Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Viszlát

    addikt

    válasz concret_hp #49883 üzenetére

    Euro raklap 120x80cm, szoval ja, 1 nm. A magassagot altalaban az aru jellege donti el, foleg befottes uvegek eseten, mert hiaba van 2m belmagassag meg a legkisebb furgonban is, kizart dolog, hogy olyan magasra fel tudd pakolni es ne doljon szet az egesz (hacsak nincs hozza meretre szabott tartokeret ami a raklaphoz rogzitheto). En maximum negy sort pakolnek ra, sorok es az uvegek kozott valamivel ami megakadalyozza, hogy egymasnak koccoljanak es minden iranyban rogziteni a tetejen at- es a raklap alatt athuzva (keresztben, hosszaban es atlosan is, ezt jellemzoen elfelejtik). Ha tutira akarsz menni, hogy egy darabban megerkezik, akkor rogzites utan vekony szivaccsal korbetekernem es zsugorfoliat ra.

    Ami az arat illeti, terfogat, tomeg, konkret szallitasi cim (mennyire esik utba a rakomany tobbi reszehez kepest) es surgosseg hatarozza meg, szoval szinte lehetetlen igy beloni. Tudni kellene, hogy furgon (legdragabb de ugye helybe is megy) viszi, 7.5 tonnas vagy nyerges (legolcsobb de csak olyan fogja felrakni ra, akinek van lokalis disztribucios lehetosege). Ezt csak a konkret fuvarozo ceg fogja tudni es meg ok is attol fuggoen fognak arat mondani, hogy milyen aru melle tudjak bepasszolni es az mennyit fizet. Furgonnal egyebkent a realis szallitasi koltseg egy ilyen palettara Angliaba (mivel nem nehez es atlagos meretu) korulbelul 12-16 Ft/Km kozott mozoghat, Lengyelorszag dragabb lesz.

    [ Szerkesztve ]

    "How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

Új hozzászólás Aktív témák