Hirdetés
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz simonjoe #142821 üzenetére
"Vannak típusok amelyek teljesen "bebújnak" a gépháztető alá, és egy szervizmód bekapcsolásával lehet kiemelni nyugalmi helyzetéből az esetleges csere miatt."
Mint például Kormi is, vagy a futó VAG-ok nagyon nagy része. És Malac úr világított rá felettem az érvelés hibájára, álló helyzetben ugranak ezek lefele.
-
brumi1024
veterán
válasz CharlieDrop #141065 üzenetére
A noname kutakban sok a lopott, vizezett lötty. Hazafele én már nem is tankoltam ott.
bulgár -> bolgár
-
brumi1024
veterán
válasz Kiskokó #140955 üzenetére
Kicsit tisztázzuk a dolgot:
VAG keresztmotor: Haldex.
VAG hosszmotor: Torsen (még ma is, néhány újabb modellben lecserélték a Torsen diffművet egy belső Crown Gear nevezetű változatra, de ez sem elektronikus). Egy-két kivétel persze akad, van viszkókuplung az R8-ban.Az elektromos diffzár amire te gondolsz az a Quattro with Ultra, ez viszont messze nem 2013 óta létezik, ugyanis 2016-ban mutatták be. Az új Q5-ben és A4 Allroadban van csak.
-
brumi1024
veterán
válasz Luck Dragon #140739 üzenetére
Nem újkeletű, a V8-ak régóta 4 hengereznek.
Egyébként több szigetelés, persze, de az A3-nál egyáltalán nem lehet hallani bent az alapjáratot (az 1.4-nél). Kikapcsolt klímával sem, csendes környezetben. Nekem egyébként jobban bejön az 1.4.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Magnum_ #140440 üzenetére
Márkaszerviz kell, semmi problémája az autónak, szokásos dolgokat cserélik (2.0 TDI) + assistance meghosszabbítás +
gyorsulásrontóhegyilevegő kipufogását elősegítő szoftver installálása (ez ugye ingyenes). Két fővárosi nagy márkakereskedésnél kérdeztem: a) "hát az mininum lesz 160" b) 80 környéke. Szerintem viszem az elsőhöz, az közelebb van.[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #140021 üzenetére
"Nem mellesleg a 8 fokozatnak az ég egy adta világon semmi értelme- azért kelljen h a kocsi 2-3 ból induljon?"
Mármint azon kívül, hogy kevesebbet fogyaszt az autó, 150-nél még mindig 2k alatt van a fordulatszám (nincs motorhang) és a 220 simán utazótempó, mert épp akkor lépi át a 3k-t a fordulatszámmérő? Nem indul 3-asból, ezt még az SQ7 sem tette, pedig ott 1000-től elérhető 900 Nm. Szvsz egy jobb 8 sebességes automata (ZF 8HPxx, Aisin) komfortra bőven túllépi az egyszerűbb (!= Porsche PDK, de ez is ZF) DSG-ket.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz -secret- #139814 üzenetére
Itt is lesz szerintem 3-4 kormányopció, mint a többi modellnél.
Kicsit részletesebb cikk. A mátrix led olvasólámpa zseniális.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #139598 üzenetére
Nem hiszem, hogy jelentősen több lenne, legalábbis érzésre nem adta. A GTI-ben is baromi alacsony fordulaton jön a csúcsnyomaték, de az magas fordulaton sem válik vérszegénnyé, mint a dízel. Fogyasztáson kívül másban nincs esélye a stock GTD-nek, de mondjuk ez nem véletlen van így.
-
brumi1024
veterán
Az.
-
brumi1024
veterán
válasz Speeedfire #139043 üzenetére
Munezhelyettes szolgálatra jelentkezik: Verwaltung, tehát OMV.
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
Na, új rekord, teljes tankra vetítve 9.3. Éreztem, hogy sok lesz most, dinamikusan közlekedtem és nem volt most pálya/hosszabb autóút.
-
brumi1024
veterán
válasz Speeedfire #137924 üzenetére
Ugyanaz a platform, ugyanaz a belső, a tesztelők szerint ugyanolyan viselkedés...
Tapasztalatból, valós (alkudott) árakkal számolva 15-ből már jól felszerelt 5-öst lehet kapni. Nem lesz sor6, és nem lesz benne M csomag, persze, de jobb lesz, mint az Arteon.
De nem is kell elmenni a mid-size sedanokig: házon belül az A5 (aminek definíció szerint jobbnak kell lennie), vagy a sokkal sportosabb propelleres 4-es rendesen kannibalizálja. Ha nem a 150 lovas dízel a megcélzott motor akkor a közel 14 milliós indulóár (!) több, mint nevetséges.
Biztos jó az Arteon, meg jól is néz ki, de az árát szerintem nem sikerült jól belőniük, főleg azért, mert van házon belül tényleg prémium konkurens.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz vedini #137829 üzenetére
Ha 2016-os akkor gari? Mennyire babrálták meg az audiósok?
Én amúgy magam próbálkoznék ilyenekkel. Google sokat tud segíteni, ha lokalizálod valamennyire a zajt, mert elég népes típusspecifikus fórumok vannak angolul. G6-nál egyébként egy üzemanyagcső tudott zörögni a hátsó üléssor alatt, lehet, hogy itt is hasonló.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz lenko #137573 üzenetére
"kiszámolja mikor kell elvenni a gázt, hogy kb. 0 fékkel beerjén valakit, vagy a lámpához guruljon, ezzel nem lehet mit kezdeni. Versenypályára biztosan alkalmatlan."
Hogy még egyszer? Versenypálya és gurulás? A pályára fogyasztásrekord miatt jársz? Nem szólaltál volna meg...
(#137579) lenko: Így ok, csak a szövegfelépítésből nem erre következtettem.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz BUZZLGHTYR #137353 üzenetére
8l, 8p és 8v-ről is lehet szó (attól függően, hogy ki mit nevez 1.8T-nek), mindhárom elég más autó.
-
brumi1024
veterán
válasz BUZZLGHTYR #137351 üzenetére
Melyikről is beszélünk?
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #137096 üzenetére
Pontosítok: "érezni", így idézőjelesen. Launch controlnál, kickdownnál azért érezhető (főleg pl a sportváltós, nagyobb motoros BMW-knél, ahol a váltó erre még szándékosan rá is játszik), illetve ha hozzászokik az ember, akkor még a DSG-nél jelentősen simább ZF 8 sebességes megoldásánál is megvannak a pontok, ahol a váltás történik. Na ez az USA programozás esetén baromira elnyúlik és érezhetően csúsztat - nekem ez nagyon nem volt szimpi a kinti bérelt B7 Passaton. Az autópályafelhajtón pl a teljes kettes fokozatot 3.500-as fordulaton tartotta, ide váltott egyesből, innen váltott hármasba.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #137090 üzenetére
Illetve én megőrülnék a hülyén programozott DSG-től (baromi sokat csúsztat, az usákok nem komázzák azt, ha érezhető a váltás).
(#137091) focvis: Szerintem szimmetrikusak, viszont ott ugye kötelező az oldaljelző csúnyaság, ezen a Golfon meg a képek alapján nincs. A km-óra meg lehet cserélt, talán a mexikói modellek használnak eltérő, de km osztású órát?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz brumi1024 #137015 üzenetére
Szerk.: Ismerem a Valeo-t, a családban a Passat B6-ra anno az került, amikor én a Bosokot raktam fel a G6-ra, szerintem legalább pariban van vele a Bosoko (ha nem jobb), töredék áron. És nem a 6e Ft/3 év a gond, ha arról van szó, hogy csak a gyári nyújtja azt teszem azt 15-ért, amit eredetileg tudott az autó 0 naposan, akkor a gyárit venném rá.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz sirszevenap #136814 üzenetére
"1-2 másodpercel hamarabb volt százon, pont." - Kis túlzást érzek ebben a mondatban, 1-2 másodperc különbség van egy 3.0 TDI A6 és egy RS6 közt is, mégis ég és föld a két autó.
-
brumi1024
veterán
válasz molnarpeter #136662 üzenetére
Octi 3-ban a TSI szíjas. Még nagyon a TSI-k elején (2006) volt láncos 140 lovas motor.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz molnarpeter #136659 üzenetére
"a vészjósló kopogást" - Milyen vészt jósol a kopogás?
-
brumi1024
veterán
"Tekintve h nem volt még új autóm nem tudom mi a helyzet a bejáratással?" - Az első 1500 km-en ne padlózz, ne satuzz (mindene új, gumi, fék, stb.), tartsd 1500-3000 fordulat között, ha megoldható.
"A gyártó 30k -t javasol olajcserére, de ezt kicsit én sokkallom." - Sokszor ki volt itt tárgyalva, válts 15k-ra (megkérhető a szerviz, hogy átváltsa a jelzőt is).
"Olvastam olyat hogy 1000 km után javasolt egy olajcsere. Szerintetek reális ez?" - Hit kérdése szokott lenni a dolog, 5k km körül ártani nem fog.
"Illetve a garancia úgy is él, ha nem márkaszervízben szervizeltetem?" - Igen, de akkor csak az alap két év van és bukod a mobilitásgarit (többek közt +2 év gari).
[ Szerkesztve ]
-
-
brumi1024
veterán
válasz sirszevenap #136280 üzenetére
Ez mindenhova igaz, ahogy már nagyjából végtelenszer ki lett tárgyalva. Objektív felelősség határa alatt (100 alatt +15 + 3 km/h, 100 felett +20 + 3%) nem szokták kiküldeni a csekket, mert annyival lerendezhető a dolog, hogy nem a forgalmiban szereplő személy vezetett, hanem hozzátartozó, nem vagyok köteles vallomást tenni ellene.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz sirszevenap #136276 üzenetére
150-160 óra szerint még helyszíni, nem kiküldős móka.
(#136278) adp: Csak utánadjönni az esetek legnagyobb részében nem szoktak, azon egyszerű oknál fogva, hogy nincs elkapóautó. Kivéve, ha Qru vagy.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz mmcc02 #136139 üzenetére
A 4motion egy extra, nem felszereltségi/kialakítási szint, mint az Alltrack, szerintem ott is ugyanazok a futóműopciók vannak mint a sima Golfnál/Variantnál (attól függően min alapul). Ha van eltérés az is a pár mm-es nagyságrendben.
Szerk.: Lásd itten, 33. oldal Abmessungen. Minden 4motion eltérést kiemelnek (üzemanyagtartály, csomagtartótérfogat), viszont a hasmagasság fix, 142 mm.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Mappa #136047 üzenetére
Járkálnak már az utakon, reggelente szoktam találkozni eggyel munkába menet. Élőben mozgásban (nappali fénnyel) szerintem még rosszabb. A faceliftmentes pedig tetszett. Bár tény ez még ritka, a korábbiból meg múltkor a Petőfi hídnál 5 állt előttem, 3 barna és 2 versenykék RS.
-
brumi1024
veterán
válasz CharlieDrop #135594 üzenetére
Ezért mondtam a C7-et, de arra meg beszóltak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Asszociációs játék. :)
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest