- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Fotók, videók mobillal
- Karaktere biztos lesz az első Nothing fejhallgatónak
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Új hozzászólás Aktív témák
-
Everman
addikt
"a videón mindenki úgy látja, hogy akad. De mint a hszokat látod, ez nem az általános."
Csak tudod az a helyzet, hogy én magam is ugyanezt tapasztaltam a saját és ismerősöm készülékén is. Én még csak rendben lennék, mert eléggé Apple fan vagyok, de az ismerősöm inkább az Androidhoz húz, szóval a fenti szabály szerint nála nem kéne akadoznia
"Teljesen felesleges "csűrni-csavarni". Landscape mód"
Ja, landscape mód?
Majd akkor szólj, ha portré módban el tudod olvasni a szöveget, mint én iPhone 4-en"Nagyon jól látható szemmel a kettő közötti felbontásbeli különbség.."
Azt én nem is állítottam, hogy nincs különbség, mert van, csak nem annyi, amennyi mondjuk a 3GS és egy Milestone kijelzője között van, tekintve annak a natív felbontása valóban 480x854.
-
Everman
addikt
Értem, szóval egy alkalmazás akadozása attól függ, hogy ki nézi, ha Apple user, akkor akadozik, ha Android user, akkor meg folyamatos.
"Épp a más szervezésen van a hangsúly, ami miatt az sgs-en minden olvasható a mobilarena címlapjából mikor a teljes oldalt rendereli a kijelzőre, a 3gs-en meg nem."
A Mobilarena címlapjára speciel nem emlékszem, de az Index címoldala nem volt olvasható SGS-en.
-
Everman
addikt
"Sajnos innentől meddő.. mert mindenre írhatod, hogy de nálad akadozott."
Mint mondtam nem kell más, csak rá kell keresni a youtube-on, itt egy összehasonlítás:
Az, hogy kevésbé részletes grafikával is akadozik SGS-en és a betöltés mennyivel lassabb, eléggé szemléletes.
"Egyrészt nem lehet a pentil-et egy az egyben normál szubpixel szervezéssé átváltani, másrészt kíváncsi vagyok hogyan jöttek ki ezek a számok... xd"
A subpixel számok adottak, ez fizikai adat (az, hogy ezek miként szerveződnek pixelekbe, más tészta). Pontos infót a gyártói adatokból lehet megtudni, de van itt egy teszt is ahol szerepelnek a pontos adatok: [link]
-
Everman
addikt
"Én is tapasztalatból írtam. Most (két perce) kipróbáltam, egyáltalán nem akad az Asphalt5."
Nálam többször is előfordult, de ha nagyon akarnék találnék a youtubon is videót erről, de a legviccesebb az volt, mikor játék közben jött egy bejövő hívás és mire kirakta a kezelőszerveket, addigra a túloldalon letették (és ezt nem egyszer eljátszotta az SGS nálam).
"Az sgx 540 kétszer erősebb mint az sgx 535 "pont". "
Papíron. Valóságban meg ennek semmi látszatja, sőt (SGS vs iPhone viszonyban).
"Nem láttam még olyan játékot ami akad az android + sgx 540 kombón, és nem akad például az iphone 3gs-en, de ha esetleg tudsz linkelhetsz ilyet."
Az Asphalt5 nálam akadozott gyakran, de a Need for speed szintén. Nagyobb játékokról nem tudok véleményt mondani, mert a legtöbbnek nincsen Android portja.
"Előttem itt van, és azért ég és föld. Attól, hogy pentile, még messze nem esik le 320*480-nak a közelébe sem."
A 3GS képernyője 0.31 millió szubpixelt tartalmaz, a Galaxy S-é 0,38 milliót. Szóval igencsak a közelében van.
-
Everman
addikt
"Ez elég érdekes, mert a 3d-s tartalom kirajzolásakor (hacsak nincsenek akkora textúrák, hogy egy egy frame között az rfs-hez kelljen nyúlnia a gpu-nak..) kb a driveren múlik a dolog"
Tapasztalatból írtam, sajna sokszor akadozik az SGS olyan játékoknál is, amit még az első generációs iPhone is zökkenőmentesen futtat (pl. Asphalt5).
Egyébként Androidon kicsit több rétegen kell keresztülverekednie magát a programnak (Dalvik, JIT fordítás stb.), mint a natív iOS-es kódnak, lehet ez is sokat számít."A 3GS-nek sokkal kevesebb pixelt kell keresztültolnia"
Elméletben, gyakorlatban meg azért az SGS fizikai felbontása nem sokkal magasabb, bár az alkalmazások valószínű nem a fizikailag elérhető pixeleket címezik meg, szóval itt bármi lehet.
"Nem egzakt teszt, de a pocket legends-ben a megterhelőbb részeken szemre alacsonyabb is az fps (ráadásul nem is kicsit) egy ipad-on mint az sgs-en."
Most mondjam, hogy mennyivel nagyobb az iPad felbontása?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Home server / házi szerver építése
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Az áremelések és a GTA VI késése miatt nem költekeznek a játékosok?
- OLED TV topic
- Milyen videókártyát?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U758 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I W11 I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 4060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged