Hirdetés
- Yettel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Azonnali mobilos kérdések órája
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Két hét múlva startol a Dimensity 9400
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Szivárvány
lo ...
-
Jövő hónapban Xboxon is kipróbálható lesz a Fragpunk
gp A bejelentéssel együtt egy friss előzetest is kaptunk, amiben új hősök is láthatóak.
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
jeffo
tag
A mai napon megjártuk egy vidéki Coop üzletben a mobil feltöltéssel, mert apám töltette fel a hétvégi bevásárlás közben, és a kasszánál először nem adott ki nyugtát a készülék, 2 perc után sem, így a boltos elindította még egyszer a feltöltési folyamatot. Másodjára már jött nyugta, és apám 3500 Ft-ot fizetett.
Én meg itthon mondom neki, hogy valami nincs rendben, mert kétszer kaptam meg a visszaigazoló SMS-t, és így 3500 helyett 7000 Ft feltöltés ment a telóra. Mondom szóljunk a boltba, mert csak úgy illik, hogy jelezzük a hibát, apám fel is hívta őket telefonon. Azonban azzal jöttek, hogy az lenne a legjobb ha kifizetnénk a másik feltöltést is, vagy pedig majd beszélnek a szolgáltatóval, és keddre kitalálnak valamit (gondolom hétvége lévén nem tudták felvenni a kapcsolatot a T-vel).
Hát most nincs erre pénzünk, illetve én nem is telefonálok olyan sokat, hogy kellene ilyen sok egyenleg, így felesleges a telefonon ennyinek lennie, vagy esetleg csak október elején fizetnénk ki, nem tudom addig el lehetne-e húzni a dolgot.Vagy arra gondoltam, a T-Mobile-al esetleg ha ők nem tudják, és megbeszélem, hogy vonjanak le az egyenlegből 3500-at, habár ha a bolt csinálja a feltöltést, akkor szerintem inkább nekik kellene a T-Mobile-al felvenni a kapcsolatot. Ahogy rákerestem neten, téves szám esetén ha nem adnak vissza pénzt, talán erre sincs megoldásuk, előfizetőbarátibbnak a Telenor-t írják, hogy az akár képes pénzt is visszaadni.
Volt már valakinek hasonló esete, van ötletetek erre?
Egy ismerősöm szerint várni kellett volna még a boltosnak, mert előfordulhat, hogy több percre is jön a nyugta, 2 percnél is többre. Persze ha ott lett volna apámnál a telefonom, akkor hallotta volna az sms-t, és elkerülhető lett volna, majd legközelebb odaadom neki, vagy én megyek, vagy inkább veszek valahol kártyás feltöltést, vagy a munkahelyhez közel van egy posta, inkább ott töltetem fel, hátha ott nem fordul elő ilyen, és ugye csak látom, hogy megjön-e az sms.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Monitor Audio Silver 6g szett
- Dell Inspiron 3593 - i5 10gen, 12GB RAM, 250GB SSD
- Dell Latitude 7430 2 in 1 - i7 1265U/32GB/256GB SSD
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i5-1135G7 4Mag 16GB /256GB FHD IPS
- Gigabyte Ryzen Gaming PC: RTX 2060 Super 8Gb / 16Gb Ram / 512Gb SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen