Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    Ahogy a cikk is írja, helyzete válogatja, hogy mi a jó megoldás. Adott távon lassulva gurulni, vagy kigurulva lassulni. Sebesség, emelkedő/lejtő és távolságfüggő. Intelligens sofőr kell hozzá, és nem lesz fogyasztásbaszósság. Adott pillanatban a legjobb, optimális megoldás megtalálása. Aki kicsit is ésszerűen gondolkodik, az úgy is így csinálja. Aki meg leszarom minden ilyen téren, az meg úgyis gáz-fék üzemmódban megy padló.
    Mindazonáltal asszem én is ésszel vezethetek, ha a fogyasztás igen kellemes, és a gyári fékbetéteim bőven jó állapotúak 117 000 km után is. A tárcsát meghullámoztattam már sajnos, de vállasodás, kopás nincs. Már 2 szerviznél akarták cserélni, de mikor meglátták (a betéteket), mondták, hogy látják, hogy már cserélve volt, és elég vastagok. Ja, de nem voltak cserélve. Tényleg.

    Albínóvarnyú! Heejj! ;]

Új hozzászólás Aktív témák