Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz ferob #66212 üzenetére

    nem a szolgáltató elvárása a lényeg - legalábbis szerintem -, hanem a viszontos cégé, mert gondolom ők százalékot kapnak a szolgáltatótól, ezért hajtják a dolgozóikat.
    olyat nem is írtam, hogy keveset keresnek az ügyintézők, illetve emiatt megértőnek kellene lenni, a kapcsolódó álláshirdetésekben sűrűn olvasom, hogy átlagon felüli bérezés. (viszonyítási alap és nézőpont kérdése persze...)
    nem általánosítok, biztos vannak ilyen tekintetben is korrekt viszontos cégek is a problémásabbak mellett, vagy egy cégen belül korrekt és inkorrekt dolgozók is, de aki sokat olvas a témában, netán más módon is tud tájékozódni, az kiszűri azért a legproblémásabbakat, ahol túl sok a panasz.
    nem ilyen eset kapcsán ugyan, de nekem is volt már problémám viszontos ügyintézővel, de vettem a fáradságot és telefonáltam a szolgáltató ügyfélszolgálatára, ahol segítőkészek voltak, nem védték a "kollégájukat", hanem igazat adtak nekem és segítettek is megoldani a gondot.
    azt nem tudom, hogy a szolgáltató miként rendezi le a problémákat a háttérben a viszontosával, de biztos van a szint, ahol már nem mennek el szó nélkül a dolgok mellett még akkor sem, ha látszólag anyagi hasznuk van/lenne belőle, mert a megfelelő szintre vitt panaszok több kárt okozhatnak.
    azt tudom mondani, hogy panaszt kell tenni, ha megalapozott a dolog, legyen csak nyoma, idővel biztos kibukik, ha valahol vagy valakik esetén feltűnően sok a gond.

Új hozzászólás Aktív témák