- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 14 Pro+ 5G - a tizenhármas átka
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szemünk előtt az ultravékony S25 Edge
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Megérkezett az Android 16 nyilvános bétája
- 2,2 méteres magasságból tesztelték az S25 Ultra kerámiaüvegét
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz Speeedfire #140798 üzenetére
dobjál rá egy 15 v 16os villást mozgasd meg, ha nem akadozik szorul, mindenhol egyenletesen nagy az ellenállása, igen, de ettől a görgő még lehet szar.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #140774 üzenetére
szabadon futós tibort még nem láttam, csak fix tárcsásat, a feszítő azért mocorog, gyárilag is kissé, mert az visszi el a lökéseket (ezt már nem neked szántam hanem a többieknek)
bognar110:én bármi féle hagymás tejfőlős, elött diagoltatnék mi szar és ha semmi (ezt nem hiszem...) akkor is meg csináltatnám a turbo és a kat közti szakaszt úgy hogy a legszűkebb belső átmérő 57mm legyen legalább (igen a kupot is el kell vágni), anélkül csak adsz egy szarnak egy még nagyobb pofont!
a rigotekkkes csóka meg konzervekkel operál, ami nem feltétlen baj, de máshol meg kapod ugyan azt olcsóbban, és ha már chipeltetsz csak a maxit, ami szar (már persze a diagolás után kijavított dolgok után!) az úgy is lekonyul hamar.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #140785 üzenetére
Továbbra is MMC, 2x voltam eddig.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Ricsx
tag
Sziasztok,
Lassan újra olajat kell cseréltetnem a vasban,jelenleg Motul 8100 X-cess 5w40-es olaj van benne,ez jelenleg 11500FT(5L) akcioban ahol néztem. TOTAL QUARTZ 9000 5W-40-es viszont "csak" 8300FT/5L...a 2 olaj közötti minőség milyen?maradjak inkább a Motulnál vagy jó lehet a Total is? 1.9 TDI ASV 110+chip 290.000km. Szűrők azok kizárólag csak Mann mennek bele.
-
sharp4
őstag
válasz lenko #140777 üzenetére
Nem hivatalos szervízt keresek, hanem egy autószerelőt. De gondolom ez érthető volt. Felvilágosítani nem kell, amennyire kell az vagyok.
Magyarország legnagyobb Xiaomi közössége:https://www.facebook.com/groups/622368221279940/?ref=share Apple Iphone 13 Pro & Ipad Air 5 Tesla Model 3 LR
-
bognar110
őstag
Sziasztok kinek van csak chippelt 1.8T 150 lovas gyári audi vw skoda vagy seat ? Mennyire lehet fel húzni ezeket gyári turbóval ? Mert lehet megchippeltetem a vasat a rigotechtől kaptal egy árajánlatot na meg elég sokan dicsérik őket. Én ilyen 180 lóerőre húzatnám fel. Nem szeretném megbarmolni a vasat meg vagyok vele elégedve a 150loval is, csak kíváncsi lennék rá Úgy lenne igazából jó nekem hogy alacsonyabb tartományba jobban húzzon kicsit.
-
Speeedfire
félisten
válasz lenko #140770 üzenetére
Lehet, hogy egyszerű, de ilyennel nem játszok szívesen. Egyszerűbb dolgokat inkább megcsinálom.
Mágus2: Köszi, rákeresek erre is.
Itt egy másik videó is, hátha többet mond el. Ezt tegnap csináltam. [link]Ha haverral nem beszélgetünk a kocsi mellett, amíg hűl a turbó, lehet észre sem veszem, mert bent egyáltalán nem hallani. Kint is csak alig.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #140769 üzenetére
XZN néven keresd az a 12 fogú, abból kell neked M12.
Nekem a videóról nem a feszítő hibájának tűnik, hanem a generátor szabadonfutója is tud ilyet okozni. Azt már többször is írtam, hogyan lehet tesztelni.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz sharp4 #140771 üzenetére
Olcsó, és megbízható hivatásos szerelő nem létezik. Akik igazán értenek hozzá többnyire nem is szerelő végzettségű emberek, hanem sok év alatt önszorgalomból felszippantott tudásból, és nagy adag fanatizmussal vannak ellátva egy-egy márka iránt. Miskolcon tudok ilyet...
Aki hivatásos műhelyben dolgozik, és esetleg rendelkezik ilyen képességekkel, az minden lesz csak nem olcsó.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
sharp4
őstag
Sziasztok!
Budapesten tudnátok ajánlani egy megbízható, olcsó szervízt, szerelőt, aki ért a Seat-okhoz. Ha lehet, akkor a 13. kerület környékén. Köszönöm
Magyarország legnagyobb Xiaomi közössége:https://www.facebook.com/groups/622368221279940/?ref=share Apple Iphone 13 Pro & Ipad Air 5 Tesla Model 3 LR
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #140769 üzenetére
Írtam, hogy SPLINE....
Ilyen bitfejkészletet vettem, sikerült kivenni vele a kormányt, veszel hozzá T kulcsot pl. rátettem +erőkart, mert alapból nem lehetett kitekerni. 3e Ft volt a szerszám hozzá.Racsnis kulccsal ki tudod tekerni a 3 csavart is a feszítőn, lehet kicsit meg van fáradva a rugó benne.
Kárt nem lehet benne tenni. Az új feszítőhöz kapsz egy csavar stiftet emit betekersz ugyanoda a régire, azzal eltolja a görgőt, hogy le lehessen szedni a szíjat, utána 3 csavar.
5-10 perces munka.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Speeedfire
félisten
válasz lenko #140768 üzenetére
Valami 12mm triple square-t írnak itt. De pl obi-ban vagy hasonló helyen milyen név alatt találom ezt meg?
Normális akkor ezek szerint, hogy így mozog?
Én magam nem akarok hozzányúlni, félek, hogy kárt tennék benne.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #140767 üzenetére
Spline kell hozzá(több ágú mint a torx, és azt hiszem 12-es)
A feszítőnek nincs semmi baja, ha nagyon zavar 10e egy SKF (ami valójában gates lesz, ahogy nekem is az volt ráírva ), 3csavar, te is ki tudod cserélni.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Speeedfire
félisten
válasz Speeedfire #140720 üzenetére
Senki? Igyekszek minél hamarabb szerelőhöz is elvinni, mert elég fura hangja van a motornak. Nem tudom, hogy lehet-e köze a múltkori olaj/szűrő/szelepfedéltömítés cseréhez vagy sem.
Illetve tudja valaki, hogy a kormány levételéhez pontosan mi kell? Valahol 15-ös torx-ot írnak, máshol pedig M12-őt. Itt se írják sajnos. [link]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
veterán
válasz diablo1984 #140764 üzenetére
Szvsz behülyítették a főnököd.
-
diablo1984
veterán
válasz focvis #140763 üzenetére
Picsa tudja, főnöknek ezt mondták(ha őt altatták, akkor most èn is titeket), èn sem hallottam mèg róla, utána olvastam ès akkor tudtam meg, hogy egyáltalán lètezik! Az biztos, hogy hangra volt difi, ez a 2 hengerezès egyèrtelmű volt, az előtti blokkal nem csinált ilyet. Szemre nem tudom, hogy mi lehet a difi a 2 blokk között, így úgy sem szúrnám ki. Idèn januárban volt a csere 2 hónap múlva lecserèlte a kocsit egy új tiguanra....
-
veterán
válasz diablo1984 #140762 üzenetére
Azt furcsállja, hogy a fenébe tettek olyan cseremotort a kollégád autójába, amit még nem gyártanak sorozatban. De ha gyártanák, akkor is az 1.4-et tennék az 1.4 helyére.
Az 1.4-ből is van létezik ACT, az a hengerlekapcsolós. -
aero.
veterán
válasz diablo1984 #140732 üzenetére
A főnököm 1,4 tsi touranjából 100ezernél kidőlt a motor(dugattyúból letört egy darab) és az 1,5 tsi-t rakták garis cserébe helyette!
Erre kíváncsi lennék részletesebben, de már előre látom, hogy nem lehetséges.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz freaghill #140756 üzenetére
Rozsdamentes? Fehérré sózzák az országot, megkíméltet lehet, mert a pályáikon a max tempó 120, már ha nem áll éppen a forgalom rajta, ergó motort nem hajtják picsára! De mivel épp úgy sóznak mint másfelé, ha meg zergeösvényen járnak csak a kocsival, hideg motorral hegyet, akkor meg a motor kap bőven.....
Nem logikus továbbá a +vám miatt sem... -
diablo1984
veterán
válasz zeus_2k14 #140753 üzenetére
Hollandok jellemzően túlhasználják az autót, ott nem ritka a tizenéves példány is, sőt! Ennek megfelelően van bennük kilóméter rendesen és piszok messze van egy közép-német viszonylathoz! Szerintem ha sima 1,9 tdi-ben gondolkozol és adagolósban, azt már el kell engedni, 5 éve sem volt már európában használható keveset futott darab, azokat már kitakarították mind. Nem éri meg kintről hozni, ott is ami van, felverték az árát és még lefingottak is többségében. Ha kintről, akkor inkább fiatal verdát.....
-
BUZZLGHTYR
senior tag
150ló az autó, majd dobok képet róla, talán 1 rövid vidit is
de chip+turbó csere lesz majd még szóval olyan 200ló lehet belőle -
zeus_2k14
senior tag
Szevasztok.
Érdeklődnék, honnan érdemes behozni kocsit? Hollandiából gondoltam, meg érné onnan?
Jelenleg egy 1.4 Golf 4-esem van, ezt akarom le cserélni egy 1.9 TDI-re.Mennyire érné meg behozni kintről? Előny - hátrányt meghallgatok.
-
veterán
válasz focvis #140712 üzenetére
Finoman tolva hazaértem; eleinte a 150-160-at is bírta kis gázpedálállás mellett. Aztán Siófoktól 15-20 km dugó; valószínűleg a meleget nem szerette, mert utána egyszer csak enyhe gáznál elkezdett 3 hengerezni, lehúzódtam és újraindítottam, utána gond nélkül jöttem hazáig 120-140-nel, kis gázzal.
A hibakód ismét P0301, holnap viszem a szervizbe. -
FoLey-v
addikt
Hát a váltóolajcsere is megtörtént ennyi maradt amikor le lett eresztve az olaj.
Most már friss váltóolaj beleöntve.• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB • Iphone 11 Pro Max 64GB •
-
akooos
veterán
Sziasztok!
DSG váltó mennyire viseli el a chip tuningolást? Nem a brutális mértékűt, hanem ilyen 20-25%-os teljesítménynövelést. 2.0 PD TDI-ről van szó egyébként 140 pacival.
-
MPowerPH
félisten
válasz BUZZLGHTYR #140742 üzenetére
Hany lovas az autod, hogy kellett bele az a lefujoszelep? Itt a kornyeken jarkal egy ST-3 Focus, moddolt miss firing system -el, es lefujoval, jofele Mongoose kipuffal, meg ugy 300+ loval, de annak tenyleg eleg jol all, passzol az auto rendeltetesehez.
Don't Tread On Me
-
Magnum_
nagyúr
-
kk831228
addikt
válasz BUZZLGHTYR #140742 üzenetére
Mennyi lòerőt dob rajta..?🤔
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
BUZZLGHTYR
senior tag
végre fel lett szerelve a lefújó, mocskos jó hangja van, tetszik, imádom
-
brumi1024
veterán
válasz Luck Dragon #140739 üzenetére
Nem újkeletű, a V8-ak régóta 4 hengereznek.
Egyébként több szigetelés, persze, de az A3-nál egyáltalán nem lehet hallani bent az alapjáratot (az 1.4-nél). Kikapcsolt klímával sem, csendes környezetben. Nekem egyébként jobban bejön az 1.4.
[ Szerkesztve ]
-
válasz diablo1984 #140738 üzenetére
Akkor nem lehet olyan vészes a dolog, már mint hangra. De akkor sem tetszik hogy változtatja a hengereket. Bár tudom hogy az Audinál" talán" nem új keletű a dolog.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #140737 üzenetére
De legalább nem 2 ütemű. Fura hangján kívül más nem èrződött, főnököm èszre sem vette a 2 hengeres módot!
-
válasz diablo1984 #140732 üzenetére
Nem tudom melyik a rosszabb a kettő henger vagy a start/stop rendszer. Mennyivel ehet kevesebbet alapjáraton mint a négy henger, mert ha mind a négy megy 0,7 vagy 1L .Kettő henger szerintem mínusz 0,3 lehet kevesebb, ellenben több a meghibásodás lehetősége mind amellett hogy a nosztalgia hangok vesznek körül.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #140729 üzenetére
ASmit lehet olvasni róla, az az, hogy talán nagyobb kompresszióval működik mint az 1,4 tsi, ez által jobb hatásfokú, valamint alapjáraton csak 2 hengert hajt, ilyen trabis hangja van tőle! A főnököm 1,4 tsi touranjából 100ezernél kidőlt a motor(dugattyúból letört egy darab) és az 1,5 tsi-t rakták garis cserébe helyette! Szerinte jobban húz, de a hülye alapjárati hangjára a 2 hengerezés a válasz!
-
-
veterán
válasz Luck Dragon #140729 üzenetére
Én mindenféle Golfot szeretek.
A tudásom viszont korlátozott; az 1.5 TSI-ről azt lehetett olvasni, hogy részecskeszűrős lesz - á la DPF, de ez benzines - a mai fejemmel az 1.4 TSI-t választanám helyette.
Szerk
Egyes direkt befecskendezős benzines Mercedesekben már ma is van részecskeszűrő, talán az S500-ban.Nagyon anno a 90-es évek végén autópályán mentem egy akkor új Mitsubishi Carisma GDI mögött, leesett az állam, hogy mekkorát kormolt egy nagy gázadásra. Nem értettem akkor az okát. TSI-t egyszer sem láttam kormolni, csak a polírozott kipufogóvégen látszik némi retek.
[ Szerkesztve ]
-
-
perecKING
senior tag
válasz perecKING #140682 üzenetére
Gondoltam megosztom a megoldast hatha a jovoben valakinek hasonlo gondja lenne.
Nem vagyok szerelo! 2 szervizben jartam tegnap ahol igen okosan tudtak nezni. A hibat nem sikerult kiolvasni, tehat torolni sem. Igy azt tanacsoltak, hogy jojjek vissza par nap mulva....igy magam vettem kezelesbe a dolgot.Touran 1, (ha a kulfoldi forumokon hem hazudnak akkor mas tipusoknal is hasonlo a dolog pl.mk5)
Aksi kivetele utan sipolas az utasterben.
Csomagter bal oldali panel alatt van a riasztonak valami kiegeszito eleme, az sipol. Egy 2x2x5cm doboz. Ez en esetemben egy rajta talalhato gombot kellett megnyomi, de gyanitom nem gyari volt a megoldas, lehet csak un. riaszto kulcsal lehet hatastalanitani, vagy a hangszorojanak lekotesevel. Az egyseg eltavolitasat nem ajanlanam, kb 40 vezetek megy at rajta!ES NE VEGYETEK KI SOHA AZ AKSIT.
Egy masik autoson segitettem, es mivel nem volt bikakabel egy ninja aksicserevel keltettuk eletre az autojat..az enyem latta karat.
Mobilrol -
veterán
Ha valaki G6 GTI vásárláson gondolkozik, ez egész ígéretes darab. Aztán élőben ki tudja...
-
-
MunezXBK
nagyúr
Eladva.
-
Speeedfire
félisten
Ez mennyire egészséges, hogy a feszítő így jár?
Elvileg 2 éve, és 30k km-el ezelőtt volt cserélve a vezérlés. Kimaradt volna ez?Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Lacess
tag
válasz kkdesign #140717 üzenetére
Nekem a Bordában a gyári rádió a kulcs kihúzásáig szólt. A mostanit (Alpine 9887R) mikor a szakműhelyben berakattam (esélyes hogy sikerült volna nekem is de ha valamihez nem értünk ugye...) direkt kértem a szakit hogy amennyiben megoldható, akkor ez is a kulcs kihúzására hallgasson el. Megoldható volt ezáltal így is működik, nekem így tökéletes.
Szerintem ez a Te esetedben is megoldható, lévén a 2000-es Leon és a 2001-es Bora "messziről rokonok". Esetleg menj vissza és kérdezd meg, annyit megér.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
válasz kkdesign #140717 üzenetére
Szia.
A központi kijelzőn csak gyári fejegység v céleszköz (jellemzően harmadik eszköz hernyó árban) tudja kijelezni amit hiányolsz. Be lehet a rádiót úgy is kötni, hogy gyújtásra ne hallgasson el, de akkor a rádió mindig áram alatt lesz, és le tudja szlopálni az akksit. MOD A VAG autókban CAN Bus-on adja a vezérlő a jelet a részegységeknek. Amint lemegy a gyújtás, kimegy egy S-state jel h OFF, minden olyan eszköznek amiben nincs késleltetés. Az utólagos fejek nem kommunikálnak CAN_Bus-on, vagy max venni tudják a jelét.[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
kkdesign
senior tag
válasz MunezXBK #140716 üzenetére
hmm, hát nekem valahogy így fura az eredeti megoldása jobban tetszett. kérdezgettem ismerősi körben is, az a gond hogy már nem tudom, hogy a gyári az pontosan hogy volt. de sztem úgy hogy induláskor kellett neki gyújtás, utána már nem, viszont nem tudom, hogy a kulcs kihúzására kikapcsolt-e vagy sem, mert egyszer sem felejtettem el. Direktbe meg nem teszteltem mert nem tudtam hogy kéne.
Haveromék Opeljében olyan, hogy a kulcs kihúzásáig szól. Speciel az is jólenne számomra, de pl azt sem tudom, hogy előre kellett-e volna szólnom bármi ilyesmiért, vagy ez olyan, hogy a garancia kizárólag ilyen bekötés esetén él-e vagy hogy egyáltalán lehetséges-e.
[ Szerkesztve ]
-
kkdesign
senior tag
Sziasztok!
Győrben egy autóhifisnél kicseréltettem a 2000es évjáratú Leonomban a gyári rádiót egy új Pioneer mvt 390Bt-re, viszont amit tudott a Gyári, hogy középen a fordulatszám mérő és km óra közt kiírja a rádió nevét, az most nem működik, valamint a gyárival ment tovább a rádió ha gyujtásról levettem a kocsit. Most viszont ahogy leveszem gyujtásról kikapcsol a rádió. Tudja valaki hogy ez miért lehet? Átvághattak valamivel? vagy rosszul kötötték be? (Kezdő vezető vagyok, és nem is értek hozzá sajnos. az informatikai része az teljesen más téma lenne )
[ Szerkesztve ]
-
cool13
őstag
Beletöltve a liqui moly diesel purge, + cserélve az üzemanyag szűrő is egyben. Szerintem tényleg simább lett a járása, és a kipufogó gáznak is kellemesebb lett az illata. Remélem nem csak bebeszélem magamnak.
-
veterán
válasz K Norbi #140711 üzenetére
Kis terhelésen egyelőre normálisan működik az autó. Gyári gyertyát kapott, 2.0 tsi-be valót, nem tudom hogy Bosch vagy NGK gyártmány-e. A másik lehetőség, hogy a gyertya hibás.
De az is lehet, hogy az OMV MM95 nem tetszett neki, ma teletankoltam a szokásos MOL 95 puruttyával. Finoman hajtom egyelőre, majd ha hazaértem, akkor kap egy padlót.
-
mamboo
tag
Skoda octavia 2007-es, elektromos ablakok leengedesenel eleg nagy nyikorgas hallhato, foleg ilyen nagy melegben. Cserelni kell valamit vagy van mas megoldas?
[ Szerkesztve ]
-
Pcm
tag
válasz focvis #140703 üzenetére
2013-as Tiguan 2.0TSI, 124.000 km, két héttel ezelőtt ugyan ez a hiba.
VCDS: 4-es henger égéskimaradás.
A szerelő megcserélte a 3-as és 4-es henger trafóit, a hiba átvándorolt a 3-as hengerbe, tehát trafó.
Kapott 4 új BERU /Made in Germany/ trafót a biztonság kedvéért, mert előbb-utóbb az összes gyári Bosch beszarik.
Kifogástalan.[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz focvis #140701 üzenetére
Ahogy egyre idősebb a golfom jönnek a rémálmok, pl elmegyek hosszabb útra és a kúton nem fog kinyílni a tankajtóm. Képzem magam [link] ha történik egy ilyen tudjam mit hogy. Helyszínen kell megoldani.
Ráadásul ebből gatyamadzag se lóg.
Pótkulcsot zsebbe, mert megeshet hogy lezárja magát az autó a kulccsal együtt. -
veterán
válasz brumi1024 #140699 üzenetére
Kora reggel hívtam a Mobilitás Garanciát, egyből csereautót akartak adni, velük egyeztetve elvittem a helyi Skodába, megnézték VCDS-sel: 1-es henger égéskimaradás, nincs raktáron alkatrész 2.0 TSI-hez; beszéltem a saját szervizemmel is, szerintük is trafó vagy gyertya.
Megpróbálok óvatosan hazamenni vasárnap, hétfőn Bara, Érd.Hibakódot törölve (biztonsági okból, a gari VS. lábon hazavitel miatt), mentem finoman 8 km-t, nem jött vissza.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest