Hirdetés
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Magisk
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Okosóra és okoskiegészítő topik
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz maximilian4 #197896 üzenetére
Nagyon vagany gep! ha kicsit vigyaztok ra, meg az unokadnak is megmarad gyari felni: [link]
-
veterán
válasz maximilian4 #197896 üzenetére
Nekem tetszik a Kamei szett és a felni is, tökéletesen korhű.
-
maximilian4
addikt
válasz focvis #197877 üzenetére
Aha. Sima 1.8 szívóbenya. Ez már az injektoros, pár éve kapott új tömítéseket, gyűrűzés stb. Így 30+ év után. Nem egy vadállat, plusz nem is takarékos, de brutálisan megbízható. Ma már ilyet nem gyártanak. Ha apokalipszis idején egy szerelő marad a világ végén, szerintem ő is meg tudja csinálni. Sőt, ha beleásnám magam a témában, még lehet én is.
Gyári alufelni nem tudom milyen volt hozzá, de szerintem ez a borbet a nagyon passzol a géphez. Bbs rs van még tervben, klasszik arany színben, de mint tudjuk elég drága mulatság.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
Gyula84
veterán
válasz molnarpeter #197891 üzenetére
el is felejtettem, ez egy 2.5v6 tdi a4
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Gyula84
veterán
hi Szervó olaj csere annyi, hogy leengedem a legalsó csőből az olajat és kész? utána meg vissza az újat
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
iceQ!
addikt
válasz Asbee #197888 üzenetére
Nem mondom biztosra, hogy volt. Szerelő csinálta (csak VAG-al foglalkozik), gondolom azért ilyen alapdolgot megcsinál
V158 és V159 volt cserélve. Idáig ezeket hozta a VCDS, hogy időszakosan nem megfelelően működnek. Melyik lehet még?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
iceQ!
addikt
válasz Asbee #197886 üzenetére
Igen, erre gondoltam én is. Tegnap lett cserélve, de akkor ezek szerint azt a kattogást nekem nem kellene hallani, ugye? Vagy is nem kattog, hanem olyan mint ha folyamatosan pozícionálna.
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
iceQ!
addikt
Sziasztok,
2 állító motor lett cserélve a B6 Passatban. Hibát nem dob viszont, miután ráadom a gyújtást és nem indítom el a fűtést, akkor ugyan úgy lehet hallani, hogy a motor(ok) teker(nek). Alapból ilyennek kell ennek lenni?
A V159 és a V158-as motor.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
veterán
válasz MunezXBK #197881 üzenetére
Tudom, ezért mondom, hogy drága, nincs arányban.
De ha lenne olyan hibrid turbó ami akár nem is 230 hanem esetleg 250 lót tud, meg nem 300 angliából hanem csak 200 itthon, meg a sajátomat el lehetne adni mondok valamit 100-ért azért már más lenne a matek.
+17,5% 100 körül, vagy +35% majd 400-ért, nyilván utóbbi aránytalan.
De +40-50% 200-250 körül jól hangzana.
De amint felmerül, hogy műszakin gond lehet, bármi mást cserélni kell, nem gyárinak néz ki, füstöl, ki kell írni/venni a dpf-et, szóba sem jöhet.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
170 lovas CFGB 2.0 CRTDI motorra a gyári a legnagyobb gyári turbó ugye? Ez felmegy a kisebb 140 lovasra plug&play, de erre nagyobb csak egy picit nagyobb hibrid (gyári ház egyel nagyobb belsővel) plug&play, vagy teljesen egyedi csövezéssel akár sokkal nagyobb de semennyire nem gyárias.
Ahogy olvastam ovál portos Garrett GTC1549vz a gyári, és valaki ebbe a házba csinál hibridet GTC1556vz belsővel, ez 200-210 ló helyett tud 230-240-et, de közel 300-ba kerül (ahol néztem angliában) + a remap ára.
Ilyen 2260 meg egyéb huncutságokkal 300+ is lehet de nem borult el az agyam.
Csak gondoltam az a 170 helyett 200 nem sok, ha plug&play cserével lehet 230 is, bár plusz 300-at kizárt, hogy érjen.https://tinyurl.com/rasoapro
-
KubanitoS
veterán
válasz maximilian4 #197876 üzenetére
Igencsak tetszetős. Ha sikerülne ebben az állapotban megőrízni, esetleg valahogyan ha sikerülne gyári alufelnit találnod hozzá (ha nem is teszed fel), az azért sokat dobna árban rajta később. Most semmiképpen nem célszerű eladni szerintem sem.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
macilaci78
nagyúr
válasz maximilian4 #197876 üzenetére
Apósom első Passat-ja is B3 volt, de nem tudom, szedán, vagy kombi.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
veterán
válasz maximilian4 #197876 üzenetére
Kívánatos gép. 👍
Régen jobban tetszett belőle a kombi, viszont youngtimer célra kívánatosabb a szedán.1.8 / 90 le?
-
maximilian4
addikt
válasz KubanitoS #197868 üzenetére
88’-as b3. Ekkor kerültek rá a kamei toldatok, amiről meg van a 88’-ban kiállított eredeti tüv igazolás. Tudtommal itthon ez az egy van, de máshol sem elég gyakori darab, főleg papírral (bár sehol sem kérik, de ritkaság) Kasztni szép állapotban van, sokszor pár éves autók rosszabbul mutatnak. Belseje szinte makulátlan, egyedül a napfénytető motort kell cserélnem, de manuálisan az is működik most. Hátul hella heckblende.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
papg79
tag
Sziasztok!
Az autómon bizonyos időközönként kivillan az ESP ikonja a műszerfalon, ezt követően pedig kivillan a kézifék jele is, három sipolás kiséretében aztán el is tűnik, csak a az ESP ikonja marad kint, de következő ujraindításkor az is eltűnik. Szerintetek mi lehet a gond? Az autó egy 2003-as Sharan 1.9 pdtdi. Köszönöm előre is a segítséget!
-
6030D
őstag
-
yodamester10
őstag
válasz maximilian4 #197867 üzenetére
Sajnálom,hogy átvágják az embereket ezzel a 48 voltos izével.
Első ránézésre rossz klímával max 1,2 milla. -
macilaci78
nagyúr
válasz maximilian4 #197867 üzenetére
Milyen motorba kell 48 szelep?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
gycs02
tag
Sziasztok!
Ismét egy kis segítségre lenne szükségem.
Ami annyira nem lényeges MK6 Golf kombi.
Cserélnem kellene a csomagtérajtó teleszkópját, van valami ajánlott márka?Nagy nagy köszönet gycs
-
KubanitoS
veterán
válasz maximilian4 #197867 üzenetére
Mondjuk azt a Passatot én sem adnám el ha az enyém lenne. Csinálsz még róla képeket?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
maximilian4
addikt
válasz 6030D #197866 üzenetére
Az is meg van. Azt nem adom el, mert annak már csak felfele megy az ára, plusz jött egy vadi új tucson, amit tavaly októberre ígértek. Amivel nem annyira, de egy kicsit talán zöldebbek is lettünk. Ezért kell menni a seat-nak.
Néztem én, de elég nagy a szórás, szarul meg nem akarom beárazni. Nem vagyok tisztában annyira az árakkal. Ezért is írtam le ennyire részletesen, mert itt biztos van olyan aki sokkal jobban tisztában van vele, és tud valami konkrétabbat mondani.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
6030D
őstag
válasz maximilian4 #197864 üzenetére
Mi lett a Passattal? Az is megvan?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
KubanitoS
veterán
válasz maximilian4 #197864 üzenetére
Szia, legnagyobb tisztelettel, bármiféle bántó szándék nélkül: használtauto.hu és megnézed mennyiért mennek ezek az autók...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
maximilian4
addikt
Sziasztok! Kéne egy kis segítség, ha nem bánjátok. Mivel megjött az új autó, eladó lesz a seat-om, és korrekt módon be szeretném árazni. Sajnos nem nagyon vagyok tisztában a használtpiaci árakkal. 2005 végi seat altea. Stylance felszereltségű. Korához képest szép állapotban. Használatból eredő kisebb karcok találhatók rajta, illetve bal hátsó ajtón egy rányitás, ami simán javítható. Egyébként teljesen rozsda és rohadásmentes. Újszerű nyári-téli szett. 2.0 pdtdi, bkd motorkód, tehát a kevésbé problémásabb. Motorja teljesen füstmentes, hibátlan, olajat nem eszi. Váltója is tökéletes, nagyjából 3 éve kapott új kettőstömegűt, amiről tán még a számla is meg van. Olaj, szűrők mindig időben lettek cserélve. Most pontosan nem tudom mennyi km lehet benne, de olyan 260 ezer körül. Még annyi nyűgje van, hogy van amikor megy a klíma, van amikor nem, de azzal majd az új tulaj foglalkozik. Lehet csak az egyik fűtőmotor ment tönkre, mert feltekerve is hangos, de alig jön levegő. Műszaki 2023.02.-ig. Köszi a segítséget!
Maxi
-
macilaci78
nagyúr
válasz rasotamas #197861 üzenetére
Nincs kapcsolási zaj. A konverter gyakorlatilag egy trafó, ami 12V bemenetből csinál esetedben 3V kimenetet. Innen választottam nyomógombot, a robogóhoz ilyen vízmentes kivitelt vettem, pillanatkapcsoló, mint egy csengő. Addig zárja az áramkört, amíg nyomom a gombot.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
veterán
válasz macilaci78 #197858 üzenetére
Ja persze, tudom. Még arra gondoltam, hogy esetleg nehogy a kapcsolási zaj gondot okozzon, bár undorító megoldás, de lehet egy hagyományos lineáris stabilizátor (LM7803) is megfelelne, mert készenlétben kábé nulla az áramfelvétel, mikor nyomom a gombot 1-2 másodpercig meg hadd disszipáljon egy picit, nem okozhat gondot.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz yodamester10 #197853 üzenetére
Már meg is rendeltem!" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
ham_
tag
Sziasztok, találkozott már esetleg vki olyannal, hogy gáz elvételekor kerepelő hang hallatszik? (gázadásnál, egyenletes haladásnál nem hallatszik, kuplung benyomása/kiengedése nem befolyásolja)
-
Wee001
csendes tag
Sziasztok!
Skoda kodiaq-hoz (2021) keresek vonószemet. Kölcsönbe(persze nem ingyen), de akár megvételre is. Aki tud kérem értesítsen.
Köszi
Szilárd -
[HUN]Dani
őstag
Hello. Egy kedves ismerősöm vásárolna egy B6 passatot. 122 lóerős 1.4 tsi motorral és dsg váltóval szerelt ami elsősorban szimpatikus neki. Kokszosodik, lánc probléma előfordulhat ha jól tudom, esetleg valami más egyéb probléma lehet? Évi 5-8 ezer kilométerre keres amúgy gépjárművet, ha a B6 nem opció mi mást javasolnátok úgy 2 millió környékén? Köszi az ő nevében is!
magyarsrac
-
Kumblee88
csendes tag
Sziasztok! Valaki adna tippet hol keressem a hibát? Golf 4 1.4 16V AXP! Fogyogat a hűtővízem nem drasztikusan de neha ra kell töltenem! Valahonnan rafolyik a váltóra mert ott a teteje hutofolyadekos! Viz hőmérséklet jeladó melletti műanyag dugót kicsereltük de ugyan ugy fent all a hiba!
Válaszotokat előre is köszönöm!
-
veterán
válasz macilaci78 #197841 üzenetére
Ja, értem, tehát vakgomb. Olyanom nincs, ha lenne is lent a váltó mellett.
Nekem egy 2032 gombelemről megy a távirányító, tehát 3V. Az jutott eszembe, azt a csillag gombot kikötném úgyse jó semmire, és a helyére beforrasztanám a kapunyitó gombját.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Reggie0
félisten
válasz artiny #197843 üzenetére
Nalam nem szedtek ki, de nem is tartott sokaig a javulas. 1 vagy 2 ev alatt visszajon. A vegyszeres tisztitasok masik hatranya, hogy a tisztitohab eleg aggressziv anyag, igy megmarhatjak a legutakban levo szivacsokat, erzekeloket, vagy balszerencses esetben akar a hocserelot is.
Eloszor probald ki, hogy csak ozonnal tisztittatod, ha attol javul akkor erdemes inkabb ozonozni rendszeresen, az okozza a legkevesebb kart. -
artiny
őstag
válasz macilaci78 #197842 üzenetére
Szia. Koszi a valaszod.
Neztem az oldaljukat ahol ezt talaltam:Ha bekapcsolom az autó klímáját, rövid ideig nagyon rossz szaga van. Hogyan szabadulhatok meg ettől?
A kellemetlen szagért a műszerfal mögötti elpárologtatóban elszaporodott baktériumok felelősek. A ventilátor bekapcsolásakor ezek az utastér levegőjébe kerülve okozhatnak akár allergiás tüneteket, torokgyulladást, köhögést. Léteznek különféle baktériumölő eljárások, de ezek az elpárologtatóban lerakódott szerves anyagot nem tudják eltávolítani, tehát az élősködők a „táptalajban” ismét könnyen elszaporodhatnak. A legmegbízhatóbb eljárás az elpárologtató kiszerelése, és mechanikus tisztítása gőzborotvával. Sajnos ilyenkor a műszerfalat is ki kell szerelni, a klímagázt leszivattyúzni, újratölteni, így a folyamat eléggé hosszadalmas és költséges. Megfelelő pollenszűrő használatával az elpárologtató elszennyeződése megakadályozható.Nalad szet szedtek a muszerfalat es ugy tisztitottak meg ? vagy esetleg fertőtlenítettek ózonnal a klima berendezest ?
-
macilaci78
nagyúr
válasz rasotamas #197812 üzenetére
Vakfedél: a középkonzolon van pár gombnak hely, ami a felszereltség miatt üresen ál. Pl nincs ülésfűtés, így a helyén csak egy lapka van.
Gomb: egy sima kerek gomb, aminek egy lyukat kell fúrni és hátulról egy anyával rögzíteni.
Vezetéket, sarut meg találok a kincses ládikában, a kapcsoló lábaira mennek a saruk.A kapunyitó amúgy 12V elemről megy, feszültségstabilizáló áramkörrel lehet, rákötöm a szivargyújtó körére, robogónál pedig a helyzetjelzőre.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
artiny
őstag
Sziasztok,Ha bekapcsolom a fűtés/hűtést az autóban (ventilator vagy klima), büdös szag jön belőle. Ez mitőllehet ? Ha kikapcsolom teljessen , megszunik ez a szag.
Egett füstös büdös kosz szag + por szagVW csalad 2 TDI.
Csereltem pollenszurot de meg mindig ezt csinalja. Eloszor azt hittem megoldott,de tegnap este mentem vele es futenem kellett,igy ujbol ereztem. Szoval lehet osszefugesben van hogy minnel jobban futok annal budosebb.
-
-
veterán
válasz MunezXBK #197814 üzenetére
Nem találom ezt a gombokra rákódolást youtube-on. Ezeket találtam, nem tudom miért van 2 az info és az assist gombokból, és a csillag gombot meg nem látom itt. Illetve próbáltam beirni egyet 0630... formátumban, de nem vette be, azt irja wrong format vagy vmi ilyesmi.
Az info és a fogaskerék gombokra azt irja ha megnyomom hogy a hiváshoz nyomjam legalább 2 másodpercig, a csillagra egyáltalán nem csinál semmit.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
llacee
őstag
válasz Lacess #197834 üzenetére
Igen, már olvasgattam és a holttér figyelő és az erre épülő szolgáltalások nem a kis "gombok" a lökhárítón, hanem egy radar szerü cucc.
Nem látok sérülést a lökhárítón és tudtommal nem is volt, hacsak nem parkoláskor kedveskedett valaki.
Még abban bízom esetleg, hogy egy vcds-eses funkció ki be kapcs esetleg segít és nem kell fizikailag szétbombázni az autót.Manapság már a szervízben megjelenés is 50eft-nál indul. -
Lacess
tag
A korábbi hsz.-ból úgy tűnik, hogy a hátsó asszisztensek problémásak. Nem kapott sérülést a hátsó lökhárító a közelmúltban, vagy nem volt leszerelve. Ez említett rendszerekhez szükséges szenzorok a lökhárítóban, illetve a mögött találhatóak. Pl. ezen a képen látható, de mindkét oldalon van.
Sajnos csak márkaszerviz fog tudni segíteni. Lehet elég egy kalibrálás is ha valami elállítódott.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
pulffy
őstag
Sziasztok.
Mondanátok nekem jó ablaktörlő márkát?Why? Because we fucking can! Because we fucking can, and if we can, we do.
-
bul07
nagyúr
válasz rasotamas #197829 üzenetére
Ha jól nézem akkor az a kék a tömítő gyűrűje, így gondolom nem kell külön neki
(#197830) simonjoe
Én kitörölni egy tiszta pólódarabbal csináltam
Most is van a szekrényembe olyan póló amit már nem használok kopott, ki van mosva arra vár hogy valamire felhasználjam, na ilyet használtam legutóbb is hogy kitöröljem, na abból nem kerül szennyeződés bele[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
simonjoe
őstag
válasz rasotamas #197819 üzenetére
Kétféle kivitelben készül a szűrőd, van "keményperemes", ahhoz kell a gumigyűrű, de amit Te vettél annak a tetején ott a gumi az a kék, ha minden igaz le is lehet szedni róla. Én ha tiszta az olaj a szűrőházban nem szoktam vele szórakozni, nem takarítom ki. Pontosabban ez idáig nem kellett kiszedni mert kristálytiszta volt. A kitörölgetést is aggályosnak tartom, mert az egy lehetőség a szennyeződés bevitelére.
Joe
-
bul07
nagyúr
válasz rasotamas #197825 üzenetére
Ha ráér még a csere akkor felvenném a kapcsolatot a FilterABC-vel
Hogy probléma van nincs tömítő gyűrű, küldjenek vagy csereAmúgy először keres rá a netten a szűrőre és biztos lesz egy kép vagy videó ahol látható hogy jár hozzá igen vagy nem (Beírhatnád pontos típusát a szűrőnek, kíváncsi vagyok már én is )
Nálam a kauffer szó nélkül cserélt egymás után kétszer is gázolaj szűrőt, futárral, díjmentesen, igaz idő be telt de nekem ráért
Itt írtam a cserékről és kép is van hogy miért [link], és ez lett a vége [link][ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz rasotamas #197819 üzenetére
Mindenképp szívd ki ami benne marad és egy darab ronggyal töröld is ki
És igen érdemes megjegyezni hogy kb meddig volt gázolajjal és addig feltölteni, kicsit alá hogy ne csorduljon túlHa van gumigyűrű a szűrőházon akkor igen gond lehet hogy nem kaptál cseredarabot, mert érdemes cserélni hogy esetleges szivárgás ne történjen
Hogy miért érdemes kiszívni mert ülepítő szerepe is van
Jó példa erre mikkor én cseréltem gázolj szűrőt hogy mi szívtam le a szűrőből(Enyém 2005 példány tankja se makulátlanul tiszta)
Ebben a hozzászólásomba képekHa gumigyűrű miatt halasztod a dolgot, akkor más kúton tudsz venni fél litert hogy fel tud tölteni, egyes rostos vagy IceTeás flakon a jó annak nagyobb a szája belemegy a pisztoly
Azt hogy hogy kell légteleníteni nem tudom, de annak is jól utána járnék mert nem mindnél elég párszor ráadni a gyújtást
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
veterán
CFGB 2.0 CRTDI-n cserélnék délután cserélnék gázolajszűrőt.
Nézegettem pár videót neten.
Egyrészt a Bosch szűrőhöz amit vettem (nem is volt más a FilterABC-nél) nem volt csere gumigyűrű. Ez mennyire baj?
Másrészt egyik videón csak kiveszik meg berakják, a másiknál kiürítik, kipucolják, friss gázolajat öntenek a helyére. Namost én nem tartok itthon gázolajat a kocsi tankján kívül.
Van ugyan a faluba egy kút de azt még a zöldséges mergába meg a fűnyíróba se szívesen önteném be amit ők árulnak. Múlt héten ezerért adták a nedűt. Nem literjét, összesen max annyit
Csak jobb lenne kipucolni nem? Az előző kocsimban (2004 Mazda6 dízel) volt a gázolajszűrő tetején egy pici gumi gombocska, azzal lehetett felpumpálni.
Akkor is azt kellett használni mikor egyszer elnéztem a tankolást és kifogyott menet közben a gázolaj, Nem indult el a kocsi míg fel nem pumpáltam.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz macilaci78 #197811 üzenetére
Tudsz erről küldeni képet? Mármint mi az amit megvettél meg mi az hogy vakfedél?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
macilaci78
nagyúr
válasz rasotamas #197808 üzenetére
Én megvettem mindent, ami kell. A robogóba is beépítem vízmentes gombokkal, illetve a kocsiba az egyik vakfedélbe. Távirányító gombjai mellé vékony vezetéket forrasztok és tetszőleges gombra rákötöm. A Passatban ott lesz a vészvillogó mellett.
Ha a kapcsolóra saruval teszem rá, akkor simán lehet költöztetni egyik járműből a másikba.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
veterán
Van valami jó ötletetek hova lehetne elhelyezni fix könnyen elérhető helyre kapunyitó távirányítót Passat B7-ben?
Bedobtam a szivargyújtó mellé, de onnan mindig ki kell venni, és már vagy 4-szer beejtettem úgy az ülés alá, hogy ki kellett szállnom fölvenni.
Sajnos kulcstartóra applikálható típus, ez sem segít a dolgon.
Amerikai autókon ha jól tudom van erre valami gyári megodás a visszapillantó tükör fölött. Nekem ott vannak telefon/csillag/villáskulcs gombok de az egész más (bár nem tudom mik ezek és mire lehetne használni).
Valami nem destruktív módszer kéne, könnyű lenne kétoldalú ragasztóval felpattintani egy szabad felületre, de azért ezt mégsem szeretném.
Még ami eszembe jutott: valami csiptetős izét ráragasztani a távirányítóra és fölpattintani a visszapillantóra, csak nehogy lenyitáskor-felhajtáskor gondot okozzon.
Kulcsra nem akarom tenni, ebben minimalista vagyok. A kocsikulcsot csak magában használom a nadrágom pici órazsebében, egy darab kulcs van a kabátzsebemben ami a bejárati ajtót nyitja, a kapunyitó fixen a kocsiban van, és az összes többi kulcsom ami a ház többi zárját vagy a munkahelyi szekrényeket-fiókokat nyitja egyben van a táskámban.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
llacee
őstag
Sziasztok
Van egy 2018-as Octavia 3 Facelift 1.8TSI DSG L&K autóm.
Egy hete vettem észre, hogy nem működik a holttér figyelő a visszapillantóban.
Ahogy elkezdtem a menüben bóklászni egy csomó "asist" nem érhető el.
Látszik, de nem lehet bekapcsolni vagy ami be van látszólag az nem működik és nem is lehet módosítani, pl side assist, keresztforgalom figyelő, kiparkolás segítő stb.
Akku állapot jó, biztosítékok jók, alis obd olvasó szerint nincs hibakód, menüben gyári értékek visszaállítása megvolt sikertelenül.
Nem garanciális az autó.
Valaki találkozott már ilyennel? Van rá házi praktika vagy egy szoftveres hiba?
Köszi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Kuponkunyeráló
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Torrent meghívó kunyeráló
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Okos Otthon / Smart Home
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest