- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- iPhone topik
- Motorola ThinkPhone - gondold végig kétszer!
- Android szakmai topik
- Kínában Robotaxisodott a Model Y
- Két Redmi Note 14 Pro és egy Pro+ futott be
- Mobil flották
- One mobilszolgáltatások
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A Meta húzása miatt egyre többen keresnek rá, hogyan lehet törölni a Facebookot
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zsolt19900 #140996 üzenetére
Vezető oldalon sík az anyós oldalon aszferikus van. A helyedben mindenképpen színezettet vennék.
focvis:Elég jó tényleg! Kormival 7,44 most a nagy átlagom. Ha városban nem kapna be 11-12 litert ez még kevesebb lenne.
#nincsbennetarcsi
-
Kiskokó
veterán
válasz Acheron #140990 üzenetére
Hát igen, az a baj A4 méretben nincs értelmes váltó... multitronic nem rossz váltó csak rohad igényes és sokkal drágább javítani mint egy Tiptronicot illetvez ahhoz nincs csak első kerék hajtás.
Van még a DSG amit én szintén nem szeretek annyira. Abból is sok szar van (S-Tronic az Audi neve)
4G A6 ban is 150ezer km után mechatronica hibás stb.. elvileg szériahibásak. (nem tudom melyik pontosan)[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
zsolt19900
őstag
tudnátok nekem segíteni egy számomra fogós kérdésben?
cserélnem kell a tükreimet, mert elszállt mind a kettő külsőben a fűtés és látok én aszférikus, színezett meg sík meg ilyen olyan amolyan tükröket, ha lefotózom és feldobom ide, hogy milyen van nekem jelenleg tudnátok segíteni benne, hogy az milyen?
színessel nem foglalkoznék, jó most a szimpla ami benne van, a többi variáció pedig azért lenne érdekes, mert ha egyikben jobban lehet látni vagy a másik zavaróbb akkor mindenképp a jobbat vennék meg....
annyi, hogy a vezető oldalin van egy függőleges vonalka és azt hiszem a bal széle picit elmosódós fajta, a jobb oldali pici tükör pedig teljesen sík fajta
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
didros
senior tag
válasz bitpork #140989 üzenetére
Nem én mentem vele, céges autó volt, most vásároltam meg pár napja. Ez volt a szervíz előírás, ráadásul az utolsó hónapokban már nem vitték el a kötelezőre sem, mert hát minek, úgyis hamarosan lejár a lízing...
Tudom, nincs jelentősége a történet szempontjából.Az olajszintjelző pálca min. és max. jelzése között kb. hány dl olaj van? Utántölteni dl-enként szokás?
-
-
Acheron
őstag
válasz Kiskokó #140950 üzenetére
Köszönöm az infókat. Időközben átnyálaztam az Allroad kérdést - az én felhasználásom mellett nem nyújt annyi pluszt, amivel többe kerülhet, így ezt a vonalat ejtettem (csak hirtelen ötlet volt a korábban linkelt példány szemlézése után).
A kép jó, tegnap ugyanígy megnéztem egymáshoz közel egy B8 - C6 párost. Az A6 élőben még nagyobbnak tűnik. Logikusan végiggondolva A4, emocionálisan A6. A4 -et nem fogok találni tiptroniccal, ez már látszik.
Motorikusan úgy látom a 2.0 TFSI és a 3.0TDI között fog eldőlni, előbbi nyilván vonja magával a méretet is (A6 -ba kicsi lenne az a motor - szerintem).
Még egyszer köszönöm!
(#140952) focvis: Értem, és több mindennel egyetértek abból, amit írsz. (a vicc jó, nekem is eszembe jutott már ). A logikus énem nekem is azt mondja, hogy vegyél egy A4 méretű autót benzinnel, megbízható automatával. De sajnos nincs ilyen kombó. Vagy választok egy problémásnak mondott benzinmotort egy problémásnak mondott váltóval (ami nincs kizárva, lásd az elsőként linkelt benzines A4), vagy egy kevésbé problémásnak ismert dízelt egy kevésbé problémásnak ismert váltóval, ami viszont egy magasabb fenntartási költséget is magával von (és ki tudja, hogy lehet majd eladni 5 év múlva).
A Toyotát nem egyszerűen eladtam, mert gond volt vele, hanem konkrétan roncsárban visszaadtam a gyártónak, mivel kiesett alólam a motorja és 2,5 misiért szerették volna "javítani". Előtte nem néztem kellőképpen utána - most szeretném ezt elkerülni (mármint hogy 2 év alatt megint 3 misit bukjak egy autón )[ Szerkesztve ]
-
válasz didros #140986 üzenetére
Ha már közel két éve maradék -tehát bontott- az olaj én bele nem önteném. Ha meg 30 ezrenként cserélted eddig és már azon is túl vagy, igazából tök mind1. Már így is minimum dupla annyit mentél vele mint amit az állagmegőrzéshez tapasztalatok alapján javasolnak. Vegyél egy liter Castrolt és töltsd fel.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
veterán
válasz didros #140986 üzenetére
Az ELF minősítése:
"Minősítések : •Acea A3/B4 •Api SN, CF •Renault benzines (szívó és turbó) és dízelmotorok (szívó és turbó) kivéve dci motorok részecskeszűrővel (DPF vagy FAP). RENAULT RN0700, RN0710."Ha részecskeszűrős a Fabia, akkor semmi szín alatt nem merném (én) beletölteni.; azon túl hogy semmi VAG szabványnak nem felel meg az olaj.
Szóval én a sajátomat a Mobil 1 ESP-vel tölteném fel. Minimum a nívó feléig.
-
didros
senior tag
válasz bitpork #140985 üzenetére
Valószínűleg Castrol 5W30. Úgy tudom ezt teszik bele a szervízben. -900km-t mutat az óra... ha ez pontos, akkor 30900 km-t jártak már vele. A maradék elf olaj 2 éves lehet. Már megvettem viszont az olajcseréhez a mobil1 ESP-t (5l) inkább ebből kellene pár decit hozzáadni?
Az olajcserét a komplett vezérlés cserével, mindennel együtt terveztem, de tegnap elvitték a régi autónkat.Tudom brutál sztori ez úgy ahogy van... de ezt hozta az élet...
[ Szerkesztve ]
-
-
didros
senior tag
Sziasztok!
Vészhelyzet van! Indulunk nyaralni, a korábbi autónkat eladtam, az "Új" fabiával muszáj mennünk.
Az olajcsere már így is esedékes lenne, de nem tudom megoldani hirtelen. Beleteszek még 600 km-t az autóba... A szintjelző pálca alján van az olaj. Ilyen esetben feltöltsem ELF 900SXR 5W-40-el még (ebből van maradék itthon) vagy inkább ne keverjem? Mi a kevésbé rossz megoldás szerintetek? (Fabia 1.6cr tdi 66KW) -
-
-
-
Kiskokó
veterán
válasz focvis #140957 üzenetére
Állítólag ezt az olaj evős dolgot is javították a következő szériás 2.0-án. De hogy melyik melyik Gen és mettől meddig gyártják azt passzolom
Amúgy szimpi nekem is a 2.0FSI nem tudom mennyire lehet tartós a maga 250Lóerőjével.
Az a baj nekem a 3.0 FSI se ajánlja a szerelőm, hogy az is eszi az olajat meg motorgenerál 100ezer kmenként..Brumi :
Köszi tényleg arra gondoltam elsőre jól emlékeztem, de mikor leírtam mondom biztos nem olyan új dolog ez de tényleg 2016tól van kb. Az új Q5 kapcsán olvastam ezt először.
Na akkor csak jól írtam, hogy a kereszt motorsság miatt nem használják a Torsent.Qru :
Elolvasom ha lesz időm a cikketJa és persze Torsen for president! Ez a lényeg, hogy nem nyúl bele semmi!!! erre elbasszák 2016 tól... XD
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Topy77
csendes tag
Sziasztok ez a kamera tema engem is erdekelne, mert a minap vettem eszre egy egeszen friss karistot a ZA6-on. Olyan egeszen nem veletlen kategoria ami polirral sem orvosolhato mar... uh elontotte a zagyamataxar... Valami ilyen mindigeberorszem beszerzesen gondolkodok. Esetleg tudnatok egy metgbizhato ar/ertek aranyban is megfelelo tipust ajanlani? Amazonon talaltam parat, de meg nem sikerult elmerulni a temaban melyik is legyen uh tanacstalansag...
Udv:
Topyhttps://www.flickr.com/photos/127440607@N03/
-
válasz tomcsi23 #140969 üzenetére
Már hogy aktiválódna, ha mennie kell hogy különbséget tudjon tenni ember / miazmás között? Pont erről beszélek, hogy soha nem kapcsol ki , különben nincs ember felismerés. A rögzítést azt kapcsolhatja, de a kamera maga nem kapcsol ki sohasenemse. Tévednék?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
i-sti
senior tag
válasz Acheron #140946 üzenetére
B8-om van.
Hely épphogy elégséges. Nem vagyunk elájulva a hely kínálattól de keresztapám Superbjének a helykínálatától igen.125 kw fosdízel van. Itt a sprit. [6,72 l/100km]
Minőségileg jobbat vártam volna a 4 karikától.
Sok a kopogos műanyag.
Illesztések az igazi német minőség de az anyaghasználat hagy maga után kivánni valót.
Az autó új ára ~60k euró volt német földön.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
-
Értem h érzékelő, de oJan érzékelő nincs ami ember alakú- csak olyan ami mozgást érzékel (minden mozgást) és egy kevés számítási teljesítménnyel megtámogatva felismeri az embert. Tehát soha nem kapcsolhat ki a kamera. Én ilyet be nem szerelnék a kocsiba.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
veterán
válasz tomcsi23 #140958 üzenetére
A "gyertyapipát" cseréltek; a fékbetétcserét W. Gábor említette fékgyilkolászás közben.
Jövő héten a PoBu-ban lesz az autó 3 napot, újrafújják a nem szépre sikerült kasztnijavítást (anno kapkodtak és megsérült a még friss fényezés).
Ma hozza a posta az emelőt Mátészalkáról - folyamatosan foglalkozva vagyon a géppel.Hagynom kell valamit későbbre is - pl. a féket? Lassan majd rendelem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kiskokó #140955 üzenetére
Most utánaolvastam, 2010-ben fejezték be a klasszikus csigakerekes Torsen difi használatát az Audinál, onnantól kezdve egy koronakerekes (Kronenraddifferenzial) középső differenciálművet építettek be a drágább Quattro-s gépekbe (az olcsókba meg Haldexet, ahogy írtad is). Az előnye az, hogy segítségével vezérelhető a nyomatékelosztás az első és a hátsó tengely között míg a régi csigakerekes egy teljesen mechanikus szerkezet, nem lehet belenyúlni/vezérelni a nyomaték elosztást.
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz Kiskokó #140955 üzenetére
Kicsit tisztázzuk a dolgot:
VAG keresztmotor: Haldex.
VAG hosszmotor: Torsen (még ma is, néhány újabb modellben lecserélték a Torsen diffművet egy belső Crown Gear nevezetű változatra, de ez sem elektronikus). Egy-két kivétel persze akad, van viszkókuplung az R8-ban.Az elektromos diffzár amire te gondolsz az a Quattro with Ultra, ez viszont messze nem 2013 óta létezik, ugyanis 2016-ban mutatták be. Az új Q5-ben és A4 Allroadban van csak.
-
veterán
válasz Kiskokó #140956 üzenetére
Arra gondolok, hogy rendszeresen kellene lottóznom. Nem értem, hogy az enyém miért nem eszi*; a múltkori se ette. A 3. generációs 2.0 már nem tud kormolódni.
A6-ot nyilván nem vennék 2.0 motorral, A4-be viszont elég kell legyen
De valójában egy Avensis után már a Passat is nagy minőségbeli ugrás. Ezekben nem kell kiemelni a motort a vezérlés cseréjéhez.*nem eszi extrém módon; ha hidegen szétgyilkolják, akkor fogja enni.
-
Kiskokó
veterán
válasz focvis #140952 üzenetére
Mondjuk abban igaza van hogy a 2,0TFSI-t azt jó nagy ívben kerülje... bár igaz azt a motort is rendbe lehet rakni 1 millából... csak azt lehet egyszerre kell kifizetni. Cserébe TALÁN utána már nem fogja enni az olajat... és csak 100ezrenként fog lekormolódni... a vezérlés se bír sokat hiába láncos.
Sztem A6-A4 között nem igazán van fenntarthatóságban különbség, természetesen leszámítva a választott motort de 2.0T van A6 ban is...
Viszont az Allroad már lehet 1 fokkal drágább fenttartani.
Ez olyan mint a Q7... alig van rajta nagyobb fék de Márkaszervízben egy A6on cserélnek betétet / tárcsát 300ezerért egy Q7-en (meeer öcsém neked kjú 7ed van) ez rögtön 700 ezer ft...[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
-
Kiskokó
veterán
Minden Audiban Torsen a quattro hajtás egészen nagyjából 2012-13-ig onnantól a hülyék átálltak az elektromos difire...mint a fostos X-Drive.
(kivéve a kisebb Audik A3-ból a quattro például nem Torsen)Ja fentebb kihagytam.
A vezérlés csere ára nagyjából 450ezer Ft gyári alkatrésszel munkadíjjal.
Lehet keverni az alkatrészeket Febi szett + pár gyári akkor 50-100ezerrel olcsóbb[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
veterán
válasz Acheron #140946 üzenetére
Tegnap voltam Skoda/VW márkaszervizben; 2 db Phaeton V6 TDI-n dolgoztak, az egyik épp elkészült, megkérdeztem mi volt a gond - vezérléscsere, mekkora meló - 5 napig dolgozott rajta egy jó szerelő, de volt vmi gebasz az alkatrésszel amit az ügyfél hozott. Rezsióradíj Golfra 9500+Áfa.
Eladtad a Toyota 2.2 D-CAT-ot mert gond* volt vele; elég lenne az A4, de az eggyel nagyobb és összetettebb A6-ot vágyod, még inkább az Allroadot ; elég lenne a 2.0T, de csak a V6 kell.
* közismereten elbaltázott konstrukcióErről a vadászos vicc jut eszembe.
Igyekszem két lábbal a Földön állni ÉS imádom az autókat; ez a racionálisabb énem véleménye.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Acheron #140946 üzenetére
Hello
Nézd vissza pár oldallal előbb pont tettem be egy képet amin a B7 A4 és a 4F A6 egymás mellett áll!
Én A6ot választanám de te tudod.Amit írsz az meg teljesen igaz. A mai benzinesek és az azoknál is fentálló vezérlés és egyéb problémák mellett szinte már mind1 hogy dízellel ülsz e fel egy szopórollerre vagy sem
Ha hosszú távra tervezel simán bevállalhatsz egy egy 3.0 TDI....
Nálam van lassan 6 éve, eddig + ráköltés az autóra (pont nem rég számoltam) 1,3Millió lett költve amiben egy 450 ezer ft komplett váltó felújítás is benne van és kb az összes típushibája. Egyedül a vezérlést nem cseréltem még én.
Légrugó hasznos és jó , szerintem így legjobb a futóműve az A6-nak. De ha behal akkor sok pénz. Eddig én 2 hátsó légrugót cseréltem, egyedül ez nem gyári alkatrész. 120ezer ft volt.
Allroad meg sima között kb semmi különbség sincs, az Allroad +4cmvel feljebb emelhető aminek én pl nem látom értelmét.Ha van kérdésed keress nyugodtan.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
aero.
veterán
válasz bitpork #140945 üzenetére
szivargyújtó fixre 12v-ra kötve? Nekem a BMW-ben megy zárt autónál is, a másik kettőben nem. Nem tudom mennyire gyári. Ford C-Maxban sem kapcsolt ki soha, de bármelyik villamossági átköti amire akarod, ha kell távirányítós is lehet.
De még ezeket is kilőve ott a beépített akksi, amelyiknek van.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz bitpork #140945 üzenetére
ez érdekel engem is, hogy hogyan és miként kapcsol be
lehetséges, hogy közvetlen 12v van bevezetékelve, biztosítékolva és akkor arról megy ahogy jónak látja.... és szerintem nem is eszik oly' nagy mértékben, hogy lehúzná az akksit pl. egy éjszaka alatt + ha nincsen mozgás talán nem is rögzít -vagy én nem tudom-Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Acheron
őstag
válasz Acheron #140229 üzenetére
Futottam pár kört még a konkurenciánál, de nagyon úgy néz ki, hogy ha valami alkalmi vétel be nem esik hirtelen, akkor A4 - A6 lesz a vége. Ma megint körbenéztem, egymás mellett az A4 - A6 méreteket. Az ideális továbbra is az A4, de az A6... Must have. Hihetetlen, mekkora hely van benne...
A kérdés lassan már csak a motorizáltság. A4 benzinesben nagyon tetszik pl ez a példány, de sajnos a 2.0 tfsi motorokról nagyon ambivalens véleményeket olvasok, egyrészt nagyon jó teljesítmény - fogyasztás aránnyal bírnak, másrészt a közvetlen befecskendezést jellemző minden nyűgön túl még az olajfogyasztásban is tudnak remekelni.
Mérlegelem a 3.0 TFSI motort egy A6 -ban is, de még ez sem győzött meg, a kisebb (pl 2.0) motorokhoz hasonló véleményekkel találkozom. Mentségére szóljon, nagyon szép hangja van...
A végén lehet bevállalok egy 3.0 TDI -t tiptronic váltóval - ráköltöm, amit kell, és használom az elektromos korszak eljöveteléig. Ha egy modern benzinesben épp úgy vagyonokat kell elkölteni egy magasnyomású benzin (!) pumpára, a benzin (!) injektorokra, és épp úgy problémás pl a vezérlés, akkor ugyanezt egy dízelnél is be lehet vállalni. A quattro meghajtás csak bónusz.
Hogy kérdés is legyen: a 3.0 A6 eseten gyakran elhangzik, hogy a vezérlés csere komoly költség, mert a váltó oldal felőli megoldás miatt ki kell venni a motort. Magyarországi árakkal számolva egy ilyen csere mit kóstál? (csak remélem, hogy ha megveszem az autót, nem ezzel kell kezdeni, de mivel 3 - 5 évre tervezek vele, szinte biztos, hogy nálam jelentkezik a költsége.
Légrúgó: érdemes benne gondolkodni? Tudom az egyszeri felújítás költsége nem kicsi, de a haza utak - nos, enyhén szólva lehet előnye.
A közelben van egy A6 Allroad is. Ennél milyen plusz költségekkel érdemes számolni egy "sima" A6 -hoz képest?
Pl egy ilyen példánnyal nagyon el tudnék lenni. (Az előző verda miatt rengeteg bőrápolóm maradt, így muszáj bőröst venni )[ Szerkesztve ]
-
válasz zsolt19900 #140944 üzenetére
Egyébként erre kíváncsi vagyok. Már csak azért, mert ugyí az elektronika figyeli az akksit. Lekapcsol mindent cca 20 percen belül. Hogy lehet ezt bekötni úgy, hogy ne kergüljön meg a hibatároló? Feltételezem - mert nem értek hozzá és nem ösmerem- hogy az emberalak felismeréséhez nem állhat le a kamera.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
zsolt19900
őstag
válasz MunezXBK #140939 üzenetére
jójó, nem volt világos, mert ugye van a giroszenzoros kapcsolás amikor elindulsz az autóval akkor kezd el venni pl. de akkor így pl. a gyalogosra is bekapcsol ha mozgásra végzi a dolgot? nem gond csak nem voltam tisztában ilyesmivel
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
válasz ACAB95 #140942 üzenetére
Ne vedd magadra kérlek, de: annyit tudunk, hogy vettél egy A4-t. Nem mondtad még meg semmilyen adatát, felszereltségét , semmit. Hogy a túróba tudjunk segíteni? Másik dolog: láttad a tiéden működni a kijelzőn a rádió infókat már, vagy mi alapján vagy biztos benne hogy meg tudja jeleníteni?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
zzz03
őstag
válasz Mágus2 #140928 üzenetére
parhuzamos parkolas. mogottem 2vel hely. mercis be probal allni 3. probalkozasnal csatt. nezem tukorbol. 4. proba beteszi. sajatjat megnezi majd megy a dolgara. 5perc mulva visszajon be a kocsiba majd szepen el mint aki jol vegezte a dolgat. neki a lampaja banta a vetlen autosnak meg a lokosen a fenyezes. papirt nem hagyott mer minek. en meg ugyis raertem odasetaltam aztan nyomtam ra egy cetlit a merci rendszamaval illetve h nap mint nap a varos mely reszen szokott parkolni estenkent az illeto.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz zsolt19900 #140936 üzenetére
Ha mozgást lát, akkor kapcsol.
-
intelMMX
senior tag
válasz Magnum_ #140937 üzenetére
Nekem az ajtót nyitották rá. Nem nagyobb egy kavicsfelverődésnél, de azért ott van.
Persze úgy vettem, hogy az előző tulajnál már szerzett a parkolóban egy aranyos "kis" karcot
Persze egyből le lett javítva az egész elem. Úgy is volt rajta elég durva felpattogzódás, szóval nem várhattunk vele. -
zsolt19900
őstag
egy dolgot segítsetek nekem megmagyarázni -nem trollkodásból csak nem értem
bent van a kamera az autóban, addig stimm -kap áramot, vagy épp akksiról megy az most mellékes
meglökik az autót 12óra48perc49másocpercében na most ez bekapcsol és max az elhajtó autót látja? vagy ez szépen "altatásban" is folyamatosan rögzít, szóval visszakereshető pl. a 12óra48perc29másocperc is amikor épp tolat az autómra?
ezzel nem vagyok tisztában, lehet hogy butuska kérdés csak én is gondolkoztam ilyen kamera beszerzésén és ez a kérdéseim közül az egyik ami megfogalmazódott bennem
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
-
zolnagy
őstag
Új Fabián gondolkodom, főleg, mert most akcióban elég jó áron megkapnám. Elsősorban városi autó lenne, ezért (na meg a tetemes felár miatt) benzineset szeretnék. Most viszont itt is az új hülye divat szerinti kis turbós motorok vannak csak...
Kicsit tartok ettől az 1,0 TSI-től. Nemcsak a 3 henger miatt, hanem a sok drága meghibásodásra hajlamos alkatrész miatt (turbo, HD pumpa...stb).
Miért nem tudnak itt is olyan szívó benzinest gyártani, mint a Suzuki...
Most ezzel az akcióval ugyanannyiba kerülne, mint egy Suzuki Swift. A motor miatt mégis a suzuki felé hajlok.
Van valakinek tapasztalata ezzel az új kismotorral? -
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #140922 üzenetére
Persze értem én, sejtetem hogy hidegen is jó értéket mutatna
Ki van írva és ki is van szedve a DPF rendesen, hozzáértő csinálta jó pár éve. 1 éve körülbelül újra felhívtam és megkérdeztem tőle és ő lementette az én ABTs motorvezérlőmet és abból írta ki a DPF-et.
Tuti hogy nem egy simát töltött fel mert már akkor is felhívtam a figyelmét rá, meg mint írtam meg is kérdeztem azóta még egyszer és utána nézett a gépén és megtalálta és ott is ABT-s ként van neki lementve.Köszi
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
veterán
válasz Primary92 #140924 üzenetére
Jogos; 2 hónapja több Golf 7 1.4 TSI-t is találtam 3 m. környékén/alatt, 180-200 k km-rel. Most az első szimpatikus darab 3,45-re van kiírva, tippre 3,3-ért odaadják. Amúgy ez egy megbízható kereskedés, rengeteg szervizelt, flottás autóval.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #140921 üzenetére
Az üzemmeleg azért fontos, hogy lehessen félelem nélkül padlózni. Amúgy hidegen is azonos értékeket mutat, csak semminek nem tesz jót, ha hidegen gyilkolják.
DPF csak kiírva vagy ki is véve? Megint él a kérdés, a DPF-el levették az ABT chipet, vagy abból írták ki? Mert gondolom nekik van adott motorkódra módosított szoft, azt egyszerűbb feltölteni, mint az ABT szoftját piszkálni. Ennek járj utána, aztán lehet méricskélni...
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #140917 üzenetére
Na ez az pl pont, hogy ahol az élő adatokat lehet kiíratni ott a kis pöcsöm hőmérsékletétől kezdve a gázpedál álláson át a váltó fokozattól kezdve minden francot ki lehet íratni. De egy rohadt turbó nyomást nem találok benne... csak a légtömegmérőt.
:S
Ja és nincs DPF, de lassan az EGR-t is ki akarom íratni amíg tönkre nem megy mert elvielg nagyon meg tud szopatni ha elmegy.
Sőt EGR hűtője szokott átszakadni és olaj megy a vízbe ha jól emlékszem (vagy valami nagyon keverek? )Köszi azért.
Persze az alap hogy padlógáz - üzem meleg a releváns érték.
Köszi[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
veterán
válasz Primary92 #140909 üzenetére
Octi 3 1.4 TSI?
3 M-be belefér; nyomatékos és pörgős motor; 9,5s gyorsul, 200+ a vége -> minden normális elvárásnak megfelel, sőt.
Országúton 5-6 literből simán elvan.
Octi3-ban már szíjas - nincs vezérlés para. Kokszolódás se tragédia.Nagyon praktikus autó. Vagy ugyanez Golf 7 Variantban.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #140915 üzenetére
Log kell élő adatból, nem tudom VAS-al lehet-e és hogy kell, nem is akaródzik keresni, mert nincs ilyen ketyerém itthon.
Turbó nyomás elvárt és mért érték, Légtömegmérő elvárt és mért. Ha a DPF még benne van, akkor szerintem az van eltömődve és fojtja.
Minden élő adaot menet közbem üzemmelegen, padlógázon kell gyűjteni, egyébként nem releváns.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
Mágus mester!!!
VAS - PC hez még mindig nem tudsz segítséget nyújtani ?
Megint kicsit fejembe állt, hogy talán talán mégse megy úgy a kocsi ahogy kellene.Milyen élő adatokat kellene ellenőriznem? Honnan tudom meg hogy az az adat jó e vagy sem?
Eddig csak légtömegmérőt néztem meg alap dolgokat... motor nyomaték, váltónál a nyomaték meg hőfokok stb.
Vagy VAS-al ne is várjak többet ?Köszi
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
-
-
tresh
veterán
-
válasz KaiotEch #140902 üzenetére
Ahogy látod, ez több mint egy kékfog modul: ehhez gyárilag jár külön telefonantenna meg mifszom. Uh a rövid válasz az , hogy gyári nincs. Nem beszélve a kötött modelleket, és a szándékosan kékfogasított felső kategóriásnak kikiáltott navis oem fejeket.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
nagyúr
Sziasztok. Golf V 2008: A gyári rádióhoz(1din-es, nem találok most google-n olyat) nincs valami BT modul? Nem szeretném cserélni a rádiót ezekre a világítós csicsás szarokra. Köszi.
-
Primary92
senior tag
Sziasztok!
Lecserélném az 1U5 Octaviám valami újabbra. Két dolog miatt maradnék a konszernnél: Bevált szerelő, nagy példányszám.
A mostani kocsival sincs óriási probléma (motorilag), de hol az ablak romlik el, hol ez, hol az. A kora miatt ilyen hibából egyre több lesz.
Mindenképpen kombi kellene. Alapvetően Passat, Octavia, esetleg Exeo jöhet szóba méretileg. Mindenképpen nagy csomagtartót szeretnék, illetve tisztességes felszereltséget.
Most egy 110 lovas 1.9 TDI van, de sokszor kevésnek érzem, szóval mindenképpen valami erősebbet keresek. Az Octaviáknál sajnos ritkább a nagy motor, pedig nagyon praktikus autó.
Átírással, mindennel együtt szűk 3 milliót szánunk rá fél éven belül. Évente 20000-ret megyünk nagyrészt országúton. Ettől csak több lehet a jövőben, kevesebb nem igen.
Benzines is szóba jöhet, sőt nem is bánnám, csak vagy nem takarékos, vagy gyenge. Viszont a másik oldalon meg ott a költséges DPF. Mi a véleményetek?
Milyen motorral nézegessem?
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Látásjavító szemműtét
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Egérpad topik
- Eredeti játékok OFF topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A Meta húzása miatt egyre többen keresnek rá, hogyan lehet törölni a Facebookot
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szólánc.
- További aktív témák...