- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Gyorsabb és drágább - kezünkben a Samsung Galaxy S23
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Mobil flották
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz
iceQ! #192810 üzenetére
Olyan ragaszto kell, ami rugalmas is, mert az uveg es az alatta levo muanyagok hotagulasa eleg messze esik egymastol. Peldaul szelvedo-ragaszto vagy egyes szilikon ragasztok(amelyek nem ecetsavasak).
Epoxy, cianoakrillatok merevek, azok nem jok semmire.Pattex oldoszert tartalmaz, lehet megtamadja azt a muanyagot amire felragasztod.
Tukorragasztobol van nagy hoallosago, ez pl. 180 fokig birja: [link]
-
-
Asbee
veterán
válasz
iceQ! #192632 üzenetére
Nálam jettán ködlámpa a nappali menet 50% os fényerővel. Kézifék kiengedésre kapcsol , tompítottra , helyzetre lekapcsol. Ha nagyon kukacoskodnának nem szabályos, mert ugye külön kéne lennie , de sosem volt vele gondom. Még coming home , leaving home van bekapcsolva, meg a ködlámpás kanyarodás követős fény. Igaz ezekhez kapott egy fullos központi hálozati vezérlőt passat cc ből. Neked esélyes tudja ezeket alapból. Ezért szeretem ezt a szériát, egész jól lehet extrázni őket. Ha valami hardcore full golf 7 belső is mehet.
-
enddav
aktív tag
válasz
iceQ! #192629 üzenetére
A daytime running lights-ot kapcsold ki.
Én valamikor úgy állítottam be, hogy a fényerejét lejjebb vettem a drl-nek, hogy kíméljem az emelt fényerejű izzókat, vagy a ködlámpa volt a drl.
Focvis: Igen, nagyon hasznos kis program, a 2006-os és a 2014-es jettával is működött, az utóbbinál még több dolgot tudtam állítgatni. -
zsolt19900
őstag
válasz
iceQ! #192620 üzenetére
Mági nekem annyit javasolt mikor én bűvészkedtem vele, hogy kb. meleg motornál lehúzkodni a pipákat aztán pici kenőanyag (vagy ha minden kötél szakad fékfolyadék is rémlik?) és hideg motornál 1 nap állást követően ki kell, hogy jöjjön.... valaki ha jól rémlik pont az ellentettjére esküszik, de a hideg motor és pici becsurranó folyadék megtette a hatását és szépen kijött mind az összes
-
-
-
grizlisandor
veterán
válasz
iceQ! #192613 üzenetére
Havernak a dízel BMW-nél is hasonló hiba volt, szerelője szerint, ha többet dob be hibának, akkor a vezérlő a rossz. Ha csere után is dob hibát az izzítógyertyákra, akkor ők következnek a cserére.
Gondolom a VAG gépeknél is van vezérlő.
Nála megoldotta a vezérlőcsere a problémát. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
iceQ! #192613 üzenetére
Multiméterrel tudod ellenőrizni a szakadást esetleg
amúgy igen, alapvetően csere.
Klíma lehet azért kapcsol vissza, mert nem tudja végrehajtani a parancsot a hibás motorok miatt? Csak egy ötlet, de ha tuti nem jók a csappantyú állítók, akkor először azt cserélném. Vagy ha van másik hozzáférhető panel, akkor próbára átcserélni mondjuk. -
bul07
nagyúr
-
-
-
válasz
iceQ! #192566 üzenetére
molnarpeter
Meg volt a teszt, igazad volt. Hozzá vagyok szokva a Ford fékrendszerhez
MÁS!
Észre vettem ma, hogy a klima visszakapcsol automatikusan, ha kikapcsolom.
Kikapocsolom, eltelik egy pár perc majd magától visszakapcsol. Kikapcsolom, majd ismét visszakapcsol. S, mikor 3. alkalommal kikapcsolom utána már nem kapcsol vissza.Ez valami ficsör lenne?
-
-
-
-
-
-
-
válasz
iceQ! #192217 üzenetére
Sajnos ez van, tessék befáradni a Porsche Buda-hoz! Egy öt cm-es műanyag cső a turbóhoz 50K volt.
2009-es a kocsi.
Attikám! Itt csináltattam:
[link]
Ha 1eztetsz vele, megcsinálják egy nap alatt. Bár én vittem a kiszereltet, gyorsan kész lett cc. 2 óra.Norbi!! haggyámááá lógva, juszt sem adom el!!
A szerelőm is ezzel b@...ogat, h lassan nézzek másik után. 1xű oka van a megtartásának, nemtom mi legyen az utód, és ez most halál komoly!!!! Most mindent megcsináltatok rajta, de ha cserben hagy Észak-Norvégiában, akkor beletolom a Barents tengerbe, oszt hazajövünk stoppal. Egyébként meg én vagyok a f@sz! A turbó sem döglött meg, egyszer találtam hibát a VCDS-el, csere!! Még mentem vele cc 1500km-t a hiba jegyzése után, de semmi gond sem volt, ennek ellenére kidobattam. A DPF sem pofázott még, de azt láttam, h lassan a végét járja, így tisztítva lett. Mert a gyárinak 1,2 milla az új ára, na, ennyire hülye nem vagyok!!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
iceQ! #191958 üzenetére
Vettem alin legolcsóbbat, és megjavítottam belőle a gyárit
(mondjuk az a külső-belső levegőt állító csappantyú volt). Viszont mivel időszakos hiba, lehet érdemes volna csak kikapni és adni neki minden földi jót (kontakt spray, zsír, stb), amilyen ára van, egy próbát megér - már ha nem túl melós hozzáférni.
-
grizlisandor
veterán
válasz
iceQ! #191639 üzenetére
Azt szépen el tudja tüntetni a fényező, de ahogy dolgozik az UV, idővel meg fog látszódni, hogy ott bele lett "tüsszentve". Tartósan fényezni kellene az egész motorháztatőt, vagy, ha találsz egy bontott színazonost, de annál meg ki tudja mikor jön elő ugyanez a hiba.
Más:
Tegnap használtam a kocsit és ment szépen, megfelelő mennyiségű ima+remény lehet segített. -
-
-
-
bul07
nagyúr
válasz
iceQ! #185527 üzenetére
Igen, jól dolgozik
Én a nevekkel bajba vagyok
keverem őket és nem jutnak eszembe, majd csak idővel
Volt egy munkatársam Szarvas **** , állandóan úgy jutott eszembe hogy Farkas ****, és úgy hogy ott áll mellettemTelefonomba is úgy vannak a nevek hogy mondjuk újfalu pincér pista, mert ha bele szakadok se tudnám rendes név alapján azonosítani hirtelen, Kis Pista ennyi alapján
-
takessz
senior tag
válasz
iceQ! #185110 üzenetére
minden érték jó és hidegen melegen indul pöc röff ez az érdekes!! [link] ez hidegen de ez szépen beáll az inejction quality is 3.6-4.0 ra!! illetve minden érték faszán ál!! De látom neked meg indítózási gondod van azt egy Chip-el meg egy öndiditó felújítással lehet orvosolni nekem is azóta kezdte ezt mióta fel lett újítva az önindító!!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
iceQ! #185011 üzenetére
Arra gondolok, hogy régebben írtál különböző lerakódásokról, mikor lyukas volt az IC
Előzőekhez annyi esetleg még, hogy lehetne visszatérő ágon is nyomást mérni, mikor nem akar beröffenni, indítózás közben. Illetve próbálnék indítást lehúzott hűtőfolyadék hőmérséklet jeladóval, mert miért ne
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
iceQ! #185007 üzenetére
[link] erre gondoltál amúgy?
Mivel nem sok közöm van a témához gyakorlatban, betennék az adagoló elé egy nyomásmérő órát, aztán figyelgetném, van-e nafta... talán átlátszó részen is rá lehetne nézni, hogy van-e buborék, de az nem mond annyit, mint egy óra, de mondom, gőzöm sincs
VCDS: indítózás közben fordulatszámot megnézheted, érzékeli-e, de ez nem olyan tünetegyüttes szerintem, ami a szenzor miatt van, korábban adagoló hibáról volt szó ahogy nézem. Nekünk (nemröhög) MTZ akkor csinálta ezt, mikor a nyomástartó szelep letérdelt az adagolóban, és mindig kellett néhány másodpercet forgatni, utána izzítani, és úgy indult be. TDI mondjuk kör-, az pedig soros adagoló, de hátha.
Gázolajszűrő T szelep volt cserélve? Szűrő maga? Régen volt sok korom, a leállító csappantyú/szelep szabadon mozog indításkor? -
macilaci78
nagyúr
válasz
iceQ! #184910 üzenetére
Nálam is levált a tükörlap, cseréltem.
Másik lehetséges hiba a kábelnél van: ajtó átvezető, ha a tükröt gyakran hajtogattad be, akkor még a tükörházban is meg lehet nézni.
Ha a bal oldali tükörben megy, akkor a biztosíték szerintem jó, de egy ellenőrzést az is megér.'99-es Passathoz kaptam a Bárdinál. Még választani is lehetett víztiszta és kékes színezett között. Utóbbit vettem, éjszaka esőben tolatni macerás vele, amőgy kényelmes. Ezen tapasztalattal felvértezve már a víztisztát venném.
Egy kör alakú tányérra pattan rá, fent, lent, jobbra, balra 4 köröm tartja, na meg a vezeték.
Olyan 2k körüli ár rémlik a jobbosra és az aszférikus balosra 4,5-5k. Ha zavar, hogy különböző, cseréld párban. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Nők, nőügyek (18+)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Parfüm topik
- Automata kávégépek
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- További aktív témák...
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Eladó KTM női bicaj!
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Beszámítás! Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2020 64GB 4G tablet garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB DDR4 512GB SSD Radeon Pro 5500M garanciával
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB 1 év Garanciával
- 4 db érhető el (130/131/132) - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest