- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Hirdetés
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rasotamas #199119 üzenetére
Ha nagy a forgalom akkor én sem tolom neki, akkor nem nyer érdemi időt az ember, cserébe marha veszélyes. Régen a meló miatt mondjuk gyakran kellett sietni akkor azért volt hogy gyorsan mentem a pályán. Mostanság már egyre ritkábban sietek. Változnak az idők.
#nincsbennetarcsi
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rasotamas #199635 üzenetére
Lupo/Arosa, vagy eggyel nagyobb méretben Ibiza/Polo/Fabia SDI motorral? Alapvetően galvanizált bódé, 1-2 érzékeny pontra elég figyelni, nem tetőtől lengőkarig rohadnak legalább, motor örökös, váltót illetően ilyen korban az esetleges difi szegecs probléma már kijött rajtuk, ha érintette.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rasotamas #199661 üzenetére
Több nyűg van velük és magasabb a fogyasztás SDI szívó, nincs kettőstömegű, igazából elviseli minden további nélkül a rövid utakat (amíg bírja az akku, 1-2 km-re is használható ), üzemanyag rendszer kb egy adagoló tömítésen kívül nem nagyon szokott törődést igényelni, miénkhez 300k alatt nem volt még hozzányúlva. Tényleg az egyetlen hátrány ami eszembe jut, hogy lassabban fűt be télen, ha az 1.2-höz viszonyítunk. Benzinnel igazából mást néznék valószínű, de akkor gyertyát is kéne cserélni, meg lambda szonda, stb...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz rasotamas #199712 üzenetére
Ezt az autót vásároltuk meg ismerőstől, 750 lett a végleges ár.
Jobban rendben van mint a nem túl jó képeken látszik. Műbizonylatos Skyfol.
Két komplett 1-2 éves kerékszet mindkettő külön lemezfelnin, szinterezve, külön dísztárcsával.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
sagesz93
addikt
válasz rasotamas #199785 üzenetére
Nekem a #szarolasz volt 780k egy hatalmas alkuval, azóta vezerlés, ekszij ezeknél minden cserélve, olaj+szűrők, elől lengokarok, stabpalca és egy féltengely gumiharang, na meg gyári legszurohaz, mert ennyi idő után elkezdett toredezni az eredeti, hihetetlen szarul van kitalálva ez a része. Ez ossz volt kb 200k eddig. De most patent a kocsi nagyon. Itt számít nagyon, ha megbízható embertől van, vagy olyantól aki arra sem emlékszik mikor volt olaj cserélve utoljára. Ehhez 4 éves nyári, 10 éves téli gumi járt. A külsejére kéne rámenni, nagyon szép tudna lenni, bár most se csúnya 5 méterről mai friss:
[kép]
[kép][ Szerkesztve ]
-
SPeti1984
senior tag
válasz rasotamas #200080 üzenetére
Semmi baja nincsen a mostaninak. 3 éves lesz. Igaziból a fogyasztása ami óvatosan használva 9 körüli (mondjuk a Kuga nem könnyű meg talán a legnagyobb külsőre is ebben a csoportban, ezért is ennyi szerintem), meg gondoltuk most talán még jól kilehetne szállni belőle és akkor a következő már automata lehetne.
Váltani olyanra szeretnénk, ami azért nem visszalépés lenne, ezért is nézegettük a hasonló kategóriát. Bemutató autó még játszhat, de azoknál meg ugye a túlzott extra miatt elszállnak az árak sokszor. -
-
Paxker315
addikt
válasz rasotamas #200504 üzenetére
Az a pacsibaba, hogy a zöldség sokszor pont a fillerbaszasra buzdít : vegyél használtan bútort, ruhát, fiatalabb használt autót, ahová lehet, vonatozz, tömegközlekedj, biciklizz, zuhanyzáskor ne folyasd a vizet, ne utazgass felesleges hedonista módra, ne fűts télen, ne vidd túlzásba a klimazast, ne pilácsolj abúzív módon este, használj kevesebb vegyi pancsoloszrt, kaját ne dobj ki, kerüld a keszeteleket. Ha lehet, felelősségteljesen vallalj utódot, és, a jatekait, ruháit intézd masodkezbol vagy DIY módon.
Gyakorlatilag zöldség 99%-ban átfedést mutat a fillerszexualizalas jomagyar tudomanyaval. 🤗🙃😱🤗
És fogadj örökbe Vidrababakat
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
yodamester10
őstag
válasz rasotamas #200502 üzenetére
Én itthon töltöm 38-ért napi 30 km megyek és van mikor ki sem teszem a lábam a városból,sőt néha megyek lopni a pennyhez áramot ingyé
Számoljuk csak ki hogy megéri-e a villany?
22 munkanap x 30km ez kicsivel a fele felett van az akkunak mer kb 46-ot megy el ilyen időben és 7,8kw-os az aksi de kerekítsünk 8-ra amit megszorzol 38ft-al ami 304ft.Nagyjából 185ft a 30 km amit megszorzol 22 nappal és ami 660 km és 4070ft.Érdekelne melyik dízel tudja ezt csak városban dugózva? -
yodamester10
őstag
válasz rasotamas #200509 üzenetére
Khm meg a kereset is más.Egy dízel csak abban veri meg a Phev-et hogy kevesebbszer kellene megállni neki tankolni elvileg.Az enyém papíron 920km tud hibrid üzemben amit soha nem próbáltam.Csak városban havi 660km megtételével tuti nem 5 literes fogyi jönne ki
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz rasotamas #207793 üzenetére
G astra + lpg. Olcsó alkatrész, olcsó gázosítás, olcsó biztosítás, halmokban áll hozzá az alaktrész. Lőnék egy 1.4 16v-t jó állapotban 900-1000k körül és beletenném a gázt, pótkerék helyére. Fater is ilyennel jár, olcsón. Klíma, abs, légzsák van, többi nem számít.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rasotamas #207803 üzenetére
SDI jellemzően euro 3 lesz, szóval érintett lenne, de statisztikailag ez nem tűnik sok napnak nekem, arra a pár napra kb bérelni olcsóbb, mint venni és fenntartani bonyolultabbat. Nameg az eddig benyújtott tiltási javaslat is 2024-re szól és csak egy meghatározott belvárosi területre vonatkozik, külső kerületekkel talán nem lesz gond. Adagoló, egytömegű, nincs turbó, nincs DPF, szóval azért elég sokat elgurul hozzányúlás nélkül, plusz minden sarki műhelyben láttak már ilyet. Bármelyik VAG termékben vállalható szvsz, de ebben a korban megérheti pl olasz példányt vadászni rozsda miatt (küszöb eleje/első sárvédők alja gyűjti a komposztot, esetleg csomiajtók szoktak karfiolosodni). Lupo/Arosa kapta EU-ban az 1.7-es változatot, 1.9-ből 64 (euro 2) és 68 (euro 3) futott ha jól rémlik, kb Polo/Ibiza-Cordoba/Fabia és Golf-Bora/Leon-Toledo/Octavia, és persze Caddy bódéban. Benzinesre nem nagyon van tippem, meg ha nem vigyáztak mindenre, beugorhat egy gyűrűzés, stb, dízelekben általánosságban robusztusabbak-tartósabbak a mozgó részek. A végén úgyis az ár és állapot lesz meghatározó, ismerősi körben sem ártana érdeklődni, hátha valaki épp garázst ürít, piacra kevesebb jó vétel jut ki, típushibákat meg utólag le tudja informálni az ember és megelőzésképp szervizelni. Euro 4 Octavia mk1 "Tour" jutott még eszembe közben, a második generációval párhuzamosan futott, mint az Astra "Classic", faék technikát kapsz fiatalabb gyártással, persze a PD már nem szívó Dénes, de van belőle kevés méterrel, nameg VAG-ra van több jó szerviz (de szemellenzős vagyok erre is meg dízelre is).
Ha már GAstra, ismerek egy félmillió km-es extaxit, ahhoz képest egész tűrhetően bírja az igénybevételt, bár egy Meriva bontós meg nem is vesz ilyen blokkal autót a nyűgjei miatt (lánc, szívósor, olajnyomás, stb) T25-ből meg két példány is van a közelben az 1CD motorral szintén 500k körül, egyik most kért egy turbót, pl rozsda szempontból tartósnak tűnnek, műszerfal repedhet, kombi hátsó híd rohadás előfordul, digit klíma állítómotorok felújítása kellhet, kb ezt szűrtem le. Ja, és hibás+donor 500-ért viszem -
zgospel
őstag
válasz rasotamas #212235 üzenetére
Hát, az isofix csak 2011-től kötelező, szóval a kevés pénzért kapható öregebb és alapabb autókban ritkább lesz.
500 ezer Ft-ig van 105 találat a hahun isofixes autóból: [link]
De nem vagyok benne biztos, hogy nem csak "elírás" némelyik hirdetésben.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
BigBlackDog
veterán
válasz rasotamas #213951 üzenetére
Renault Thalia, I. gen facelift Megane, Punto, F Astra...
Renault annyira nem, másik kettőnél rozsda eléggé dealbreaker lehet.
Esetleg valami Chevrolet (ha jól tudom, régebbi Opel technika), de azokhoz nem értek, nem árt választás előtt kicsit tájékozódni, hogy melyik motorral mit szabad belőle.
Vagy Suzukiból (WagonR, Ignis) megkímélt darab. -
molnarpeter
nagyúr
válasz rasotamas #213951 üzenetére
Bruthalia korrekt, egyszerű benzinesek vannak belőle, aránylag fiatalt kapsz belőle a pénzedért, vételnek fajlagosan jó szerintem.
Nyilván benzines kellene. SDI említett Fabia(/Ibiza/Polo) esetén simán kevesebb nyűggel elvan, mint a benzinesek, de azoknál kicsit ott a VAG felár, Fabia küszöb eleje erősen rohadós, nem biztos hogy az kell neked.[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
grizlisandor
addikt
-
imyourfriend
őstag
válasz rasotamas #214054 üzenetére
Még 2-2.5M környékén is előfordulhatnak érdekes dolgok, hát még 500e forint környéki áron. Gondoljuk el az autópiac bizonyos szegmensei olyanok, mintha az árak megduplázódtak volna.. erős túlzással a jelenlegi 500ezer forintért kínált bódékat korábban 200-250ezerért kínálhatták. Jobb ha bele sem gondolsz mi várhat egy ilyen bódéba viccen kívül, hamar megfeküdné az ember gyomrát a talicskák állapota.
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz rasotamas #214156 üzenetére
Nekem volt egy 2005-ös N16 hatchback.
A futóműve beton kemény, ami jó úton brutál sportossá teszi, de rossz úton elpattog a hátulja és leveri a vesédet.
A motor késő délutáni, tehát csak 4-6-ig élhető, alatta pusztulat gyenge, mivel hosszú a váltója. 2-esben 110, 3-asban 150 a tiltás, de sűrűn kell használni, tehát országúton csak így lehet vele előzni. Ez utóbbit 4 felnőtt + klíma + dombon is tudja.
Az enyém sajnos ette az olajat, ami egyre csak durvult. 200k km-nél meg is döglött az egyik henger.
Utcán állt, mégsem látott rozsdát.
Az ülések nagyon kényelmesek, de nem nagyon tartanak oldalt.
Ezekben is arcbarobbanós’ takata légzsák volt, tehát érdemes alvázszámmal a gyártónál érdeklődni, hogy átesett-e a visszahíváson és kicserélték-e.
A szélzaj erőteljes, viszont a hosszú váltó miatt a motorzaj inkább autópályán tud zavaró lenni.
Fogyasztása országúton 6 liter, pályán 9, városban 11-12.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs