Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Everman

    addikt

    válasz cqr #64 üzenetére

    "Ez elég érdekes, mert a 3d-s tartalom kirajzolásakor (hacsak nincsenek akkora textúrák, hogy egy egy frame között az rfs-hez kelljen nyúlnia a gpu-nak..) kb a driveren múlik a dolog"

    Tapasztalatból írtam, sajna sokszor akadozik az SGS olyan játékoknál is, amit még az első generációs iPhone is zökkenőmentesen futtat (pl. Asphalt5).
    Egyébként Androidon kicsit több rétegen kell keresztülverekednie magát a programnak (Dalvik, JIT fordítás stb.), mint a natív iOS-es kódnak, lehet ez is sokat számít.

    "A 3GS-nek sokkal kevesebb pixelt kell keresztültolnia"

    Elméletben, gyakorlatban meg azért az SGS fizikai felbontása nem sokkal magasabb, bár az alkalmazások valószínű nem a fizikailag elérhető pixeleket címezik meg, szóval itt bármi lehet.

    "Nem egzakt teszt, de a pocket legends-ben a megterhelőbb részeken szemre alacsonyabb is az fps (ráadásul nem is kicsit) egy ipad-on mint az sgs-en."

    Most mondjam, hogy mennyivel nagyobb az iPad felbontása? :D

Új hozzászólás Aktív témák