Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz klaczi #14476 üzenetére

    igaz, közvetlenül te - jogi szempontból - a szolgáltatóval vagy szerződésben, ennek ellenére a különböző gyártói szakszervizek elfogadják a szolgáltatós jótállási jegyet, tehát tudhatod azért, hogy melyik gyártó is gyártotta az általad használt telefont!
    más kérdés, hogy amilyen hibával te reklamálsz, azzal nem csak a szolgáltatónál, de még a gyártónál is nehéz lesz érvényesülni...
    próbáld meg feszegetni a dolgot, hogy neked így nem jó, mert van olyan funkció az operációs rendszerben, ami nem úgy működik, ahogy írva vagyon, hátha lesz belőle valami...
    adott hiba miatt, másik készüléket felajánlani egyből nem fognak, sőt!
    ne érts félre, értem a problémádat, csak - szerintem - nem olyan szintű dologról van szó, amivel a szolgáltatót ilyen szinten támadhatnád...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák