame között az rfs-hez kelljen nyúlnia a gpu-nak..) kb a driveren múlik a dolog"
Tapasztalatból írtam, sajna sokszor akadozik az SGS olyan játékoknál is, amit még az első generációs iPhone is zökkenőmentesen futtat (pl. Asphalt5).
Egyébként Androidon kicsit több rétegen kell keresztülverekednie magát a programnak (Dalvik, JIT fordítás stb.), mint a natív iOS-es kódnak, lehet ez is sokat számít."A 3GS-nek sokkal kevesebb pixelt kell keresztültolnia"
Elméletben, gyakorlatban meg azért az SGS fizikai felbontása nem sokkal magasabb, bár az alkalmazások valószínű nem a fizikailag elérhető pixeleket címezik meg, szóval itt bármi lehet.
"Nem egzakt teszt, de a pocket legends-ben a megterhelőbb részeken szemre alacsonyabb is az fps (ráadásul nem is kicsit) egy ipad-on mint az sgs-en."
Most mondjam, hogy mennyivel nagyobb az iPad felbontása?
-
Balákka
tag
ezt a tech-demot ismerősöm mutatta hogy próbáljam ki... hát leesett az állam megmondom őszintén. az iphone4-nek tényleg jó a hardvere.
várom az androidos meg WP7-es válaszdemokat, legyen mit összehasonlítani -
Karma
félisten
A crossplatform fejlesztők jelentései elég hitelesek szerintem.
Egyébként is Magyarország elhanyagolható piac, látszik hogy a Google is kitartóan tojik a fejünkre a fizetős Market bevezetésével - ez alapján kár megítélni bármit is. Meghát a jailbreakelők nem feltétlen warezolnak.
-
Gusztáv
addikt
Az, hogy az Iphone tulajok inkább hajlandóak fizetni a programokért, ez jól hangzik, csak van erre bármilyen bizonyíték? Az publikus, hogy Magyarországon hány Iphone van és milyenek az Appstore eladási statisztikái? Mert eddig ahány Iphone-t láttam az ismeretségi körömben, az mind jailbrake-elt volt. Mert vagy külföldről jött, vagy nem T-Mobilos aki használta. Ismerős kapott 2 telefont Usa-ból, a figura, aki megoldotta hogy ne csak AT&T kártyával működjenek egyből mondta honnan lehet leszedni hozzá a programokat. Meg gondolom a sok tini, aki Iphonnal rohangál a zsebpénzét legális programokra költi
.
Más: az szép és jó hogy már van állat grafika mobilra, de félve kérdezem meg, mennyi idő alatt eszi meg az aksit? Az rém vicces, ha az ember épp arra nem tudja a telefonját használni, mint amire kitalálták, mert 1,5 óra játékkal csutkára merítette.
Nekem személyes tapasztalatom Androiddal van, a San Francisco-m szép nagyokat harap az akkuba pl Pocket Legends alatt (és ebben csak 600 megahertzes Qualcomm MSM7227-van). A Tegra-s Zune HD-m azért jobban bírja, pedig ott kisebb az akku. Mondjuk a kijelző is.
Iphone-om még nem volt, szóval arról nem tudok nyilatkozni, de amikor ismerőst kérdeztem, mért hordja mindig az Iphone töltőjét magával, csak vigyorgott
.
-
David75
őstag
válasz
Bathory Peti #78 üzenetére
Szerintem a honeycomb-on múlik hogy odacsap vagy lezuhan végleg a harmadik helyre a winphone és ios mögé.
-
Bathory Peti
aktív tag
válasz
Bathory Peti #77 üzenetére
Amúgy meg le a kalappal az android elött,mert nagyon fejlődik az tény,és most már tényleg odafog csapni az apple-nek.Jó uton halad.
-
Bathory Peti
aktív tag
igazad van Zsolti,nekem van iphone 4-em is meg androidom is,nem vagyok elfogulva egyik iránt sem,de az tény,hogy az iphonera sokkal több,és jobb programokat irnak mint androidra,és valjuk be élvezetesebbek is a játékok,na meg kezelhetőbbek.Szerintem.Például:mind a kettön játszottem a modern combat sandstormmal,sokkal irányithatoob iphone 4-en mint a galaxy s-en.Teszteld le,sajnos igy van.
A szabadságérzetben meg 100-szor jobb az android,ez igy igaz.
-
Karma
félisten
Az Androidtól se, amint befoltozzák a réseket, és nem tudsz se rootolni, se függetleníteni. Persze eddig szerencsére a hackerek meg tudtak oldani sok problémát, bármit is csinál a gyártó, de ők se hülyék, és minden generációban erősítik a védelmet úgyis.
Másrészt az asztali Maces szöveged egyszerűen valótlan, úgyhogy nem erőltetném az analfabétázást a helyedben, visszaüthet
-
zsoltti
senior tag
válasz
DemonDani #74 üzenetére
Az a vicc h ha meg rootolod a telot a , hivatalos marketen program letöltésével, majd ugyancsak a marketen le lehet szedni a függetlenitő progit és már nem is hálózat függő a galaxy s. Szóval nekem ezért lesz mindig is androidos telóm. Ilyen szabadságot sosem kapsz az appletől , vedd példának az asztali gépeit, a felhasználót a lehető legtávolabb tartja , egy burokban a rendszertől. Típikus tömeg juzerneknek való. Aki a prohardveren olvasgat arról meg feltételezem hogy valamennyite ért a gépekhez, és szeret bütykölni, és nem műszaki analfabéta, de lehet rossz helyen járok
-
-igu-
veterán
Jó ez a grafika, bár a videó nem adja vissza rendesen - élőben iPad-en sokkal szebb.
-
Probber
őstag
Az biztos, hogy nagyon komoly fejlődésen mentek keresztül a mobiltechnológiák, ez pedig egy remek, összeszedett kis cikk lett.
-
zsoltti
senior tag
felteszel egy custom romot az sgsre és meg se tudsz majd szólalni, az iphoneoda meg kihajítod legyen 3gs vagy 4
Ezt érdemes feltenni - Custom rom
Ráadásul egyáltalán nem nehéz, és nem is jár veszéllyel!
-
Itt van a dungeon defenders. Jo kis platform osszehasonlito lehetne. Bar igaz hogy csak androidon lattam hogy fut es milyen graffal, nem tudom ios-on miben mas.
Egyebkent meg nagyon bejovos a jatek. (y) -
cqr
aktív tag
Egy 3GS a maga jóval gyengébb hardverével is gyorsabbnak tűnik mellette és azonos 3D-s játék jobban is fut rajta.
Ez elég érdekes, mert a 3d-s tartalom kirajzolásakor (hacsak nincsenek akkora textúrák, hogy egy egy frame között az rfs-hez kelljen nyúlnia a gpu-nak..) kb a driveren múlik a dolog, és az az sgs-en is teljesen korrekt. Szóval ez inkább csak úgy lehetséges, hogy ha nem azonos a két 3D-s játék implementálása.. : p
Szóval melyik lenne az a játék ami gyorsabbnak.. ..tűnik? : )A 3GS-nek sokkal kevesebb pixelt kell keresztültolnia, de még így sem veri meg az sgs-t egy normálisan kódolt játékban/benchmarkban.. (lsd link, anand..)
(Nem egzakt teszt, de a pocket legends-ben a megterhelőbb részeken szemre alacsonyabb is az fps (ráadásul nem is kicsit) egy ipad-on mint az sgs-en.. (ami persze egyáltalán nem lenne meglepő..) : dd
-
Everman
addikt
Hiába van az SGS-ben a papíron gyorsabb GPU, ha egyszer azt semmi nem használja ki és maga rendszer is eléggé döcögősre tudja fogni a műsort, ha olyanja van.
Egy 3GS a maga jóval gyengébb hardverével is gyorsabbnak tűnik mellette és azonos 3D-s játék jobban is fut rajta.----
Skynet258:
"Ezek a címek elég jól bemutatják, jelenleg hol áll az Android, és bizony szép fejlődésen esett keresztül."
Valóban sokat fejlődött, de nézd meg az általad említett játékok mikor jelentek meg iOS-re és jelenleg milyen játékoknál tart a platform.
-
zsoltti
senior tag
válasz
Skynet258 #60 üzenetére
Wáu, tök jó ez az oldal el is mentettem.
De az nem is baj legalább van válsszték, és aki nem akar sokat költeni telefonra az is kaphat egy kis szeletet a csúcs telefonok világából. Persze ugyanugy mint a pcknél gyengébb gépre is lehet win7 et telepiteni, viszon nem fognak attól a játékok maxon. Igaz van aki simán csak a programok, kinézet, szolgáltatások miatt teszi fel.
Most az olcsó andriod vs. csak egyfajta drága iphonera gondltam ezzel a pc-s példával.
-
zsoltti
senior tag
Szerintem Nem a platformmal van baj, hanem a pénzügyi okai vannak ennek, akinek androidos telefonja van nemigen költ szerintem progikra , szerintem alapból több pénzük van az iphoneosoknak úgy általában a marketre költeni, na meg hát azt az iphone4 et mindenhol ismerik a világon. Persze h inkább oda fejlesztik először a progamokat ahol többet vesznek belöle.
-
Skynet258
veterán
Én épp a minap írogattam a BIA 2-ről, a Lets Golf 2-ről, a GT Racing-ről, Splinter Cell, Real Football... Ezek a címek elég jól bemutatják, jelenleg hol áll az Android, és bizony szép fejlődésen esett keresztül. Csak míg egy Spica-n ezek játszhatatlanok, addig egy Galaxy S vígan viszi őket; ez a probléma iPhone-nál nincs meg.
-
skajwa
senior tag
A grafika tényleg jó, de maga a játék elég unalmas...1 órát nyomkodtam, majd másnap töröltem a iPad-ről. Lassan elérik a pentium 4-es játékok szintjét, ami azért nem sei, ha azt nézzük, hogy egy mobil eszközről van szó.
-
cqr
aktív tag
Androidra is elérhető az ue3 engine (és valószínűleg hamarosan az udk is), grafikusan megterhelő játékok -ha nem is annyi mint iOS-re- pedig már most is vannak : ).
Hardveresen -a natív felbontást is figyelembe véve- meg nagyon sok androidos eszköz erősebb mint az iphone 4. : p
A cikkhez:
A motor által ismert funkciók listája sajnos a Tech 5-höz hasonlóan itt is titkos.
Ez biztos? Lehet hogy ez a lista nem teljes, de az udk iOS verziója által támogatott feature-list: [link] -
zsoltti
senior tag
Itt valaki erősen apple parti, elképesző grafika az appletől, ja de az andiod is gyorsan fejlődik!
Hát épp hogy már régesrégen kiadták a galaxy s- t ami már megjenése óta erősebb az utólag megjelenő iphone4nál 3d ügyileg! sgs powervr 540 vs iphone4 powervr 535. Procijuk pedig ugyan az a chip. Melyik van lemaradva???
-
speed3456
aktív tag
Érdekes cikk jó volt olvasni!
Haverom iphone-ján láttam az Infinity Blade-et és nem rossz grafika. Még egy pár év és szvsz a notiknak végük.
-
ló úr
őstag
válasz
tom956ster #44 üzenetére
HTC-t jelenleg nem vennék
De márciusig még lehet olyan telójuk amit viszont igen
De egyelőre nem alternatíva
-
Karma
félisten
válasz
tom956ster #44 üzenetére
Mondjuk EVO 4G-vel sokmindent nem lehet kezdeni itthon
-
Puma K
nagyúr
Nem alkalmatlan csak egyszerűen nem szerepelt az Apple céljai között hogy játék platform is legyen az OSX
A Valve csinálta a Half Life 2-őt és egy csomó remek játékot. Na ők elkezdtek Mac-re portolni az eddigi játékokat (ha minden igaz akkor a Steam megbízásából, de nem biztos)
Havernak van egy Mac Book-ja és a Team Fortress 2, BOT-ok ellen tök jól megy, de ha online elkezd játszani valahol akkor drasztikusan leesik az FPS. Szóval van még mit finomítani, de legalább már elkezdték.
-
Bathory Peti
aktív tag
most szedtem le az infinity bladet,tényleg bámulatos a grafikája.Én meg majdnem eladtam az iphone 4-em.
-
xdx@
aktív tag
Nagyon jó a grafikája de nem csak erre kéne rágyúrni.
-
ló úr
őstag
HTC nek kamerában kéne nagyon sokat javítania,és akkor semmi bajom nem lenne a készülékeikkel.Igen Samsung szeret belekaparászni ez a buzi Touchwiz felület egy kalap sz@rt nem ér mivel szerintem nem vmi jó,de még lassú is
Én jelen állás szerint március körül akarok telót vásárolni másikat,addig meglátjuk mi jön,mi nem.A Nexus S az tetszik nagyon,kérdés,h akkorra ideér e hozzánk,plusz mostanság a Motorola Androidos készülékeire vagyok rákattanva mert szépek,és gyorsak.Bár mondom még ott a másik alternatíva a Phone 7,szal meglátjuk mit dob a gép 3-4 hónap múlva.
Megrágott alma egyelőre nem érdekel,de sose lehet tudni -
Karma
félisten
Nem az a jó kérdés, hogy miért a HTC a gyorsabb, hanem hogy miért lassabb a SGS. És azért jó, mert a válasz ismert: mert valamelyik koreai kitalálta, hogy nem jó neki a Linux-világ egyetlen fájlrendszere se, hanem ír magának egy korcs FAT32 variánst (RFS), ami nem mellesleg rettentő bénára és lassúra sikerült, és erre rakja a rendszert
Szerencsére lecserélhető.
De ez elvileg az NS-re már nem vonatkozik, szerencsére.
A WP7 tényleg jó játékra, már most is nagyon komoly cuccok vannak rá (nekem pl. a Rocket Riot jön be nagyon), de sajnos itthonról nem lehet megvásárolni semmit se
-
ló úr
őstag
Nexus One az HTC fejlesztés,a Nexus S pedig Samsung. Szal. Igen értem h gördülékenyebb,csak azt nem értem miért? Amikor ezek a gyártók csinálják a legtöbb android alapú készüléket. Miért nem tudják ugyanúgy megcsinálni akkor mint ezeket az úgymond Goolge SZPONZORÁL-takat?? Mondjuk sajnálatosan még egyik teló sem volt a kezemben Nexus S még konkrétan szerintem Magyarországon senkiében
De Nexus one-al sem taliztam még élőben sajnos
Nekem egy Galaxy Spica-m van,de mondjuk ez alsó kategória az Androidosok közt,és nem is vmi fürge jószág,meg is akarok tavasszal válni tőle,amint lesz pénzem jobbra!
Apple gépei meg azért olyan gyorsak mert ugye 1 még nem felejtettek el oprendszert csinálni,2 meg mert évente kell 1 vasra megírni azt a rendszert és kész,így könnyű
Windows Phone7-ek is jó gyorsak,meg gördülékenyek,azokkal is szemezek,azok is jók lehetnek játékra szerintem
-
joey04
titán
pontosan, ezért jó az Apple, mert csak 1-2 vasra kell megírni a rendszert. de partiban lehet (van) az Android is, de ahogy Pompi is mondta, csak a saját készülekein, vagyis nexus one, nexus s. ezért van az, hogy egy n1 gördülékenyebb mint egy erősebb sgs, vagy mint a tesó desire. a többi készülékre valahogy nem olyan jó az optimalizálás. szóval én ha droidban gondolkodnék csak hivatalos google készülék jöhetne szóba.
-
Rickazoid
addikt
Már hogy mi hogy mi van? Melyik része hülyeség? Hogy lesznek hardverkövetelmények? 3D nélküli Androidos telefonokon sose fog futni azt igénylő játék, ahogy a régi processzorokon se, de 128 MB RAM is édeskevés, vagy az alacsony felbontás. Android jelen van minden kategóriában, de nem minden játék való minden kategóriába.
Vagy a PC-s fejlesztés a hülyeség? Lassan akkora különbség van androidos telefon és androidos telefon közt, mint PC és PC közt. Épp arra utaltam, hogy ez nem akadálya a fejlesztésnek, hisz máshol se jelent semmi gondot, a rendszer ugyanaz, a hardvert pedig az kezeli.
Az Android vs. iOS résznél pedig nem hardveres vagy szoftveres dolgokra utaltam, hanem hogy ki kivel fog megegyezni, melyik lobbinak enged majd, stb., stb., még pár olyasmi, amibe pár erre járó, nem logikus iPhone rajongó belekötne. -
ló úr
őstag
"Mielőtt megkapnám az almanáci címet, nekem is Androidom van és szeretem is, csak van pár komoly hibája ami mellett nem nagyon lehet elmenni szótlanul."
Van az az almának is,és ott csak 1-1 célhardverre kell írni a programokat,dolgokat,Androidnál meg nemtom hány telógyártónak a 20 féle csipkészletére meg képernyőfelbontására,3d cuccára,mindenre,proci stb. Én sem akarok itt Android náci lenni,nincs bajom az Iphone-al,jó kis készülék,csak vhogy én az Androidba szerettem bele annó -
Alwares
aktív tag
Az elérhetetlen market néven természetesen arra gondoltam, hogy a fizetős részét nem érni el. És azok se csinálnak valami nagy forgalmat, a fizetési hajlandóság ahogy nézem ezen a platformon jóval kisebb mint az almásoknál. Hogy itt fizetős market mikor lesz, meg a világ többi részén azt még megvárom. Ilyen téren nagyon lassan fejlődik az android.
És nem is ez a fő probléma. Hanem ha például játékfejlesztésről van szó, gondolom hallottad hogy a 2.3-ban milyen hasznos dolgokat tettek be. Remek. És ezekkel majd kb 1 év múlva lesz érdemes foglalkozni, mikor már lesz annyi telefon ami támogatja és érdemes is vele foglalkozni. Kapizsgálod már?
Én nem tudom, hogy mennek a 3D dolgok android terén, de ahogy néztem hiába van ugyanaz a Chip két telefonban, eléggé máshogy működnek a programok ha erről van szó. De ezzel még megbirkóznak a fejlesztők szerintem ;-)Mielőtt megkapnám az almanáci címet, nekem is Androidom van és szeretem is, csak van pár komoly hibája ami mellett nem nagyon lehet elmenni szótlanul.
-
Binyi01
aktív tag
Wave - n is van ilyen grafika, ha nem jobb...
-
zoltanz
nagyúr
"Maga az Epic egyébként azt nyilatkozta, hogy az OpenGL ES 2.0-ra épülő mobilos változatra még jóideig nem fognak játékot fejleszteni, véleményük szerint ugyanis még 3-5 év kell az okostelefonoknak, hogy elérjék azt a szintet, amit most például az Xbox 360 használ; ha ez megvan, akkor jönnek majd az Unreal játékok is."
Miért csak akkor? Ekkora felbontáshoz nem is kell akkora teljesítmény mint Xbox360 konzolon.
-
ló úr
őstag
Te tudod miről beszélsz egyáltalán? Minden normálisabb androidos telóban ott figyel a 3D gyorsító amik általában ugyanazok mint a Iphonokban is+ a procik is ugyanazok a Cortex A8 as 1 GHZ es verziók tehát némelyikük erősebb mint az Iphone 4
,szal kicsit megvan a képzavar,másik lényeges dolog amit írtál h "elérhetetlen Market"megint nemtudod miről beszélsz úgy látszik.Marketet mindenki elérheti az androidról,igaz egyelőre még csak az ingyenes tartalmakat,amikből nem mellékesen rohadt sok van,de hamarosan a fizetős cuccok is megjelennek hazánkban is rá. De köszönjük szépen a hozzáértő hsz-edet.
#23- A hardver a felsőkategóriás Androidos telókban legalább olyan jó ha nem jobb némelyikben mint ami az Iphone 4 ben található,és ugyanúgy van 3D gyorsító is amik ált. ugyanazok a fejlesztések mint amik Iphone 4 ben vannak.Olvasni kéne néha a cikkeket meg hasonlóak,nemkéne hülyeségeket állítani
-
DemonDani
addikt
nem tudom, valamit félre értettél
Az SGXnél kiegészíteném, nem hogy nincs. Az Apple A4 egy Samsung Hummingbird.
De a cikkben olyan mintha azt akarná mondani hogy csak az IPhoneban van ilyen, holott az összes motorola ilyet használ mivel a Texas Instruments az SGXet építi be, és azokat a TI által gyártott SOCokat teszi a Motorola az összes Androidos telefonba, és a Samsung Hummingbird is SGXet használ ami meg Pl a Galaxy S-ben is van meg még sok másban is.a lényeg hogy nem csak az IPhone hanem nagyon sok Androidos telefon is SGX-re épít meg ugye most 4 komoly SoC gyártó van (illetve ezek köszönnek vissza mobil formájában):
- TI ugye az OMAP-ot SGX alapon
- Qualcomm itt mindenben Adreno van.
- Samsung, szintén SGX mindenben.
- Nvidia pedig ugye sajáttal... -
GALARDO
addikt
Jó lett a cikk gratula!
-
Bocha
HÁZIGAZDA
-
Rickazoid
addikt
A PC-k se egyformák, mégis van rájuk játék bőven. A komoly játékgyártóknak meg már eleve van tapasztalata a PC-re fejlesztésben, nem fog gondot okozni az Android se, csak épp nem lesz elérhető mindegyiken, a játékoknak meglesznek a maguk hardverkövetelményei. Lényegében már most is van nem egy ilyen. A kérdést szerintem más oldalról fogják megközelíteni, de nem akarok Android vs. iOS vitát indítani itt most.
Várjuk a fejleményeket, ebből úgyis csak jó sülhet ki.
-
DemonDani
addikt
ATi Imageon
ilyen már nem igazán létezik, legalábbis nem így hívják, mivel az AMD felvásárlás után AMD Imageon lett, majd ugye a szar anyagi helyzet miatt megváltak tőle és a Qualcomm vette át és a nevük Adreno lett...
A PowerVR SGX-ek meg az TI az OMAP-okban használja ami meg már közel sem IPhone, meg a Samsungok is szeretik a Hummingbird fronton
...
szóval itt is kellene kicsit pontosítani, mivel ez van a telefonok igen csak nagy részében mindenhol ahol nem Qualcommra építenek, vagy Tegrára utóbbi pedig még azért igen csak ritka.Amúgy jó írás, hiánypótló! Köszönjük!
-
AkosL
aktív tag
válasz
RepeatSector #4 üzenetére
elég régóta osx-et használok, bocs, de tudom, hogy miről beszélek.
az osx teljesítménye játékok alatt szar, messze elmarad egy win-től. -
Alwares
aktív tag
Jó kis cikk! Kíváncsi vagyok mi lesz ezeknek a motoroknak a jövője. IOS-en teljesen tiszta, ott pörögni fog rendesen. Az IOS ilyen szempontból olyan mint a konzolos fejlesztés. 1-2 hardver van, ami alig különbözik. Ellenben Androidra nem biztos, hogy csinálnék ilyesmi játékot. A sok hanyagul megírt driver és az elérhetetlen market :S A millió féle képernyő méret, gyorsító chipek hiánya. Bár talán az ilyen motorok pont szépen lekezelik az ilyesmit és a fejlesztőnek csak a gyártással kell foglalkozni.
Mondjuk az sem utolsó, hogy az Epic még 25%-ot húz le a haszonból, még a platformholder is lecsippent 25-öt és még nem is adóztunk :S
-
Freddycom
őstag
Ez a játék mennyibe fáj? Netalán ingyenes, h jobban elterjedjen?
-
n0_gAboR
őstag
Remeljuk Android fronton is osszekapjak magukat a fejlesztok. Az EA es a Gameloft mostanaban kezdtek kitolni a termekeiket a marketbe is.
-
Bocha
HÁZIGAZDA
válasz
Poll Tamás #12 üzenetére
Jogos, javítom!
-
Saccco
nagyúr
Az a grafika elég komoly.
Pár éve számítógépen is csodájára jártunk a hasonlóknak... -
Poll Tamás
tag
Csak a pontosság kedvéért:
az iPod Touch 3G 16 és 32 GB-tal szerelt változataiban már az A8 magra épülő ARM Cortex technológiás hardver található).
Helyett:
az iPod Touch 3G 32 és 64 GB-tal szerelt változataiban már az A8 magra épülő ARM Cortex technológiás hardver található).
16 GB-os harmadik generációs iPod Touch-t nem adtak ki, viszont 8 GB-t igen, de az nem kapta meg az új hardvert, csak a 32gb és a 64gb-os kapta meg.
-
geri005
tag
Jó írás!
Én még 1-2 éve játszottam iPhone 2G-n... hát már ott is ámultam... Igazából PSP-re képtelen voltam találni normális autós játékot, iPhone-on kipróbáltam az NFS Undercover-t, végig is vittem. Aztán rájöttem, hogy nem vagyok egy nagy játékos, szóval itt vége is lett
-
plus44
veterán
Ennek legalább van vmi értelme is (értsd van játék része, az Epic Citadel-ben meg csak mászkálni lehetett...mondjuk oké, a technika és a látvány a hangsúlyos, de akkor is)
-
saguaro
tag
Új szerkesztőt üdvözölhetünk köreinkben?
-
HPAA
őstag
jaja , a "célközönség" a meghatározó , egyszerűen jobban megéri ...
-
j-cool
tag
Már most jobb játékok vannak iPhone-ra mint OSX-re, de nem azért mert az iPhone alkalmasabb lenne játékra. Hanem egyszerűen a célközönség: iPhone-on többen játszanak mint OSX-en, plusz az érintőképernyő és a giroszkóp sok eddig teljesen új felfogású játékot tesz lehetővé (Angry Birds, Friut Ninja - ezeket nehéz lenne egérrel és billentyűvel játszani).
OSX szerintem alkalmasabb lehet játékra, hiszen ott nagyobb teljesítmény áll rendelkezésre.
A cikk király. Még sok ilyet!
-
Cannabis7
senior tag
remek, már állejtős a grafika, és az irányíthatósággal, játékkezeléssel mikor akarnak elkezdeni foglalkozni? -.-"
-
vans?
őstag
Jo kis cikk.
-
Liudvikas
tag
hehe, hamarosan jobb játékok lesznek iPhone-ra, mint OSX-re
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- Foxpost
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Megingott a Netflix trónja Magyarországon
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Óvodások homokozója
- Erős törpe: ASUS NUC 15 Pro+
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R7 2700 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Samsung Galaxy S21 Ultra / 12GB RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i3-8130U 12GB 512GB 14" FHD 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest