- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Mobil flották
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- crok: Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
Hirdetés
-
Hamarosan konzolokra is elérhető lesz az Eternal Threads
gp 2022-ben kizárólag PC-re kaptuk meg a játékot, amely a hónap végén újabb platformokra is ellátogat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
it Parlamenti vizsgálatot kezdenek a közösségi média káros hatásai miatt.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biqci
aktív tag
válasz rasotamas #192558 üzenetére
Akkor marad valamelyik suv vagy egyterű. Esetleg a Hyundai IX20, vagy a Kia testvére. Ezek kicsit emeltek, eléggé megbízhatóak, de nem tudom automata váltóval vannak-e. Mintha néhány hónapja Göbi tesztelt volna egy ilyen ix-et, nézd meg, hátha megtetszik
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Gombinyó
őstag
válasz rasotamas #192595 üzenetére
Jó motor, az egy tartósnak mondható tce, annyi pénzért simán megvenném, ha olyan autót keresnék. Kicsit szomjasabb, mint a konkurencia, de nincs vele kimondottan baj, a turbo is elmegy 3-400ezret is akár, ha oda volt rá figyelve. A vezérlés csere meg tervezhető karbantartás.
-
Lacko32
tag
válasz rasotamas #193649 üzenetére
Én bedurrantanék egy benzines vagy akár dízeles CRV-t valami újabbat, mellé meg egy kis futkozós Civicet (2005) , tekintve, hogy az ufo futóműve nem a legkényelmesebb.
Mazdát személy szerint a rozsda miatt kizárnám, Verso benzinnel nagyon meggondolandó az olajfogyasztás miatt.
Még egy kéziváltós TypeS Accordot képzelnék el a gépparkba, csak a szórakozás kedvéért
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
nagyúr
válasz rasotamas #193778 üzenetére
"Kedvezőbb-e a saját autó honosítása, mint a direktbe történő külföldi autó forgalomba helyezése?"
A válasz lényegében nem. A műszaki szemle/vizsga díja a jármű műszaki érvényességétől függ, a regisztrációs adó pedig csak a jármű paramétereitől függ. Emellett az okmányirodai költségek is előre meghatározottak, az egyetlen amin spórolni tudunk a vagyonszerzési illeték, amennyiben 2014 előtt szereztük a tulajdonjogot. A 2014.01.01. után vett autókra ugyanis vagyonszerzési illetéket kell fizetni, forgalomba helyezéskor.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz rasotamas #193828 üzenetére
Mindig fájdalmas rákölteni a 4-600k-t a dízelre, mert 99%-a a usereknek nem rak félre ennyit az autóra. Benne van, hogy egy év alatt rálocsolsz 1.5M-t mert beszarik minden, de az is lehet hogy 5 évig csak használod és semmi dízel speckó dolog nem jön ki nálad.
A legfontosabb szerintem, hogy légy tudatában annak mi van az autódban (turbó, kettőstömegű stb.) és mi mennyibe kerül(het) ha elromlik. Illetve legyen egy fix tartalékod, ami nem 50e Ft-ot jelent.
-
-
Lacko32
tag
válasz rasotamas #194185 üzenetére
No offense, de Szombathelyről még macskát SE.
Eddig 2/2 autó hulladék volt, ami onnan lett hozva[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
q13579
senior tag
válasz rasotamas #194194 üzenetére
Passat után volt touran, cégesként egy kicsit octavia mk3, pár hónapig egy rapid, amíg nem vettünk egy szinte újszerű állapotú 2012-es A4-est egy ismerőstől. Ennek mindössze a baja a kéziváltó volt, illetve, hogy megváltoztak jelentősen az autózandó távok, sokkal praktikusabb lett az automata és benzines autó.
Az Auris hybrid egyébként egy nagyon egyben lévő konstrukció, ha valaki ezt a patikamérlegen kimért racionalitást szereti, ahol a veszteség minimalizálása a mindenkori cél (legyen szó üzemanyagról, szervízről stb) és ehhez még használható méretet és szép külsőt is akar, meggyőződésem, hogy nincs jobb választás...
Azt hittem, hogy megértem már erre és ezzel a kocsival meg fogom találni a lelki békém az autóban, de úgy látszik nem ismertem magam eléggé.... (Még jó, hogy "csak" egy autóról van szó és nem asszonyról... )
Ami hiányzik az előző (VW konszernes) autóimhoz képest:
- A nyomaték... Nem vagyok egyáltalán agresszív vezető, de "sajnos" hozzászoktam, hogy ha rálépek kicsit komolyabban a pedálra, akkor érezzem hogy az autó komolyabban meg akar indulni. Auris-nál is nyomokban érezhető hasonló, de ehhez már pwr módot kell nyomni és azért felbőgő motorhang nem ad sokat az élményhez. (És igen, ezzel azért tisztában voltam a vásárlás előtt is)
- Belső: Hiányzik a németes sallangmentes, sokak szerint unalmas beltér. (Ez már tényleg ízlés kérdése). Az anyagminőségben is előrébb jár a VW és itt nem arról beszélek, hogy az Auris ne lenne mondjuk simán 7/10 nálam egy skálán, mert ahol kell puha, nem zörög, nem csörög sehol, de egy Golf, Passat, A4 8-as 9-es.
- Külső: Hasonlóan a belsőhöz egyszerűen jobban tetszik a német autó formája még mindig, nálam a kevesebb több ebben az esetben.Úgy vagyok most a hybrid auris-szal, mint egy jó érdekházasággal . Mind a kettőnk jól járt, de hiányzik az érzelem, amiről azt hittem majd kialakul. Ha ennyi pénzt szeretnék autóban tartani, akkor ezt a faktort is szeretném, biztos volt már más is hasonló cipőben
[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
válasz rasotamas #194204 üzenetére
Az szép. Fel van adva a lecke. Amúgy lehet tudat alatt olasz fan lettem, a Bravo is nagyon bevált sőt...csak a 90LE-et vettem sajnos. Itt a fórumtársakra kellett volna hallgatno és elmenni a 120LE-s T-Jet-ért.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
veterán
válasz rasotamas #192595 üzenetére
A 2000€-s Grand Scénic amit novemberben megemlítettem hogy eladná a főbérlőm:
Még szerencse hogy még várni akart vele:
- Lerohadt vele, az ADAC vontatta be, egy henger nem megy (mondjuk ez lehet egy szimpla gyújtótrafó is)
- Így legalább megvettem a Passatot[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Llew
senior tag
válasz rasotamas #194641 üzenetére
Igen én is azt néztem, hogy ez alapján egy 10 év körüli az jó kompromisszum. Az arányokat elvileg jól mutatja, meg legalább össze van szedve, hogy az ember lássa mire számít.
Már attól eltekintve, hogy a bekerülési költséget úgy kezeli, hogy az mindegy mennyi, de megvan. Nyilván a többségnek eleve ez a határvonal. A többi az "csak" utána jön.Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
-
Lacko32
tag
válasz rasotamas #194761 üzenetére
Ilyen kevés kilóméterre egy batár Touareget (személy szerint) nem vennék, főleg nem automatával. Horror.
Ebből az összegből kijön itthon egy kiváló Jazz, akár egy Accord. Már amennyiben ezek játszanak
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
-
Paxker315
addikt
válasz rasotamas #194911 üzenetére
szívesen segítenék, csak, sajnos amiket elővettem volna (Insight, Giugiuka) már ki lettek zárva Az Auris HSD 1st gen egyrészt nem szép, másrészt prius3. Kisebb kategóriában (Mito, Ibiza, Polo) nem is gondolkoztatok?
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #194921 üzenetére
Hopsz bocsánat elsiklottam felette. Az Amperát azért nem ajánlom, mert úgysem mész hosszabb útra vele, ezért csak ott van bene felesleges nyűgnek a benzinmotor. Ezt a listát böngészd végig, hátha segít. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Lacko32
tag
válasz rasotamas #194921 üzenetére
Eleinte SUV kellett, most már jó az alacsonyabb is? Mondjuk nagyobb a mozgástér.
Ha nem feltétlen kell elektromos, de legyen magas, akkor:
Honda CR-V ; Toyota Rav4,
Ha hybrid/elektromos, akkor a Civic és az Auris jó lehet. Vagy egy jó Prius. Mellesleg volt szerencsém Insight-ot próbálni, amilyen ronda, olyan jó
Sportosabb vonalon én Swift Sportot vagy Yaris TS esetleg Corolla TS-t néznék meg.
Ha magasabb kéne, de ezek nem jók, én még a B-s Mercedeseket nézném meg. Kompakt kis autó.
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz rasotamas #194926 üzenetére
Igenigen, az SUV megvolt, többi elpárolgott a szivacsból, bocsi.
A Hybridek jól tartják az árukat. Ahogy a bizonyos márkák bizonyos típusai is.
Viszont a Civic és Insight akkucellái nem arra vannak kitalálva, hogy tisztán elektromosan hajtsák az autót. Csupán rásegít, pl indulásnál, de ha jól rémlik, az Insight képes 50km/h alatt tisztán elektromosan menni. Vedd figyelembe, ha elkullantja magát az akku, az nem olcsó mulatság. Nyilván, faluba az lenne a legokosabb választás.
De ezek az autók alacsonyak - alacsonyabbak mint egy suv, ami jelenleg párodnak megfelelő lenne. Viszont az "újabbak" mind nagyobb motorral szereltek, mint egy Santa Fe vagy Captiva.A Nissan Juke vagány kis crossover, bár nem egy ékszeresdoboz, abból van automta, és benne van a keretben
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #194926 üzenetére
Ne csak azt nézd, hogy mit spórolsz meg rajta meg az értékvesztést. Nyilván lesz értékvesztése, de egy benzinesnek is. És nem lesz sokkal nagyobb. Itt az is fontos, hogy nem fogod állandóan szervizbe hordani, a sok rövid táv miatt. Mert HSD-n kívül nem fogsz értelmes automatát találni ami bírja a strapát. Meg azért nem olyan rossz, hogy amikor már beülsz meleg van és nem pöfögve ülsz a dugóban.
Én amúgy a helyedben simán egy Toyota HSD-t vennék, a legjobb megoldás a te felhasználásodra, már csak az automata miatt is. Mert ebben a 2-3 közötti sávban nehezen fogsz ettől megbízhatóbb automata váltóval szerelt autót találni
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Paxker315
addikt
válasz rasotamas #194918 üzenetére
hát elfogult vagyok, de a yaris hsd sem ördögtől való. Egyrészt tényleg gazdaságos, másrészt, utólag lezajszigetelve még pályán is élhető, harmadrészt keretbe fér, meg jó az újraeladhatósága is, gondmentes Elől tágas, az ülés kényelmes. A beltér mondjuk egy gyász, bakelitlemez, hülyén átgondolt.
nagyjából hasonlóan használom, mint amit felvázoltál.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Videó stream letöltése
- Háztartási gépek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen légkondit a lakásba?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Honda topik
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen