Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz kali #7795 üzenetére

    Sajnálom, de letiltják. :B

    Ma (illetve már tegnap) este volt is ilyen hívásom. Nokia C6-ot vett az ügyfél egy sufnigsm boltban, és csak azt vette észre, hogy mikor Ausztriában volt, még működött, de most csak az van rajta, hogy "SIM regisztráció sikertelen" (kint dolgozik, 2-3 havonta jár haza). Nos, a T-Mobile tiltotta le csalásgyanú miatt. Meggyugtattam, hogy ha visszafizetik neki a pénzét (55 ezerért vette), akkor tőlünk olcsóbban megkapja, akár kamatmentes részletre is. Amúgy meg ha visszamegy Ausztriába, megint működni fog... :D

    Az szokott lenni, hogy ha az ügyfél nem fizet, és az egyirányúsítás sem győzi meg, akkor felfüggesztik a számot, és kiterhelik a készülékkötbért is. Ha ekkor sem lép az ügyfél, akkor megy az ügye a speciális behajtásra, ahol a készüléket is letiltják.

    Volt olyan esetem is kb. 1 hónapja, ahol a fentebbi fázisban volt az ügyfél. Már alig volt hátra a hűségéből, de az üzeltben még a kötbért is kifizette (valami egyszerűbb készülék volt 30 ezres kötbérrel), és azért telefonált be, hogy mikor akarjuk levenni a készülékről a tiltást. Elintéztem neki. ;)

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Új hozzászólás Aktív témák