- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drughi
addikt
Sziasztok,
Unokahúgomék szeretnének autót venni, mivel bővült a család, de egyikük sem ért igazán a kocsikhoz, kötődésük sincs semelyik márka felé.
Két opciót vázoltak: 2M Ft-ig keresnek használt vagy 2M Ft befizetése mellett, maximum 1,5M ft hitellel szalon autót (utóbbinál előny ha van 0%THM (pl renault / dacia szokott ilyet)
A paraméterek:
Van városi szaladgálós, bevásárlós, gyereket oviba hordós autó, ez "családi batár" lesz
2 gyerek ( 5 éves illetve most születendő csecsemő)
A kocsit apa hajtja, napi 25 km ingázás lesz vele, akár üresen is.
Benzines
Kombi / SUV / Crossover és satobbi kategóriaű
Jó pakolhatóság
Megbízhatóság
relatív kis szervízigény
Egyszerű szerelhetőség ( ne kelljen egy izzócseréhez márkaszervízbe menni)Merre felé kezdjenek nézelődni?
Elsődleges próbáljunk az újak felé nyitni.
-
V.Stryker
nagyúr
Seat Toledo nagyon ördögtől való? Belülről annyira nem gyere be.De kívülről szép, VW technika.
alázógyík - 186cm-hez beállított ülés mögött pont annyi hely van, mint a képen egy C-Max-ban. SZéltében nyilván kevés, de hosszra azért nem rossz a Mazda, csomagtér viszont alig. Mondjuk pont azzal volt a legkevesebb gondunk.
[ Szerkesztve ]
-
-
V.Stryker
nagyúr
-
Drughi
addikt
-
nagyúr
válasz Drughi #180259 üzenetére
Mennyire vállalható a Dacia 2019-2020ban?
Hát ezt abszolút nekik kell eldönteni. Számomra vállalhatatlan az az autó, de sokan szeretik. Technika nem egy ördöngősség, az olcsosítás legjobban a beltéren érződik. Clio Grandtour nekem szimpibb, de nem tudom így hasból megmondani, hogy belefér-e a keretbe. A sima szívó motorral talán igen, nem lesz egy szélvész, de minőségben azért jobb mint a Dacia. (Viszont méretben szerintem kisebb)
El kell menni szalonba és bele kell ülni, én ezt tudom javasolni.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
Ha evi 15-20 ezret megyünk, ott mar indokolt a diesel?
-
-
Doki16
addikt
válasz V.Stryker #180268 üzenetére
Szerintem az kevés. Télen 20km alatt nem is fog tudni igazán bemelegedni. Meg ekkora távon regenerálni se fog tudni. Tele lesz megszakított regenerálásokkal. Én nem nagyon erőltetném 20-20 km-es távokra a dízelt. Mondjuk egy régi 1.9 pd akár még jó is lehet, de egy modern semmiképp.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Dyde
aktív tag
Sziasztok! Bővül a létszám a családban úgyhogy autó vásárlás előtt állok, és kérném a segítségeteket. Megmondom őszintén annyira nem voltam sose nagy autó guru, van egy 2005-s Opel Corsa 1.2 twinportom, teszi a dolgát, szeretem, elvisz ahova kell, de a baba miatt már kicsi lesz, viszont megtartjuk második autónak. Az új amire használva lesz: munkábajárás kb napi 60km odavissza( Üllő-Bp 30km kicsi pálya, több dugó), illetve majd utazni ezzel szeretnénk ha kell. Elősorban 1.6 szívó benzint nézegetek, sose volt dízel autóm és kicsit félek is tőle de kíváncsi vagyok erre a távra mit ajánlanátok. Turbótol is tartok kicsit mert türelmetlen vagyok, és ha beszállok a kocsiba én szeretnék elindulni nem malmozni amíg bemelegszik az autó.
Az igények:
- mindenképp kombiban gondolkozok,
- ár az rugalmas, 4M körül nézelődök ha használt autó lenne, és 2014+ és 100.000Km alatti ha belefér
- automata váltó + pont de nem létfontosság,
- fontosabb a belső kényelem, nem facebookra veszem mutogatni meg hogy a szomszéd mit szól
- olcsó fentarthatóság, szervízelés
Amiket eddig néztem, Kia Ceed 1.6, Ford Focus 1.6, Hyundai i30 1.6
Köszi mindenkinek aki elolvassa és tanácsot ad -
Doki16
addikt
Auris Hybrid TS. Pont erre a városi elővárosi közlekedésre találták ki. Nincs turbó és még semmi más móka se. Sima 1.8 szívó. Dugóban nem fogyaszt semmit. Hosszútávra pályán fix 130-al is elvan nagyon max 6 literből.
Nagyon olcsón fenntartható és jelenleg az egyik legegyszerűbb szerkezetek a hibridség ellenére is.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
kisza25
félisten
válasz Drughi #180252 üzenetére
Új autó 3,5M-ig a logan kombi, a duster és a fiat tipo sedan férnek bele, de inkább 3,6M.
Újat ennyiért csak kis autókat kapsz, suzuki swift, ignis, kia picanto, hyundai i10, opel corsa, skoda fabia...
Picit feljebb 3,79 az 5 ajtós tipo,
c elysee citroen, peugeot 301, renault clio grandtour[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Doki16
addikt
Nem kötném km-hez. A HSD tovább bírja mint egy sima benzines vagy dízel. Bőven meglehet venni magasabb km-el is. De igazad van
Az enyémben 3 évesen volt már 170k. Olyan volt mint az új. Lehet keresni a csodát, de amikor egy ilyen fiatal kocsiban ennyi km van akkor nehezen hiszem el a kintről behozott kocsiknak 10 évesen a 120-at
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
99 lóerő csak a benzinmotor. Van mellette egy 80 lóerős villanymotor is. Így az összteljesítmény 136LE. Egyáltalán nem lomha. És a legjobb, jó az adó és a biztosítás csak a 99 lóerőre vonatkozik így pont a kedvezményes kategóriába esik
Nem tudom ez az m1 mit akar jelenteni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
dj79
senior tag
Nos, a HSD rendszert ki kell próbálni. 4 hónappal ezelőtt én is elhatároztam, hogy Priust veszünk, ki is próbáltam a kettest és a hármast (még keressük az igazit, de behozatal lesz belőle, úgy tűnik), itt a rendszerteljesítmény és a villanymotor nyomatéka miatt a benzinmotor lóerő adata semmilyen támpontot nem ad.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
Uhh így már tényleg megvan, jaj de öreg vagyok, pedig nagyon régen még én is használtam MSN korszakban
Mivel 4 millióért fiatal autót kapsz az általad említett háromból, ezért ott szerintem leginkább az dönt, hogy melyik jön be neked.Én a HSD rendszert ismerem viszonylag jól. Abban nagyon szívesen segítek. Egy biztos, hogy fogyasztásban és fenntartásban a HSD a legjobb benzines vonalon. A napi 2x30-al még télen is 5 liter alatt leszel. És a dugóban nem esz a kefe, hogy feleslegesen jár a motor. Érdemes kipróbálni, eléggé más világ.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Dyde
aktív tag
válasz Doki16 #180280 üzenetére
Köszi, megfogadom, kipróbálom valahol aztán szerintem egy hétvégére ki is bérlem ha megtetszik. Igazából az ár tök rugalmas, látom ha 5M-ig felmegyek akkor pl aurisból is találok már 100e km alattit is akár Vagy ne féljek ennyire a km-től?
dj79: És akkor prius marad nektek? Miért lesz behozatal?[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
Ne félj a km-től. Menj el, nézz meg párat, olvass utána aztán ha találsz egy megfelelőt, autodna lekérdezés erősen javasolt.
Volt olyan, hogy majdnem megvettem egy széria végi kettes priust, amit egy magyar márkaszalonban adtak el behozott autóként, ennek ellenére az autodna riport alapján a holland-magyar út alatt is tolatott negyvenezernyi kilométert.Két ok, ami miatt a behozatal szóba került: az egyik, hogy a priusok értékvesztése negatívba fordult itthon. Gyakorlatilag stagnálnak az árak, az évek meg telnek. Sikerült (nem alaptalanul) túlhypeolni a történetet, erre reagáltak a magánszemélyek és a kereskedők is az elmúlt két évben. A másik, hogy az asszonynak tetsző metálvörös (barcelona red) és sötétkék elég ritka itthon, faceliftes P3-ból nem is láttam még .
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
Facebook csoportba érdemes belépni. Ott van egy apa-fia páros. Ők hoznak be Hollandból Auris hybridet, náluk lehet próbálni. 5millióért már maximális felszereltségű példányt kapsz a ráncfelvarottból.
Nem kell félni a km-től. Nincs DPF, DMF, váltó, önindító stb. Csak az EGR van benne a modern kori dolgok közül. 180k km után kell tisztítani. Nem nagy drágaság.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok!
Toyota Corollat vagy Avensist milyen motorral érdemes keresgélni a 1,2- 1,5 millió forint körül?"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
nesa
veterán
válasz Dare2Live #180159 üzenetére
Vettem valamit ma, majd csinálok képet ha hazahoztam, még nem tudom hogy tudom hazahozni mert egyedül nehéz két lovat ülni.
Rengeteg kocsit megnéztem, hogy mennyi romot árulnak, képeken még jó, de élőbe meg ...
Április óta kerestem a normális paripát, szóval ez nehéz szülés volt.Meg ha minden kerek jön nemsokára egy hibátlan Lancia zeta is.
[ Szerkesztve ]
-
venom8888
őstag
Sziasztok. Mi a neve a hosszbordas szij-nak Angolul? Sehol sem talalom.
-
-
nesa
veterán
Nem tudom miért, most is ugyan ilyenem van szögre csavarra citroen evasion, ez egy kurv@ jó konstrukció, mint egy tank.
#180290) Integrale
Ez egy 97es 2.1TD csak még keresik az utódot, de ez egy full full hibátlan darab, így bejelentkeztem rá, voltam egyébként citro szalonba is a héten berlingot simogatni, de mondtam is a fazonnak hogy ez nekem nem adja azt a kényelmet amit megszoktam, kérdezte miért mi van mondtam evasion azt mondta hogy akkor nem is csodálkozik mert az egy zsák utca, onnan nagyon nehéz lesz a váltás bármilyen irányba kompromisszumos.
-
LZs?!
aktív tag
1st Gen Nissan Leaf 24kWh
70e km
8/12 'pácika'
Igyekeztem kiszámolni, hogy mi a várható range; nekem 'puruttya' matekkal kb. 60%-os akkupakk jött ki, ami avg 70km range (ergo PNR 35,001km) folyamatos haladással, hűtés/fűtés nélkül...és főleg ECO balfaxkodás nélkül; direkt mindent lefelé kerekítettem, hogy legfeljebb pozitívan csalódhassak...
Disc: akik már eggyé váltak az Univerzummal, azok biztos kivitorláznak ebből 100km felett is, de na...
Szerintetek mi lehet a 'reális' értéke, minden faölelgetési kényszer nélkül?
A háttér dióhéjban: szóltak, hogy lenne egy és 2,5M-be számolnák; ez a jelen piaci árakat tekintve jó is lenne, de szerintem az egyéb mostani, illetve közeljövőre beharangozott EV-ket tekintve ez a model egy zsákutca, így hiába lenne jó bevásárolni, iskolajáratra, rohangálni, a faluban 1-2km-et csattogni, stb., még a pozitívumokat összegezve egy 3 éves időtávra (adó, parkolás, nix karbantartás, stb.) sem tudom 'igazolni' a dolgot havi 500-600km-re; egyelőre annyit mondtam nekik, hogy én is számolok...és nem jutottam elég közel a fent említett számhoz.
Nevermind...
-
veterán
válasz LZs?! #180299 üzenetére
A téli fűtés zabálja a hatótávot. (A Leafes kollégám tegnap inkább a dízellel jött be az agglomerációból dolgozni, ne fázzon a kiscsalád.)
2,5-ért ugyanakkor Citroen C Zero & Co. bohócautókat kapni, azokhoz képest a Leaf igazi autó.
Ha elég nektek a range, akkor tekints rá úgy, mint egy lelkiismeret furdalás nélkül üthető-vágható autóra. + Tudd otthon tölteni, garázs se ártana neki.
Azt mondják az okosok, hogy a Leaf esetében (is) le kell tesztelni a valós hatótávolságot: fullra tölteni és menni vele; a vége felé legyen konnektor a közelben.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest