- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
bnorci71 #230440 üzenetére
Ehhez kapcsolódva kérdeznék én is, a G12evo egyszerre etilén-glikol és glicerines is a G13-hoz hasonlóan? (ECS tuning webshop leírásában szerepel így [link] ).
Sok amcsi G12++(G40) fagyállóra cseréli a G13-at, mert hogy a G12++ tartósabb a G12evo-nál is, és persze szélesebb körben elérhető anyag. -
imyourfriend
őstag
válasz
bnorci71 #230403 üzenetére
[link] egy ilyen kerekezéssel kezdem jövő hétfőn valami takarót kell vigyek az autóba, hogy amikor megállok a hegytetőn le legyen takarva a bringa.
Második szállást még nem néztem ki, van ott egy óriási gát ahhoz szeretnék eljutni és ha a lábaim is bírják akkor Passo Gavia. Tulajdonképpen egyre jobban zavarnak a kanyarfotós posztjai.. szép a hely így dőlt el, hogy megyek, ezért is gyűjtöttem szorgosan a nyeregben picivel több mint 33ezer méter szintet eddig idén.
-
válasz
bnorci71 #230364 üzenetére
Meglátásom szerint, ekkora éves futásra, új autóból jobban járnál egy 1.5 TSI-vel. Nincs DPF-para és társai.
Viszont 1.5-ös Golf meg a Start felszereltséggel éri meg igazán. Style, R-line szvsz túl drága. Kicsit többért inkább ott a GTI. 🤗 Aztán akkor tegyél hozzá még egy misit, ott a Clubsport. 😎 Még egy pici... ott az igazi R. 🤷♂️ Így eljutunk végül a dupla fogyasztásig.
-
válasz
bnorci71 #230356 üzenetére
Semmi gond, nem piszkálódni akartam
Igen, 2025 már jobb, ettől függetlenül nem minden felhasználói profil optimális már (régen sem volt az, de most meg pláne) a dízelnek, mert dúsulás is előfordulhat, meg brutál sokat regenerálnak most már, főleg városban. DPF-ek meg döglődnek 70-80e km-esen. Tehát maradjunk annyiban, hogy az olajat nem eszi.
-
-
válasz
bnorci71 #229970 üzenetére
De nem kevés alapjáraton a 12V??
#229973Reggie0:
Azt kikapcsoltam, azzal kezdtem. Akkor ugrik meg a hangerő, ha motorfék, és a fesz olyankor felmegy 14,5-14,7V-ra. Azt sem értem, a rádió miért nem tolerál pár voltnyi különbséget? Mondjuk ez csak engem zarvar a cégnél, a többiek sz@..rnak rá. (Nagy cég, hárman vagyunk)
Akkut januárban cserélték szervizben, és állítólag fel is tanították. -
TrollBalint
addikt
válasz
bnorci71 #229522 üzenetére
Csak a forgalmat se szeretem feltartani ugyanakkor feleslegesnek tartom a fékezést, ha lakott területre érek és inkább előbb leveszem a gázról a lábam és belassulok 50 környékére. (Persze a legtöbbször elvétem és mindig 60-70 lesz belőle, de gyakorlat teszi a mestert
)
Bár, gondolom, ha átteszem manuál módba, akkor vissza tudok váltani és lesz motorfékem? Persze ez csak elmélet, mert biztos nem fogok váltogatni
-
TrollBalint
addikt
válasz
bnorci71 #229514 üzenetére
Nekem a Volvo és az Insignia is szépen lassult, ha csak hagytam futni vízszintes terepem. Nem gyorsan, az tény, de érezhetően volt motorfék. És igen, ha visszaraktam, még jobban, az is tény. De itt... szinte semmi
10-ből kb. hatszor nem találom el, hol kell elvennem a gázról a lábam, hogy mire a táblához érek ~50-nel menjek
-
Lacess
tag
válasz
bnorci71 #229193 üzenetére
Az nem a "feszítő kupakjának" tűnik, hanem maga a görgő lesz az. Valami ilyesmi közelről (igaz, ez nem TDI):
Viszont az nem áll össze, hogy 100km-t mentél töltés nélkül? Valamint ezután még 11,88V volt az akku nyugalmi feszültsége? Nem tudom mekkora akksid van (jah, de, tudom...
), de becsüld meg rendesen.
-
bnorci71
addikt
válasz
bnorci71 #229160 üzenetére
Passat még nem tudom az első költés sok volt azóta megy igaz 10eKm-nél járunk csak.
bacca meg rászóltam
mai öröm
az ok
remélem felismerhető a feszítő kupakja is ami a nem a helyén lévő "ékszíj" mellett leledzik.
A durva, hogy 12eKm körül van benne.
De út szélén nem hagyunk senkit a piros lámpa csak az amatőröket ijeszti meg a profik hazamennek a diesellel bátran 100Km-t
és az aksi a garázsba
persze a klíma a rádió ,de még a nappali menetfényt is lekapcsoltam, ami érdekes félút után eszembe jutott az ELM be van dugva, nosza nézzünk egy feszt persze menet közben -siccc- és 10,4V OBD csatlakozó feszt mutatott
Apolló 13> ennyi áram van ebből kel megoldani a hazajövetelt
Mondjuk kicsit izgultam ha leáll a motor hogyan rakom a DSG-t N-be de hát ez a 20. probléma most meg a 3.nál tartunkNa és a cseresznye a tejszínhabra, hogy a ~10éves Lidl töltő is el van durranva. Van ugyan itthon még 2 aksi töltő de azokat nem akasztanám rá az Start/Stopos aksira.
Egy házi barkács semmit nem állítható tekercses és egy ugyan gyári 6fokozat+indításos magyar töltő.
Jó hír, hogy hétfőtől a Lidlbe viszont lesz töltő. -
bul07
nagyúr
válasz
bnorci71 #229188 üzenetére
A.Z. csak arra írtam ha mindegy lenne, mert már sok a silány gyártás a neves gyártók között is, ahogy írták itt többen is, megeshet simán hogy a gagyibb márka is bírja addig
Én megveszem a legolcsóbbat is ha jó, nem a márkára megyek, de márka miatt nem fogok plusz pénzt belekölteni, ezért nézek álltálában a ársáv közepéről ami most olyan 4-5e Ft
Volt említve a LEMFÖRDER biztos jó, de nagy eséllyel nem fogja 2x 3x annyi ideig bírni mint egy sima SWAG vagy MEYLE mert annyival drágább.Amúgy most meg hajlok a SWAG felé [link] . Itt rákerestem de nem sokszor van említve.
#229189 grizlisandor
6éve a lényeg
Mert akkor még lehet "volt benne anyag" , a nem régi 1-2éves TRW beépítésekre van panasz. Gondolom változtattak a gyártáson.
Ez a baj hogy évről évre változik a minőség, lehet ami 4-6éve jó gyártó alkatrész volt mára gyengébb minőség lett.Majd ha kiszedtem a régit lehet arról rakok be képet
Köszi mindenkinek a hozzászólásokat
-
bul07
nagyúr
válasz
bnorci71 #229172 üzenetére
Ja hát tudod nem csak gazdagok akarják rendben tartani a kocsijukat.
Nem véletlen van 20éves kocsim. Nagyon nem mindegy hogy valami 2-4 vagy 10e Ft felett van.
Főleg hogy egy 20éves kocsi értéket már nem növeli semmi belelocsolt pénz, csak a menetbiztosságot növeli.
És amúgy tudom tudom majom és banán.Fagyit vagy 2éve ettem utoljára a Balatonnál egy kiránduláson hétköznapokon drága nekem, több hónaponként talán ha veszek egy doboz akciós jégkrémet.
-
slett27
addikt
válasz
bnorci71 #229160 üzenetére
Ezért is fogok venni majd Suzukit. Ergya, de nincs típushiba, ha van akkor is a legkevesebb amit kér.
Swift 3. gen. Oszt kész. Jobbat nem tudok. Ez nem tartozik szervesen a topichoz azért is offolok. Havi 1M !!! kereset amivel ezt meg lehet oldani amit írtál. Nagyon kevés helyen fizetnek ennyit. Plusz vannak a szokásos kopó, forgó alkatrészek cseréi.
-
válasz
bnorci71 #228947 üzenetére
Igen, mindketten.
Fiatal használtként vették őket (8, ill. 5-6 éve), napi kb. 60-70 km-t ingáznak, otthon napelemről, melohelyen ingyen töltik. A régi akku ment az otthoni napelemes rendszerbe.
Kiszámolták, először az egyik, majd pár hónappal később a másikuk is beleugrott a 3,5 millás cserébe. (Gyakran ebédelünk együtt, innen a részletek.) Nekem is furcsa volt eleinte, de nagyon happy-k vele. 🤷♂️Természetesen nem került be a forgalmiba. Szerintem lövése sincs a vizsgabiztosnak. Meg talán burkolat van legalul.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
bnorci71 #228891 üzenetére
Se a Golf 4-nél se az Astranál nem volt egy deka spén sem a rendszerben, mire nehezen kezdtek indulni hidegen(:
Ez kb az a megközelítás ha a korrekciós értékek jók akkor a porlasztó biztos jó.(nem)
Ettől független érdemes lenne beméretni és futástól füöggően pár év múlva megint ránézni.
#214 Nem néztem típust mea culpa, általánosságban írtam
-
Gali199qd
tag
válasz
bnorci71 #228712 üzenetére
2 hónapja használom, volt eső is azóta , autópálya is és látott, tette a dolgát, de h le lett mosva és egyik pillanatban okés , reggelre meg nem ez vicc és a flottakezelő hotline vonalon meg azt mondta a fazon h nem egy létfontosságú dolog, ( kb 3 hét mire lenne szervízidőpont) működik nélküle is az autó. Ha meg összetörik akkor pengethetem ki a az újkori vételár X%-át
-
-
válasz
bnorci71 #228503 üzenetére
Nem a kinti levegőben lévő pára csapódik le elsősorban, hanem a kartergázban lévő. (levegő-pára-üzemanyag-olajgázok/gőzök). Ugye ez vissza is van vezetve az égéstérbe.
Az alsó fúvókák motortól függően különbözően vannak szabályozva, nem mindegyik golyós/rugós verzió. Van elektromosan, jellegmezővel vezérelt. Keni a csapszeget és hajtórúd "kis szemet". Van olyan motor ahol már 0,8bar-nál nyit van ahol 1,5bar. Nem feltétlen kötném fordulathoz.
"Minél mélyebben vizsgáljuk a kérdést annál színesebb és nem fekete fehér egyébként"
Egyetértek, én is csak azt akartam jelezni, hogy igazából ez nem egy ideális üzemállapot, nyilván amikor ott van az ember hegyekben és le kell jönni , akkor le kell jönni aztán megoldja ahogy tudja, meg ahogy az autó hagyja -
zoo8800
veterán
válasz
bnorci71 #228503 üzenetére
Csak fékkel lejönni egy Stelvióról ahol felfelé is szagosodok a fék elég bátor dolog lenne.
Egy hagyományos automata váltós kocsit D-ben használva alig van motorfék, és hidd el, rengetegen lejöttek ilyen kocsival az Alpok összes hágójáról. Kicsit továbbgondolva, az USA-ban, ahol még több az automata váltós kocsi, szerinted hogy jönnek le a Pikes Peak-ról? -
válasz
bnorci71 #228481 üzenetére
Részben igazad van, de nem ennyire egyszerű ez az a baj. Több szempontból sem ideális a hosszú motorféküzem hidegen:
1.) Nem melegszik rendesen az olaj, égés sincs, így hosszabb távon nem ideális az olajhőmérséklet, viszont annyira elkezd melegedni, hogy sajnos páralecsapódás jelenhet meg a hengerek falán, ami nagyon nem ideális.
2.) Az olajnyomás sem ideális ilyenkor és a dugattyúhűtőfúvókák sem üzemelnek/nyitnak, hogy kenjék alulról azokat.
3.) Motortípustól függően ugyan de a zárt pillangószelep miatt túl nagy szívócső-depresszió alakulhat ki ami szintén nem előnyös. -
-
Reggie0
félisten
válasz
bnorci71 #228387 üzenetére
"Az elromlott kocsit senki nem tudja megjavítani, hiába viszi gazdája szervizből szervizbe. Végül egy szerelő vállalkozik, hogy majd ő...Fölnyitja a motorház tetejét, kettőt rácsap kalapáccsal a motorra, s csodák csodája, a kocsi úgy megy, mint új korában.
- Köszönöm, mivel tartozom?
- Kétezer forint, uram.
- Mit? Ezért a két ütésért?
- A két ütés csak tíz forint, uram. A többit azért kapom, mert tudom, hová kell ütni." -
ArthurShelby
addikt
válasz
bnorci71 #228387 üzenetére
Szerintem is sok, de nincs mit csinálni. Odaviszem, nem tudják előre megmondani mi a hiba, és ezért azt sem tudják előre megmondani, hogy mennyibe fog kerülni. A végén bemondanak egy számot, amit köteles vagyok kifizetni. Ilyenkor lehet futni köröket, próbálkozni, hogy akkor nettóba mennyi, de aztán kiderül, hogy nettóba értette...
Minden szerelőnél (nem csak autó, pl villany, gáz,...) sajnos így van. Erre nem tudom mi a megoldás.Így utólag nézve a 90 kb 3 órás munkadíj lehet. Viszont ha úgy nézem, hogy megtalálta a hibát, és azóta (kop-kop) jó, akkor okés.
-
imyourfriend
őstag
válasz
bnorci71 #228387 üzenetére
Egy turbófeltöltő árához képest sok azért a 90eFt diagnosztikára.. bár nem tudom mennyibe kerül a golfra egy turbó 1.6 cr tdi-hez 300ezer a gyári Garrett, 2.0 cr-hez 350-370ezer körül van. Kérdés persze a futott km is 220-230ezer körül már nem diagnosztikáznám, nekem kb. ennyibe került a dpf+egr+turbó le-fel szerelés + alkatrészek és javítás amit intéztem.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
bnorci71 #228392 üzenetére
Igen, számlás. Ház melletti régi kis műhely. Alkatrész kedvezményből olyan 30% körül adnak át (mondjuk nekünk is van 48% kártya), valamennyi marad rajta - nem baj, keresni kell pénzt a számítógép előtt ülve is -, de nem küldtek el ha már megvettünk valamit előre magunk. Ha nagyobb munka esik be, vagy sok időbe kerül kiszedni egy berohadt csavart stb, hajlamosak óvatosabban számolni, autó értékét figyelembe véve. Nem tudom, van-e ‘szkóp, még nem kellett 😅 Szerintem rengeteget jelent, hogy a nagy beruházások (épület, szerszámok) nagyrészt már megtérültek, illetve nem egy burzsuj környék.
Ha sikerült elhárítani a hibát, akkor megérte kifizetni
-
Qru
MODERÁTOR
-
Morris
veterán
válasz
bnorci71 #228254 üzenetére
Ez igaz. Teljesítmény csökkenés lehet kicsi, de nem kap emiatt több üzemanyagot, ahogy norrberth írja. Ugyanis a számítógép mindig az optimális üzemanyag/levegőt próbálja megtartani. Tehát a légtömegmérő által jelezett levegő mennyiséghez adja a megfelelő üzemanyag mennyiséget.
-
=WiNTeR=
senior tag
válasz
bnorci71 #228245 üzenetére
Köszi
Igazából én a pillanatnyi fogyasztásra vagyok kíváncsi adott sebesség mellett, mert nekem konstans 120 km/h már 5L feletti, 130-133 5,6-6,5L szokott lenni és ez olvasgatva mások hasonló sebesség melletti fogyasztását nem túl acélos. Tudom nincs két azonos jármű, gumik, szél, nyomás, stb de azért érdekelne.
-
válasz
bnorci71 #228214 üzenetére
Valamikor az elmúlt 8 évben - mióta a jelenlegi munkahelyemen dolgozom - tettem be erről grafikont, egy beszerzési dokumentáció része lehetett, most nincs kéznél.
Abban szépen látható, hogy a használt jobban szűr, egészen addig a pontig mikor kezd túlságosan eltömődni. Ha a VW 90 ezer km-t ad meg, akkor bizonyára európai, normál használati körülmény között kibír 90 ezret eltömődes nélkül. -
426os
őstag
válasz
bnorci71 #228212 üzenetére
Én most olajcserekor megnéztem a légszűrőt, olyan volt szinte mint az új. Kivettem, picit megráztam, majd a következő olajcserekor valószínűleg cserélem. Így kb 20e km és 1.5 év lesz a periódusa. Lehet még ez is túl hamar lesz, volt itt téma korábban, hogy a kicsit használt szűrő jobban szűr, mint az új.
-
tibbike01
őstag
válasz
bnorci71 #228033 üzenetére
Nekem nagyon finoman működik az auto hold, parkoláskor, beálláskor sem zavaró. Én nem szoktam kikapcsolni ilyenkor sem. Meg hát ugye D-P váltást csak állóhelyzetben szabad és ilyenkor segít a tudat is, hogy tutira megállt az autó.
Egyedül napi első indításkor szoktam kézzel felengedni a kézit, mert, ha sokat áll, akkor könnyen összegyógyulhat a fék és nehezebb a megindulás.
-
gippazoid
senior tag
válasz
bnorci71 #228028 üzenetére
Mivel olvastam már 1-2 dolgot a témában, konzekvensen kerülöm azt, hogy picit nyomom a féket de még kúszik. Vagy állóra van fékezve és nyomom a fékpedált rendesen, vagy teljesen felengedem. De mit csináljak, ha dugóban kell araszolni? Ahhoz nem nagyon van hely előttem, hogy még gázt is adjak. Jelenlegi tudásom szerint kiteszem manuális 1-be és úgy gurulok.
-
gippazoid
senior tag
válasz
bnorci71 #227877 üzenetére
Hát innen indultak valamikor. Az ottani management se tudja már jó dolgában, mit találjon ki. Innen is látszik, hogy mint az esetek 99%-ban, ott is teljesen felesleges emberek nyúlják le a legnagyobb pénzeket, és nem hogy nem tudnak semmit hozzáadni, még rombolnak is.
-
hdanesz
őstag
válasz
bnorci71 #227252 üzenetére
Igen, főleg hogy a többi hirdetésüknél van mindkét oldali kép.
Voltam már náluk évekkel ezelőtt autókat nézni és volt pár ahol rezgett a léc. Ugyanígy hiányzó díszbetétek vagy apróbb karosszériaelemek.Kollégámék keresnek autót, nincs messze annyira egy pillantást megérhet.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
bnorci71 #227176 üzenetére
oda kel menni meg kel nézni
KELL (2db L betű)
Nem elsőre rontod el, és nagyon zavarja a szemem. A kel az káposzta, meg főzelék, meg a pék korán kel, miután megkelt a tészta.
Bocsi, peace -
-
#214
aktív tag
válasz
bnorci71 #227176 üzenetére
Passat csoport alapján a tolatókamerát a szakik már kisujjból szerelik, némelyik akár kiszállással is. A tükörbehajtás miért ennyire kardinális? No offense kérdés, belegondolva nekem a top 15 felszereltségben nincs benne.
Nekem az utólagosan a holttér figyelős tükör még piszkálja a fantáziám, de az ára (+ a színre fújás) egyelőre még nem üti meg az ingerküszöböm.
-
gippazoid
senior tag
válasz
bnorci71 #226946 üzenetére
Nekem egy helyi kereskedésben, ahol óriási használt autó telep is van, valamint sok-sok évig SEAT kereskedés voltak, azt mondták, hogy SEAT-ot már használtan nem is vesznek. Licitálnak a flottás autókra, onnan vannak fiatal használt autóik, de míg egy Skodát bármikor eladnak, a SEAT-ot senki nem keresi, a legutolsó 1 évig állt náluk.
-
rbalint88
addikt
válasz
bnorci71 #226791 üzenetére
es lalibatyo-nak es chopin42-nek:
attol nem leszunk kevesebbek, hogy nem kell napi szinten kurblival inditani az autot vagy a patakra jarni mosni. Regenmindenjobbvoltozas helyett inkabb orulni kellene annak, hogy nem kell szarakodni ezekkel a dolgokkal es sokkal tobb ido marad fontos es hasznos dolgokra - csaladra, egeszsegmegorzesre, pihenesre, sportra, insta porgetesre - kinek-kinek vermerseklete szerint.
A felretankolassal is addig nagy a szaja az embereknek, amig nem tobb autot vezetnek (foleg mondjuk flottas vagy autokolcsonzos) vagy uj az auto nekik es nem egy faradt nap utan zugo fejjel mennek el tankolni es veszik le a pisztolyt. Addig mar en is eljutottam, hogy fejben nem ott voltam es megfogtam reflexbol a gazolajas pisztolyt, csak abban a pillanatban bevillant meg leemeles elott, hogy hopp ez most nem az az auto…
Az olajszintmero ugyanez - mas modszerrel, de tudod ellenorizni az olajszintet (a lehetoseget nem vettek el, csak analogbol digitalis lett, hat az nem is ferfi dolog, ahol nem lesz mocskos az ember keze!), de pl a 2002-es Alfa 156 is tudta es imadtam, hogy nem kell nezegetni, mert minden inditasnal kiirja.
De ha valaki kurblis autoval szeretne jarni es a patakban szeretne mosni, megteheti, meg nincs betiltva
-
válasz
bnorci71 #226727 üzenetére
Vennék én is nívópálcát a Golfba, de meg lettem győzve, hogy megzavarhatja a nyomásviszonyokat, így elengedtem. Korábban 1-2 hetente csekkoltam, szerettem "analízálni" a színét, szagát, nézni mennyit kell utántölteni. Kicsit hiányzik. A Volvo V60-ban nekem sem volt pálca, és megbízhatóan működött, így itt sem aggódom.
Ugyanakkor be kell valljam, jelenleg a 9 éves Mazdám a kedvenc autóm, a Golfhoz képest "full analóg":
- ha valamit kikapcsolok, az úgy is marad, kivéve a start-stop, pedig van benne minden, sávtartó, holttérfigyelő, kiparkolássegítő, AA, stb.
- manuális váltós (DMF sincs), hagyományos kézifékes*,
- ha városban "ész nélkül" lövöm neki, akkor eszik 10 litert, a Golf ilyenkor 15+
- van nívópálca, nem eszi a 0w20-as olajat (2 deci 10 k alatt), egyszerű szervizelni, váltón, diffin is van leeresztőcsavar, csak az előírt karbantartást kéri** (bagóért).*elismerem, sok előnye is van az elektromos kéziféknek, a Mazdában nincs szükség húzogatni, a Golfban meg nem lehet húzogatni az elektromost, szóval cserélhetne a 2 autó.
** az előző Golfom is abszolút megbízható volt, 9 év alatt csak egy terven felüli szerviz volt, a hőmenedzsment egység cseréje (termosztát + vízpumpa).
Új hozzászólás Aktív témák
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Augusztusi hardverszuflé
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Milyen videókártyát?
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Gaming notebook topik
- Windows 11
- PlayStation 1 / 2
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Battlefield 6
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude E5530 - i5-3GEN I 4GB I 250GB I HDMI I 15,6" HD I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450 - i5-5GEN I 16GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- LG 24GQ50F-B - 24" VA / 1920x1080 FHD / 165Hz 1ms / AMD FreeSync Premium / Adaptive Sync / HDR 10
- Lenovo ThinkPad X13 Yoga i5-10310U 16GB RAM 256GB SSD 13.3 FHD Touch 2in1
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest