- iPhone topik
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Coyot
őstag
Sziasztok!
Autó vásárlás előtt állok, nagy autó kellene, általában 4 személlyel pályán/országúton használnám. Ár szerint kb 800-1m ft körül. A következőket nézegettem:
- Audi 1.9 TDI 1998-2000
- VW Passat 1.9 TDI 1998-2000Szóba jöhet még ezekből a 2.5 V6 verzió is, sőt rengeteg összkerekest láttam.
Ezek nagyságra tökéletesek, szépek (nekem) és tonnaszámra hozzák be őket külföldről. Hallomások alapján ezek az adagolós dízelek nagyon megbízható jó motorok voltak.
Ti azért jobban benne vagytok a dolgokban ezért érdekelnének vélemények ezekről az autókról, egyáltalán bele merjek-e vágni vagy keressek újabbat?
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz FoBCRaistlin #48734 üzenetére
Igazából azért vonzó, mert valószínű elég jól megy de bőven elég lenne az 1.9 is. Szerintem az is jól fog menni az 1.4-es astra után
Ami még kérdés lehet mennyire megoldott az alkatrész, gondolom gyáratni már nem gyártanak hozzá semmit, így marad a bontó/utángyártott ha gond lenne velük.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
Sziasztok Újra
Pénzgyűjtés és tanakodás után lassan a tettek mezejére lépek autóvásárlás ügyben.
A választás Passat B5 1.9TDI -re esett, 110LE, digitklíma ami elvárás. Kombi vagy sedan mindegy de a kombival később jobban járnék.Elkezdtem nézni a kínálatot, van 500k tól egészen 1,2m-ig. Rengeteget hoznak be nyugatabbról, ezekkel egy a gond általában rendszám nélkül vannak míg el nem kelnek, így mondjuk közúton nehéz őket kipróbálni.
A kérdés adott, mire érdemes odafigyelni, mit érdemes megnézni az autókon szemrevételezéskor?
Má' nem
-
Coyot
őstag
Nem mondtam hogy feltétlenül az 500k kategóriába szeretnék turkálni Igazából rászánok 1 milliót, 7-800 ért megveszem aztán a többit úgyis rá kell költeni.
A 110 ló nekem elég lenne, kényelmes tempóban leginkább pályán fogom használni, ahogy tudom a változógeomteriás turbó is jobban szereti ha nem városi szüttyögés van (ebben azért erősítsetek meg).
De tudom miről beszélsz közeli rokonságomban sokáig volt egy 4motion 130lovas b5.5, én is szerettem.Má' nem
-
Coyot
őstag
Még mindig passat b5 vétel
Mennyire ajánlott ezekből az összkerekes? Lenne itt a közelemben egy snychro, egész jól néz ki, de félek kicsit az összkeréktől. Milyen szívás lehet vele? esetleg mire érdemes odafigyelni ha kipróbálom?
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz Mágus2 #50876 üzenetére
Nem semmi dolgok ezek.
Tény hogy plusz 1 hibaforrás, és ennyi idős autónál sosem lehet tudni, de azért a gondolattal jó eljátszani. Ahogy olvasom ez még Syncro hajtás 4motion a B5.5-től volt.
Akkor szerintem hanyagolom a témát, van még egy rakat autó amit megnézhetek. Köszi az infókat
Má' nem
-
Coyot
őstag
Megint kérdezek
Mágus ajánlására nézegettem pd elemes passatokat, lenne egy egész jónak mondható vétel két bajom van vele, 5 sebességes és csak 101 lovas.
Van különbség a 6os és 5ös váltó vég áttétele között? 101 ló meg 101 ló, kipróbálás után kiderül, de ahogy nézegetem azért jobban megy mint a 110 lovas adagolós, de javítsatok ki ha tévednék.
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz Mágus2 #51324 üzenetére
Amiről beszélek is 5ös váltóval van, igazából arra voltam kíváncsi, hogy mekkora hátrány az 5ös a váltó, mert hát nem sokkal drágábbak a 130 lovas 6os váltósok.
Az a nagy bajom hogy gyorsan el kellene döntenem hogy kell-e, még ma. És nem tudom mi legyen. Egy 2001-es kombiról van szó egyébként. Belseje is egészen egyben van.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
Kocsikáztam végre egy kicsit, nagyon tetszik.
Jól megy, kényelmes és hatalmas (Clio és G Astra után).Má' nem
-
Coyot
őstag
Egy gyors kép ahogy ígértem: [link]
Má' nem
-
Coyot
őstag
Nem volt időm sajnos eddig megírni az első élményeket az új autóról, hát írok pár szót.
Elkezdtem használni végre, első benyomások nagyon jók: kényelmes, hatalmas, ez a 101 ló pedig nekem bőven elég lesz, nem megy ez egyáltalán rosszul.
Motor szépen jár, nem füstöl mindig azonnal indult, bár nagyon hideg még nem volt. Futómű nem kopog, kényelmes benne az autózás.
Belseje külseje is kapott azért az élettől így 12 évesen, a 7végén kipucoltuk, kapott műszerfalápolót is csacsi ragyi kívül belül, korához képest nagyon jó állapotban.
A kék műszerfal háttérvilágítás pedig iszonyatosan jól néz ki.Már cseréltem ablakörlőket, hátulról hiányzott a VW embléma nem volt emelőm sem pótkeréklefogató, ezek már pótolva vannak.
Ami kell még: első ablaktörlő csavarjait fedő műanyag darabok, kartámasz hátsó üléssor felőli része elég ramaty állapotban van ez mindenképp csere, valamint egy fedő műanyag jobb előre ahova az emelő megy.Aztán 1-2 hét és olajcsere, plusz akkor már cseréltetek vezérlést,vízpumpa, görgők hosszbordásszíjat, gázolajszűrőt is. Előző tulaj számával igazolta hogy még van 20k km a cserééig, de szeretném inkább egyben letudni az egészet aztán csak használni.
Milyen alkatrészek ajánlottak a fentebb felsoroltakhoz? Contitech et láttam vezélréshez. Olajból pedig bnem tudom melyik illik bele.
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz vendingo #53498 üzenetére
Én ilyeneket nézegettem a Passatba, de nem merem bevállalni, nem is nagyon találok róla tapasztalatokat: [link]
Elég esélytelen de esetleg innen láttatok már ilyen droidos fejet beszerelve? Van pár ismerősöm akinek Win CE- hasonló tapis cucca van de abba már nem vágnék bele, főleg hogy drágábbak ennél a droidos csodánál is.
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz vendingo #53504 üzenetére
Telefonjaik nem rosszak, ez alapján ennek sem kéne szarnak lennie Bár azért ez elég gáz elmélet.
MunezXBK:
Ismersz esetleg valakit aki használ?
Igazából az lenne a fontos hogy minden funkciója: rádió, BT, filmlejátszás külső meghajtó kezelés tökéletesen megy-e. Navigációs sw ből ahogy láttam bármit megeszik, másik nagy kérdés a stabilitás, nem jó dolog ha mondjuk navigálás közben olyan zöld emberkésen újraindul[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz MunezXBK #53509 üzenetére
Igen igen azt hallottam már, sikerült gyári VW beépítőkeretet szereznem, alulra fog menni a klíma felül meg egy ilyen 2DIN-es fej. Legalábbis ez a terv, de anyagi vonzata miatt valószínű hogy januári projekt lesz.
Főleg hogy még csak a szűrők + olajcserén vagyok túl, most jön majd a vezérlés, vízpumpa, összes hosszbordás meg hozzájuk tartozó feszítők + fékfolyadék. FincsiMá' nem
-
Coyot
őstag
Lenne lehetőségem alufelnit venni nagyon olcsón, egy gondom van most így fejből nem tudom a gyári ET számát a 2001 es b5.5-nek. A felni meg a egy 2006 b6-os passatról jönne le. Nem tudja valaki gyorsban hogy fel tudom e tenni őket?
Má' nem
-
Coyot
őstag
Üdv újra
Mi kell ahhoz hogy bekerülhessek az első hsz-be? Azon kívül hogy aktívabbnak kéne lennem?
Most sikerült a 2. tank üzemanyagot elautózni, eddigi fogyasztási adataim egész jók (szerintem), de majd beszóltok ha nem Szóval 5.5 és egy 5.7 es fogyit sikerült mérnem mindegyik egy tank gázolaj ~2200-2300km.
Egyetlen hibát fedeztem fel, ami lehet elég nagy gond is. Lassan de biztosan fogyogat a hűtővíz. Mikor elhoztam az autót is min. alatt volt aztán felöntöttem min.-ig. Azóta megint a minimum alatt van a vízszint. Mi lehet a leggyakoribb ok esetleg van gyenge pontja valahol a rendszernek ahol engedheti a vizet? Az autó kinn áll sajnos így nem sok lehetőségem van megfigyelni hogy hol folyhat belőle, bár ha nagyon nem lesz ötletem akkor viszek egy darab kartont aztán megnézem reggelre vizes lesz-e. A tárgy vas még mindig egy 2001 es 1.9pdtdi AVB
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz MunezXBK #54286 üzenetére
Attól tartok nem lesz látszatja a kartonnak, kb 3 hét alatt fogyott el belőle, ez a nem túl nagy mennyiség. Ebben a fos időben meg elázik reggelre a papír. Mindegy kipróbálom aztán kiderül, max beviszem parkolóházba 1-2 napra.
Mágus2:
Vízpumpa + vezérlés csere 2 hét múlva lesz úgy tervezem. Az a szép hogy szívtunk/igazából még mindig szívunk 1,5 évet egy hengerfejes Clio-val, nem szeretném ezt elkezdeni ezzel is.Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz Mágus2 #54316 üzenetére
Még egy kérdés, bár lehet ez tipikus hülye kérdés lesz:
Utántöltöm a hűtővizet a kiegyenlítőbe, és ha bemelegszik a motor akkor a szint jóval lejebb van. Ha ilyenkor ugye elengedem a nyomást, tehát kinyitom a kupakot akkor feljebb megy a vízszint. Ez normális jelenség?Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz Mágus2 #54323 üzenetére
Nagyon bízom benne hogy ezt nem kell azt enyémen így megnézni, tehát bontani
Beltér párásodik de szerencsére az orgia miatt
Biztos amit biztos csekkolom majd a belső fűtőtestet is, bár azt nem tudom mennyire kell lebontani hozzá az egész műszerfalat.(#54327) Mágus2:
Miért éreztem hogy ezt fogod mondani?[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
-
Coyot
őstag
-
Coyot
őstag
Szerintetek lehet valahonnan szerezni ilyen felnit 1 darabra lenne szükség/vagy kettőre és akkor a pótkerekem is alu lesz nyárra. R16", 5x112, ET45 gyári VW felni 2005-től használták azt hiszem.
Má' nem
-
Coyot
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Renpho talpmasszírozó