- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Vodafone mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gombinyó
őstag
Jah, nem azt akartam ezzel mondani, hogy ez sok és kuka az autó, hanem, hogy alapjáraton egy fasza konstrukció csak nagyon meg kell nézni nehogy belefuss valamibe.
CactuS: MK4-es mondeoban PSA már a 2.0 dízel, MK3-ban még nem az volt. A 15 év amúgy kb stimmel, nekem a Focus 2 is 1.6 TDCI (HDI) volt.
-
8th
addikt
válasz dragonfx #180150 üzenetére
Egy Corsa C 1.4 benzin jó választás. Gyorsulási versenyt nem nyernél vele de azzal a kilencven lovas motorral már elfogadhatóan mozog. Olcsó hozzá az új alkatrész és mivel rengeteg fut belőle így bontóban is megtalálsz hozzá mindent ami kell. Városba és az agglomerációba cirkulálni amúgy elég az 1.0 hatvan lovas verzió is az ráadásul rohadt keveset is fogyaszt. Legjobban szerintem egy harmadik generációs 1.5 Swiftel járnál.
[ Szerkesztve ]
...
-
Mentolka
senior tag
Sziasztok,
Autót kéne vennem, és nagyon tetszik az AlfaRomeo Guilietta (14TB-170LE). Ajánlott, vagy inkább keressek mást? -
Integrale
veterán
válasz Mentolka #180156 üzenetére
Az MultiAir motor, szerintem inkább ne. A 120 és a (150) lóerős motorok jók, a (140)-170 MultiAir egy-egy ilyen elem cseréje elég zsebbenyúlós, főleg ha az előző tulaj betartotta a gyári olajcsere intervallumot. Olaj, olajszűrő és a hengerfej oldalában levő finomszűrőt is cserélni kell.
Szóval maradj inkább a klasszikus vonalon és a 120-(150) lőerős T-Jet motorokat válaszd inkább. 120 + csipsz!
A zárójelben levők nincsenek Giuliettában, csak Bravo, Delta, 500 stb modellekben.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
boorit
csendes tag
Sziasztok!
Egy ismerősöm szeretne a közeljövőben venni autót, de nagyon el van veszve, nem tudja merre induljon, szeretnék neki segíteni. Idős házaspárról van szó, 4MFt-ot szánnak az autóra (1-200K-val tudnak fölé menni, annál többet tényleg nem akarnak költeni). Jelenleg egy 16 éves Mondeo-juk van, ezt cserélnék le, és úgy tervezik, hogy sokáig használni fogják (nem akarnak bár éven belül megint újat venni).
Mindenképpen SUV-ot szeretnének, kényelmesebbnek tartják, könnyebb ki-beszállni. Viszon Dacia/Suzuki kilőve, nem tetszik nekik. Ami tovább nehezíti a dolgot, hogy nem szeretnének 100K-nál többet futott autót venni. Én eddig csak pár autót tudtam mutatni nekik, Mitsubishi Outlander-ből láttam 1-2 példányt, ami megfelelne (ez nagyon tetszik is nekik), Seat Arona-t láttam még, amiből ennyiért lehet venni 1-2 éveset, de az 1.0-s motort gyengének találják.
Tudnátok tippet adni,m hogy milyen modelleknek lenne még érdeme utánajárni?
Előre is köszi.
-
-
boorit
csendes tag
válasz bitpork #180161 üzenetére
Bocsi, pont a legfontosabbat felejtettem el leírni .
Főleg városban, havi 1-2 hosszabb utazás. Lehet hybrid is, családi házban laknak, van lehetőségük otthon tölteni. Évi 10-15000km.
Esetleg Seat Arona-ról vélemény? 4-4,3M között lehet venni újonnan, 1.0-s TSI-vel.
[ Szerkesztve ]
-
válasz boorit #180162 üzenetére
Aronaval kapcsolatban , mivel nem túl öreg elég kevés még a hosszútávú együttélési tapasztalat. Nagyon lehatárolják a lehetőségeiket. C4, 2008, Kuga, Captur van pár évesen SUV jellegű 100k alatt. Az újak meg kimerülnek , a kiszórás után a seatban ha jól látom.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Ismerősnek van egy kombi H Astra -ja, 1.8 benzin + automata. Hibátlan az autó, sok éve nála van, most jár 150.000 km körül.
Véleményetek szerint ez a motor - váltó kombináció mennyire jó? Agglómerációból ingáznánk vele.
Illetve kb. mi lehet az autó korrekt ára ?-
-
válasz V.Stryker #180166 üzenetére
Az valószínű Z18XE(R) motor lesz, megbízhatónak számít olajat sem szokták enni. De a szelepvezérlés állítója meg szokott rajta halni. (a 140LE-s R verziónál)
Váltóból meg Aisin AF17-es szintén megbízható de olajcserét igényli időszakosan.
Én pont most váltam meg hasonló erőforrású Astra G-től. 400eért Viszonylag jól ment és motorikusan/váltóval nem volt gond. Ellenben elektronikában erősen gyengélkedett igaz 2001-es járgány volt) Nálam kicsivel 8 alatt evett. [link] De H nehezebb ott talán többet eszik.[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz MasterDeeJay #180168 üzenetére
Ennél is olvastam, hogy lehetnek gondok az elektronikával.
Ha minden igaz, ilyen 1,3 millió körül válna meg tőle. Nem is tudom. Igazából az az előnye, hogy ismerős, tudom,hogy megbízható és nem b@szna át soha senkit. Ha azt mondja hibátlan, akkor ziher,hogy nem is zörög egy laza lemez sem,mert megcsináltatná.
A hátránya,hogy szerintem 1,3 körül lehet kapnék jobb autót is.
Itt jön be az,hogy milyen jó lenne valami márkab.zinak lenni,mert jelentősen csökkenthető lenne a keresési találat.-
-
vzsryl
nagyúr
válasz jozefgucci1 #180164 üzenetére
Milyen a SuperB-hez képest? Kényelem, minőség stb...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
jozefgucci1
addikt
válasz vzsryl #180170 üzenetére
Hát nem lehet összehasonlítani a kettőt az biztos. A SuperB- egy hajó és iszonyat kényelmes igazi utazó autó ,pont amire szükségem van.A két autó között azért van 3-3,5 millió különbség és ez érzékelhető . A Kuga nem szedi úgy a lábát többet fogyaszt és az ülése sem olyan kényelmes .Mindenben kisebb mint a Skoda .Az egyetlen amivel többet tud az a Ford féle Sync rendszer, hogy a telómat gyakorlatilag tükrözöm a nagy kijelzőre .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
vzsryl
nagyúr
válasz jozefgucci1 #180173 üzenetére
De most a Skodáról váltottál lejjebb, vagy a Kugát vetted a superBBB (tboldi ) mellé?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
V.Stryker
nagyúr
válasz tboy93 #180172 üzenetére
Annyit tudok róla, hogy Németországból jött, a szokásos duma,hogy egy öregé volt. Ha jól emlékszem akkor a küszöb vagy az ajtó volt megnyomva és bontóból lett rá véve egy tök új. Ennyi hibája volt úgymond. Akkor volt benne 100ezer km körül.
Azóta nála van és gondos tulaj, az biztos.-
-
vzsryl
nagyúr
válasz pit stop #180180 üzenetére
Szerintem azonos árkategóriában minden SUV kényelmetlenebb egy normál személyautónál, mivel a futóműve feszesebb kell legyen, hogy ne akarjon felborulni.
Azért mert a ki- beszállás pár másodperce kényelmesebb, attól még nem kéne szívni több percen/órán keresztül az utazás során. De ezzel lehet, hogy egyedül vagyok...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz LuckyL #180182 üzenetére
Saját tapasztalatból nekem ez jött le, de írtam is, hogy lehet egyedül vagyok ezzel.
Kona, Vitara, 3008 mind jobban pattogott, rázott, mint egy i30, Avensis, Auris, Mazda 6. Ezekben a viszonylag újabb konstrukciókban ültem az utóbbi időben, és ez volt a tapasztalatom. Tudom, hogy nem mindegyik azonos árkategória, de nincs is nagy különbség.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Doki16
addikt
válasz vzsryl #180183 üzenetére
Aurisom volt 2015-ös. Az Outlander (2014) sokkal kényelmesebb nála. Úgy megy át az úthibákon amiken a Toyotával majd kiestem, hogy csak zökken egyet és kész. Rossz/föld -úton összehasonlíthatatlanul jobb a Mitsu. SUV-ja válogatja, tehát nem lehet így általánosságban kijelenteni.
Amúgy nem vagyok én sem SUV párti. Következőre is inkább visszaváltok valami jó kis kombira
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
kisza25
félisten
válasz vzsryl #180183 üzenetére
AZ I30 sokkal puhább volt, mint az I20, a kona meg egy megemelt i20, sokan azért is szeretik, mert feljebb ülve jobban átlátni a forgalmat (amíg nem mindenki suvval lesz )
A tipo is elég magas, bár nem SUV, nekem pont jó, minden héten kitévedek 1x földútra (holnapbis megyek 4km-t és a héten 1x már voltam) és sehol nem ért még le[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Doki16
addikt
-
trassher
addikt
Corolla 1.8 hybrid-el kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Hónap végén cserélik az 1.6 hdi 308-asom és valahogy nem vagyok elragadtatva. Az, hogy mekkora az adott, 1-2 embernek elől talán oké lesz viszont attól tartok, hogy nem fog menni cserébe zabál. 5,5 a norma rá, mondjuk úgy megmosolyogtató.
Redmi Note 7
-
Zsocy155
őstag
Sziasztok!
4-500.000 között keresünk autót. Megbízhatóság és aránylag olcsó fenntarthatóság az elsődleges szempont. Benzinesben gondolkodunk. Amik szóba kerültek: G Astra (8V) VW Bora, Swift. Pestre járnánk fel vele heti 1-2 alkalommal illetve itt vidéken mozognánk nem nagy távokat.
Véleményetek szerint melyik az amelyikkel a legkevésbé lőhetünk mellé?
Köszönöm. -
prsq
aktív tag
Sziasztok!
Rokonnak kéne valami 4x4-es, szerintem felezős.
Rövid városi utakra, inkább benzines, ha mégis dízel, akkor inkább régebbi, nem közvetlen befecskendezéses/részecskeszűrős.A négykerékhajtás a lényeg, kiköltözött a hegyre, 28% a lejtése az utcának. Hókotró sem jár arra. Szomszédban is Range Rover áll.
Neki valami kisebb kéne, csak télire, hogy biztosan hazajusson. Kb. 1.5M Ft volna rá maximum. Klíma nem muszáj, nyáron úgyis állna. :-)
Milyen típusokat ajánlanátok?
(Daihatsu Teriost néztem, Vitarát, Kia Sportage-ot, Pajero Pinin-t.
A Suzukikban - Swift, Wagon R, SX4, Liana - az csak olyan stabilitást javító 4x4, viszkós, jól gondolom?) -
-
Qru
MODERÁTOR
Suzuki Ignis 4X4, a Subaru AWD rendszere van alatta.
#nincsbennetarcsi
-
-
trassher
addikt
válasz Dare2Live #180196 üzenetére
Olyat nem lehet, hogy nem taposni. Ha adott nap debrecenből el kell mennem győrbe és még aznap haza akkor nem fogok 120-al menni a pályán. A peug ebben például tökéletes. 145-150 tempomat és 5,2, vegyesben pedig 4,5-4,7-ből megáll. A kollégák már szivatnak is vele: "Majd megmondják otthon szabolcsban, hogy itt a bolond a kuplungos toyota-val"
Még jó, hogy bevásárolt belőle a cég yaris-okkal és rav4-ekkel együtt.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Doki16
addikt
válasz trassher #180197 üzenetére
Bárcsak ilyen gondjaim lennének az életben, hogy Corolla Hibrid lehetne a kocsim, nemhogy még a céges kocsim No Offense, csak hülyéskedem ám.
Ha taposod akkor tényleg enni fog. De hidd el benzines mércével magasan a legjobb fogyasztása lesz még így is. Én akárhogy nyomtam neki a legrosszabb körülmények között sem tudtam valós 6 liternél többet megetetni az Auris hibriddel. És az új 1.8 még jobban optimalizált motor lett. Nem szabad a hibridek fogyasztatását pályán összehasonlítani egy dízeles kocsival. Igen az én 2.0 dízel Passatom is kevesebbet evett mint az Aurisom. De a hibrid nem is pályára való elsősorban csak ott is megállja a helyét.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz trassher #180199 üzenetére
Toyotánál már minden más motor ami nem hibrid csak muszájból van a palettán. Jövő évtől kezdve már az összes CH-R és Corolla csak hibridben lesz kapható. De már a RAV4 is ritka sima benzinesben. [link]
Ha menned kell pályán 150-160 körül akkor tényleg kevés lesz az 5,5. Nekem ilyen fogyit produkált egyébként. [link] Csak én soha nem használtam pályán.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Macska topik
- Csernobilba kalauzol az új GeForce driver
- Napelem
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Autós topik
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest