- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Danex #106868 üzenetére
Mobil1 ESP 5w 30
Nekem is ez volt, ki kell olvasni, melyik izzóra panaszkodik, annak az ellenállása más. Azt kicseréled, hiába világít, törlöd a hibát és jó lesz.
USB? Próbáltál kulcsot dugni bele?
Emisszió passz. Ha lefelé chippelik, akkor vége a VW-nek. Az én skodámat leviszem Mlada Boleslavba és a gyár előtt veszem ki a DPF-et, ha ez megtörténik. Áthajítom nekik a kerítésen az EGR-el együtt. Szerintem itt nem lesz visszahívás.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz Danex #107232 üzenetére
A rányitás utáni bezárás (ami fél perc kb) még érthető is.
Hm, 4 év alatt 175e? Az szép.
Milyen motorról van szó amúgy? 210-ig el lehet engedni a vezérlést
Enyémre 180-at írtak, de max 100-110-nél érdemes lecserélni, és bár a szíjjal látszólag nem volt gond, de a feszítő már nem volt a toppon....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
válasz Danex #107236 üzenetére
Mert nekem pl úgy műxik, hogy kinyitom a távigazgatóval, és ha nem nyitok ajtót, akkor 1 percen belülü visszazár. De ha kinyitom az ajtót akkor már nem zár vissza csak később, de ha nem akarok semmilyen visszazárást akkor gyújtást kell adnom.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz Danex #108425 üzenetére
A váltónak a kocsi kézikönyvégen le van írva hogy milyen sebességnél, és fordulatnál melyik fokozatot használja. Ott megnézed és aszerint kell nyomni a gáztot. Ha jól csinálod és még mindig rángat, akkor meg doki a lelke nem pedig a kézzel belenyúlás
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz Danex #108788 üzenetére
Hát én huszonmittoménhány év vezetési tapasztalat után mondom hogy ilyen vetítési kép csak papíron létezik így bevilágítva.Az utolsó lassan 10 éve tartó szenonhasználattal sem láttam ennyire letisztult és rajzolt határokat. Ha pedig új az autó, azt gondolom a gyárban ez be volt állítva.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
do3om
addikt
válasz Danex #110169 üzenetére
[link]
Nekem csak az alap gyári van, ennél meg a inai csak több lehetőséggel bír nem?
Komolyabbat nem vennék meg, annyira nem érdekel a dolog, sőt a mostani alatti tárolórekesz is nagyon hiányozna, mivel oda dobok be mindent.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Danex #110728 üzenetére
A 7 sebességes DSG száraz kuplungos, nem kell benne olajat cserélni. A váltó élettartama 250 000km ennél fajtánál, amin az olajcsere sem segít, ha ilyen autót veszel, ezzel számolni kell.
Khaosz55 Mindegyik mutitronic nagyon jó ajánlat az első váltó hibáig.
[ Szerkesztve ]
-
do3om
addikt
válasz Danex #110673 üzenetére
Az alsó gyári?
A két oldalsónál mért nem a légzsák felé raktad pontosabban? Akkor nem látszódna ki a kis rész alatta.
Majd én is lefényképezem. (kormánydísz, pedálszett, gyújtáskapcsoló dísz, csomagtartóba hálós zseb)Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
do3om
addikt
válasz Danex #110789 üzenetére
Szelepsapkából rendelj többet tartalékba. Nagyon olcsó, persze biztos van aki így is ellopná mert nem veszi meg 300 Ft-ért. Amúgy van belölle amit oldalról egy hernyócsavar biztosít, de nem azt vettem. Mert mi van ha kell valakinek olyan hülye hogy szétbassza a szelepet csakhogy levegye.
A pedálnál nálad a gázon van gumi borítás mint amit a képen bemutattam, tehát amiért nem menne fel?
A gyújtásos hülyeség, halványan látszik de nem úgy mint a képeken. Mást is vettem onnan és ~1 dolcsiért hozzácsaptam, annyiért jól néz ki.
Hálóból majd amit linkeltél veszek, mert hasznos az is, de még egy ilyen kisebb tartót majd veszek. Nem értem alapból mért nincs valami beépítve. Pl az elsősegély dobot ott csúszkál össze vissza.
küszöböt én is néztem de mint Te hasonlótól tartok. Van még az ajtó zárjához a díszborítás, úgy van reklámozva hogy véd a rozsdától, de hisz pont nem lehet tőle ott megtörölni mosás után? Szóval ez is kérdéses nem e árt hiába szebb.[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
knuckle
aktív tag
válasz Danex #110865 üzenetére
még vidéken piacnapon volt egy érdekes eset, ahol én akkor éppen parkolóőr státuszban voltam.
a hölgy egy kispolákkal! (tehát nem nagyobb mint egy közepes szappantartó) nemigen tudott beállni egy olyan helyre ahol a Ducato egy körből Y-nal kijön-bemegy...
aztán mikor már nagyon sokan nézelődtek, és nem jutottak se be se ki a parkolóból az emberek, felajánlottam hogy beállok neki a parkolóba, mert így elszáradnak a zöldségek is mire leparkol, és ugye még meg sem vette őket ...."...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
-
válasz Danex #111803 üzenetére
3 Faults Found:
006079 - Hydraulic Pump
P17BF - 000 - Play Protection - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 8
Reset counter: 10
Mileage: 179084 km
Time Indication: 0
Date: 2048.14.08
Time: 16:02:17Én nem merném használni akár megy akár nem. Itt olajnyomás miatt pampog. Függetlenül mindentől, ha ez nem van rendben, akkor ott szevasz.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Danex #111807 üzenetére
A márkaszerviz nem szeret aprólékos kézimunkát végezni a gyári know-how a legtöbb esetben komplett egység cserét ír elő.
Ha szakirányú , csak automata váltókkal foglalkozó ember kell akkor országos hírű nem sok van.
Szolnoki Róbert +36(20) 952-9091 Ő Mindszenten lakik, de a taxisoktól kezdve mindenki hozzá hordja. Még DrZoo is ajánlja a passatja után.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Danex #111812 üzenetére
[link] Nem egy egyszerű váltó, bárhol nem fogják javítani.
Dot, Már sokszor le volt itt írva, hogy milyen olaj megy a szervóba. Az elveszett olajat a pumpa környékén vagy a kormányműből kiálló rudak gumiharangjában keresd. Bárhol is tűnik, meg kell szüntetni a szivárgást, ha a kormányműnél, akkor az egész kormányművet fel kell újítani, vagy cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Danex #111975 üzenetére
DSGm nem volt nem ismerem, a tiptroniccal simán mén.
(#111976) Z0mbi: nem azt akartam ezzel írni h te mulasztottál el valamit, bár ha a szervizben csak a gyári előírásnak megfelelően akarják karbantartani akkor ott már gond lehet. A lehúzó gyűrű hiba nem vitatható. Ahogyan az sem hogy a régi német olasz bármi szívóbenzinese sokkal megbízhatóbb mint a mostani orvosi műszerek amik autónak vannak eladva. Kicsit már ki vagyok ettől a tévképzettől h csak a japán régi szívó.
A v10-t kb annyi értelme van ilyen relevációban emlegetni, mint a toyota 2.2 dcat dízelét. Ha valami szar, akkor az szar.(#111995) Kalandor: Ez miez? Sütni akart a motoron vagy mi? A modern autóknál nagyon nem javallt letakartni. A legújabbak már kaptak lamellamozgató segéd szerkentyűket (gondolom koccanáskor v bármilyen csere okán a gatyája rámegy a tulajnak) ami a hideg beáramlást szabályozza.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Danex #112020 üzenetére
Ha ereszti az olajat, akkor az utántöltés már nem lesz elég. Szerintem nem úszod meg a cserét. Meg kell próbálni gariztatni, addig ne nyúljatok hozzá, mert ha észreveszik, biztosan nem kapsz semmi támogatást... Ha nem megy, akkor fel kell tölteni a megfelelő szintre és megnézni, hogy fennáll-e a hiba, ha eltűnik a hiba, olaj ki, letömíteni az oldalsó kádat és új olajjal feltölteni. A mechatronik nem tudja ereszteni az olajat, csak a tömítése. Tudsz dobni egy évjáratot, motor és váltó kódot? Az a kis cetli kell a sok kóddal a csomagtartóból, vagy a szervizkönyből, a VIN számot kitakarhatod, az nem kell.
Morris Megint az elveszett lovakat keresed? Valamelyikben lyukas a rács, valamelyikben teli. Tök mind1, mert ahol teli, ott alulról szív, ahol lyukacsos, ott meg előlről, ugyanis a szívócső van ide bekötve.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Danex #112020 üzenetére
Igazuk volt a bácsiknak, hivatalosan a mechatronik nem tölthető és nem szabad belőle az olajat sem kicserélni, ha ereszti az olajat, az csere. Ez a száraz kuplungos DSG elég szopás, mert kétféle olaj kell bele, váltó olaj a váltó részbe és szervó! olaj a mechatronikba!, szóval ha tölteni akarod valamivel, akkor szigorúan a bele való olajjal. Részleteket pontosan a váltódra szabva privátban küldök.
Új hozzászólás Aktív témák
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen TV-t vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Amazon Kindle
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban