- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Két Redmi Note 14 Pro és egy Pro+ futott be
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Yettel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskokó
veterán
válasz focvis #140957 üzenetére
Állítólag ezt az olaj evős dolgot is javították a következő szériás 2.0-án. De hogy melyik melyik Gen és mettől meddig gyártják azt passzolom
Amúgy szimpi nekem is a 2.0FSI nem tudom mennyire lehet tartós a maga 250Lóerőjével.
Az a baj nekem a 3.0 FSI se ajánlja a szerelőm, hogy az is eszi az olajat meg motorgenerál 100ezer kmenként..Brumi :
Köszi tényleg arra gondoltam elsőre jól emlékeztem, de mikor leírtam mondom biztos nem olyan új dolog ez de tényleg 2016tól van kb. Az új Q5 kapcsán olvastam ezt először.
Na akkor csak jól írtam, hogy a kereszt motorsság miatt nem használják a Torsent.Qru :
Elolvasom ha lesz időm a cikketJa és persze Torsen for president! Ez a lényeg, hogy nem nyúl bele semmi!!! erre elbasszák 2016 tól... XD
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |