Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rasotamas

    veterán

    Sziasztok!
    Korábban már kérdezgettem, a konkrét típusok kiválasztása előtt kezdeném azzal, hogy némi családi beszélgetés és gondolkodás után felmerült, hogy mi lenne, ha:
    NEM az alábbi, hagyományos, eddigivel (CVT HR-V + dízel Mazda6) nagyjából egyező felállás történne:
    - Veszünk egy kisebb, de magasabb benzines (vagy hibrid) automatát a feleségemnek kevesebb pénzért (3000-6000€), faluban és a környéken rohangálni
    - Veszünk egy nagyobb újabb dízel kombit nekem munkába járni Pestre az agglomerációból (40km-re ebből 10 város, vagy M0+gyorsforgalmin 50 városozás nélkül) és nyaralni, együtt bevásárolni, 6-12000€.
    Ehelyett (mivel nagyon korlátozott a kis magas benzines automaták aránya, főleg a kicsit régebbi, így olcsóbb típusok közt, illetve a szegmensben gyakori a robotváltó is) nem lenne dedikált teautód-énautóm, hanem:
    - Lenne egy nagyobb SUV vagy egyterű, ez lenne a jobban felszerelt, akár tolóajtós, akár 7 személyes, kényelmesebb, együtt utazós, nyaralni-bevásárolni járós autó, ez maradna otthon a feleségemnek a faluba rohangálni ezért mindenképp magasanülős. Részemről akár egy T4 Caravelle/Viano/Vivaro/Previa persze a feleségem rühelli a régi autókat, így reálisan Caddy/C-max/S-max/Verso
    - Lenne egy kisebb olcsóbb kisfogyasztású olcsónfenntartós nem annyira vigyázós autó főként nekem munkába járni. Gondolok itt olyanra hogy Lupo-A2-Polo 1.4-1.9PD, de akár MX-5 ;]
    A feleségem részéről felmerült, hogy ha úgy gondolom, hogy bármikor elvinném a nagyot, akkor legyen mindkettő automata. Továbbá ha nem DPF-es típust választunk, esetleg kap egy Webastot, mennyire lenne gond, ha dízel lenne a nagyobb autó, amennyiben hetente-kéthetente azért mennénk vele a rövid utakon kívül 50-100 kilométeres utakra is? Sokkal nagyobb a választék dízelből, olcsóbbak is. Mivel ez egy évi 5000 kilométeres autó lenne az sem nagyon érdekel ha egy sokat evő V6.

    [ Szerkesztve ]

    https://tinyurl.com/rasoapro

Új hozzászólás Aktív témák