- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Google Pixel topik
- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz
SocketA #27668 üzenetére
Nem latok olyat, miszerint azt irta volna, hogy 4 szemellyel lesz hasznalva, es azt sem tudom h 130-cal meg hova kellene gyorsitania a Clio-val.
Aki a mienket vezette, sokat ment vele palyan, es nem volt vele gondja. Van aki 75 LE-vel is tud autopalyan normalisan kozlekedni, meg van aki nem, pont.
Aki tud kozlekedni annak eleg lesz a 75 LE palyara is, foleg ha nem tartja kotelezonek a 130-at hanem 100-120-szal sem szegyell menni, es ne adj isten nem reggeltol estig palyazik, hanem neha varos es orszagut is jatszik.
Akkor leirom megint: Alapvetoen ha az utjaim legalabb felet palyan tennem meg, akkor en is torekednek a minel nagyobb motorra, de ha epp egy 1.2 16V Clio-t raknanak alam, azzal is ugyanolyan tokeletesen el tudnek kozlekedni palyan is.
-
aphra2
senior tag
válasz
SocketA #27533 üzenetére
Igen 1000% , az csak egy sárvédő tartó nyúlvámy, alatta van az ajtó oszlop ami teljesen zárt , sok autónál még vízkifolyó is van azon a nyúlványon , 2 tippem van látatlanba : szélvédő , vagy azon az oldalon sérült a karosszéria korábban és valamelyik lemez összeillesztés nincs jól , vagy egyáltalán kiszigetelve.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #27454 üzenetére
Beázásnál, mindig macera kideríteni hogy mitől van.
Először ki kell szedni minden szőnyeget és mindent ami felesleges és nem elengedhetetlen a kocsi működéséhez.
Utána szépen papírral kibélelni.
Az már megmutatja amikor elkezd ázni, hogy hol ázik melyik részen.
Azt a részt pedig le kell bontani és megkeresni a nyomát.
Én elég valószínűnek tartom, hogy tűzfaladon jön át a víz, lehet van valamilyen szigeteletlen utólagos kábeláthúzás, amit csak akkor találsz meg, ha lent van a műszerfal.
Sajnos ez szopóka türelemjáték.A fűtőradiátort már kizártuk, ha jól emlékszem, mert nem fogy a víz a hűtőrendszerből.
.
-
tresh
veterán
válasz
SocketA #27293 üzenetére
Nézőpont kérdése ez mindig és ha az enyémet nézzük akkor igen megérte egy kategóriával feljebb focizik az Ódi erősebb gazdaságosabb (mivel sokat autózok). De alapjába nem lehet ezt így kijelenteni sose szerintem hogy megérte jobb vagy nem mert nekem a megane-al se volt soha bajom szerettem csak kellett egy "újabb" és diesel (de abból is ami még javítható és nem egy vagyon a fent tartása). De halkan megjegyzem hogy újra német autóba ülök ettől még mindig tartom az állításom semmivel se jobbak/rosszabb autók a franciák
-
smity
csendes tag
válasz
SocketA #27186 üzenetére
Szia!
Én is kuplunggal indítok, de akkor nem csinálja ezt (ha indítás után benyomom, ha leveszem róla a lábam akkor sem).Ahogy váltok, és melegszik a motor menet közben, úgy hallgat ez váltásnál is. (Például 1 km után ha egy kereszteződéshez érek és egyesből indulok akkor már nem hallatszik csak a harmadik fokozatnál egy kicsit). Elég érdekes.... -
-
válasz
SocketA #27132 üzenetére
Ne várd meg a legközelebbit, cseréltesd ki mindegyiket és nem lesz legközelebb. Mi lesz, ha legközelebb lerohad valahol a szavanna közepén, éjjel, hóviharban. Gondolod a Belügyminisztérium majd dob egy SMS-t?
A megelőzés fogalmát még tanulni kell, nem addig kell hajtani a kocsit, amíg megy, néha azért ha valamin már látszik, hogy cserés lesz, azt ki lehet cserélni hamarabb is.
Aki ezt fölöslegesnek érzi, az megérdemli a segítő ESEMEST.
-
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #27129 üzenetére
A hibakód megváltoztatja a motor karakterisztikáját.
Azaz az ecu vészmódba kapcsol, mert a hibakód alapján azt érzékeli nincs minden rendben.
Érdemes mielőbb töröltetni.
Meg gyorsan összeszedni egy kis pénzt és mind a négyet kicserélni densora vagy berura és nem kell soha többet foglalkozni vele.
Míg ezek a valeo sagem termékek (ugyan az) bármikor újra generálhatják ezt a hibát.A lényeg, hogy most megy.
-
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #27124 üzenetére
Én a helyedben messzire elkerülném a használatot.
A 4 henger azért van kitalálva, hogy működjön.
Eleve az a henger ami nem megy az nem ad le terhelést a főtengelyre ami deformálódáshoz vezethet, ahogy írta Mágus is.
Nagyon nem szerencsés.
A hengerlekapcsolásos módszert nem így kell érteni a VW-nél sem
Szóval bírd ki azt a kis időt és ne használd a kocsit amíg nem megy minden henger. -
gabx76
senior tag
-
-
gabx76
senior tag
válasz
SocketA #27105 üzenetére
Saját tapasztalat alapján ebben a sorrendben nézd át:
- Trafók (felcserélgetve kitalálható melyikkel lehet gond, bár ehhez jól jön egy hibakód-olvasó)
- Kábelezés érintkezése a gyújtás részen.
- Gyertyák
- Befecskendező szelepek (nálam ez utóbbi volt ludas, bár nagyon nehezen derült ki) -
mycso
Topikgazda
válasz
SocketA #27002 üzenetére
Ha esetleg itt jönne be, az úgy tudna, hogy az esővíz elvezetőd dugult/koszos, ami az első szélvédő előtt van. Ezért a tűzfalon lefolyik a víz, be a dugónál.
Vagy a szélvédő tömítése nem jó alul és akkor ott folyik be, ez a műszerfal mögött a tűzfal belső oldalán folyik le (fateromnak ilyen volt).
-
FerNandor
őstag
válasz
SocketA #26865 üzenetére
Szegedröl jöttem haza, végig száraz volt az út, ott meg elkezdett valahol nyálkás lenni. De nem vettem észre addig sem, hogy csúszkált volna, mert nem vettem észre, hogy nyálkás. Nem volt úgy forgalom és ott jó az út, nem szürke az aszfalt, hanem fekete és nem is látszódott. jobb kanyar, de nem nagy, és abban megcsúsztam és elkezdett kacsázni, aztán valahova becsapódtam az árokba. Szokásosan jöttem 95 körül ott úgy emlékszem.
A gumik az új vredesteinok, de ezen a szar úton, lóf@szt nem ér, mert ilyen úton még sétálva is elesek.. annyira csúszik. -
válasz
SocketA #26334 üzenetére
Kezdődő trafó lesz az vagy gyertya, amikor egyenletlenül járt, akkor nem mindegyik hengerben volt szikra, az ott el nem égetett benzin lejutott a katalizátorba és a megfelelő hőmérsékleten szétküldte a kiput. A katalizátor majdnem olyan forró üzemi hőfokon, mint a kipufogó csonk a motoron.
-
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #26336 üzenetére
Két dolog lehet.
Szarul szerelték össze, vagy szar anyagból szerelték össze.Egy kipufogó nem szakad le, ha rendesen fel van szerelve normális anyagból és nem teszed hasra az autót.
Ez valóban nem roni hibája.Jah még egy dolog lehetne de az kizárt ez pedig az, ha igen komoly utógyújtásod van és a szószoros értelmében lerobban a kipufogód, de ennek komoly jelei lennének.
-
Sly189
senior tag
válasz
SocketA #25820 üzenetére
The model was revised in 2006, with changes in interior trim, specification levels and most notably, a new front nose. A new front suspension system borrowed from the Mégane 2.0 225 PS (165 kW; 222 hp) was adopted, improving the driving performance.[4] Also, the Nissan Sentra B16 is based on the 2006 platform of the Renault Meganes bicorp.
Wikipedia
Lehet okoskodni, de azért hülyeséget ritkán írnak ide...
-
Ghandi
aktív tag
válasz
SocketA #25778 üzenetére
Hát azt a kábelkötegen lévő átvezető gumit visszatenni a helyére nagyon nem egyszerű ám! Én amikor az erősítőnek huztam be a vastag tápkábelt akkor szenvedtem ezzel.Elöször ha jól emlékszem a kábelbefűzőt bentröl akartam talán kifelé huzni.Átszurtam a gumi peremén,de amikor a vastag kábel elért oda az istennek sem akart átjönni rajta,én meg rángattam-rángattam erre kijött a hejéről ez a gumi.Alig lehet hozzáférni,és nagyon feszesen áll a helyén,több órát szívtam vele és össze-vissza vagdostam a kezem.A végén csak ugy ment be hogy valamennyore bezsiroztam ugy ahogy éppen tudtam és ezseveszetten huztam,csavargattam.
-
mycso
Topikgazda
válasz
SocketA #25772 üzenetére
A tűzfalon a kuplungpedál felett/mellett, ez az amit írtam neked én is.
Ott megy át a gyári kábelköteg és az a gumidugó kiszedhető, mert ott vezethető be-ki bármilyen plusz vezeték. Ha az rosszul van berakva, vagy van utólagos vezetéked ami esetleg rosszul van elvezetve/behúzva akkor ott bejön a víz. -
Ghandi
aktív tag
válasz
SocketA #25568 üzenetére
Köszönöm a biztató szavakat
Egyébként ez még lehet akár igaz is!Hál istenek haver nem egy kezdő autószerelő,igaz nem Renault specialista.
Hiába eredeti Valeo alkatrész azért sok mindennel spórolnak.A kinyomócsapágy egy műanyag cső szerüségen mozog és ezt gyárilag ugye bezsírozzák,na de hogyan? Épp csak egy kis zsír van rajta csak úgy mutatóban,de abból szinte semmi kenést nem néz ki az ember.Rendesen nem is látszódik mert a benne lévő rugó a végéig nyomja a csapágyat,és ebből a "csőböl" semmit sem látni.Haver már rutinosan beszerelés elött lenyomta a csapágyat és szépen körbezsírozta.El tudom képzelni hogy idővel kicsit megkopik ez a müanyag és már rögtön nem olyan könnyen jár a csapágy.Ha a gyári zsírmennyiséget nézem tényleg pár hét lehet. -
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #25575 üzenetére
Ahha.
Na akkor itt a bibi a bontott koránt sem egyezik meg az újjal.
Én is nézegettem hogy smint jövök ki jól a dologból, de bontott kuplung eszembe se jutott, mert ezt én koptatom el én gyilkolom meg nekem fog 150.000kmert elmenni.
Nem döntöttem rosszul, mert a mai napig szépen teszi a dolgát. -
giigz
veterán
válasz
SocketA #25437 üzenetére
Sima egyszerű szőnyeg, elegem volt már a gumi/szövet keverékéből, így lett most egy teljesen szövet
Majd ha ez is mozgós lesz, akkor keresek valami megoldást, de azt továbbra sem értem, hogy az alján lévő gumi pöckökre hogyan tudnék tépőzárat rakni...
Itt egy szép elmosódott kép
-
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #25213 üzenetére
Nézd én már mondtam, vagy hifit építesz és akkor odafigyelve összeraksz egy jó cuccot(nem kell százezrekben gondolkozni) vagy toldozol foltozol és lesz belőle valami de elégedett sose leszel vele.
Én a gyári hangszórókat jó alaposan becsomagoltam és betettem a szekrény legmélyebb pontjára.
Vettem előre két kicx 16cm es közép magast hátra két Hertz 16cmes közép magast egy kis Magnat subcsövet és egy SAl erősítőt.Nem kell semmi nagy összegre gondolni használtan vettem mindent.
28.000.- lett a vége és ezekkel a hangszóró toldozásokkal soha nem fogod utolérni a hangzást.Persze komolyabb cuccokat is lehet venni és majdnem studió hangzást is össze lehet hozni csak akkor 400-500.000.- tételekről és komoly átalakításokról beszélünk.
Nekem a gyerek meg az asszony melé ez is tökéletesen elég.
És mivel a beszerelést én csináltam és odafigyeltem rá, egészen jól is szól.
Értem itt a kábelezést, hangváltó beszerelését, valamint az erősítő behangolását ami 3 demólemez és 1 teljes nap munkája volt.Meg egy csomó rögzítés a kaszniba és a mélynyomót is kibéleltem akusztikai szivaccsal.
.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Temu
- Autodesk - Revit
- Hardcore pizza és kenyér topik
- No Man's Sky (PS4, PC, Xbox One)
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Parfüm topik
- Battlefield 6
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- votlage71: Kábel menedzsment
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 7290 - i7-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3056, 94% Akkumulátor
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R7 2700 / RX 5500XT 8GB / 16GB DDR4 / 256SSD + 1TB HDD
- Gamer Notebook! Acer Nitro 5! Csere-Beszámítás! I5 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 500GB SSD!
- 10 GB-os RTX 3080 OEM
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest