- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Magisk
- Három Pixel 9 jött Magyarországra
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- Íme az új Android Auto!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- iPhone topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
-
Mobilarena
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
pkaresz
őstag
válasz
torma1981 #99937 üzenetére
Világos! Nekem is van rá rendes garancia! Aki már megégette magát egyszer az vigyáz a tűzzel, értem én. De azért nem venni egy új generációs terméket , mert mi lesz ha.....
Mondom ezt úgy, hogy Pana volt a tuti , a plazma még meg is van. Féltem az Oled től. Lásd a sok tinting, banding, inhomogén panelek, egyszer csak szembe jött a QD Oled. Na most, gondoltam én. Eddig nem bántam meg.
Ennyi!
Mindenki a saját döntését vigye végig, s nem fog hibáztatni senkit! -
PhoenixSzG
tag
-
-
Malfroy
aktív tag
-
M@trixfan
addikt
válasz
torma1981 #97739 üzenetére
Csak, hogy maradjunk szakmaiak említsük meg, hogy eleve teljesen más a spektruma a foszfornak és az OLEDnek. Bizony, nem olyan az OLED, akárhány nit, stb… Ezt vagy látja valaki, vagy nem. Vagy nem ajánlott modellt néztél, vagy rosszul volt beállítva. A plazma tévének kifejezetten nyugodt képe van. Eleve el van torzítva a fogyasztói társadalom ízlése a fényerővel és ez már benne van az ipari szabványban. Az egy dolog ha ezt te nem látod, de nem fogod tudni bemagyarázni annak aki igen. Bármilyen OLED tévét meg tudnék venni és bizonyos paraméterek miatt még mindig képtelen vagyok váltani a 65VT60-ról.
-
-
-
ρσгτσ
addikt
válasz
torma1981 #97613 üzenetére
Samsung oldalán már tavaly ősz óta gond van a készletekkel. Nem csak abban a méretben. Valószínű elsősorban a partnereket szolgálják ki, de amikor tavaly én vettem, akkor a MM -nál is várni kellett a beérkezést.
Én nem ebben a méretben vettem, de már akkor is mondták, hogy időnként akadozik az ellátás.
-
válasz
torma1981 #97608 üzenetére
Aqua, MM, BestByte, és még egy csomó helyen kapható 850-ért, nemcsak a SES létezik, és szerintem annyiért is nagyon jó áron van... Euronics, eMAG 800K, aki ezektől mer valamit venni😅 Annyira készlet hiányos,hogy 21 boltjukban elérhető, csak a Google keresőt kellene használni 😅
-
-
Malfroy
aktív tag
válasz
torma1981 #97343 üzenetére
Csak egy fúró kell hozzá , Minden más gyárilag jár hozzá dobozba? Csavar és tiplin kívül kell más a falraszereléséhez? Milyen típusú vagy méretű fúróhegy(fúrószár) kell hozzá? Állítható s gyári tartó fel-le dőlésszöge, vagy full fix egyenesen néz? (Lehet egy kis tv fel lesz szerelve egy helyre, de még soha nem csináltam ilyet. Majd nézek azért egy pár videót is, De gondolom nem minden gyári falikonzol pontosan ugyan olyan mint a gyári G3 pl.
-
Little_Gaara
tag
válasz
torma1981 #97170 üzenetére
Persze, ezt aláírom, láttam én már S95B,A95l,MZ2000,G3 élőben de majd ha egy-két technológiai "problémát" kiküszőbölnek akkor majd veszek
Nálam ezek az ABL meg a beégés veszélye és még mielőtt valaki leírná hogy ezek ma már nem problémák akkor azok csak a saját felhasználásukra értik én meg tudom a sajátom ezért írom, pl. hogy 95%-ban PS5 megy rajta eléggé sok statikus dolgokkal és a maradék 5% az Netflix vagy valami film,sorozat asszonnyal ott meg nem hiányzik az ABL -
-
Malfroy
aktív tag
válasz
torma1981 #96887 üzenetére
Nekem nem drága , ha lesz hozzá gyári talp a 83 “ -hoz akkor én megjelenés után egy- két hónapon belül maximum megveszem. Nagyon rosszul mérted fel a helyzetet én pont nem vagyok körülményes. hanem kiválasztom a számomra tökéletes modelt és már veszem is ha megvan rá pénz. Engem az nem érdekel hogy ki hol használja megmondom őszintén az a lényeg hogy nekem tökéletes legyen hisz én fogom használni és nézni nem más. Szóval bocsi de pont nem érdekel hogy szerinted a falon a jó egy tv vagy sem. Minden tv ott jó ahol szeretné használni a tulajdonosa.
-
Quadgame94
őstag
válasz
torma1981 #96761 üzenetére
Ne a csúcs modellt nézd. Alapből az S95C sem éri meg szerintem az S90C-vel szemben, ami pedig a C3 ársávjában van már fél éve.
Vagy az ár menjen lejjebb vagy a csúcs technológia legyen olcsóbb. Itt sokan a csúcstechnológiát emlegetik mindig... arra nagyon de nagyon kevés embernek van pénze. Egy B3-ra viszont már sokkal több embernek.
Konkrétan létjogosultsága sincs az idei C4-nek. C3 még oké visszahozta a DTS-t. De ugye az is szinte egy C2 ami meg egy C1... stb...
-
hunspikey
őstag
válasz
torma1981 #96761 üzenetére
Persze, hogy nem... samunál is gyorsan rájöttek, hogy beég ha tovább tolják. Ennyi van az anyagban és kész.
Egyébként nem is ez a fő baj, hanem a kontent illetve az egész tartalomgyártói tetves hozzáállás.
Tegnap youtube-on nyomtattam mindenféle HDR filmeket. Általában az "eredeti" módot választom mert fényesebb mint a filmmaker. Erre mi derül ki? Hát az, hogy ha tisztességes kontent van, akkor mégis csak jobban jár a dolgozó a filmmakerrel, úgy hogy ki van kapcsolva a tónus áthelyezés - és még így is fényesebb volt mint az eddig használt mód.
Miért nem tudnak normális tartalmat gyártani zömében - ez számomra örök titok.
Valaki említette a Tűzmadarak legutolsó részét, van valami hülye alcíme.. mókusok és szalonkák, vagy mi, lol
Elindítottam a Dolby Vision gyári "mozi" módban ami a leghelyesebb nem kalibrált készülék esetén. Este néztem 0 nites szobában. A nyitójelentek egyszerűen kivehetetlen sötétek - nincs az az isten, hogy ez így bárkinek jó.. Azt sem látom, hogy mi van a képen, nem még hogy élvezzem is..
Szóval bele bolondulhat itt mindenki a fejlesztésbe ha tartalom oldalról el van kaszálva az egész...
-
-
szkutyi
addikt
-
hunspikey
őstag
válasz
torma1981 #96439 üzenetére
Örülök ha tudtam valamelyest tanácsommal segíteni... hát igen, a dolby vision nagyon nagyon sok esetben rendesen el van kefélve. Amennyire jó kontent van apple TV-n, annyira notórius módon tudnak értékelhetetlen sötét anyagot kitolni, pl Invázió, pfff.
Aztán persze vannak néha kivételek, pl Constellation.De szerintem nem a te szemeddel van a baj, hanem a szabvánnyal.
A szabvány arra lett létrehozva, hogy egy teljesen nulla luxos sötét szobában nézd a DV tartalmat - és sajnos ezen túlmenően figyelembe kéne vegye, hogy mit tud a TV-d de itt sajnos néha bibi van.
Nem csak mi vagyunk ezzel így - itt egy cikk egy 35 éves kijelző kalbrálással foglalkozó embertől akinek szintén tele lett a fa**a a DV körüli trehánysággal.
Én fotósként dolgoztam és már amíg élek nem tudom levetkőzni mert a látás egy tanult folyamat, nem a szemedben keletkezik a kép hanem az agyadban. Ennek megfelelően pontosan tudom mit kéne látni adott helyzetekben és én is nagyon nehezen hiszem el, hogy adott szituban, pl esti holdfényes tengerpart mennyit látunk a TV-n és mennyit látnánk az életben. Jó tudom kreatív döntés, meg utómunka, meg minden.. persze.. az is van, de akkor is valami úgy általánosságban bűzlik a DV háza táján.
A sima HDR ellenben ugyan azon a TV-n érdekes módon kotta rendben van - fényes mint egy szupernóva, pl Országúti diszkó remake, Amazon Prime - kikúrt rendben van képileg. Szóval nem az LG a ludas...
Ahogy fenti linken írja a kalibrátor ember: ami technikailag kalibráltan precíz az sajnos vizuálisan nem élvezetes DV release-ek esetében, vagy csak ritkán.
Ez egy rettenetesen nehéz és talán feloldhatatlan helyzet.
Én magam részéről szeretnék színárnyalat tekintetében helyesre kalibrált színeket, általam jónak ítélt gammával, magyarul L*a*b színtérben szarok az L-re, viszont ne legyen hibás az a-b tengelyen a szín - erre próbálok most embert megbízni - nem lesz egyszerű...
-
Sasi001
senior tag
válasz
torma1981 #96181 üzenetére
Bejelentés után 1-2 nappal engem is hívott a helyi szervíz de csak egy hét múlva jöttek ki (Nyíregyháza). Vártam három hetet a panel cserére ami ugyanolyan rossz volt mint amit elvittek ezt látta a szerelő is de közölték, hogy ki van adva nekik, hogy 3- hónapon belül nem cserélhetik a friss panelt. Vártam 3-hónapot a szintén cserélt panel is szar volt, következett egy kis vita melynek hatására kaptam csereutalványt.
-
-
-
-
-
-
válasz
torma1981 #95909 üzenetére
Sajnálom, de igen az biztos, hogy főleg a mai világban semmi jót sem szabad megtagadni saját magunktól, mert egyik nap még itt, másik nap ki tudja hol leszünk
Más: aki most gondolkozik vásárláson, most a hosszú hétvégén az LG webshopban a megjelölt tévékre 15% akció van! Sajnos pont a 77"-os G3-ra nincs, pedig akkor vissza mondtam volna az MM rendelésem, és megvettem volna 850-ért...de rendesen be gondolkoztam a 83"-os C3-on, az 1150000 lenne, a G3 pedig 1.5M😳
-
-
-
hunspikey
őstag
-
-
-
ρσгτσ
addikt
-
Dexter17
tag
válasz
torma1981 #95707 üzenetére
Anno olvastam, hogy az MLA nyújtotta előny nem jön be Gaming modeban, sokkal sötétebb, de ha átrakod filmmaking modeba, akkor meg az input lag szál el. Emiatt nem vettem tavaly G3at, mert nagyon sokáig agyaltam azon is. Nem tudom, hogy tavaly nyár óta javítottak e a gaming módon. Én beérném 55collal, kb 1.8 méterre ülök előle nekem így bevált.
-
Celtis
veterán
válasz
torma1981 #95563 üzenetére
Az azonnali utalás lakossági ügyfelekre vonatkozik.
A kártyás fizetés sokkal biztonságosabb, sokan nem tudják, de bizonyos garanciát is tartalmaz. Ha nem teljesül a szolgáltatás, a banktól visszakérheted a kártyás fizetés összegét.
Egyszer külföldi légitársaságtól vásároltam repjegyet neten. Covid miatt törölték az összes járatot, persze eszük ágában nem volt visszatéríteni az árat. Az eu-s fogyasztóvédelem mondta, hogy próbáljam meg a bankomnál. Teljes képtelenségnek tartottam, de a bank több mint 10 hónappal a tranzakció után azonnal visszatérítette az összeget.
Utalásnál nincs ilyesmi. -
Quadgame94
őstag
válasz
torma1981 #95551 üzenetére
Nekem nem derogál nyomulni. Pont nem érdekel a lényeg hogy csinálják meg. Célorientalt vagyok. Nyílvan lehetne 1.nap.alatt válaszolni és harmadnap már vinni is el a terméket/javítani.
De ez egy hipotetikus szitu. Szerencsére sosem kellett még gariztatnom semmit ami az enyém (volt). -
zack
nagyúr
válasz
torma1981 #95563 üzenetére
Kiderült az igazság amúgy. Nem a bank "ült" a pénzen nagy valószínűség szerint, hanem az LG könyvelése ül az átutalásokon 3 napig, tehát a pénz azonnal megérkezett az LG-hez, csak nem lett lekönyvelve. Majd közlik, ha kártyával fizettem volna, az azonnal megérkezett volna hozzájuk. Kérdeztem, "de ez hol van feltűntetve? Mert ha ezt tudom, akkor kártyával is tudtam volna fizetni." Nyilván ezt nem tűntethetik fel, mert ráb@sznának. Aki hagyja, azoknál megteszik, aki balhézik, előre veszik. Gondolom így megy a gyakorlatban.
-
zack
nagyúr
válasz
torma1981 #95519 üzenetére
Rendeltem egy [S80QR]-t az LG honlapjáról, és előreutalással fizettem. Ez ezen a héten hétfőn reggel történt. Úgy számoltam, legkésőbb péntekig ideér. Kedden felhívtam az LG ügyfélszolgálatát, mert azt írta a rendelésnél, hogy várják az utalást. Jeleztem, hogy hétfőn reggel 6 óra magasságában el lett utalva, amit már meg kellett volna kapniuk, mire az ügyfélszolgálatos közölte, hogy nem tud mit tenni, mert utalás után a bank 3 napot ül az átutalt pénzen, és legjobb esetben csütörtökön vagy pénteken fogják látni a pénz beérkezését. Kérdeztem, tőle, "hogy mi van?" "A pénzemet milyen alapon tartja vissza a bank 3 napig?" "szeretnék látni egy ide vonatkozó jogszabályt, hogy ezt törvényileg megtehetik e, hogy 3 napig használják a pénzemet, mind ezt úgy, hogy velem ezt senki se közölte, és nem hívták fel erre a figyelmemet ha utalással fizetek, akkor ez a szopóroller vár rám". Azt mondta nem tud mit tenni, náluk ez így megy...Másnap balhéztam egyet az LG ügyfélszolgálaton, és közöltem, hogy péntekig szeretném ha ideérne, és nem fogadom el azt, amit az ügyfélszolgálaton mondtak, hogy pénteken fogják még csak látni a pénz beérkezését. Már kedden este azt láttam, hogy a rendelés státusza megváltozott. Megérkezett, le lett könyvelve az összeg, informálva email-ben, hogy szerdán hívnak a kiszállítással kapcsolatban. Szerda délelőtt hívtak is, hogy csütörtök délelőtti időpontban kapnám meg a terméket. Jeleztem, hogy tökéletes, és köszönet az ügyem prioritásként való kezelését illetően, és a gyorsaságukért. Ha nem szólok, szépen kényelmesen valamikor jövő hét közepén hozták volna. Nem volt olcsó, de megérte. Qurva szépen szól. Meg aztán 1 hónapon belül tévével együtt majd 900e-ért vettem LG terméket. Nyilván ez extra jogokat nem generál számomra, de azért ebben az ügyben is látszik, hogy a gyártóknak fontosak a fizetőképes ügyfelek, főleg ha még adott sztoriban vastagon igazuk is van.
-
Sasi001
senior tag
válasz
torma1981 #95553 üzenetére
Az ügyfélszolgálat gyors az Lg-nél de nálam is megpróbálták megmagyarázni, hogy a panel velejárója a hiba. Miután erősködtem kiadták a szervíznek. Valljuk be, hogy ezek után minden a kiérkező szervizesen múlik. Ha vissza olvasol van rá precedens, hogy a szervizes elutasította a cserét. Azért kíváncsi leszek, hogy mit lép a kapargatásra a Samsung.
-
Sasi001
senior tag
-
Quadgame94
őstag
válasz
torma1981 #95543 üzenetére
Nem hallunk, mert nagyon kevés romlik el az összesen eladott telefonhoz képest. Szerintem meg DOA (Dead on Arrival) ráta a legfontosabb nem a garancia. És ebben a Samsung nagyon jó. Nagyon kevés százalékban érkezik eleve hibásan a termék.
Ha nekem elromlana egy tévém, akkor én vinném be a szervízbe, vagy intézném, hogy futár/fuvaros vigye be. Ha ők agresszívek akkor én is az lennék. Pár éve barátom Philips tévéje romlott el és nyomult nagyon agresszíven és meg is lett az eredménye.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
torma1981 #95545 üzenetére
Anno az LG is velük dolgozott telefonokkal, tabletekkel. Aztán később összeraktam a két kezem, amikor már a Váci úton is le tudtam adni közvetlenül a gyártó szervizében.
Csak az volt a baj, hogy onnan is sokszor ment a TMX -be, mert nem volt elég kapacitásuk ellátni a sok problémás telefont. Mert volt bajuk rendesen. Bár ettől függetlenül imádtam például a G4 -et is.
Ez a TMX már sok éve szitokszó.
Szerk.:
Egyébként én anno pont LG nagygéppel szívtam. Csak mondjuk az sokkal nagyobb problémát jelentett, mert mosógép volt a beteg. TV nélkül azért még egyszerűbben megoldja az életét az ember.De az lenne az igazi, ha semmivel sem kellene szívni. Hiszen ezért van garancia.
-
válasz
torma1981 #95395 üzenetére
3-4 éve pont olyan laposak voltak ezek mint ma, mégis jobban szóltak mert nem 80Hz-ig mentek le, hanem 60Hz-ig, G széria még laposabb, mégis 60W, 6 hangszóró van benne, persze ezt is butították. Nem mondtam, hogy pótolni tudnak egy soundbart vagy házimozi szettet, azt mondtam itt többed magammal, hogy szemetek mert butítják, hogy vegyek mellé valami külső hang cuccot, pedig nekem megfelelt amit pár éve tudtak.
Viszont most engedem el a dolgot, mindenki azt gondol amit akar.
-
Dexter17
tag
válasz
torma1981 #95324 üzenetére
Nem mondtam, hogy meg kell venni, csak a legolcsóbbra reflektáltam. Az meg erő csúsztatás részedről, hogy neve nincs bolt a 4kshop, trustindex szerint 4.8/5. Igazad van, hogy az 1 év gari karcsú, és nincs tapasztalatom, hogy a cég intézi a gariztatást vagy az LG, illetve lehet e külön venni plusz garit. Csak annyit akartam mutatni, hogy ha nem is vatta új, mert újracsomagolt, akkor elgondolkodtató-e 100al olcsóbban megvenni innen, mint a legolcsóbb helyről amit az árukereső feldob.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telefon felvásárlás!! Honor Magic6 Lite, Honor Magic6 Pro, Honor Magic7 Lite, Honor Magic7 Pro
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG UltraGear Gaming Monitorok: FRISS SZÁLLÍTMÁNY -30%
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest