- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
12 lóerővel esélytelen kifelé szlájdolni. Ahhoz nagyon porosnak kell lennie a pályának, és nagyon nagy lendülettel kell beérned, ergo nagyon ledönteni. Mindezt poros úton. És akko még a helyes guminyomás, testhelyzet, stb hogy ne az eleje csússzon ki...Háát necces. Egy Hayden vagy Biaggi biztos megcsinálná...
-
NFree
addikt
Ááá
ez sajna tényleg nincs hozzánk közel, de egy nyári balcsis kirándulással majd egybekötöm valahogy
Köszi az infót
Abból az okból akarok ilyesmire vetemedni mivel rájöttem az egyenesbe való száguldozást nem szeressem, inkébb tenni a bringát erre arra , kanyarból kifele tolni egy kövéret , hogy az ember szeme bevérzik na ezt szeressem mostanába
s túl nagy a bringa közutra álandóan van mit kikerülniJa a multkor sikerált majdnem amortizálni a brigát, furdultam ki nállunk az elkerülőre s ott hosszú ivü jobbos kanyar volt, ja húztam a fülét rendesen erre elemelte az elejét, na mondom megy ez nekem kanyarba egykeréken aztán mivel profi még nem vagyok elfogyott az 1-es de közbe már az eggyensúlyokkal is gondok voltak , így elfordított kormánnyal ért földet az eleje,
A gyári kormánygátló igen kevésnek bizonyult, beszitált az eleje rendesen, áá gyerekek borzalmas érzésDe megúsztam
Ugyhogy kérek mindenkit vigyázzon magára a jóidő beköszöntével.
Hatóság balesetmentes gurit -
DroneZ^
őstag
enyém az 2009-es és tényleg irdatlan jó kanyarban. És hiába injektoros, én nem éreztem olyan gyengének, sőtt határozottan nyomatékosnak érzem pár 125ös után
De még nincs bejáratva
-
DroneZ^
őstag
majd szépen lassan kialakul. A 125-össel lesz művészet keresztbe csúszni
a KTM 640 LC4 más világ volt
Hát ilyen kanyarodásra szerintem kellene 1 feszesebb futómű, az tuti. Első és hátsó is túl puha, de még a nagyobb utcai supermoto-kon is puha, és még nehéz dögök is szerintem. Egy kivétel van: Aprilia SXV 550, sejtésem szerint az minden téren megfelel pályamotornak vagy a Husaberg-nek is van valami dühöngője telepakolva csúcs cuccokkal..
-
DroneZ^
őstag
ahogy néztem a videót, ezek már kanyarba befele kis kicsapját a seggüket
és nem fékkel, azonnal ahogy dől, már csuszik is a segge, mintha jegen menne
Gondolom egy DRZ 400-al már jobban menne a dolog
( csak mert lehet az lesz a kövi, egyszer valamikor... olcsó és szerintem jó... persze hogy vannak sokkal erősebbek de dupla meg tripla áron)
-
DroneZ^
őstag
ezt a videót láttam de akkorsem értem igazán.
én ahogy próbáltam a teleszkópom nagyon elnyelni az orrát a motornak és ugye gyorsan megy az ember kanyarban, merevebb teló kellene h hirtelen feltudjam pattintani a seggét a mocinak. ez az egyik.
A másik meg az, hogy, most 1 ujjal húzzam az elsö féket és akkor adok rá gázt mikor már nincs terhelve annyira a hátsó kerék?!
Hát én 1 darab buktát nem akarok, tiszta aszfalton fogom gyakorolni az tuti. Új a motor, egyszer sem akarok esniAz avatarom 1 kígyó feje, bár szerintem nem annyira nehéz kivenni
Integra: Suzuki DR 125 SM -
.mf
veterán
Hungaroring, Pannóniaring,
*lebukik felé hajított tárgyak elől* -- nna, miért, hisz ott jó az út és szép kanyargós is
Milyen iskolákat ajánlanátok lehetőleg Buda délebbi része környékén?
Egy-két utalást hallottam arra eddig, hogy kiket nem (pl csiga - sok indokolatlan buktatásból szedik meg magukat, stb), de hogy kik igen? -
TayRol
nagyúr
En sem fogom szvsz kimotorozni mostanaban a 650-est, de ha egyszer veszek masikat/nagyobbat, akkor az a nyomatek-maniam miatt lesz.
Nem a szaguldozas vegett. 1-esbol kapcsolok 6-ost, aztan kruzolas.
Ja, ha lesz kozos gurulas, engem nem elhagyni am a sor vegen!
Persu: hala a gondos, hozzaerto gazdiknak. (is)
-
Beowulf_78
addikt
Igen de az enyém nem volt teljes értékű 600-as csak a hengerfej...aztán azon kívül még ki tudja. De általában egy 600-ast még ki lehet motorozni.
Az 1000-es motorokat viszont lehetetlen. Persze ettől még lehet vele állatkodni, csak ésszel és leginkább tisztelettel. Nem megfelelő motorkezelést azonnal megbosszulja. Nem csak az enyém. Bármelyik 1000-es sport. Mindig tud meglepit okozni. Kétélű fegyver. Gondolom én már motorkezelésben nem vagyok kezdőnek mondható, de a mostani gixxeren volt már párszor hogy majdnem lefostam a bokámat (hátsó kerék eltekerős kivágódós seggel végrehajtott manőverek, persze nem direkt, és általában nem 10-15 fok felett).
Jók a 600ccm motorok is, főleg talán városban élvezetesebb a használatuk, mivel én lámpától lámpáig nem igazán tudok váltani ha hallanai akarom a hangját pl.
Maximum egy hosszú lámpánál fel tudok váltani 2.-ba egy pillanatra.
Jóval könnyebb terelgetni is egy 600-ast, és jobban is hallod a hangját. A gond ott kezdődik 600-nál ha 2 személyes üzemben hegyi menetre mentek. Na...ott elfogynak szerényke nyomaték híjján. Persze motorozható, de mivel én a csajommal már együtt voltam bőven amikor a pályafutásomat kezdtem, nagyon profin tud ülni hátul. Majdnem úgy kanyarodok vele, mint egyedül, így nekem köll a nyomatéka sportos használathoz.
Általában mindig nyomatékcsúcs környékén váltom el, ritkán van hogy max. fordulatszámnál. Rétságnál azért a max. nyomatéknál való váltás is fosatós a kanyargós részen.
-
emvy
félisten
Nalam is.
Egyebkent a Fazer SIMAN elfer varosban, autok kozott. A CBF-el egy het utan majdnem mindenhol el tudok menni, ahol robogoval. Sot, neha batrabban, mert ha megindulna a sor, akkor agilisebb
Szerk.: amitol jobban felek, az az, hogy oldalba kapnak -- robogonal megsincs ott a labam....
-
Integra
titán
jaja, én is ezt teszem, de..
és egy ilyen eset pont ma volt
jobbkezes utcákban megyünk, megyek egyenesen, jobb oldalt egy lány megy a zebrán szabályosan, én már a kereszteződésben vagyok, amikor a lány gondol egyet és átakar menni előttem. na akkor mi a rák van? én átmentem a zebrán és nem engedtem el.
de ugye az van, hogy ha időben látom, akkor már a kereszteződés előtti zebra előtt kell megállnom, hogy ő a távolabbi zebrán átmehessen. eddig ok, de itt ugye nem ez volt. pont úgy jött ki, hogy mire én a zebrához értem a kereszteződésből, ő pont le akart lépni..
nem vagyok kresz zseni, de szerintem szopoda, én ilyenkor áthajtanék, mert az a legbiztonságosabb, satut nem húzok a kereszteződésben.
de ha gondol egyet a vizsgabiztos?!
a másik a sakron tökörésző gyalogosok, akik nem akarnak átmenni, csak ott támasztanak épp.. -
Topiccsendőr
addikt
hát nem volt olcsó, azért vettük közösen. 16e volt. De nem zavarja a nagy rezgés, meg remegés, nem úgy, mint a többi jóval drágább modellt. De majd úgyis meglátjuk, milyen lesz a video. Tudd meg, hogy ingyenes -e. Itt mit tanulunk? Saját motorral lassú kanyarokat? Mert akkor lezúzom az enyimet
-
Topiccsendőr
addikt
MZ kupás haverral megyünk. Jah most jut eszembe vettem egyik barátommal közösen egy kis kamerát is, még a végén tényleg csinálok egy videot.
1,3 Mpixel, a repülőmodellekre szokták rakni. Szóval esélyes, hogy azt is kiviszem, ha nem felejtem el.
Áprilisi oktatásra megyek. Mármint ha ingyenes -
Beowulf_78
addikt
Mit tudom én. Sosem mértem. Kimegyek, racingolok egy kicsit, dumcsizunk...szóval jó feeling. Kb. ennyi nekem a Hungaroring. Nem hajszoltam soha az időt. Túl gyári a motorom ahhoz hogy odacsapjam 1-2 mp-ért. Persze így is odacsaphatom, de ha az idő hajszolása miatt tenném az bosszantana. Ráadásul nem vagyok rendszeres pályázó, drága mulatság lenne nekem. 3x20p pályanapból 2 fullos napot túrázok. Ez azért jobban bejön. Néha kell a pályázás is, hogy ne felejtsek el kanyarodni, és kb. itt be is fejeződik. Bár Rétság felé és a Mátrában is jókat lehet kanyarogni sportosan.
-
jasszer
őstag
"én nemtom, nekem nem tetszik, sokan mondják, hogy 200x óta csak szarokat gyártanak Fazer-ből, ültem rajta, vezettem 2005-ös évjáratút. Fele ennyiért se kéne"
Na, akkor pláne nem értem. Főleg hogy a kategóriatársaiból köbö feleannyit adtak el...
Fazer 600 273 db
---------------------------
CBF 600 154 db
GSR 600 144 db
CB 600 F 141 db
SV 650 131 db
GSF 650 126 db -
Beowulf_78
addikt
Én is vezettem 2004-es évjáratot...mit mondjak. Nekem se jött be. Úgy pörgött el a pirosig hogy észre se vettem, mert a meg nem lódulásából erre nem lehetett következtetni. Mondtam is a barátomnak, ezt a "dodgem"-et nem nekem találták ki.
Sajnos az említett korábbbi verzióhoz nem volt szerencsém.
Ellenben 600ccm kategóriában az R6R,ZX636 mint feeling, bejött. Persze ott is későn jön meg a tűz, és hirtelen, szóval ilyen szempontból egy avatatlan kézben akár veszélyesebb is lehet pont ezért. 9-10000rpm alatt olyan mint egy MZ, aztán után jön a meglepi. Mégis ezt nem tudva sokan huppannnak rá a 600-as sportgépekre, gondolván ez nem olyan durva. Aztán a 10e felett meg jön a kar és váll kiszakítós feeling.Jobb esetben...akinél meg para van jön a "zakó".
-
Integra
titán
apám kapott egy napra egy új fazer 1000 s-t, 150le, blablabla 3 milla listaár etc..
egy nagy szar szerinte, használhatatlan.
beletekert anyámmal 600km-t, azt mondta, hogy egyszerűen nem lehet közlekedni vele, elpattog, megvezeti minden nyomvájú, a fokozatok kiosztása is lehetetlenné teszi a mindennapos használatra. húz mint a barom, végülis 150le 150le, a fékek faszák, de ennyi.
ideges a futómű, csapkod, azt mondja, hogy a 160-180-as utazó tempót egyszerűen nem lehet vele tartani úgy, ahogy a régi karbis fézerével.
mondta, hogy másfél milláért megveszi, annyit megért volna neki, de ennyiért nem akarták eladni. mondta, hogy akkor nem kell
a régi acélbölcsővázas ezres fézer viszont istekirály univerzális leglegleg motor!!!!
ha ebből kifogsz egy szép félidomos darabot, főnyereményt szereztél.
apám szerint a régi 600-as karbis fézere kenterbe veri ezt az új ezrest utcán minden tekintetben, üléspozíció, komfrot, biztonság, használhatóság, fogyasztás, szerintem megbízhatóságban is.
a yamaha szervízben budaörsön a központban az új fézereket a szerelők fikázzák, mikor bevittük gumicserére, csak annyit mondtak, hogy végre egy igazi fézer.
én nem értek hozzá, de a minőségi változást még én is észreveszem laikusként.
amúgy meg kérdezd persut, ő ment a motorommal. -
.mf
veterán
Nincs mit. Ha a másik gépnél ülnék, még a t0rr3nt fáljokat is meg tudnám adni, de ennél sajnos nem; úgy emlékszem jó sebességgel jött anno, de ha nem lenne elég seed rá, pm és majd seedelek (amikor tudok).
Amint kész vagyok evvel a rohadt szakdogával (még egy hónap határidő, de még több mint a fele oldalszám és kétharmad érdemi tartalom hiányzik
), nekiesek a motoros jogsinak
-
Beowulf_78
addikt
Nem ez volt a kérdés. Te azt állítottad hogy egy 1000-es motornak nagyobb a hangja mint egy 600-as motornak. Erre én az írtam nem ccm függő, hanem kipufogója válogatja.
Az hogy a gyári dob halkabb egy sportdobnál senki sem vitatta. De nem is ez volt a kérdés.Viszont ha gyári dob van rajta akkor nem hangosabb a robogónál. Viszont robogón 100-ig jó volt. Mi több kristály tiszta. Felnyitott plexinél is. Ezért mondtam hogy 140-150-ig jó lesz...persze nem nyitott plexivel.
-
Beowulf_78
addikt
Miért ne lenne plexim? Sportmotoron nem lehet plexi nélkül haladni 100 felett tartósan.
Miért lenne hangosabb az 1000-es?Nincs sok köze hozzá. Kipufogó kérdése kizárólag. Lehet pl. a te kipuff-od hangosabb mint az én Yoshi-m.
3,3k -ért nem várok csodákat. Amire nekem kell arra jó lesz. Amilyen elvárásaid vannak neked meg javaslom az adóvevős 100k-s változatot. -
Kevo
tag
Nem szabad ilyet csinálni cimbora, a motoros balesetek nagy része az lakhelyhez képes 6km-en belül türténik és általában a "leugrom a sarki bolta, addig nem öltözök fel" alapelv miatt lesznek belőle súlyos sérülések. Egy barátom elugrott cigiért a kb. 1km-re található benzinkútra, erre a második kanyarban már el is ütötték szerencsételnet, mázlija vaolt, kisebb sérülésekkel megúszta. Elsimerem, egyszer én is mentem egy kört sportcipőben, rövidnaciban és újatlanban (teknőspáncél, kesztyű, bukó volt rajtam), hogy milyen érzés, és egyfelől nem rossz a 40 fokban így menni, másrészről baromira nem volt biztonságérzetem ás ez zavart, kicsit meghúztam neki az elekrülőn, hát, majd beugrott a sportszelet. Nem attól tartok, hogy én vagyok balfasz és eltaknyolok, hanem hogy jön valaki, aki a nagy melegben kicsit elmélázik és egy ilyan affér ruha nélkül, hát, nem egy kéjmámor. Árulj már el valamit: hogy a pékben lehet tangapapucsban normálisan váltani?
-
bajnokpityu
félisten
hasonló sztoryk:
ETZ sisakig felmálházva,2 személy, 2 hetes túra.hétfőn indultunk,vasárnap délután lett kész a főtengócsapágyazás.másnap 30km-el odébb jánoshidán elnyújtott jobbos kanyarban ki a motor segge,defekt.100kiló málha leszed,havert meg elküldtem a hátsóval gumishoz.másfél óra múlva jött az uj belsővel.megyünk tovább,majd pásztón kajázunk.mire kijöttünk,hátsó gumi megen leengedett.itt már lábon eltoltam gumishoz.
pár hétten az indulás előtt valaki a leláncolt ETZvel e akart indulni,és egy küllő bánta a lopási kisérletet.beszakadt a küllőanya,és ez lukasztotta ki 2x a belsőt.zsir.megvettünk a swiftet,olaj,ill váltóolaj csere.ez utóbbiból méregdrágát vettem,tudtam,h érzékeny a kocsi rá.be is tetettem szervizzel,mert géppel egyszerűbb 80w90es olajat fél centis lukon bepaszirozni.
otthon motorolajcsere.ja apum ment le,és faszán leengedte az uj váltóolajat.szépen kicsöpögtettük
majd hogy tudjak menni másnap melózni,kénytelen voltam venni valami akármilyen váltóolajat venni,és magam bepaszirozni kézzel.nagyjából egy délutánunk ráment,minden izmom bedurrant,mire végeztem -
Boci_83
őstag
-
jasszer
őstag
Hát... ha a tárcsafékzáras elindulás, a leszerelt oldaldeknivel esőben közlekedés és a szebb napokat látott vasbeton csatornafedőre kitámasztás (a kitámasztót terhelő tömeg alatt persze beszakadt a rácsok közötti betonkocka és moci az oldalára dőlt) számít akkor ezek megvoltak.
-
zsoltee10
addikt
pont ezen gondolkodtam, hogy valami sztori volt-e, amin lehet röhögni, de semmi nem jut eszembe.
még nem bsztam el semmit.
(kopp-kopp)
leszámítva persze az esetet az olajbetöltő kupakkal, ami egy szervizt követően kiesett, nem húzták meg rendesen, vagy nem tudom, de 40 kilit mentem kupak nélkül, és el kellett dobnom a cipőmet, meg a nadrágot, úgy átitatta az olaj. kb. 4 deci hiányzott, mire haza értem kíméletes tempóban. -
emvy
félisten
-
bajnokpityu
félisten
kaptam már én is pár lukat.motoron van ugyan valami ajánlott maximális sebesség,de nem 100,hanem sokkal több.talán 160?
swiftnél meg hát nincs limit.mármint nem a gumi limitáltade ha úgy néz ki a sérülés,mintha üveg vágta volna meg,akkor azzal nyugodtan mehetsz.a puha gumik szokása.
-
Kevo
tag
-
zsoltee10
addikt
Quadot?
sose árultam.
növényeket árulok, hát egy pár darab nem köszönte meg a -7 fokot az autóban... egyébként megyeget, csak késik ez a k tavasz, én meg szívok mint a torkosborz, 50 köbméter fa ment el eddig.... baromi drága a helypénz, és az embereknek nincs pénzük, szal ez eddig egy fasza évnek ígérkezik.
-
zsoltee10
addikt
hány centi vagy? én 180-185 között, de nekem rövidebb a felső testem a magasságomhoz képest, így a farokcsontomat is védi. komolyabb, mert 7 ponton mozog, nem olyan merev a háton, jobban felveszi a hát görbületét. habos? biztos, hol kell lennie habnak?
egyébként néztem azt is anno, amit te linkeltél, ez sokkal drágább volt annál, de ajándékba kaptam, nem akarok nyerészkedni, 15k szerintem korrekt ár érte.
2x k volt, gyk zsír új.
szerk: megnéztem: belseje habos, kívül kőkemény.
-
zsoltee10
addikt
nekem van ennél komolyabb eladó.
az a helyzet, hogy kihíztam a motoros kabátot, így nem akarom még a gerincprotit is felvenni, ősszel kaptam, szal kb 3szor volt rajtam.
annál jobb és kényelmesebb a gerinc proti, minél több ponton mozog, jobban illeszkedik. a képeden lévő 2 ponton. az enyém 7 ponton! Érdekel, esetleg más valaki?
ez lenne: UFO
-
Integra
titán
én személy szerint nem próbáltam ezt, de kollégám igen, amikor kint volt a motorkiállításon és akkor döntötte el, hogy csapjunk neki hozzá egy ilyet az árajánlatba.
veszett kényelmes elmondása szerint.
ha azt veszem figyelembe, hogy nekem a teljes mellkasos milyen volt, akkor csak egyetérteni tudok vele.
nézd meg az angol gyártó oldalon is a fotókat a vastagsággal kapcsoaltban.
de kb 1cm vastag lehet az egész, talán picivel több.
én sem kergetek illúziókat, de megpróbálni érdemes. -
Beowulf_78
addikt
Sosem a gáz húzásával volt a baj...reakció idő, féktáv, a fékek teljesítőképességével tisztában lenni, ami minden motornál más. És persze a fékek ebben az időben való helyes használata sem hátrány.
Neki szerencséje volt, reméljük tanult belőle...sokan vannak akik nem ennyire szerencsések.
-
-
Integra
titán
ahogy látom 1200 v2 moto morini, valami félig luxus dirtbike, félig csapatós olasz csoda, nekem bejön
durva hangja lehet.....
a küllős design-nak van valami érdemi funkciója is vagy csak döntés kérdése és lehetett volna valami 3-5 küllős történet is?
mert ahogy látom a sport is küllős -
Beowulf_78
addikt
Hát...sok mindenen mentem keresztül. Sokat jártam szervízbe is elsősorban az FZR 1000-rel...hogy az olajfogyasztást kiküszöböljük. Amit leírtam az ott összeszedett szerelők által is hozzátett infó-k voltak + ami rámragadt közben. 10+ év sok idő. Volt 1984-es CB 400 Honda-m is... és az elején sok MZ is. 1974-es MZ Trophy ES 150/1 kezdtem, amit 2,5 évig hajtottam. Majd egy Hungária Krt.-i gyorsulást követően leszkadt a hajtókar, és onnantól kezdve - bár meg lett csinálva - kaki lett. Sokat futárkodtam, jó sok tapasztalat ragadt rám. Csak úgy globálisan. Persze ez nem azt jelenti hogy nem írhatok hülyeséget, és mindent jól tudok, mert én is emberből vagyok. 2004.-ben meghalt egy jó barátom egy CBR 600 F4-el...azóta lelkiismeretfuradlásom van a szituval kapcsolatban.
Szóval sok kellemes és sok kellemetlen élménnyel lettem gazdagabb. Egy kevésbé fanatikus motoros már rég letette volna a motort, és soha többet. Ugrottak elém őzek 160km/h-nál a 2/A-n éjszaka, Visgrádnál a szerpentínen egy kanyarból kifelé jövet a saját sávomban jött egy autó ami egy buszt előzött...a frontális ütközést elkerülve maradt a vízmosás....minden szitut megoldottam, egyik esetben se estem el, viszont kurva sokat "öregedtem, őszültem". Sok hasonló volt és lesz is, amikor minden tapasztalatomra és tudásomra szükség lesz. Sajnos a motorozás számomra a MINDEN, életforma, és olyan nekem mint a levegő. ha nem motorozhatok akkor "megfulladok". Nem mondok le róla, ameddig tehetem motorozom. Télen és nyáron is. Autóban rosszul érzem magam, veszélyesebbnek is gondolom, ezért autó vásárlását nem tervezem az elkövetkező években se. -
TayRol
nagyúr
Blokkolo? Akkor ezek szerint mar mernek hatulrol is?
Nekem Gipro lesz, abbol is az atre-s, ami kiveszi a kornyezetvedelmi tiltast. Van a `sima` ds-is, az ezt nem tudja, ellenben sokkal kisebb a merete. Es igen, neztem, sajna csak a vizesekhez van. A gsx1400-ra valo nem jo a tiedre?
Aktív témák
- Layer 2 Plus (Layer 3 Lite) Passzív rack switch, 24x1G + 4x10G SFP+ , SFP-kkel FS S3900-24T4S-R
- Eladó/Lenovo X240 Ultrabook/I5-4300U/8GB DDR3/Win 10Pro/12,5"!!!
- LG OLED55C9 prémium TV - 140cm, 4k, 120Hz - apró vizuális hibával
- Erős Gamer / Munka PC i7-14700, RTX 3070 Ti, 32GB RAM, 1TB SSD
- Samsung Galaxy A52S 5G Dual 8/256
- Apple iPhone 12 64GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- AKCIÓ! Dell Latitude 5550 notebook - Intel Ultra 7 165U 16GB DDR5 RAM 1TB SSD Intel Graphics WIN11
- Game Pass Ultimate előfizetés azonnal, élettartam garanciával, problémamentesen! Immáron 8 éve!
- BESZÁMÍTÁS! Asus B360M i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RX 6650 XT 8GB ZALMAN N4 600W
- Új Dell 13 XPS 9315 Touch 4K+ HDR DolbyVision i7-1250U 10mag 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest