- Xiaomi Mi 9 Lite - kilencre érdemes lapot húzni
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Várható a HyperOS a Poco F3-ra is
Hirdetés
-
Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
gp A közkinccsé tett alkotás eddig is ingyen játszható volt, de nemrég végre bekerült a Valve áruházába is.
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xpod
addikt
Gondolom az okosokkal részben rám is céloztál.
Igen, a Wankel motor teljes működésével nem vagyok tisztában.
Nekem ezzel a megoldással csak annyi a problémám, hogy ebben a konstrukcióban a benzines motor csak az akkut tölti, amihez szerintem sokkal kevesebb energia kell mint egy 1400kg-os autó mozgatásához. Ennek fényében írtam, hogy túl sok benzint fogyaszt. (Az akku töltéséhez egyenletes fordulatszám szükséges amit szerintem baromi jól lehet optimalizálni, és így lecsökkenthető a fogyasztás. Úgy tudom a Wankelnek elvileg ez lenne az egyik előnye, hogy ő állandó fordulatszámon szeret dolgozni.)És nem azt írtam, hogy a Wankelt cseréljék le és sima motorra. Hanem annak nem látom értelmét, hogy benzines motorral töltünk egy akkut, és annak örülünk ugyanakkor fogyasztás mellett kevesebbet lehet autózni. (Ráadásul drágább az egész autó, és úgy tudom a Wankel motor megbízhatósága sem volt az utóbbi időben kiemelkedő ezért is állítottak le a gyártást.)
Szerintem úgy lenne értelme a dolgonak, hogy vagy kevesebbet fogyaszt a benzinmotor az akku töltéséhez és ugyanakkora a hatótáv mint ha csak benzinmotor lenne a kocsiban, vagy ugyanannyi benzin fogyasztás mellett sokkal nagyobb hatótávot lehet megtenni.
A jelenlegi esetben a benzinmotoros akku töltés konstrukció szerintem se nem környezetbarát, se nem olcsó (a megbízhatóság meg majd kiderül). Kb egy prototipusnak tudom elképzeni, hogy innen indul a fejlesztés, optimalizálás és 1-2 év múlva kijön a végleges ami 55l benzin elfogyasztása után 1000-1100km-t megy.Nem okoskodni akartam, csak a saját meglátásomat írtam le.
Most kezdődjék a tánc! - mondta a papagáj és berepült a ventilátorba.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest