- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz csabooooo #193820 üzenetére
Leon oké, és mindkét motor jó a maga kategóriájában, de dízelből azonos áron szebbet, jobbat lehet kifogni, mivel a benzin jobban tartja az árát.
Távol-keletiből csak benzin vagy hibrid.
A fóka motorja nem túl megbízható, ráadásul a 3 henger az sosem lesz 4...
A Tipo kicsit elavult (Bravo padlólemez), egyszerűbb, olcsóbb a többihez képest.
A 308 egy titkos tipp, és 2.0HDI-vel is nézheted.
Auris hibrid 3,5M-ból a legeslegalja, szóval felejtős.Esetleg még az Octaviát és Golfot is megnézheted. Ugyanazokkal a motorokkal, mint a Leont.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
válasz csabooooo #193827 üzenetére
Szerintem ez az a határ ahol már lehet dízelt venni, én is ennyire jártam előző helyen.
Nem szabad dízelt venni, ha:
- mindig rövidet mész és sosem melegszik be rendesen, sose kormolódik ki rendesen
- vagy ha évente nagyon keveset mégy
- vagy ha keveset mégy és rövid ideig tartod meg a kocsit.
Számolj úgy, hogy 100-200 ezer kilométer után 4-600 ezret valamire el kell költeni a dízelben.
Ha egy év múlva cserélnéd az autót és ezidő alatt ez előjön, az nagy szívás.
Ha csak évi 20at mégy de 5-6 évig megtartod és közben egy ilyen becsúszik már mindjárt nem olyan fájdalmas, kilométerre, évekre eloszlik.
Ha évi 5-öt mégy, még ha mindig hosszúkat is, nem tudod addig megtartani, hogy ha becsúszna akkor még jól ki tudj jönni.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz csabooooo #193827 üzenetére
szerintem a kia crdi motorja nagyon kellemes, nem bonyolult szerkezet, és nem egy vagyon hozzá minden, nekem pl. turbócserére 150-200k-t mondtak az 1.6 crdi-hez. bár az 1.7-ben már lehet van például kettőstömegű, de ha van is biztosan nem annyiba kerül bele mint egy vw vagy honda motorba. erre a felhasználásra simán vennék dízelt is.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
vzsryl
nagyúr
válasz csabooooo #193827 üzenetére
Teljesen jó a TSI is, mert nem fogyaszt sokat, de ahogy írtam is dízelből ugyanolyan összegért jobbat kapsz. Ez nagyrészt a dízelbotránynak köszönhető.
Ha dízelt választasz, akkor inkább európait, és VW CRTDI VAGY Pug HDI.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Kés topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Metal topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest