- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
Hirdetés
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
ph A cég 50 gramm alatti, szénszálas burkolattal bíró egeret és decensnek látszó játékos headsetet is villantott a madzagmentes szegmensben.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
nem a szolgáltató elvárása a lényeg - legalábbis szerintem -, hanem a viszontos cégé, mert gondolom ők százalékot kapnak a szolgáltatótól, ezért hajtják a dolgozóikat.
olyat nem is írtam, hogy keveset keresnek az ügyintézők, illetve emiatt megértőnek kellene lenni, a kapcsolódó álláshirdetésekben sűrűn olvasom, hogy átlagon felüli bérezés. (viszonyítási alap és nézőpont kérdése persze...)
nem általánosítok, biztos vannak ilyen tekintetben is korrekt viszontos cégek is a problémásabbak mellett, vagy egy cégen belül korrekt és inkorrekt dolgozók is, de aki sokat olvas a témában, netán más módon is tud tájékozódni, az kiszűri azért a legproblémásabbakat, ahol túl sok a panasz.
nem ilyen eset kapcsán ugyan, de nekem is volt már problémám viszontos ügyintézővel, de vettem a fáradságot és telefonáltam a szolgáltató ügyfélszolgálatára, ahol segítőkészek voltak, nem védték a "kollégájukat", hanem igazat adtak nekem és segítettek is megoldani a gondot.
azt nem tudom, hogy a szolgáltató miként rendezi le a problémákat a háttérben a viszontosával, de biztos van a szint, ahol már nem mennek el szó nélkül a dolgok mellett még akkor sem, ha látszólag anyagi hasznuk van/lenne belőle, mert a megfelelő szintre vitt panaszok több kárt okozhatnak.
azt tudom mondani, hogy panaszt kell tenni, ha megalapozott a dolog, legyen csak nyoma, idővel biztos kibukik, ha valahol vagy valakik esetén feltűnően sok a gond.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Politika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Óvodások homokozója
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen egeret válasszak?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
- Naim Mu-So 2 Wood Edition - Makulátlan, akár beszámítással
- Apple Homepod (2. gen) - Csomagolás bontott, makulátlan, Apple garancia, akár beszámítással
- Samsung Galaxy Buds 2 Pro -Csomagolásbontott, makulátlan, jótállásal, akár beszámítással
- Apple Airpods 2 (2019) - Újszerű, Apple garancia, akár beszámítással
- Apple Airpods Pro 2 (2023) USB-C - Újszerű, Apple garancia, akár beszámítással
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs